hopelijk ook nog even ernaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:57 schreef Etsu het volgende:
Moet wel eerst mijn motorrijbewijs halen voordat ik doodga hoor. Eerder mag niet.
Lief van je.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
zodat je eerst nog even kan rondrijden
Van de PVV naar JC?quote:
Een wedstrijd van ajax uitkijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Er zijn weinig dingen die me saaier lijken dan motorrijden
Haha dan heb ji Feyenoord niet gezien dit weekendquote:
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha dan heb ji Feyenoord niet gezien dit weekend
Te veel blowtjes hoor, dus nee eigenlijk nietquote:
Snap dat ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Vind dat 'dan krijg ik maar longkanker, dan heb ik maar geleefd' zo'n onzin.
Ik zou willen dat ik er nooit aan was begonnen en dat ik zou hebben geleefd of niet hangt verdomme niet af van roken en al helemaal niet meer als dat betekent dat ik longkanker zou krijgen, wtf?
Ach, mensen bagatalliseren hun eigen gedrag graag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
Ik zou willen dat ik er nooit aan was begonnen en dat ik zou hebben geleefd of niet hangt verdomme niet af van roken en al helemaal niet meer als dat betekent dat ik longkanker zou krijgen, wtf?
In alle eerlijkheid, mijn response was ook erg traag. Krijg vandaag weer post voor je..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben niet goed in reageren op dm maar zal nog doen ja oke![]()
Dat is juist heel A-relaxed. Ja, niet in de file staan is leuk, maar verder is het gewoon kut. 99% van de tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:03 schreef Etsu het volgende:
is toch chill man
zo ff tussen de auto's door in een file
Ja, achja ja is ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, mensen bagatalliseren hun eigen gedrag graag.
Of dat nu roken, drinken of ongezond eten is.
lekker laten gaan
Spannendquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
In alle eerlijkheid, mijn response was ook erg traag. Krijg vandaag weer post voor je..
Jezelf lekker naar de tering laten regenenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is juist heel A-relaxed. Ja, niet in de file staan is leuk, maar verder is het gewoon kut. 99% van de tijd.
Als je ergens kaal ligt te creperen van de chemo dan denk je echt niet meer "ach".quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
gewoon met matequote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te veel blowtjes hoor, dus nee eigenlijk niet. Maar bezig met stoppen, nee minderen want stoppen wil ik gewoon niet.
Of denk ik niet te willen.
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je ergens kaal ligt te creperen van de chemo dan denk je echt niet meer "ach".
oh nee, water. Regenpak?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezelf lekker naar de tering laten regenen
In je motorpak
Zou jij dat niet nemen nee?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kan
Alleen een regenpak op je motor?quote:
Hennepoil en bidden?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom gewoon geen chemo doen als het even kan
Ja, dan denkt volgens mij iedereen 'Nee, dit was het niet waard nee'quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als je ergens kaal ligt te creperen van de chemo dan denk je echt niet meer "ach".
Nu misschien nog wel.quote:
Zijn er veel die niet doen of na eerste meteen kappen omdat t voor velen totaal niet opweegt voor wat ze terug krijgenquote:
Ik heb zo'n kekke overjas natuurlijk. Op locatie uit en weer helemaal droog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen een regenpak op je motor?
Dan heb je derdegraads brandwonden als je flink op je snufferd gaat
Als het om levensverlenging gaat is het al anders dan als het nog zou helpen bij genezen natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zijn er veel die niet doen of na eerste meteen kappen omdat t voor velen totaal niet opweegt voor wat ze terug krijgen
ja klopt. als je kinderen hebt ga je denk ik toch langer proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
Ja, vaak wel wat oudere en zonder kinderen of kinderen op oudere leeftijd enzo enzo
Ja, denk dat genezen bijna iedereen dan weer doetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het om levensverlenging gaat is het al anders dan als het nog zou helpen bij genezen natuurlijk
Ligt aan genezingskans denk ik. En dan in combinatie met leeftijdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, denk dat genezen bijna iedereen dan weer doet.
Uiteindelijk gaan de meeste mensen nog een keerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ben daar best wel bang voor om kanker te krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat ook ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ligt aan genezingskans denk ik. En dan in combinatie met leeftijd
En gaan sommige alsnog snel dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaan de meeste mensen nog een keerof een derde...
Ik ook, bahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar best wel bang voor om kanker te krijgen![]()
Ligt ook wel deels aan jezelf door te zeggen: Gezonder leven natuurlijk
Ik heb spontaan een erfelijke afwijking ontwikkeld, mijn ouders hebben niks. Just saying...quote:Op dinsdag 8 maart 2016 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Het zit niet heel erg in de familie gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |