Oh..quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik van de basisschool nog weet is dat een leraar werd neergestoken een paar lokalen verderop.
wtfquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Etsu het volgende:
Enige wat ik van de basisschool nog weet is dat een leraar werd neergestoken een paar lokalen verderop.
Voorleesbeurten waren echt het ergste ter wereld.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Fok-it het volgende:
Weet nog wel dat ik op jonge leeftijd al de lagere klassen mocht voorlezen toen ik voorleeswedstrijd had gewonnen
Als je wilt dat ik bij bewustzijn blijf vanavond graagquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik bespaar jullie de details over mijn armbreuk.
Lekker danquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
http://www.doof.nl/nieuws(...)l-in-amsterdam/24577
Het gebeurde in de Transvaalwijk te Den Haag.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik bij bewustzijn blijf vanavond graag
Een week later zijn we met de klas naar de ruimte gegaan waar het gebeurde, er lag nog overal bloed enzo. Ik weet niet meer wat de reden was geweest dat de leerlingen het moesten zien ofzo, maar het was wel bewust. Veel leerlingen durfden ook niet meer door dat deel van het gebouw te lopen, misschien daarom.quote:
Ik meen het. Medische details en ik kan hier al op de grond liggen hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het gebeurde in de Transvaalwijk te Den Haag.
Ik zal het kort houden: ik struikelde over een glijbaan.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik meen het. Medische details en ik kan hier al op de grond liggen hoor
Gelukkig ben je er opperbest bovenop gekomenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal het kort houden: ik struikelde over een glijbaan.
Wow..quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik meen het. Medische details en ik kan hier al op de grond liggen hoor
En weet je het?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, was vanmiddag eerst even druk met andere dingen. En ga zo eerst mijn bed nog verschonen enz. Vanavond even kijken wat ze er van vind.
Ik brak mijn rechterarm: spaakbeen en ellepijp dus ik moest weken met links schrijven. Dat was een marteling van de bovenste plank. ik weet ook nog dat ik na het eraf laten halen van het laatste gips uit gewenning mijn arm in mitellahouding hield.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er opperbest bovenop gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |