SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik moet morgen overdag even weer kijken, ze vond het geluid een beetje eng volgens mij.quote:
Oh, Bella keek daar niet eens van op.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet morgen overdag even weer kijken, ze vond het geluid een beetje eng volgens mij.
Ieder zo zijn fetisj hequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ga mijn penis amputeren en in een potje doen. En het aan je geven, Fok-it.
Ja ik ga hem morgen of overmorgen even langer aanzetten, zet ik hem op mijn kamerquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, Bella keek daar niet eens van op.Misschien moet ze nog wennen.
Dat leek het altijd te zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoewel het meer allochtonen vs autochtonen was.
Ik weet nog dat er in Groep 7 een vader in de ochtend achter een kind aanging op het schoolplein omdat die de dag daarvoor zijn zoon had gemept.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn hoogtepunt van de basisschool was toch wel het marrokanen vs nederlander gevecht in groep 6
wejoowquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn andere hoogtepunt was wietje roken op het eindfeest van groep 8
Dat was toch een raar HOOGtepunt.
Nee. Maar als je voor m`n deur stond met een bloedneus welquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lig je al kokhalzend op de grond? Ja of nee?
Bij het WK van 2010 zat jij nog in groep 8.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben al sinds groep 7 niet meer in het ziekenhuis geweest.
Dat begrijp ik wel, ik kan ook niet zo goed tegen bloed.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar als je voor m`n deur stond met een bloedneus wel
Ik was er in september nog.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben al sinds groep 7 niet meer in het ziekenhuis geweest.
Ik zat te denken dat een bevalling toch een weinig prettige ervaring zal zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, ik kan ook niet zo goed tegen bloed.
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat een bevalling toch een weinig prettige ervaring zal zijn.
Gelukkig heb jij daar geen last van.
Toen zaten we met zijn allen achterin naar Duitsland - Servië te kijken terwijl de rest naar White Chicks keek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij het WK van 2010 zat jij nog in groep 8.
Dit geeft te denken.
En botkneuzingen breuken kan ik ook heel slecht hebben. Vooral het horen en zien,quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, ik kan ook niet zo goed tegen bloed.
Dat is wel heftig hoor.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En botkneuzingen breuken kan ik ook heel slecht hebben. Vooral het horen en zien,
met een flinke paniekaanval is m`n hele shirt zeiknat van het zweet dan
Gelukkig al tijdje niet meer gehadquote:
De mrs zegt verder ook altijd dat ik er niet bij moet zijn. Maar tegen die tijd zal het toch wel anders zijn, vrouwenquote:
Gewoon naar het buitenland gaan toch. Hou je het beetje familietraditiequote:Op woensdag 9 maart 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De mrs zegt verder ook altijd dat ik er niet bij moet zijn. Maar tegen die tijd zal het toch wel anders zijn, vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |