Ik in Thailand iemand die door een paar autos was overreden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb echter nog nooit mensen hevige verwondingen op zien lopen waar ik echt bij was.
Oh nasty.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik in Thailand iemand die door een paar autos was overreden.
Mooi was dat he.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon naar het buitenland gaan toch. Hou je het beetje familietraditie
Ik nietquote:
Tsja, sorry. of je moet naar Hoogvliet willen komenquote:
Wat een kwajongenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh ja, in groep 7 reed ik ook ooit een oma aan op de fiets.
Ik heb vrienden daar zitten.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, sorry. of je moet naar Hoogvliet willen komen
Niet dat ik ook maar een reden kan bedenken waarom je dat zou willen
Gecondoleerd aan je vriendenquote:
Ik fietste met mijn handen over het stuur, hoofd gebogen naar beneden, weer was vrij matig en zij liet haar hond uit.quote:
Johquote:
De hond ook niet hopelijk?quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik fietste met mijn handen over het stuur, hoofd gebogen naar beneden, weer was vrij matig en zij liet haar hond uit.
Gelukkig heeft ze er niets aan overgehouden.
Een vinger in z`n anus zeker, smeerpijpquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Etsu het volgende:
over rotterdam gesproken. morgenochtend vroeg de trein pakken. dus ik neem afscheid
kusjes voor iedereen![]()
behalve voor stijn. een vinger kan ie krijgen.
bij de binnenban he? daar heb ik ook n keer gegeten, was echt smerig iddquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
En er zit zo`n smerig wokrestaurant waar ik elk jaar heen moest met mijn oma
Fylaxquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
las laatst op FOK! mensen die niet op zuid durfden te komen.
nu snap ik waarom het daar zo lekker wonen was, geen pussies
Ja daar boven. bij die parkeerplaats inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
bij de binnenban he? daar heb ik ook n keer gegeten, was echt smerig idd
Jep.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar boven. bij die parkeerplaats inderdaad![]()
Ook allemaal van die tokkies die gewoon in hun joggingbroek uit eten gingen
Eerst een vraag van mijn kant; definieer gevaarlijke wijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: er zijn geen gevaarlijke wijken in Nederland
Dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een vraag van mijn kant; definieer gevaarlijke wijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |