Jep.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar boven. bij die parkeerplaats inderdaad![]()
Ook allemaal van die tokkies die gewoon in hun joggingbroek uit eten gingen
Eerst een vraag van mijn kant; definieer gevaarlijke wijk.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: er zijn geen gevaarlijke wijken in Nederland
Dat is voor iedereen andersquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een vraag van mijn kant; definieer gevaarlijke wijk.
Nou.. echt gevaarlijk misschien niet, maar er zijn wel wijken waar je savonds niet `per se' hoeft te lopenquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Stelling: er zijn geen gevaarlijke wijken in Nederland
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:48 schreef Etsu het volgende:
over rotterdam gesproken. morgenochtend vroeg de trein pakken. dus ik neem afscheid
kusjes voor iedereen![]()
behalve voor stijn. een vinger kan ie krijgen.
Als man echt totaal niet eigenlijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou.. echt gevaarlijk misschien niet, maar er zijn wel wijken waar je savonds niet `per se' hoeft te lopen
Amsterdam West bijvoorbeeld. Nou geen fijne wijk om je kinderen op te laten groeien in ieder gevalquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als man echt totaal niet eigenlijk
Valt allemaal wel mee. Als kind merk je het toch veel minder.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Amsterdam West bijvoorbeeld. Nou geen fijne wijk om je kinderen op te laten groeien in ieder geval
Lol.quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
Arnhemse broek schijnt volgens google gevaarlijk te zijn hierBen eer nog nooit geweest
quote:Op woensdag 9 maart 2016 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Als dat gevaarlijk is dan is rotterdam zuid/amsterdam west ongeveer LA.
Terwijl daar echt het enige wat je ziet is een beetje dealen zo nu en dan.quote:
Mensje, Zus, Vlinder, Bloemquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een volkswijk dan een vinexwijk.
Stijn is het met mijn eens.
Wij haten vinexwijken, en mensen met kinderen als Sterre en Maan.
Sterre vind ik oprecht een leuke naamquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Liever een volkswijk dan een vinexwijk.
Stijn is het met mijn eens.
Wij haten vinexwijken, en mensen met kinderen als Sterre en Maan.
Liever een graf in een volkswijk dan een huis in een vinexwijkquote:Op woensdag 9 maart 2016 00:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn tante woonde ooit tegenover een vinexwijk. Wat een terreur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |