Ook wel eens heeft over de hele linie gewoon effect.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
Andersom denk ik ook dat het weleens gebeurt. maar niet dat je linea recta al het nadeel hebt bij het maken van je proefwerk
Wel een interessant boek hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
In het boek wordt een causaal verband tussen het legaliseren van abortus en een afname van criminaliteit beargumenteerd. Dit leidde in de Verenigde Staten tot kritiek.
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkortquote:
Ben het niet op elk punt met hem eens, maar hij heeft een fantatische manier naar statistieken te kijkenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Kost ook maar tientje. Denk dat ik die wel ga kopen binnenkort
Dat is dan zoiets waar ik het boek niet voor nodig had. Maar hij legt het wel leuk uit, want er zijn nog bijzonder veel mensen die denken dat dealen een lucratieve business is voor de meestenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
En waarom wonen drugsdealers bij hun moeder?
Leuke vraag ja
Kan je het ongetwijfeld na het lezen ook wel weer mee oneens zijn denk ikquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij laat wel prachtig zien hoe kansloze bezigheid stemmen eigenlijk is
Slaap zachtquote:
Kom op, hij snijdt gewoon goeie dingen aanquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Had het artikel van Chomsky nog wel gelezen.
Mwaoh.
Die ik al 40 keer heb gelezen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op, hij snijdt gewoon goeie dingen aan
Waar ik het vooral mee eens ben, en wat ik ook wel fascinerend vind is waarom heel veel mensen serieus de angst hebben dat elke bevolkingsgroep waar we politiek gezien problemene mee hebben ons komen overnemen als een soort moderne nazi`s.quote:
Ja ik ken hem verder niet echt hoor, eerste keer dat ik wat van hem hoordequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Teert al jaren op dezelfde retoriek, weinig oplossingsgericht. Maar de linkse anarchisten diggen m
En dan?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar ik het vooral mee eens ben, en wat ik ook wel fascinerend vind is waarom heel veel mensen serieus de angst hebben dat elke bevolkingsgroep waar we politiek gezien problemene mee hebben ons komen overnemen als een soort moderne nazi`s.
Daar heeft hij gewoon 100 procent gelijk in
Ik heb z'n meeste boeken wel gelezen, zou niet aanraden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ken hem verder niet echt hoor, eerste keer dat ik wat van hem hoorde
En dat zorgt ervoor dat mensen als Trump en Wilders populair worden. Maar of het zin heeft omzo te denken? En om je land te willen barricaderen muren om niemand er in te laten, want de moslims nemen het over, of de mexicanen komen onze banen en onze vrouwen veroverenquote:
Tja, Chomsky zou graag zien dat er een soort gedachtenpolitie was tegen discriminatie/racisme. Maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Zo gaat dat al miljoenen jaren, je eigen soort beschermen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat zorgt ervoor dat mensen als Trump en Wilders populair worden. Maar of het zin heeft omzo te denken? En om je land te willen barricaderen muren om niemand er in te laten, want de moslims nemen het over, of de mexicanen komen onze banen en onze vrouwen veroveren
.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, Chomsky zou graag zien dat er een soort gedachtenpolitie was tegen discriminatie/racisme. Maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Zo gaat dat al miljoenen jaren, je eigen soort beschermen.
Dieren zijn dan ook onzelfzuchtiger dan mensen.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
.
Dolfijnen beschermen wel eens mensen of andere dieren
En vind je het ook terecht dat hij als anders denkende geweigerd wordt door de Amerikaanse pers?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja, Chomsky zou graag zien dat er een soort gedachtenpolitie was tegen discriminatie/racisme. Maar zo zit de mens nu eenmaal in elkaar. Zo gaat dat al miljoenen jaren, je eigen soort beschermen.
Lol, hij is een van de meest geciteerde perosnen na Marx, Lenin, Shakespeare, Aristoteles, de bijbel, Plato en Freud in wetenschappelijk onderozek.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En vind je het ook terecht dat hij als anders denkende geweigerd wordt door de Amerikaanse pers?
Het is niet verkeerd om eens wat tegenwicht te bieden. Maar die mensen worden aan de schandpaal genageldIn Amerika dan, hij zal in EUropa wel meer een podium hebben
Volgens hem worden z`n publicaties systematisch geweigerd door de Times. Zzal niet zonder reden zijnquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol, hij is een van de meest geciteerde perosnen na Marx, Lenin, Shakespeare, Aristoteles, de bijbel, Plato en Freud in wetenschappelijk onderozek.
Dan word je niet aan de schandpaal genageld.
Klopt, hij is heel zielig.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens hem worden z`n publicaties systematisch geweigerd door de Times. Zzal niet zonder reden zijn
Nja, daar kan ik niet over oordelen want ik heb nog niks anders van hem gelezenquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
Hij zet vooral zichzelf erg graag in de slachtofferrol.
Zie jij the times Neo-Nazis of andere extremen publiceren?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, daar kan ik niet over oordelen want ik heb nog niks anders van hem gelezen
Ja okequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Want Chomsky is net zo extreem als een Neo-Nazis, maar dan aan het andere vlak.
Tja, en Chomsky noemt zichzelf dan ook nog 40-45x intellectueel en wil tot dat publiek aanspreken.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke
Hij noemt zichzelf ook gewoon een Marxist inderdaad
Die stroming is itt het facisme in principe niet geweldadigquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke
Hij noemt zichzelf ook gewoon een Marxist inderdaad
In praktijk hebben ze alleen tig keer meer doden op hun naam.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stroming is itt het facisme in principe niet geweldadig
Nou Inso, kom er maar inquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die stroming is itt het facisme in principe niet geweldadig
Het gaat niet om het principe, maar om wat er uit komt rollen.quote:
Slaap bij meisje 2 en blijf zo lang mogelijk wakker om haar te zien slapen en morgen dag vrij. Boekje erbij. Sigaretjequote:
Wat een romanticus.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Slaap bij meisje 2 en blijf zo lang mogelijk wakker om haar te zien slapen en morgen dag vrij. Boekje erbij. Sigaretje
Veel beter wordt het niet hoor
Klopt, maar dat is wel een reden waarom marxisten ruimte krijgen in de pers en neo nazi's niet of minderquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In praktijk hebben ze alleen tig keer meer doden op hun naam.
En is dat ook de reden dat iedere nationalist als neo nazi wordt weggezet?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is wel een reden waarom marxisten ruimte krijgen in de pers en neo nazi's niet of minder
Ik weet haar naam wel hoorquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een romanticus.
Vooral het nummertje doet het hem
Half Europa heeft nationalistische partijen in de regering manquote:Op woensdag 9 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En is dat ook de reden dat iedere nationalist als neo nazi wordt weggezet?
Lol. Nee.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half Europa heeft nationalistische partijen in de regering man
Oja, in westerse pers zijn die extreem nationalistisch.quote:
.quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar zolang mensen puur theoretisch over maxisme willen praten, be my guest.
Op het moment dat ze het in praktijk willen brengen zijn ze gewoon crimineel bezig.
Hongarijequote:Op woensdag 9 maart 2016 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oja, in westerse pers zijn die extreem nationalistisch.
Zit le Pen in de regering?quote:Op woensdag 9 maart 2016 01:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hongarije
Opkomst Le pen
Zelfs Zweden schuift naar rechts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |