quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:19 schreef Windhapper het volgende:
TT kan echt niet anno 2016. Zo zie je maar dat het bespreken van een onderwerp als dit nog steeds hard nodig is.
quote:
Klopt, bijna iedereen heeft een kookeiland vandaag de dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:19 schreef Windhapper het volgende:
TT kan echt niet anno 2016. Zo zie je maar dat het bespreken van een onderwerp als dit nog steeds hard nodig is.
Excuses. Ik zal voortaan trachten mijn sarcasme duidelijk te maken door middel van de juiste smileys.quote:
Van de glijbaan af met een rukkende drommedaris. Omdat de bibberende ijsbeer in de wijnkelder met Joop Doderer aan het rugslagzwemmen was. Tegen de wind in.quote:
Aardappelsquote:
Dat is tenminste nog een schrijfster, Matthijs voor zover ik weet niet.quote:
Mijn godquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is tenminste nog een schrijfster, Matthijs zover ik weet niet.
Vind het toch wel enigszins vernieuwend om het alleen op YouTube te doen. YouTube is voor de jeugd belangrijker dan welke tv-zender dan ook.quote:
ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:42 schreef TC03 het volgende:
Dacht even dat er een vliegje op mijn tv zat.
Enzo Knol op primetimequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:44 schreef Baszh het volgende:
Wat zal de volgende zinloze hype worden die al die talentenjachten doet verdwijnen?
Doe ook in Zwolle maar niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:47 schreef Baszh het volgende:
Laat die rap en hip-hop zooi gewoon in Amerika en Zwolle blijven.
Zelfs zonder kopje thee.quote:
Daar hoort eigenlijk een stuk gebak van Kranenbarf bij.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:08 schreef vincenzo78 het volgende:
DWDD gaat zichzelf op de borst kloppen dat zij als enige media richtten op de verkiezingen in Duitsland...
Goed zo DWDD!! Schouderklopjes voor jullie!
Wat zijn ze goed he!
Nee nee dat doen we dmv een Pop-up stand...helemaal anders DWDD banket Pop-Upquote:Op woensdag 9 maart 2016 19:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Daar hoort eigenlijk een stuk gebak van Kranenbarf bij.
Oh, was de enige zanger die ik verstond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:17 schreef Monolith het volgende:
Springsteen kan beter met zijn tengels van AC/DC afblijven.
Daar ga je al.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, was de enige zanger die ik verstond.
Sorry.quote:
Geen idee, ik luister niet.quote:
Glazenquote:
Dit is wel leuker dan dat hele boek bijelkaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:24 schreef vincenzo78 het volgende:
Iemand heeft boekenweekgeschenk geschreven en we eindigen met een muntjes goocheltruc!
Goed zo Matthijs!
Verraad het anders lekker. Hond.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Slechte truck.. glas ligt gewoon op haar schoot
Sssst!quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:26 schreef Badr_Harry het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:26 schreef Badr_Harry het volgende:
Nou! Ik snap goed dat-ie liever bij de V&D was. Wat op zich al een straf was.quote:
Zullen ze ooit een docu-soap maken over de Volendamse bandjes die het niet hebben gemaakt?quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volendammers willen altijd graag laten zien dat ze uit Volendam komen.
Dacht vanochtend al bij het horen van het nieuws 'deze ongelofelijk saaie kutband zal wel weer als item in DWDD voorbij komen' en jahoorrrrrr! Minimaal 5 x per seizoen moet die ongelooflijk saaie kutband in die show behandelt worden.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:27 schreef Buitendam het volgende:
The Beatles is een ongelofelijk saaie kutband.
Nutteloze band, had totaal geen invloed op de muziekgeschiedenis.quote:Op woensdag 9 maart 2016 19:40 schreef Mani89 het volgende:
Neem dat toch allemaal niet zo serieus joh, die Beatles. Laat gaan.
Nou dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Nutteloze band, had totaal geen invloed op de muziekgeschiedenis.
()
Ze hebben wel Mick Jagger zijn eerste singletje geschreven en daarmee de carrière van de Stones gestart, probs daarvoor.quote:
Ja maar eigenlijk zijn ze verder gewoon een beetje de grondleggers van de Backstreet Boys, die hun formule hebben verbeterd en geperfectioneerd.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze hebben wel Mick Jagger zijn eerste singletje geschreven en daarmee de carrière van de Stones gestart, probs daarvoor.
De Beatles waren eigenlijk wel godsgruwelijk lelijk vergeleken bij die boys.quote:Op woensdag 9 maart 2016 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk zijn ze verder gewoon een beetje de grondleggers van de Backstreet Boys, die hun formule hebben verbeterd en geperfectioneerd.
Ze hadden wel degelijk invloed maar moet dat tig keer gemeld worden in 1 programma? Gisteravond ook weer in Pauw. Was 1 Vara programma niet genoeg?quote:Op woensdag 9 maart 2016 20:58 schreef female81 het volgende:
[..]
Nutteloze band, had totaal geen invloed op de muziekgeschiedenis.
()
Wacht maar tot Paul McCartney sterft. Dan heb je pas Beatlemania op tv.quote:Op donderdag 10 maart 2016 13:53 schreef NewBalance het volgende:
[..]
Ze hadden wel degelijk invloed maar moet dat tig keer gemeld worden in 1 programma? Gisteravond ook weer in Pauw. Was 1 Vara programma niet genoeg?
Als ze over zoveel jaar tig keer in 1 programma de Backstreetboys gaan behandelen dan maak je mij daar ook niet blij mee ondanks mijn nostalgische tienergevoelens.
Dan laat ik mijn tv uit. :pquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wacht maar tot Paul McCartney sterft. Dan heb je pas Beatlemania op tv.
Same here...quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind Adriaantje een toffe peer maar interviews met schrijvers die ik niet ken over boeken die ik niet heb gelezen, dat sla ik even over.
Hopelijk komt hij nog af en toe als tafelheer terug.
Volgens mij, weet het niet helemaal zeker, was dat vorige keer ook.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:44 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Same here...
Ze hebben van Dis wel de juiste avond gegeven voor de voetbalhaters.
Ik vind Adriaan van Dis niks aan .ik zet gauw ergens anders !quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind Adriaantje een toffe peer maar interviews met schrijvers die ik niet ken over boeken die ik niet heb gelezen, dat sla ik even over.
Tip: masterchef is nog bezig op sbs6quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind Adriaan van Dis niks aan .ik zet gauw ergens anders !
Of zoals we dat in Fok!-correcte termen noemen, een gore gelukzoeker die hier op onze verzorgingsstaat komt teren en onze dochters komt verkrachten.quote:
Als tafelheer prima, maar dit sla ik over.quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:35 schreef Karina het volgende:
Ja dat doet hij.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of zoals we dat in Fok!-correcte termen noemen, een gore gelukzoeker die hier op onze verzorgingsstaat komt teren en onze dochters komt verkrachten.
Typisch weer hequote:Op donderdag 10 maart 2016 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Alleen maar externe factoren waarom zijn toets faalde.
Gewoon goede interviewsquote:Op donderdag 10 maart 2016 19:49 schreef derLudolf het volgende:
*schakelt wat later in* Moet Adriaan van Dis even laten zien dat ie Duits en Engels spreekt?
De hedendaagse kijker verwacht hapklare brokken, niet iets met een beetje meer diepgang.quote:
Komt hard aan die spiegel he.quote:Op donderdag 10 maart 2016 19:11 schreef BlackLining het volgende:
Zo'n beetje de helft van de allochtonen hebben gewoon 00-00-0000 op hun ID-kaart staan, dus hier geloof ik alvast vrij weinig van. Ik heb zo'n vermoeden dat de IND alleen moeilijk doet als je bijdehand gaat liggen doen. Dat zou een en ander verklaren.
Zou hij nou serieus niet doorhebben dat dat verschil in regels, eerlijkheid en gebruiken, ook de reden is voor de goede welvaart in Nederland, en het totale gebrek daaraan in Irak?
"Als je niet openstaat voor de Nederlandse cultuur, dan zijn de Nederlanders niet aardig meer".
Gaat toch terug man.
Voor een boekenprogramma zeker niet. En de best bekeken aflevering van de afgelopen 4 jaar Adriaan van Dis.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:38 schreef Karina het volgende:
De kijkcijfers voor Adriaantje:
999.000 (achtste plek)
Ter vergelijking, die van woensdag:
1.434.000 (vijfde plek)
Mwah niet slecht toch.
quote:Nieuw college DWDD University: Beatrice de Graaf over terrorisme
Op uitnodiging van DWDD geeft Beatrice de Graaf, terrorisme-expert en hoogleraar Internationale Betrekkingen aan de Universiteit van Utrecht, een college over terrorisme. Vanuit Amsterdam vertelt De Graaf aan belangstellenden in de collegezaal én de televisiekijkers, over het ontstaan van terroristische bewegingen en het verdwijnen ervan. Het college wordt uitgezonden op zaterdag 12 maart om 20.30 uur bij de VARA op NPO 1.
“De vlam van het verzet is van alle tijden. Maar als uitdaging aan de moderne staat en de liberale samenleving staan terrorisme en extremisme sinds de 20e eeuw in het brandpunt van de belangstelling. Terroristen zijn de fundamentalistische gesels van de moderne tijd. Hoe kunnen we de radicaliseringspuzzel duiden, en wellicht zelfs oplossen? Zonder historisch besef en begrip van de context zullen we zeker geen grip op het fenomeen krijgen“, aldus De Graaf
Vrijdag geeft Beatrice in DWDD een voorproefje!
Yep...en er was ook nog 's voetbal op TV.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 11:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Voor een boekenprogramma zeker niet. En de best bekeken aflevering van de afgelopen 4 jaar Adriaan van Dis.
Maar is ze er ook voor jou?quote:
Ahhhhhh een fan zie ikquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:10 schreef alors het volgende:
Heleen 'ik laat subtiel iets vallen en doe dan net alsof ik daar niet over wil praten, maar ik wil gewoon even de aandacht op mezelf vestigen' van Royen.
En ze zegt heel weinig.quote:
Hallonquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:26 schreef vincenzo78 het volgende:
Volgens mij was dat al nieuws van 2 dagen geleden volgens mij Matthijs
Is het Pannekoek of Pannenkoek?quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:33 schreef superniger het volgende:
Ik kijk alleen voor Peter Pannenkoek.
Het zijn allebei bottoms, dus dat gaat niet werken denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:40 schreef vincenzo78 het volgende:
Marc-Marie hoopt vanavond nog ff te scoren...lekker opkomen voor Daan
Lompe, conservatieve CDA-er.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:44 schreef marcodej het volgende:
GEEN WINDMOLENS VOOR DE KUST VAN KATWIJK!
Geniale ontwerpers zijn zweverig. Dat blijkt weer.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:46 schreef vincenzo78 het volgende:
Aan het eind van elk verhaal van Daan denk ik altijd:
Wat heb je nou eigenlijk de afgelopen 80 minuten gezegd?
Hij is er maandag pas weer.quote:
Ik vind het nog steeds snel...tuurlijk gaan er mensen weer snel aan het werk, maar op een of andere manier hoop ik niet dat hij het overlijden gaat wegrelativeren...quote:
Ja, jofele peer, maar zijn gebit lijkt wel ondersteboven gemonteerd.quote:
quote:Het programma Hier Is... Adriaan van Dis, donderdagavond te zien op NPO1 in plaats van De Wereld Draait Door, heeft 999.000 kijkers getrokken. Daarmee werd de nieuwe aflevering van het legendarische boekenprogramma minder goed bekeken dan DWDD normaal gesproken, dat dagelijks gemiddeld zo'n 1,5 miljoen mensen weet te boeien. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting Kijk Onderzoek.
Van Dis (69) ontving tussen 1983 en 1992 meer dan 200 schrijvers uit binnen- en buitenland in zijn literatuurshow, waarvoor hij in 1986 een Zilveren Nipkow-schijf won. Op verzoek van DWDD maakte Adriaan donderdag een nieuwe editie, waarin hij Rodaan Al Galidi, Andrew Soloman en Katja Petrowskaja ontving.
Kijkcijferwinnaar van de avond was, zoals bijna elke dag, het achtuurjournaal van de NOS (2.074.000 kijkers). Ook het Half Acht Nieuws van RTL4 werd opvallend goed bekeken (1.604.000). Help, Mijn Man is Klusser scoorde zoals elke week goed (1.559.000).
Kijkcijfer Top 5 donderdag
1. Journaal 20 uur - NPO1 - 2.074.000
2. Half Acht Nieuws - RTL4 - 1.604.000
3. Help, Mijn Man is Klusser - RTL4 - 1.559.000
4. Goede Tijden, Slechte Tijden - RTL4 - 1.420.000
5. Journaal 18 uur - NPO1 - 1.051.000
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)driaan-van-Dis.dhtml
Goh!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:27 schreef Paul het volgende:
Daarmee werd de nieuwe aflevering van het legendarische boekenprogramma minder goed bekeken dan DWDD normaal gesproken
Trustenquote:
Kut. Gemist.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
Marlene Dietrich, Tong vindt dit leuk
Yep.quote:
Wonderlijk hoe deze figuur aanbeden werd.quote:
Dat komt alleen maar omdat ze een beperkte tijd heeftquote:
In de show van Matthijs krijgt ze slechts 8 minuten....en dan word je ook continu door Halina Reijn onderbroken. Dan is dit toch wel een verbetering.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:00 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat ze een beperkte tijd heeft
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
In de show van Matthijs krijgt ze slechts 8 minuten....en dan word je ook continu door Halina Reijn onderbroken. Dan is dit toch wel een verbetering.
Het lot waarin je als kind geboren wordt is zo oneerlijkquote:
U heeft een oplossingquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:21 schreef superniger het volgende:
Jezus. Hoeveel open deuren achterelkaar kan je intrappen.
quote:
Inderdaad, helaas vrees ik dat de gemiddelde bewuste kijker van dit soort shows ook al het meer genuanceerde beeld heeft en inziet dat hier genoemde oplossingen als een open samenleving en inzet op meerdere fronten (Waaronder praten en begeleiding naast bommen) erg belangrijk zijn om deze problemen op te lossen.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat de NPO op prime time ruimte biedt voor een stuk verdieping...al zullen Henk en Ingrid inmiddels wel naar Ik Houd van Holland zijn geschakeld.
Huh?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:33 schreef -0- het volgende:
Inderdaad, helaas vrees ik dat de gemiddelde bewuste kijker van dit soort shows ook al het meer genuanceerde beeld heeft...
Gewoon terug naar de orde van de dagquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat de NPO op prime time ruimte biedt voor een stuk verdieping...al zullen Henk en Ingrid inmiddels wel naar Ik Houd van Holland zijn geschakeld.
Nu tijd voor De Kwis![]()
![]()
TV / [De Kwis Zat-Ned1-20:25 uur] waar we de herhaling kijken
quote:
Ben je niet in de war met College Tour?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |