SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Godver fok-itquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde taart ipv daart
Taart wordt daar niet geaccepteerd.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde taart ipv daart
Taart wordt daar niet geaccepteerd.
Oh. Je hebt altijd hoofdpijn zeg maar?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
nee kheb koppijn dus kan niet zo goed tiepen
nee heb middag katerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Je hebt altijd hoofdpijn zeg maar?
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat is 'val dood' fantastisch mooi. Echt
VAL DOOD!!
Dood neer vallen, ja is toch mooi. Moet ineens hardop lachen van de uitwerking van 'val dood'
Poetisch hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat is 'val dood' fantastisch mooi. Echt
VAL DOOD!!
Dood neer vallen, ja is toch mooi. Moet ineens hardop lachen van de uitwerking van 'val dood'
Beetjee als filosofen die zelfmoord als iets romantisch zienquote:
Ja, waren ook gewoon gedachtes enzo dus ja nee, was ook niet boeiendquote:
Wanneer het goed voelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Na hoeveel dagen/tijd zouden jullie eigenlijk iemand vragen om te daten/meeten? Ik wil met deze goed doen zeg maar.![]()
Het gaat nu al 3 dagen lekker en gezellig. Mjamja, ik ken hem al langer enzoooo.
ik hoop dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Na hoeveel dagen/tijd zouden jullie eigenlijk iemand vragen om te daten/meeten? Ik wil met deze goed doen zeg maar.![]()
Het gaat nu al 3 dagen lekker en gezellig. Mjamja, ik ken hem al langer enzoooo.
In een relatie? Vast. Maar ik zal ook het geld in het laatje brengen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een vrouw bent![]()
Klopt. Etsu is een sexy chickie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een vrouw bent![]()
in het algemeen swaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
In een relatie? Vast. Maar ik zal ook het geld in het laatje brengen.
Hier is geen goed of fout in, en ook echt absoluut níks over te zeggen. Dat is voor iedereen andersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Bella -> Mannen aantrek magneetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:
En we hadden over katten ofzo, en hij is katten leuker gaan vinden. Toen zei ik dat die Bella moest ontmoeten ofzo, werd wel positief opgevangen geloof ik, maar was allemaal zo vaag![]()
Die Bella gaat mij nog aan een jongen helpen
Lastig. Naja, ik zal wel wachten tot aan het einde van de week, dan weet ik zeker dat het wel goed zit zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier is geen goed of fout in, en ook echt absoluut níks over te zeggen. Dat is voor iedereen anders
Ja, mijn punt is dus dat wéét je niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lastig. Naja, ik zal wel wachten tot aan het einde van de week, dan weet ik zeker dat het wel goed zit zeg maar.
Dit had ik nodig. Dankje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Tevens Etsu, loop jij echt altijd alles te analyseren. Wat diegene zegt en wat jij zegt en wat dat allemaal zou betekenen blablabla, hou daar eens mee op.
Als iemand zegt 'ik hou van friet' betekent dat niet dat ie DOL is op brabant en in Brabant wil gaan wonen en jou niet meer wil, bij wijze van dus. Probeer gewoon jezelf te zijn en niet te genieten en niet over ALLES zo tering veel na te denken.
heb ik ook last van hoor dat overal iets achter zoekenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit had ik nodig. Dankje.![]()
Ik ben me daar ook wel bewust van, maar zoiets doe je onbewust denk ik.
de leven is niet spelletje helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
Het zou gewoon enorm veel schelen als we in een wereld leefden waar we elkaars gedachten konden lezen. En dat we daar niet om schamen en elkaar om respecteren.
Zou zoveel gedoe schelen.
Nou gedachten lezen doe maar niet hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
Het zou gewoon enorm veel schelen als we in een wereld leefden waar we elkaars gedachten konden lezen. En dat we daar niet om schamen en elkaar om respecteren.
Zou zoveel gedoe schelen.
Ja dat is het dus. Daarom gedachtenlezen, want niet iedereen heeft de skills om z'n mond open te trekken. Helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou gedachten lezen doe maar niet hoor
Maar waar mensen gewoon communiceren met elkaar en zeggen waar ze mee zitten of wat ze niet leuk vinden of juist wel. Maar ik snap oprecht niet waarom je dat níét zou doen. Dan weet jij waar je aan toe bent en de ander ook en en en, snapnie!
Op school?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Als er iemand op dit moment tijdelijk mag doodvallen dan is het mn kat. Word echt GEK van dat beest, wil de hele fucking tijd op school. Echt continuuuuuuuuumaar ben bezig
. Met fok ::
en schooltje leren
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Als er iemand op dit moment tijdelijk mag doodvallen dan is het mn kat. Word echt GEK van dat beest, wil de hele fucking tijd op school. Echt continuuuuuuuuumaar ben bezig
. Met fok ::
en schooltje leren
Waarom kom jij hier nooit meer mi mang?quote:
Ja maar sommige dingen ja, zijn nog geen eens kwetsend oid en dat durven? mensen soms ook niet te zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. Daarom gedachtenlezen, want niet iedereen heeft de skills om z'n mond open te trekken. Helaas.
Ja, niemand. Wist gewoon geen TT en was eerste wat ik dacht. Mn leraren van school en mn kat als ik iemand moet kiezenquote:
quote:
Hahaha, dat is wel chill jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bella wilt niet op schoot (niet uit zichzelf), maar vraagt wel soms om mn aandacht als ik aan de eettafel bezig ben (dan komt ze naar me toe). Vaak negeer ik d'r want heb ff geen zin in d'r, en dan loopt ze gewoon weg en gaat ze terug slapen.
Echt n chill beest. Boh.
Weinig zijn. Beetje chagrijnig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kom jij hier nooit meer mi mang?
Hey Etsuquote:
Oh.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Weinig zijn. Beetje chagrijnig.
[..]
Hey Etsu
Eens, val dood forevahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:27 schreef Sked het volgende:
Ik vind deze TT trouwens vreselijk, op deze manier lijkt het alsof we nog trots zijn op Tong ook
Maar je bent helemaal niet lelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik probeer echt al zo lang om mijn 'neutrale' gezicht vast te leggen. Waarom zijn die foto's altijd zo lelijk. Kom niet aankakken met 'je bént lelijk' want ik ben echt wel wat mooier dan deze foto's
.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent helemaal niet lelijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen
Laat maar
Ik ga maar eten
Linzen, ui, knoflook, punt paprika en chorizo op een pitabroodje.quote:
Eet jij alleen nog maar linzen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Linzen, ui, knoflook, punt paprika en chorizo op een pitabroodje.
Met wat komkommer en veldsla ernaast.
Ik probeer er veel verschillende dingen mee te maken.quote:
White Knight Kanoquote:
En wat is beste tot nu toe?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer er veel verschillende dingen mee te maken.
Nsbertquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je kano nou een aap?
Even een tr maken.
Ik denk dat ik de linzensoep wel het lekkerst vond, door de kruiden en de yoghurt.quote:
Recept?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de linzensoep wel het lekkerst vond, door de kruiden en de yoghurt.
Lekker Turks brood er bij
Nou, tot over 2 maandenquote:
Ik weet niet meer zeker welk recept we gebruikten.quote:
Welk recept hadden we?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik eet drop, als een vetzak.
Zo gaat mijn laatste kilo nooit verdwijnen.
Jij had het op internet gevonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker welk recept we gebruikten.
Lokje?
[..]
Welk recept hadden we?
en dan blenderen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij had het op internet gevonden.
Maar het kwam neer op uitje, teentjes knoflook, een puntpaprika, een halve chorizoworst en een blikje linzen in een pan doen en opwarmen.
Nee hoorquote:
De soep lieverd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij had het op internet gevonden.
Maar het kwam neer op uitje, teentjes knoflook, een puntpaprika, een halve chorizoworst en een blikje linzen in een pan doen en opwarmen.
Oh. Ik had niet teruggelezen.quote:
Thanks poeseliewoespiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Ik had niet teruggelezen.
Deze was het dacht ik ongeveer. http://chickslovefood.com/turkse-linzensoep-mercimek-corbasi/
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoor wel van je wanneer we mogen komen proeven. :$
wat heb je?!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds niet kunnen tellen hoeveel huisdieren ik nu eigenlijk gekregen heb, ze zijn zo snel. :$
Kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]als jullie komen koken zodat we t samen doen jatochhh
De vriend van mijn moeder had een heleboel jonge guppies en ik had nog een leeg aquarium. Denk dat het er een stuk of 15 zijn, van die hele kleintjes.quote:[..]
wat heb je?!
Het lijkt wel erg eenzijdige pret.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hondje wil met geit spelen
http://2static.fjcdn.com/(...)m_f1eeef_5851806.mp4
Picccs!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk.
[..]
De vriend van mijn moeder had een heleboel jonge guppies en ik had nog een leeg aquarium. Denk dat het er een stuk of 15 zijn, van die hele kleintjes.
Zullen we eens naar de kinderboerderij bij mijn ouders? Kunnen we in de lente geitjes aaienquote:
Welke dag is het?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
KOMEN JULLIE AFLEVERING 1 VAN GOT BIJ MIJ KIJKEN OM 3 UUR S NACHTS?!
Ik denk dat ze kleiner dan een pixel zijn met mijn webcam.quote:
Ik kijk altijd wel, maar vind het moeilijk om helemaal tot het einde van de uitslagen wakker te blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil dit jaar wel serieus eurosongfestival kijken. Nouja, ik bedoel.. ik wil het wel echt zien maar serieus is het niet. Ja, ik vind het serieus leuk maar niet omdat de muziek serieus goed zou zijn. Meer omdat het zoooo'n poppenkastje is, ik vind het geweldig.
Jullie ook?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn dat is wel laat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
KOMEN JULLIE AFLEVERING 1 VAN GOT BIJ MIJ KIJKEN OM 3 UUR S NACHTS?!
Vorig jaar heb ik het slapend doorgebracht op Loka haar schoot geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil dit jaar wel serieus eurosongfestival kijken. Nouja, ik bedoel.. ik wil het wel echt zien maar serieus is het niet. Ja, ik vind het serieus leuk maar niet omdat de muziek serieus goed zou zijn. Meer omdat het zoooo'n poppenkastje is, ik vind het geweldig.
Jullie ook?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het al een paar jaar hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Jullie ook?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ja dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we eens naar de kinderboerderij bij mijn ouders? Kunnen we in de lente geitjes aaien
Vrijdag als t goed isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we eens naar de kinderboerderij bij mijn ouders? Kunnen we in de lente geitjes aaien
[..]
Welke dag is het?
What the fuck, wat schattig omg omg omgquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kleiner dan een pixel zijn met mijn webcam.
[..]
Ik kijk altijd wel, maar vind het moeilijk om helemaal tot het einde van de uitslagen wakker te blijven.
Neem het ook net wat te serieus omdat ik nu al blogjes aan het volgen ben erover.
Ja, hier wel, in Amerika nietquote:
Tsssquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik het slapend doorgebracht op Loka haar schoot geloof ik
Ik vond het écht geweldig. Dat gejank van sommige mensen, zo nepquote:
Hebben we het nu over songfestival?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
Ik vond het écht geweldig. Dat gejank van sommige mensen, zo nep . En die dansjes en die lul verhalen en die pasjes en de tekst en OMG. Fantastisch.
Golden boy enzo
Jaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we het nu over songfestival?
Ik ga altijd in het songfestivaltopic commentaar geven op ieder landquote:
Same here.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het echt jammer dat ik niemand heb omdat mee te kijken. 3 jaar terug gingen paar huisgenoten en vrienden mee kijken omdat ik het alleen zat te kijken en ze het wel grappig vonden. Was meteen de enige keer dat ik het in gezelschap heb gekeken![]()
Wel om 3 uur 's nachts hequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het op een vrijdag is, kan ik sowieso.
Dat lukt me wel hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel om 3 uur 's nachts he
OMG DAT INTRO ALS DAT WEER BEGINT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Wel een beetje saai hoor. Ik ben nog niet overtuigd voor een finaleplaats.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
What the fuck, wat schattig omg omg omg.
Nee, ja maar die uitslagen zijn ook verneukt saai. En ik heb vorig jaar enkel finale gezien en vorig jaar kwam ik er ook pas achter dat t zo stom is dat het leuk is.
Echt? Hahaha gekkie. Nou ok, wat vind je van het nummer van Douwe Bob?
Jaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Wel om 3 uur 's nachts he
OMG DAT INTRO ALS DAT WEER BEGINT AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Was dat beetje te doen met de kwaliteit?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
Vorig jaar heb ik nog eens 's nachts op een stream GoT gekeken met fylax omdat ik me verveelde.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat lukt me wel hoor.
Helemaal omdat ik als oude man een middagdutje doe.
Ja, ik vind het heel erg saai. Er is niet veel aan.. Maar kan nog wel finaleplaats voorstellen, het is namelijk ook gewoon niet slecht of irritant of weet ik het.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje saai hoor. Ik ben nog niet overtuigd voor een finaleplaats.
Draakiesquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:42 schreef Amarantha het volgende:
Finale kijk ik alleen bijna nooit trouwens.. kijk alleen 2 halve finales. Dan heb ik de acts ook wel gezien.
Was een beetje bagger, gelukkig keek ik toch maar met een half oog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was dat beetje te doen met de kwaliteit?
Eerste beelden van aflevering waren wel tofquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:51 schreef Crack_ het volgende:
Er moet zo veel gebeuren, denk dat eerste aflevering niet veel voldoening gaat geven. Enkel meer MOET WETEN MOET MEER MOET MOET MOET maar ja, dit is onzin wat ik nu zeg want ik heb geen idee wat ze gaan doen.
Arya-hatersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hoop op weinig Bran en Arya, en dat we Sansa en Theon nog zien.
Geen Arya, Danny en Brienne zou tof zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Niet gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste beelden van aflevering waren wel tof
Bran vind ik zo schattig. Waarom vind je irritant?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ja, met die ogenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet gezien
Of wacht, ja arya bedelend op straat enzo?
[..]
Bran vind ik zo schattig. Waarom vind je irritant?
Arya vond ik wel leuk maar haar verhaallijn nu vind ik echt té wtf-erig.
Tuurlijk leeft Jon nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik hield van Jon Snow omdat hij de enige nog normaal denkende was. Ik ben bang dat dat nu ook wel veranderd, als hij nog in leven zou blijven. Jammer
Ik heb niets tegen hem op zich, maar de stukken waarin hij voorkomt lijken nooit iets toe te voegen aan de verhaallijn. Maar misschien verandert dat nog.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Bran vind ik zo schattig. Waarom vind je irritant?
Arya vond ik wel leuk maar haar verhaallijn nu vind ik echt té wtf-erig.
Is Bran al gespot in seizoen 6?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:55 schreef Fok-it het volgende:
Ik vind Bran een beetje een Jayden Smith/Fylax-uitstraling hebben
Hij was wel een beetje een naieve sukkel toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik hield van Jon Snow omdat hij de enige nog normaal denkende was. Ik ben bang dat dat nu ook wel veranderd, als hij nog in leven zou blijven. Jammer
Ja, die komt gewoon weer terug met een grote rol.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is Bran al gespot in seizoen 6?
Want ik verwacht dat dat niet meer zo'n schattig knulletje zal zijn. Beetje Harry Potter idee
Ik ga nu 2 maanden in een hoekje huilen, dat bedoel ik.quote:
Dat weet ik, dat vraag ik dan ook niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, die komt gewoon weer terug met een grote rol.
Ja, dat klopt. Ik vond het wel fijn zo tussendoor, even hersentjes uit. Maar ik ben niet echt goede GoT kijker, al die verbanden enzo. Ik mis ze allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen hem op zich, maar de stukken waarin hij voorkomt lijken nooit iets toe te voegen aan de verhaallijn. Maar misschien verandert dat nog.
jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was wel een beetje een naieve sukkel toch.
Oh zo, ja hij is we lveranderdquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat weet ik, dat vraag ik dan ook niet.
Ik vraag of hij al gespot is, zodat ik kan weten of t nog klein knuffeltje is.
Mijn vraag was niet of dat Bran in seizoen zes voorkomt.
[..]
Ja, dat klopt. Ik vond het wel fijn zo tussendoor, even hersentjes uit. Maar ik ben niet echt goede GoT kijker, al die verbanden enzo. Ik mis ze allemaal. En dat die weer familie van die is en wtf, ik volg t niet :$.
[..]
ja
Wel minder, maar ik vond wel kinderlijk hoor!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, ja hij is we lveranderd![]()
Maar ik vond hem in seizoen 4 niet echt heel erg kinderlijk meer toch? Toen was hij al heel anders dan in seizoen 1 en 2, met langer haar enzo
Maar hoezo vind je Arya`ss verhaal een hoog wtf-gehalte hebben? Die word gewoon een killer-assassin straksquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wel minder, maar ik vond wel kinderlijk hoor!Gewoon aandoenlijk
Maar spannend, ben benieuwd
Te veel fantasy.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar hoezo vind je Arya`ss verhaal een hoog wtf-gehalte hebben? Die word gewoon een killer-assassin straks
Arya wordt niet blind omdat ze in iemand zn ogen kijkt. Arya wordt blind omdat ze zich niet aan haar training gehouden heeft. Daarom word ze blind zodat ze haar auditieve vermogens kan verbeterenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Te veel fantasy.
Een draak is ook fantasy, maar alles wat ie doet klopt enzo.
Arya die blind wordt enzo omdat ze in iemand zn ogen kijkt?Nee, vind ik gewoon nergens meer over gaan. Te veel fantasy dus vind ik
.
Ja, dat blind worden gebeurde toch omdat ze in iemand zn ogen keek?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Arya wordt niet blind omdat ze in iemand zn ogen kijkt. Arya wordt blind omdat ze zich niet aan haar training gehouden heeft. Daarom word ze blind zodat ze haar auditieve vermogens kan verbeteren
Je noemt zelf de 3 saaiste personages op van de hele seriequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Arya's verhaallijn is ongeveer net zo spannend als kijken naar verf dat droogt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat blind worden gebeurde toch omdat ze in iemand zn ogen keek?
Wat de achterliggende gedachte was doet er niet toe.
Dat vind ik gewoon onzinDat verhaal wat jij zegt daar zit mijn hekelpunt niet. Als ze dat verhaal van jou zo hadden en dat die vent der ogen uitstak, prima. Maar zoals ze het nu hebben gedaan? Nee, is het niet voor mij
Haterquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je noemt zelf de 3 saaiste personages op van de hele serie
Tquote:
Eens!quote:
Jaa, zou goed kunnen. Ik vond der voorheen ook gewoon leukquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nja, kan. Denk dat haar verhaal wel leuk wordt als ze eenmaal klaar is en wraak gaat nemen op alles en iedereen
Bates Motel (S04E01) kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn jullie plannen vanavond?
Ja, hoogstwaarschijnlijk wel ja. Of Brienne moet hem sparenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Die ene die nu is vermoord onderweg naar huis van Myrcella? Of is Myrcella dood? Of was Jamie dood
Myrcella is dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Crack_ het volgende:
Die ene die nu is vermoord onderweg naar huis van Myrcella? Of is Myrcella dood? Of was Jamie dood
Is al bevestigd dat hij dood is.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, hoogstwaarschijnlijk wel ja. Of Brienne moet hem sparen
Hopelijk niet
Ohja, dikke schijt. JA OF NIET, we hebben ook háár niet zien dood gaan.quote:
Kaneel vind dr dikquote:
Dat is hij dan ookquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar bovenarmen zijn zo dik als mijn bovenbenen gvd
hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haar gezicht is trouwens wel hilarisch.
[ afbeelding ]
Ze lijkt net een levende tekenfilm. Erg Disney.
Ik vind haar niet dik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar onderlichaam is wel wat meer gezet, maar dik? Nee.
Oh, ja sorry. Moet ook niet de woorden van Fok-it gebruiken alsof ze uit jouw mond kwamenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar niet dik.
Ik vind haar een beetje mollig, dat komt vooral door haar armen.
Verder vind ik dat ze niet kan acteren en dat haar karakter (en de verhaallijn) enorm slecht geschreven zijn in de serie.
quote:
Die zijn ook wat stevig, ja. Die zijn alleen minder in beeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja sorry. Moet ook niet de woorden van Fok-it gebruiken alsof ze uit jouw mond kwamen
Verder mag jij vinden wat je wil (behalve dat ze dik is! maar doe je niet dus![]()
). Al vind ik het wel typisch dat je haar armen mollig vind, dat snap ik echt niet. Haar benen + kont snap ik, maar armen!?
![]()
Maar stoor je je dan niet aan benen + kont?
Iedereen met een beetje vetjes is mollig. :$quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je t nu over jezelf hebt, je bent niet mollig
Nee liefje, misschien dat dat zo in mensen hun hoofd zit om dat de standaard zo is bij mensen ofzo.. maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje vetjes is mollig. :$
Heb je er meer dan ben je gewoon dik.
Is maar gewoon wat iemand voor naam eraan geeft toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee liefje, misschien dat dat zo in mensen hun hoofd zit om dat de standaard zo is bij mensen ofzo.. maar dat is niet zo.
Nee, dik zijn is net zoals obesitas een feit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is maar gewoon wat iemand voor naam eraan geeft toch?Mollig is gewoon een beetje stevig, maar er zijn ook mensen die dat al dik noemen dus ja
Ja oke, logisch wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dik zijn is net zoals obesitas een feit.
Het kan óók een mening zijn, maar die kan dus fout zijn. Je kunt niet iemand met een BMI van 18 dik noemen, bijvoorbeeld. Dat is gewoon fout, ook al zou dat jouw mening zijn.
Je kunt wel zeggen dat je vindt dat iemand te zwaar is voor wat jij mooi vindt, maar dat betekent alsnog niet dat die gene dan dik is omdat jij dat dik vindt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, logisch wel.
Maar waarom kan Loka dan niet zeggen dat ze mollig is?Daar zit toch geen wetenschappelijke definitie aan verbonden?
quote:
Ze heeft alleen stevige benen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:41 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind Loka ook totaal niet mollig nee
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee liefje, misschien dat dat zo in mensen hun hoofd zit om dat de standaard zo is bij mensen ofzo.. maar dat is niet zo.
Wat wil je hier mee zeggen dan?quote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn wel iets minder nu. Ben wel trots.
50 jaar geleden zou ik sowieso een dikkerdje zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is maar gewoon wat iemand voor naam eraan geeft toch?Mollig is gewoon een beetje stevig, maar er zijn ook mensen die dat al dik noemen dus ja
Jup, sowieso. Merk je ook goed aan kledingmaten en alles.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
50 jaar geleden zou ik sowieso een dikkerdje zijn geweest.
Maar de normen zijn behoorlijk wat opgeschoven.
Weinig mis mee neequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, sowieso. Merk je ook goed aan kledingmaten en alles.
Ik vind deze shit van vroeger echt prachtig
[ afbeelding ]
meid met goeie bil is wel +1 hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weinig mis mee nee
Enige wat ik niet begrijp is die obsessiemet die extreem dikke billen van tegenwoordig. Snap echt niet hoe en waarom je dat geil kan vinden. Is toch afzichtelijk van die Kim Kardashian/Nicki Minaj figuurtjes
Geef eens voorbeelden wat jij een `goeie bil'vind dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meid met goeie bil is wel +1 hoor
ff zoekenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden wat jij een `goeie bil'vind dan.
Vind je dit klein?quote:
Veel beter jaquote:
quote:
Die heeft van de week weer eens een naaktfoto online gegooid.quote:
i don't give a shitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Die heeft van de week weer eens een naaktfoto online gegooid.
Maar wat is precies bijzoznder dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Neen, maar zo bijzonder is die bil niet.
Nuja. Lastige kwestie hoor. Maar die 2de bips die parkiet post vind ik fijnerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat is precies bijzoznder dan?
Ik vind dat altijd wel typisch
net als dat als je zegt dat je een billenman bent dat mensen er dan automatisch vanuit gaan dat je een dikke reet bedoelt die je waardeert
Gewoon wat voller en dikker dusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Nuja. Lastige kwestie hoor. Maar die 2de bips die parkiet post vind ik fijner
Jawohl Herr Fok-itquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon wat voller en dikker dus![]()
Nja, smaken verschillen
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:27 schreef Fok-it het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/2047365
Voor de mensen met KPD-toegang,
dit is gewoon smerigEn dan als TT ass-lovers. Nou ik ben ook een asslover hoor
maar dit niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:28 schreef Divje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dit vind ik ook echt wel overdreven groot al
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ligt aan de anglequote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja dit vind ik ook echt wel overdreven groot al
Komt dat ook niet door hoe het gefilmd is?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ja dit vind ik ook echt wel overdreven groot al
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt dat ook niet door hoe het gefilmd is?
Te kieskeurig deze man.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt inderdaad
Maar denk dat het vanaf de zijkant of van voor ook wel groot is
Valt allemaal wel meequote:
geen van beidequote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Welke zal ik straks maken/eten?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb alleen deze 2.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen van beide
beter maak je die bacon shit die is goeie
Kont kan er toch evengoed toe doen als borsten?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zolang je niet aan rimmen doet maakt de kont toch niet uit?
Zolang je niet..quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kont kan er toch evengoed toe doen als borsten?
Nee, dan moet je ook b zeggen ookquote:
Bedankt.quote:
Maarvergeleken met de gemiddelde fokker heb ik qua body type wel een aparte smaak ja dat kloptquote:
je wilt gewoon speciaal zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maarvergeleken met de gemiddelde fokker heb ik qua body type wel een aparte smaak ja dat klopt
voortaan baconsmaak halenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik kan serieus niet kiezen, die ik wou hadden ze niet dus snel deze 2 mee genomen zodat ik thuis kon gaan kiezen
Fokker's hebben geen smaak. Als het nou 1, 2 of 84 gaten heeft maakt ze nog niet uitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maarvergeleken met de gemiddelde fokker heb ik qua body type wel een aparte smaak ja dat klopt
moet je echt keertje nemenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal het onthouden, die heb ik nog nooit gehad
Hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je echt keertje nemen
alsof een engeltje op je tong plast![]()
weet nietquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HahaIk zag ook paté smaak. Is dat wat? Koop normaal altijd fiesta.
Paté smaak aangemaakt met mayonaise lijkt me niet echt lekker. Of die moet ergens anders mee aangemaakt worden maar lijkt me niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet
ik houd bij voorbaat al pate dus ik betwijfel of het lekker is
water en mayo jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paté smaak aangemaakt met mayonaise lijkt me niet echt lekker. Of die moet ergens anders mee aangemaakt worden maar lijkt me niet.
Dat lijkt me ook jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
water en mayo ja
beter gewoon fiesta of ander smaakje
Ah jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, ik bedoelde niet dat ik het lichaam van die vrouw mooi vond, ik bedoelde reclame voor 'mollige' vrouwen.
Beter helemaal geen dipsausquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
water en mayo ja
beter gewoon fiesta of ander smaakje
Je ziet er bijzonder weinig vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja
Vind je dat lichaam niet mooi dan?
is lekker manquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter helemaal geen dipsaus
Je eet toch al chips waarom dan nog extra chemisch vet sausje erbij
quote:
Ja okequote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
is lekker man
je hebt toch ook mayo/ketchup bij je patat
Zo heel af en toe is dat wel lekker.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter helemaal geen dipsaus
Je eet toch al chips waarom dan nog extra chemisch vet sausje erbij
Ik deed het vroeger ook hoor, als kind. Daar niet vanquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal verder niet extreem goed voor je zijn hoor maar is gewoon lekker als je keertje chips eet
Als kind at ik dat nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik deed het vroeger ook hoor, als kind. Daar niet van
Die bananen hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:54 schreef Amarantha het volgende:
LIF / Onzinproducten - post ze hier! Mooi topic.
Hoezo?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:15 schreef Fok-it het volgende:
De helft in dat topic begrijpt het topic ook niet volgens mij
Dat je iets vies of lelijk vind maakt het nog geen onzinproduct. Sommige mensen noemen kokosroom of superfoodsquote:
Haha ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je iets vies of lelijk vind maakt het nog geen onzinproduct. Sommige mensen noemen kokosroom of superfoodsDat is toch geen onzinproduct
Of pannenkoekenmixHoe is dat een onzinproduct
Dan is patat ook een onzinproduct omdat je ook aardappels kan snijden en frituren/bakken
Link?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Wow er is een trailer uit voor GoT! Net 7 minuten terug,
Jij kijkt alleen maar voor die broer die je knap vindquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even aanzetten met n jointje. Boh.
Hij heeft een naam. Dylan. Ik wil dat je hem voortaan zo noemt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar voor die broer die je knap vind
Dylan gaat doodquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft een naam. Dylan. Ik wil dat je hem voortaan zo noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dylan gaat doodIk kreeg al m'n eerste tranen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik download nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Amarantha het volgende:
1ste minuut.. meteen Dylan dood.Opgegeten door NormanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Peulvruchtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |