SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Godver fok-itquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde taart ipv daart
Taart wordt daar niet geaccepteerd.
Moest lachen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij bedoelde taart ipv daart
Taart wordt daar niet geaccepteerd.
Oh. Je hebt altijd hoofdpijn zeg maar?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
nee kheb koppijn dus kan niet zo goed tiepen
nee heb middag katerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh. Je hebt altijd hoofdpijn zeg maar?
Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat is 'val dood' fantastisch mooi. Echt
VAL DOOD!!
Dood neer vallen, ja is toch mooi. Moet ineens hardop lachen van de uitwerking van 'val dood'
Poetisch hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 16:59 schreef Crack_ het volgende:
Wat is 'val dood' fantastisch mooi. Echt
VAL DOOD!!
Dood neer vallen, ja is toch mooi. Moet ineens hardop lachen van de uitwerking van 'val dood'
Beetjee als filosofen die zelfmoord als iets romantisch zienquote:
Ja, waren ook gewoon gedachtes enzo dus ja nee, was ook niet boeiendquote:
Wanneer het goed voelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Na hoeveel dagen/tijd zouden jullie eigenlijk iemand vragen om te daten/meeten? Ik wil met deze goed doen zeg maar.![]()
Het gaat nu al 3 dagen lekker en gezellig. Mjamja, ik ken hem al langer enzoooo.
ik hoop dat je een vrouw bentquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Na hoeveel dagen/tijd zouden jullie eigenlijk iemand vragen om te daten/meeten? Ik wil met deze goed doen zeg maar.![]()
Het gaat nu al 3 dagen lekker en gezellig. Mjamja, ik ken hem al langer enzoooo.
In een relatie? Vast. Maar ik zal ook het geld in het laatje brengen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een vrouw bent![]()
Klopt. Etsu is een sexy chickie.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik hoop dat je een vrouw bent![]()
in het algemeen swaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
In een relatie? Vast. Maar ik zal ook het geld in het laatje brengen.
Hier is geen goed of fout in, en ook echt absoluut níks over te zeggen. Dat is voor iedereen andersquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:04 schreef Etsu het volgende:
Bella -> Mannen aantrek magneetquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:06 schreef Etsu het volgende:
En we hadden over katten ofzo, en hij is katten leuker gaan vinden. Toen zei ik dat die Bella moest ontmoeten ofzo, werd wel positief opgevangen geloof ik, maar was allemaal zo vaag![]()
Die Bella gaat mij nog aan een jongen helpen
Lastig. Naja, ik zal wel wachten tot aan het einde van de week, dan weet ik zeker dat het wel goed zit zeg maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier is geen goed of fout in, en ook echt absoluut níks over te zeggen. Dat is voor iedereen anders
Ja, mijn punt is dus dat wéét je niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Lastig. Naja, ik zal wel wachten tot aan het einde van de week, dan weet ik zeker dat het wel goed zit zeg maar.
Dit had ik nodig. Dankje.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
Tevens Etsu, loop jij echt altijd alles te analyseren. Wat diegene zegt en wat jij zegt en wat dat allemaal zou betekenen blablabla, hou daar eens mee op.
Als iemand zegt 'ik hou van friet' betekent dat niet dat ie DOL is op brabant en in Brabant wil gaan wonen en jou niet meer wil, bij wijze van dus. Probeer gewoon jezelf te zijn en niet te genieten en niet over ALLES zo tering veel na te denken.
heb ik ook last van hoor dat overal iets achter zoekenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit had ik nodig. Dankje.![]()
Ik ben me daar ook wel bewust van, maar zoiets doe je onbewust denk ik.
de leven is niet spelletje helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
Het zou gewoon enorm veel schelen als we in een wereld leefden waar we elkaars gedachten konden lezen. En dat we daar niet om schamen en elkaar om respecteren.
Zou zoveel gedoe schelen.
Nou gedachten lezen doe maar niet hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:11 schreef Etsu het volgende:
Het zou gewoon enorm veel schelen als we in een wereld leefden waar we elkaars gedachten konden lezen. En dat we daar niet om schamen en elkaar om respecteren.
Zou zoveel gedoe schelen.
Ja dat is het dus. Daarom gedachtenlezen, want niet iedereen heeft de skills om z'n mond open te trekken. Helaas.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou gedachten lezen doe maar niet hoor
Maar waar mensen gewoon communiceren met elkaar en zeggen waar ze mee zitten of wat ze niet leuk vinden of juist wel. Maar ik snap oprecht niet waarom je dat níét zou doen. Dan weet jij waar je aan toe bent en de ander ook en en en, snapnie!
Op school?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Als er iemand op dit moment tijdelijk mag doodvallen dan is het mn kat. Word echt GEK van dat beest, wil de hele fucking tijd op school. Echt continuuuuuuuuumaar ben bezig
. Met fok ::
en schooltje leren
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
Als er iemand op dit moment tijdelijk mag doodvallen dan is het mn kat. Word echt GEK van dat beest, wil de hele fucking tijd op school. Echt continuuuuuuuuumaar ben bezig
. Met fok ::
en schooltje leren
Waarom kom jij hier nooit meer mi mang?quote:
Ja maar sommige dingen ja, zijn nog geen eens kwetsend oid en dat durven? mensen soms ook niet te zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat is het dus. Daarom gedachtenlezen, want niet iedereen heeft de skills om z'n mond open te trekken. Helaas.
Ja, niemand. Wist gewoon geen TT en was eerste wat ik dacht. Mn leraren van school en mn kat als ik iemand moet kiezenquote:
quote:
Hahaha, dat is wel chill jaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bella wilt niet op schoot (niet uit zichzelf), maar vraagt wel soms om mn aandacht als ik aan de eettafel bezig ben (dan komt ze naar me toe). Vaak negeer ik d'r want heb ff geen zin in d'r, en dan loopt ze gewoon weg en gaat ze terug slapen.
Echt n chill beest. Boh.
Weinig zijn. Beetje chagrijnig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom kom jij hier nooit meer mi mang?
Hey Etsuquote:
Oh.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Weinig zijn. Beetje chagrijnig.
[..]
Hey Etsu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |