Eens, val dood forevahquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:27 schreef Sked het volgende:
Ik vind deze TT trouwens vreselijk, op deze manier lijkt het alsof we nog trots zijn op Tong ook
Maar je bent helemaal niet lelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:30 schreef Crack_ het volgende:
Ik probeer echt al zo lang om mijn 'neutrale' gezicht vast te leggen. Waarom zijn die foto's altijd zo lelijk. Kom niet aankakken met 'je bént lelijk' want ik ben echt wel wat mooier dan deze foto's
.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je bent helemaal niet lelijk.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen
Laat maar
Ik ga maar eten
Linzen, ui, knoflook, punt paprika en chorizo op een pitabroodje.quote:
Eet jij alleen nog maar linzen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Linzen, ui, knoflook, punt paprika en chorizo op een pitabroodje.
Met wat komkommer en veldsla ernaast.
Ik probeer er veel verschillende dingen mee te maken.quote:
White Knight Kanoquote:
En wat is beste tot nu toe?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer er veel verschillende dingen mee te maken.
Nsbertquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noem je kano nou een aap?
Even een tr maken.
Ik denk dat ik de linzensoep wel het lekkerst vond, door de kruiden en de yoghurt.quote:
Recept?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de linzensoep wel het lekkerst vond, door de kruiden en de yoghurt.
Lekker Turks brood er bij
Nou, tot over 2 maandenquote:
Ik weet niet meer zeker welk recept we gebruikten.quote:
Welk recept hadden we?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
Ik eet drop, als een vetzak.
Zo gaat mijn laatste kilo nooit verdwijnen.
Jij had het op internet gevonden.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker welk recept we gebruikten.
Lokje?
[..]
Welk recept hadden we?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |