50 jaar geleden zou ik sowieso een dikkerdje zijn geweest.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is maar gewoon wat iemand voor naam eraan geeft toch?Mollig is gewoon een beetje stevig, maar er zijn ook mensen die dat al dik noemen dus ja
Jup, sowieso. Merk je ook goed aan kledingmaten en alles.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
50 jaar geleden zou ik sowieso een dikkerdje zijn geweest.
Maar de normen zijn behoorlijk wat opgeschoven.
Weinig mis mee neequote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup, sowieso. Merk je ook goed aan kledingmaten en alles.
Ik vind deze shit van vroeger echt prachtig
[ afbeelding ]
meid met goeie bil is wel +1 hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weinig mis mee nee
Enige wat ik niet begrijp is die obsessiemet die extreem dikke billen van tegenwoordig. Snap echt niet hoe en waarom je dat geil kan vinden. Is toch afzichtelijk van die Kim Kardashian/Nicki Minaj figuurtjes
Geef eens voorbeelden wat jij een `goeie bil'vind dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meid met goeie bil is wel +1 hoor
ff zoekenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden wat jij een `goeie bil'vind dan.
Vind je dit klein?quote:
Veel beter jaquote:
quote:
Die heeft van de week weer eens een naaktfoto online gegooid.quote:
i don't give a shitquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Die heeft van de week weer eens een naaktfoto online gegooid.
Maar wat is precies bijzoznder dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:20 schreef Divje het volgende:
[..]
Neen, maar zo bijzonder is die bil niet.
Nuja. Lastige kwestie hoor. Maar die 2de bips die parkiet post vind ik fijnerquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat is precies bijzoznder dan?
Ik vind dat altijd wel typisch
net als dat als je zegt dat je een billenman bent dat mensen er dan automatisch vanuit gaan dat je een dikke reet bedoelt die je waardeert
Gewoon wat voller en dikker dusquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Nuja. Lastige kwestie hoor. Maar die 2de bips die parkiet post vind ik fijner
Jawohl Herr Fok-itquote:Op dinsdag 8 maart 2016 20:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon wat voller en dikker dus![]()
Nja, smaken verschillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |