Dat je iets vies of lelijk vind maakt het nog geen onzinproduct. Sommige mensen noemen kokosroom of superfoodsquote:
Haha ja dat is wel zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je iets vies of lelijk vind maakt het nog geen onzinproduct. Sommige mensen noemen kokosroom of superfoodsDat is toch geen onzinproduct
Of pannenkoekenmixHoe is dat een onzinproduct
Dan is patat ook een onzinproduct omdat je ook aardappels kan snijden en frituren/bakken
Link?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:28 schreef Amarantha het volgende:
Wow er is een trailer uit voor GoT! Net 7 minuten terug,
Jij kijkt alleen maar voor die broer die je knap vindquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even aanzetten met n jointje. Boh.
Hij heeft een naam. Dylan. Ik wil dat je hem voortaan zo noemt.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen maar voor die broer die je knap vind
Dylan gaat doodquote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij heeft een naam. Dylan. Ik wil dat je hem voortaan zo noemt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dylan gaat doodIk kreeg al m'n eerste tranen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik download nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 21:50 schreef Amarantha het volgende:
1ste minuut.. meteen Dylan dood.Opgegeten door NormanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |