en dan blenderen?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij had het op internet gevonden.
Maar het kwam neer op uitje, teentjes knoflook, een puntpaprika, een halve chorizoworst en een blikje linzen in een pan doen en opwarmen.
Nee hoorquote:
De soep lieverd.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij had het op internet gevonden.
Maar het kwam neer op uitje, teentjes knoflook, een puntpaprika, een halve chorizoworst en een blikje linzen in een pan doen en opwarmen.
Oh. Ik had niet teruggelezen.quote:
Thanks poeseliewoespiequote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh. Ik had niet teruggelezen.
Deze was het dacht ik ongeveer. http://chickslovefood.com/turkse-linzensoep-mercimek-corbasi/
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoor wel van je wanneer we mogen komen proeven. :$
wat heb je?!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog steeds niet kunnen tellen hoeveel huisdieren ik nu eigenlijk gekregen heb, ze zijn zo snel. :$
Kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]als jullie komen koken zodat we t samen doen jatochhh
De vriend van mijn moeder had een heleboel jonge guppies en ik had nog een leeg aquarium. Denk dat het er een stuk of 15 zijn, van die hele kleintjes.quote:[..]
wat heb je?!
Het lijkt wel erg eenzijdige pret.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hondje wil met geit spelen
http://2static.fjcdn.com/(...)m_f1eeef_5851806.mp4
Picccs!!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijk.
[..]
De vriend van mijn moeder had een heleboel jonge guppies en ik had nog een leeg aquarium. Denk dat het er een stuk of 15 zijn, van die hele kleintjes.
Zullen we eens naar de kinderboerderij bij mijn ouders? Kunnen we in de lente geitjes aaienquote:
Welke dag is het?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
KOMEN JULLIE AFLEVERING 1 VAN GOT BIJ MIJ KIJKEN OM 3 UUR S NACHTS?!
Ik denk dat ze kleiner dan een pixel zijn met mijn webcam.quote:
Ik kijk altijd wel, maar vind het moeilijk om helemaal tot het einde van de uitslagen wakker te blijven.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil dit jaar wel serieus eurosongfestival kijken. Nouja, ik bedoel.. ik wil het wel echt zien maar serieus is het niet. Ja, ik vind het serieus leuk maar niet omdat de muziek serieus goed zou zijn. Meer omdat het zoooo'n poppenkastje is, ik vind het geweldig.
Jullie ook?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn dat is wel laat.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
KOMEN JULLIE AFLEVERING 1 VAN GOT BIJ MIJ KIJKEN OM 3 UUR S NACHTS?!
Vorig jaar heb ik het slapend doorgebracht op Loka haar schoot geloof ikquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil dit jaar wel serieus eurosongfestival kijken. Nouja, ik bedoel.. ik wil het wel echt zien maar serieus is het niet. Ja, ik vind het serieus leuk maar niet omdat de muziek serieus goed zou zijn. Meer omdat het zoooo'n poppenkastje is, ik vind het geweldig.
Jullie ook?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het al een paar jaar hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:31 schreef Crack_ het volgende:
Jullie ook?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ja dat is wel leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we eens naar de kinderboerderij bij mijn ouders? Kunnen we in de lente geitjes aaien
Vrijdag als t goed isquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we eens naar de kinderboerderij bij mijn ouders? Kunnen we in de lente geitjes aaien
[..]
Welke dag is het?
What the fuck, wat schattig omg omg omgquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ze kleiner dan een pixel zijn met mijn webcam.
[..]
Ik kijk altijd wel, maar vind het moeilijk om helemaal tot het einde van de uitslagen wakker te blijven.
Neem het ook net wat te serieus omdat ik nu al blogjes aan het volgen ben erover.
Ja, hier wel, in Amerika nietquote:
Tsssquote:Op dinsdag 8 maart 2016 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik het slapend doorgebracht op Loka haar schoot geloof ik
Ik vond het écht geweldig. Dat gejank van sommige mensen, zo nepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |