hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haar gezicht is trouwens wel hilarisch.
[ afbeelding ]
Ze lijkt net een levende tekenfilm. Erg Disney.
Ik vind haar niet dik.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haar onderlichaam is wel wat meer gezet, maar dik? Nee.
Oh, ja sorry. Moet ook niet de woorden van Fok-it gebruiken alsof ze uit jouw mond kwamenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind haar niet dik.
Ik vind haar een beetje mollig, dat komt vooral door haar armen.
Verder vind ik dat ze niet kan acteren en dat haar karakter (en de verhaallijn) enorm slecht geschreven zijn in de serie.
quote:
Die zijn ook wat stevig, ja. Die zijn alleen minder in beeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja sorry. Moet ook niet de woorden van Fok-it gebruiken alsof ze uit jouw mond kwamen
Verder mag jij vinden wat je wil (behalve dat ze dik is! maar doe je niet dus![]()
). Al vind ik het wel typisch dat je haar armen mollig vind, dat snap ik echt niet. Haar benen + kont snap ik, maar armen!?
![]()
Maar stoor je je dan niet aan benen + kont?
Iedereen met een beetje vetjes is mollig. :$quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je t nu over jezelf hebt, je bent niet mollig
Nee liefje, misschien dat dat zo in mensen hun hoofd zit om dat de standaard zo is bij mensen ofzo.. maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje vetjes is mollig. :$
Heb je er meer dan ben je gewoon dik.
Is maar gewoon wat iemand voor naam eraan geeft toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee liefje, misschien dat dat zo in mensen hun hoofd zit om dat de standaard zo is bij mensen ofzo.. maar dat is niet zo.
Nee, dik zijn is net zoals obesitas een feit.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is maar gewoon wat iemand voor naam eraan geeft toch?Mollig is gewoon een beetje stevig, maar er zijn ook mensen die dat al dik noemen dus ja
Ja oke, logisch wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dik zijn is net zoals obesitas een feit.
Het kan óók een mening zijn, maar die kan dus fout zijn. Je kunt niet iemand met een BMI van 18 dik noemen, bijvoorbeeld. Dat is gewoon fout, ook al zou dat jouw mening zijn.
Je kunt wel zeggen dat je vindt dat iemand te zwaar is voor wat jij mooi vindt, maar dat betekent alsnog niet dat die gene dan dik is omdat jij dat dik vindt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke, logisch wel.
Maar waarom kan Loka dan niet zeggen dat ze mollig is?Daar zit toch geen wetenschappelijke definitie aan verbonden?
quote:
Ze heeft alleen stevige benen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:41 schreef Fok-it het volgende:
En ik vind Loka ook totaal niet mollig nee
quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee liefje, misschien dat dat zo in mensen hun hoofd zit om dat de standaard zo is bij mensen ofzo.. maar dat is niet zo.
Wat wil je hier mee zeggen dan?quote:
Goed hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze zijn wel iets minder nu. Ben wel trots.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |