als iemand dat tegen mij zou zeggen...quote:
quote:
Jij legt hem dan ook niet in Zeelandquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
als iemand dat tegen mij zou zeggen...
Zover mag ik niet uit de buurt johquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij legt hem dan ook niet in Zeeland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:39 schreef KaBuf het volgende:
Quote om plaatjes te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er iets foutgegaan dan? Ik zie ze wel gewoonquote:
Waardeloze, verouderde, blinde/dove/manke telefoon.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Is er iets foutgegaan dan? Ik zie ze wel gewoon
Voor jou is het dichterbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis nog wel de makkelijkste gemeente van Zeeland!
Bewust deze gekozen, juist om die reden!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis nog wel de makkelijkste gemeente van Zeeland!
Dan had je hem in Tholen zelf gelegd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Bewust deze gekozen, juist om die reden!
Zeiden we plaats dan? Ik lees toch echt gemeente.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had je hem in Tholen zelf gelegd.
Toch had je hem in Tholen zelf moeten leggenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zeiden we plaats dan? Ik lees toch echt gemeente.
Nicequote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Bewust deze gekozen, juist om die reden!
Ben nog steeds 3 uur kwijt, zo veel tijd heb ik nou ook weer niet.quote:
Je kan ook wat meer omrijden.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 15:00 schreef Arch-Indar het volgende:
Dat is wel erg uit de richting. Hopelijk ligt hij zondag al meer op de route.
Liever niet met een kleine van 11 weken in de auto. Daarom hopelijk nog een kleine verplaatsing.quote:
* Spezza19 begint vast met popcorn bakken.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:40 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Liever niet met een kleine van 11 weken in de auto. Daarom hopelijk nog een kleine verplaatsing.
Dan kan hij weer naar een KSC meet mee
Wees gerust.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 16:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 begint vast met popcorn bakken.
* boertie vraagt zich af waarom hij zonder moeite het topic voor de geest kan halen.quote:Op donderdag 10 maart 2016 22:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hank! Daar heb ik 'm in een grijs verleden gedropt
je moet de stok smeden wanneer het ijzer heet isquote:Op vrijdag 11 maart 2016 19:06 schreef Maanvis het volgende:
Geeft mij iig meer tijd om snode plannen met de stok te smeden!
Blauw staat me beter? Haha stel het voor aan iemandquote:Op vrijdag 11 maart 2016 20:06 schreef boertie het volgende:
[..]
* boertie vraagt zich af waarom hij zonder moeite het topic voor de geest kan halen.
Nijn WB. Ik moet alleen nog steeds wennen aan dat zwarte kleurtje van jou
Maartensdijk kan ook nog.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Breng hem maar naar Sint-Maartensbrug, Sint-Maarten, Sint-Maartensvlotbrug of Sint-Maartenszee!
daar ligt de stok nu Pietquote:
Nee hij ligt nu in Sint Maartensdijk.quote:
of met sint ervoorquote:Op zaterdag 12 maart 2016 08:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Nee hij ligt nu in Sint Maartensdijk.
Te ver weg.quote:
De tijd dat een stok niet gestolen wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
Waardoor wordt de lengte van een ronde nou bepaald? Is dat afhankelijk van het aantal verplaatsingen of staat daar een bepaalde tijd voor?
Oh dat is wel een beetje jammer. Zou wel leuk zijn als het vaste perioden zouden zijn, dan kan een ronde ook een thema of iets dergelijks hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tijd dat een stok niet gestolen wordt.
het thema rose hebben we al gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is wel een beetje jammer. Zou wel leuk zijn als het vaste perioden zouden zijn, dan kan een ronde ook een thema of iets dergelijks hebben.
natuurkleurenquote:
Die heb ik nooit meegemaaktquote:
dus eigenlijk ben je gewoon een newbiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik nooit meegemaakt
Überhaupt ronde 7 niet, want ik was degene die achter het net viste bij zijn eerste verplaatsing
Nah. Is alweer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je gewoon een newbie
Ik mag nog niet.quote:
Oh.quote:
Zolang je binnen de 24 uur blijft, kun je de stok gewoon zelf versieren. Graag wel iets dat niet erg opvalt in het gras bij de komborden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is wel een beetje jammer. Zou wel leuk zijn als het vaste perioden zouden zijn, dan kan een ronde ook een thema of iets dergelijks hebben.
Ronde 2 heeft geleerd dat dat niet werktquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:57 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Zolang je binnen de 24 uur blijft, kun je de stok gewoon zelf versieren. Graag wel iets dat niet erg opvalt in het gras bij de komborden.
Toen deed ik nog niet mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ronde 2 heeft geleerd dat dat niet werkt
Fien zie ik al heel lang niet meer reageren hier. En dat heb ik haar ook in een DM gevraagd, geen reactie dus die is weg.quote:
Leuke usernaam, ijsmeis is een populaire naam op FOK!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:35 schreef ijsmijs01 het volgende:
Wat een grappig spel. Ik las al even mee maar blijkbaar kan je zonder account niet zien waar deze fok!stok ligt![]()
En Tholen is niet zo ver hiervan daan,ik zou m best een keer kunnen meenemen eigenlijkWaar kan ik de cijfercombinatie krijgen?
Edit... zowel "dm" als dat envelopje in de hoek, daar kan ik niet gebruiken omdat minder dan 7 dagen lid of zoDat envelopje kan ik wel openen maar dus niet nieuw bericht maken. En "dm" opent helemaal niet...
Nieuw account. Weet gelijk hoe fok werkt. Pas maar op. Straks gaan mensen roepen dat je een levenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:35 schreef ijsmijs01 het volgende:
Wat een grappig spel. Ik las al even mee maar blijkbaar kan je zonder account niet zien waar deze fok!stok ligt![]()
En Tholen is niet zo ver hiervan daan,ik zou m best een keer kunnen meenemen eigenlijkWaar kan ik de cijfercombinatie krijgen?
Edit... zowel "dm" als dat envelopje in de hoek, daar kan ik niet gebruiken omdat minder dan 7 dagen lid of zoDat envelopje kan ik wel openen maar dus niet nieuw bericht maken. En "dm" opent helemaal niet...
zullen we de FOK! stok begraven in een random bos in Nederland? dan ligt ie NOG beter verborgen!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:57 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Zolang je binnen de 24 uur blijft, kun je de stok gewoon zelf versieren. Graag wel iets dat niet erg opvalt in het gras bij de komborden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zullen we de FOK! stok begraven in een random bos in Nederland? dan ligt ie NOG beter verborgen!
had BNW niet iets met een bos, of een meer ofzo?quote:
ik zou het niet weten maar de stok in een meer zoeken doen we pas in de zomerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had BNW niet iets met een bos, of een meer ofzo?
Wel mét pinpoint graag.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zullen we de FOK! stok begraven in een random bos in Nederland? dan ligt ie NOG beter verborgen!
Oh, heb ik een nieuwe regel gemist dat dat mag? Zie ik niet in de OP staan, moet die nog bijgewerkt worden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
Bij een volgende verplaatsing geef ik alleen GPS coördinaten door
Ik denk dat de OP al een paar maandjes oud is, die regel van die kleuren staat er ook nog niet inquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh, heb ik een nieuwe regel gemist dat dat mag? Zie ik niet in de OP staan, moet die nog bijgewerkt worden?
Werk hem even bij dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de OP al een paar maandjes oud is, die regel van die kleuren staat er ook nog niet in.
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuke usernaam, ijsmeis is een populaire naam op FOK!
om een DM te sturen moet je inderdaad even 7 dagen wachten. Maar volgens mij kun je ze wel lezen.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nieuw account. Weet gelijk hoe fok werkt. Pas maar op. Straks gaan mensen roepen dat je een leven
Kloon bent.
Welkom
Google maar eens op ijsmeisquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:02 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk
Nee, lezen kan ook niet. Als im op die "DM" knop druk geeft hij gewoon aan dat ik nog niet lang genoeg lid ben.
Dat evelopje op mobiel "pm" kan ik wel openen maar dat zit niks in.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:46 schreef Fred0w het volgende:
Ligt hij nog steeds in 'Smerdiek' ?
Laat ik nou net op Tholen wonen.
Pak 'm mee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:46 schreef Fred0w het volgende:
Ligt hij nog steeds in 'Smerdiek' ?
Laat ik nou net op Tholen wonen.
Niet gelijk je telefoonnummer naar haar sturenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Google maar eens op ijsmeis, en ik heb je een DM gestuurd, als het goed is krijg je die in beeld.
Ik zie wel een 1tje in de hoek maar als ik daarop druk komt weer de melding dat ik te kirt lid ben :/quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Google maar eens op ijsmeis, en ik heb je een DM gestuurd, als het goed is krijg je die in beeld.
Risico van het spelquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef Fred0w het volgende:
Ik zal nog eens die klote stok gaan halen.![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef Fred0w het volgende:
Ik zal nog eens die klote stok gaan halen.![]()
Nee. Bijna nooit.quote:
Helemaal nooit. Wel dat de één ophaalt en de ander hem had weggelegd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef Fred0w het volgende:
Of dat er 2 users tegelijkertijd aan komen lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |