quote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:46 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nieuw account. Weet gelijk hoe fok werkt. Pas maar op. Straks gaan mensen roepen dat je een leven
Kloon bent.
Welkom
Google maar eens op ijsmeisquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:02 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk
Nee, lezen kan ook niet. Als im op die "DM" knop druk geeft hij gewoon aan dat ik nog niet lang genoeg lid ben.
Dat evelopje op mobiel "pm" kan ik wel openen maar dat zit niks in.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:46 schreef Fred0w het volgende:
Ligt hij nog steeds in 'Smerdiek' ?
Laat ik nou net op Tholen wonen.
Pak 'm mee zou ik zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:46 schreef Fred0w het volgende:
Ligt hij nog steeds in 'Smerdiek' ?
Laat ik nou net op Tholen wonen.
Niet gelijk je telefoonnummer naar haar sturenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Google maar eens op ijsmeis, en ik heb je een DM gestuurd, als het goed is krijg je die in beeld.
Ik zie wel een 1tje in de hoek maar als ik daarop druk komt weer de melding dat ik te kirt lid ben :/quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Google maar eens op ijsmeis, en ik heb je een DM gestuurd, als het goed is krijg je die in beeld.
Risico van het spelquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef Fred0w het volgende:
Ik zal nog eens die klote stok gaan halen.![]()
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:45 schreef Fred0w het volgende:
Ik zal nog eens die klote stok gaan halen.![]()
Nee. Bijna nooit.quote:
Helemaal nooit. Wel dat de één ophaalt en de ander hem had weggelegd.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:51 schreef Fred0w het volgende:
Of dat er 2 users tegelijkertijd aan komen lopen.
Waarom is dat? Kabuf had hem toch geplaats in Sint Maartensdijk? In de eerste pagina sttat dat 2 anderen verplaatst moeten hebven, dat is toch dus 2 beurten wachten?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 23:57 schreef Nattekat het volgende:
Ah oh...
KaBuf, van mij mag je hem ophalen
De vorige keer dat ie in reserve-België lag, was er niemand die hem. Verplaatste. Uiteindelijk was het de plaatser zelf die hem na twee weken oppikte.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:40 schreef ijsmijs01 het volgende:
[..]
Waarom is dat? Kabuf had hem toch geplaats in Sint Maartensdijk? In de eerste pagina sttat dat 2 anderen verplaatst moeten hebven, dat is toch dus 2 beurten wachten?
Onzin, ik heb hem in baarle hertog opgehaald.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat ie in reserve-België lag, was er niemand die hem. Verplaatste. Uiteindelijk was het de plaatser zelf die hem na twee weken oppikte.
Dus alle regels het raam uit
En toen ik hem in 't wild wilde ophalen mocht dat niet terwijl ie daar langer lagquote:Op zondag 13 maart 2016 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De vorige keer dat ie in reserve-België lag, was er niemand die hem. Verplaatste. Uiteindelijk was het de plaatser zelf die hem na twee weken oppikte.
Dus alle regels het raam uit
Dat is gewoon een ingepikt stukje Nederland.quote:Op zondag 13 maart 2016 00:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Onzin, ik heb hem in baarle hertog opgehaald.
post eens een kaartje van jouw landsgrenzen?quote:Op zondag 13 maart 2016 00:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is gewoon een ingepikt stukje Nederland.
quote:Op zondag 13 maart 2016 00:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
post eens een kaartje van jouw landsgrenzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |