als iemand dat tegen mij zou zeggen...quote:
quote:
Jij legt hem dan ook niet in Zeelandquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:18 schreef just me het volgende:
[..]
als iemand dat tegen mij zou zeggen...
Zover mag ik niet uit de buurt johquote:Op vrijdag 11 maart 2016 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij legt hem dan ook niet in Zeeland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
quote:Op vrijdag 11 maart 2016 13:39 schreef KaBuf het volgende:
Quote om plaatjes te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er iets foutgegaan dan? Ik zie ze wel gewoonquote:
Waardeloze, verouderde, blinde/dove/manke telefoon.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:25 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Is er iets foutgegaan dan? Ik zie ze wel gewoon
Voor jou is het dichterbij.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis nog wel de makkelijkste gemeente van Zeeland!
Bewust deze gekozen, juist om die reden!quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tis nog wel de makkelijkste gemeente van Zeeland!
Dan had je hem in Tholen zelf gelegd.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:37 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Bewust deze gekozen, juist om die reden!
Zeiden we plaats dan? Ik lees toch echt gemeente.quote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan had je hem in Tholen zelf gelegd.
Toch had je hem in Tholen zelf moeten leggenquote:Op vrijdag 11 maart 2016 14:40 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Zeiden we plaats dan? Ik lees toch echt gemeente.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |