De tijd dat een stok niet gestolen wordt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:47 schreef Chai het volgende:
Waardoor wordt de lengte van een ronde nou bepaald? Is dat afhankelijk van het aantal verplaatsingen of staat daar een bepaalde tijd voor?
Oh dat is wel een beetje jammer. Zou wel leuk zijn als het vaste perioden zouden zijn, dan kan een ronde ook een thema of iets dergelijks hebben.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De tijd dat een stok niet gestolen wordt.
het thema rose hebben we al gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is wel een beetje jammer. Zou wel leuk zijn als het vaste perioden zouden zijn, dan kan een ronde ook een thema of iets dergelijks hebben.
natuurkleurenquote:
Die heb ik nooit meegemaaktquote:
dus eigenlijk ben je gewoon een newbiequote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die heb ik nooit meegemaakt
Überhaupt ronde 7 niet, want ik was degene die achter het net viste bij zijn eerste verplaatsing
Nah. Is alweer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:39 schreef just me het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je gewoon een newbie
Ik mag nog niet.quote:
Oh.quote:
Zolang je binnen de 24 uur blijft, kun je de stok gewoon zelf versieren. Graag wel iets dat niet erg opvalt in het gras bij de komborden.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat is wel een beetje jammer. Zou wel leuk zijn als het vaste perioden zouden zijn, dan kan een ronde ook een thema of iets dergelijks hebben.
Ronde 2 heeft geleerd dat dat niet werktquote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:57 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Zolang je binnen de 24 uur blijft, kun je de stok gewoon zelf versieren. Graag wel iets dat niet erg opvalt in het gras bij de komborden.
Toen deed ik nog niet mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 14:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ronde 2 heeft geleerd dat dat niet werkt
Fien zie ik al heel lang niet meer reageren hier. En dat heb ik haar ook in een DM gevraagd, geen reactie dus die is weg.quote:
Leuke usernaam, ijsmeis is een populaire naam op FOK!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:35 schreef ijsmijs01 het volgende:
Wat een grappig spel. Ik las al even mee maar blijkbaar kan je zonder account niet zien waar deze fok!stok ligt![]()
En Tholen is niet zo ver hiervan daan,ik zou m best een keer kunnen meenemen eigenlijkWaar kan ik de cijfercombinatie krijgen?
Edit... zowel "dm" als dat envelopje in de hoek, daar kan ik niet gebruiken omdat minder dan 7 dagen lid of zoDat envelopje kan ik wel openen maar dus niet nieuw bericht maken. En "dm" opent helemaal niet...
Nieuw account. Weet gelijk hoe fok werkt. Pas maar op. Straks gaan mensen roepen dat je een levenquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:35 schreef ijsmijs01 het volgende:
Wat een grappig spel. Ik las al even mee maar blijkbaar kan je zonder account niet zien waar deze fok!stok ligt![]()
En Tholen is niet zo ver hiervan daan,ik zou m best een keer kunnen meenemen eigenlijkWaar kan ik de cijfercombinatie krijgen?
Edit... zowel "dm" als dat envelopje in de hoek, daar kan ik niet gebruiken omdat minder dan 7 dagen lid of zoDat envelopje kan ik wel openen maar dus niet nieuw bericht maken. En "dm" opent helemaal niet...
zullen we de FOK! stok begraven in een random bos in Nederland? dan ligt ie NOG beter verborgen!quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:57 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Zolang je binnen de 24 uur blijft, kun je de stok gewoon zelf versieren. Graag wel iets dat niet erg opvalt in het gras bij de komborden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zullen we de FOK! stok begraven in een random bos in Nederland? dan ligt ie NOG beter verborgen!
had BNW niet iets met een bos, of een meer ofzo?quote:
ik zou het niet weten maar de stok in een meer zoeken doen we pas in de zomerquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
had BNW niet iets met een bos, of een meer ofzo?
Wel mét pinpoint graag.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zullen we de FOK! stok begraven in een random bos in Nederland? dan ligt ie NOG beter verborgen!
Oh, heb ik een nieuwe regel gemist dat dat mag? Zie ik niet in de OP staan, moet die nog bijgewerkt worden?quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
Bij een volgende verplaatsing geef ik alleen GPS coördinaten door
Ik denk dat de OP al een paar maandjes oud is, die regel van die kleuren staat er ook nog niet inquote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh, heb ik een nieuwe regel gemist dat dat mag? Zie ik niet in de OP staan, moet die nog bijgewerkt worden?
Werk hem even bij dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 18:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de OP al een paar maandjes oud is, die regel van die kleuren staat er ook nog niet in.
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2016 17:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Leuke usernaam, ijsmeis is een populaire naam op FOK!
om een DM te sturen moet je inderdaad even 7 dagen wachten. Maar volgens mij kun je ze wel lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |