abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160443856
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:45 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Maar we hebben meer paarden in de race. O+ Overal in Europa schiet Rechts omhoog. Of de EU ontploft uit elkaar of de EU sterft een langzame pijnlijke dood. })
Kleine correctie: populistisch rechts schiet omhoog. Ik ben helemaal voor een kleinere overheid en lagere belastingen, maar ik heb niets met dat platte gedoe van de PVV en FN

Voor wat betreft het einde van de EU. Zelfs als de boel klapt, wordt binnen no time een nieuw samenwerkingsverband in de steigers gezet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 5 maart 2016 @ 17:52:29 #152
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_160443912
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, welnee. De PVV wordt door De Hond gepeild op 40+ zetels, maar bij de rest zit de partij daar flink onder. Het plafond van de PVV hangt rond de 40 zetels.

Wordt wel lachen trouwens, zo'n 40 man sterke PVV-fractie in de TK.
Ja. Ben erg benieuwd naar de verhalen die straks weer boven water verschijnen van onderling gekonkel _O-
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_160443937
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kleine correctie: populistisch rechts schiet omhoog. Ik ben helemaal voor een kleinere overheid en lagere belastingen, maar ik heb niets met dat platte gedoe van de PVV en FN

Voor wat betreft het einde van de EU. Zelfs als de boel klapt, wordt binnen no time een nieuw samenwerkingsverband in de steigers gezet.
quote:

[..]

Waar doel je dan exact op?
pi_160443961
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, maar daarmee is de PVV er natuurlijk niet. Je kunt de grootste zijn, maar je voorstellen moeten dan nog altijd een meerderheid krijgen in de Tweede Kamer. En voor het gros van zijn gedachtenkronkels, krijgt Wilders de handen niet op elkaar.
Mischien dat het CDA bezint. Je weet het niet.
En dan nu, Peachbird bericht:
-
Als van rossum, maar dan slim.
pi_160444007
quote:

[..]

Dat is dan ook het streven, de huidige EU is een tyranniek gedrocht, samenwerking hadden we daarvoor ook en dat kan allemaal best opgezet worden. En dan zonder een grenzenloos, instituut apparaat dat wel even de dienst gaat uitmaken en een eigen leger wil om de democratie van naties in de kiem te kunnen smoren.
-
pi_160444139
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:55 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Mischien dat het CDA bezint. Je weet het niet.
Het CDA gaat niet mee in de anti-islam koers die de PVV voor ogen heeft. En onze christendemocratische vrienden behoren tot de grootste eurofielen van de Tweede Kamer.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:05:00 #157
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_160444170
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 17:48 schreef TC03 het volgende:

[..]

Ah ja perfect vergelijkbaar natuurlijk, op het feit dat Putin daadwerkelijk tanks Oekraïne in stuurt na dan.
Je hoort je als politicus gewoon nooit te bemoeien met de onafhankelijkheid van een ander land. Als een vooraanstaand Duits politicus zou suggereren dat Nederland best onderdeel kan worden van Duitsland, zou de wereld (terecht) te klein zijn.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:06:21 #158
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160444201
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Je hoort je als politicus gewoon nooit te bemoeien met de onafhankelijkheid van een ander land. Als een vooraanstaand Duits politicus zou suggereren dat Nederland best onderdeel kan worden van Duitsland, zou de wereld (terecht) te klein zijn.
Je verandert het onderwerp, je zegt nu iets anders dan de net. Het gaat erom dat de vergelijking met Putin nergens op slaat.

Als bovenstaande je punt is, waarom zeg je dat dan niet i.p.v. een onzinnige vergelijking die de discussie vertroebelt?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_160444264
quote:

[..]

Ach, welnee. De PVV wordt door De Hond gepeild op 40+ zetels, maar bij de rest zit de partij daar flink onder. Het plafond van de PVV hangt rond de 40 zetels.

Wanneer zou de eerste zich weer afscheiden :P?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 18:25:03 ]
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:24:39 #160
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160444621
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 15:00 schreef Wombcat het volgende:
Maar die spreken nederlands, dus dan mag het.
Het is toch geen annexatie als de Vlamingen er zelf voor kiezen? :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:27:19 #161
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160444703
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 12:57 schreef Hathor het volgende:
Ik zie liever dat we ons als Nederland gewoon bij Duitsland aansluiten, worden we ook eens wereldkampioen voetbal.
Of we vormen direct een Groot-Duitsland met Vlaanderen er bij. :)
#NoDAPL
pi_160444725
Het effect van waterstofperoxide moet niet onderschat worden.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:28:04 #163
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160444731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Die mening mag iemand best toebedeeld zijn. Overigens is Duitsland-Nederland een slechte vergelijking ten opzichte van Nederland-Vlaanderen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:33:13 #164
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_160444873
quote:

[..]

De PVV stijgt nog wel hoor. De verkrachtingsepidemieën, grote stijging van de criminaliteit, en massale rellen die ons te wachten staan van de zomer in Europa gaan nog voor aardig wat zeteltjes zorgen.
pi_160445073
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:33 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De PVV stijgt nog wel hoor. De verkrachtingsepidemieën, grote stijging van de criminaliteit, en massale rellen die ons te wachten staan van de zomer in Europa gaan nog voor aardig wat zeteltjes zorgen.
Klopt, het is de enige partij die baat heeft bij maatschappelijke onrust. Goed gezegd.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 5 maart 2016 @ 18:43:12 #166
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_160445102
quote:

[..]

oke
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_160445162
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, het is de enige partij die baat heeft bij maatschappelijke onrust. Goed gezegd.
Wat dat betreft kun je nog altijd beter een populist aan de macht hebben die 'brood en spelen' uitdeelt, dan een populist die zelf de problemen creëert die 'ie belooft op te lossen.
pi_160445170
quote:

[..]

Allemaal dingen die niet gaan gebeuren hoor.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_160445177
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is toch geen annexatie als de Vlamingen er zelf voor kiezen? :?
In de post waar ik op reageerde stond ook niet 'annexatie', maar 'erbij doen'.

En de tegenstelling van pokkerdepok was dat Wilders wel tegen buitenlanders is, maar dus wel een stukje buitenland bij nederland wil, als die er zelf om vragen.
pi_160445262
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Whehe.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:38:53 #171
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160446232
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef Wombcat het volgende:

En de tegenstelling van pokkerdepok was dat Wilders wel tegen buitenlanders is, maar dus wel een stukje buitenland bij nederland wil, als die er zelf om vragen.
Laagopgeleide laagintelligente gastarbeiders die in eigen land weinig perspectief hadden hun nakomelingen (+ familieleden + importhuwelijken) vs. westerlingen die voor het grootste deel dezelfde cultuur en geschiedenis hebben. Dat is nou niet echt een vreemde tegenstelling.
#NoDAPL
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:45:05 #172
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_160446382
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:46 schreef Wombcat het volgende:

[..]

En de tegenstelling van pokkerdepok was dat Wilders wel tegen buitenlanders is
Bron?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 5 maart 2016 @ 19:50:25 #173
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160446526
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat een Nederlander waarschijnlijk niet weet hoe de Belgische premier heet en geen twee Belgische politieke partijen kan duiden zegt eigenlijk al wel genoeg over de slagingskans van Wilders' idee. Denk ik.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 16:49 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat een Nederlander waarschijnlijk niet weet hoe de Belgische premier heet en geen twee Belgische politieke partijen kan duiden zegt eigenlijk al wel genoeg over de slagingskans van Wilders' idee. Denk ik.
PvdA, SPA, Vlaams Belang, VLD (Verhofdstadt zijn clubje) en natuurlijk nog die partij die een soort van Vlaams Belang is maar dan als wat correcter wordt gezien. Dat lukt nog wel. De eerste minister zou ik moeten hebben opzoeken. Boeiend, het gaat er om of dat je voldoende gemeenschappelijk hebt dat je 1 staat zou kunnen vormen, eventueel met een vergaande autonomie op bepaalde gebieden. Ja, dan kom je op een soortgelijke constructie uit als die ze nu hebben maar dan minder complex en minder nadelig voor hen als het goed wordt uitgevoerd. Ik zie het voorlopig niet gebeuren maar iedereen die een beetje historisch besef heeft weet dat landsgrenzen blijven veranderen dus wie weet, misschien gaan we ooit wel weer 1 land vormen, of samen met NRW of zo.
#NoDAPL
pi_160446810
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 03:42 schreef Aardbei16 het volgende:
Nee dankje. Ik hoef niet nog meer halve Belgen bij ons mooie land. Het is al erg genoeg met die Brabo's en Limbo's. :{w
:(
Kut Hollanders
pi_160447113
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 18:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het CDA gaat niet mee in de anti-islam koers die de PVV voor ogen heeft. En onze christendemocratische vrienden behoren tot de grootste eurofielen van de Tweede Kamer.
Heb het meer over de achterban dan de poppetjes in de 2e kamer. Immers zie je steeds meer het christendom en het jodendom verdrongen worden door de Islam. Mischien schaart de 1e kamer zich ook wel makkelijker achter wilders. En D66 met de Pvda zijn nog altijd de grootste Eurofielen hoor.
-
  zaterdag 5 maart 2016 @ 20:14:31 #176
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_160447288
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Heb het meer over de achterban dan de poppetjes in de 2e kamer. Immers zie je steeds meer het christendom en het jodendom verdrongen worden door de Islam. Mischien schaart de 1e kamer zich ook wel makkelijker achter wilders. En D66 met de Pvda zijn nog altijd de grootste Eurofielen hoor.
Je hebt ook wel het politieke inzicht van een lantaarnpaal, he?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_160447500
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

PvdA, SPA, Vlaams Belang, VLD (Verhofdstadt zijn clubje) en natuurlijk nog die partij die een soort van Vlaams Belang is maar dan als wat correcter wordt gezien. Dat lukt nog wel. De eerste minister zou ik moeten hebben opzoeken. Boeiend, het gaat er om of dat je voldoende gemeenschappelijk hebt dat je 1 staat zou kunnen vormen, eventueel met een vergaande autonomie op bepaalde gebieden. Ja, dan kom je op een soortgelijke constructie uit als die ze nu hebben maar dan minder complex en minder nadelig voor hen als het goed wordt uitgevoerd. Ik zie het voorlopig niet gebeuren maar iedereen die een beetje historisch besef heeft weet dat landsgrenzen blijven veranderen dus wie weet, misschien gaan we ooit wel weer 1 land vormen, of samen met NRW of zo.
Kom kom, die partij 'een soort van Vlaams belang maar dan als wat correcter wordt gezien' is toevallig wél verreweg de grootste partij van Vlaanderen. Niet in de peilingen, zoals Wilders, maar in echte verkiezingsuitslagen, en ze zijn ook de belangrijkste partij in de Vlaamse regering. Een beetje meer inlevingsvermogen in dat deel van Vlaanderen ipv. in een marginaal partijtje zoals de PvdA zou je betoog van 'voldoende gemeenschappelijk hebben' wel iets sterker maken.
pi_160447687
Goed plan, alleen Nederlanders zullen wel weer dezelfde maken als 1815-1830, namelijk chauvinisme en discriminatie van Vlamingen. Daar zijn Hollanders helaas nogal goed in. Het zou wel kunnen werken als we de Vlamingen als gelijke behandelen, wellicht Vlaams-Brabant en Limburg samenvoegen met het Nederlandse deel en dan een Vlaming aanstellen als "gouverneur", dan zou het wellicht kunnen werken.

Alleen ik vind dat Wallonië er ook bij hoort, aangezien FN Herstal zich in Wallonië bevind, en wij kunnen wel een eigen wapen leverancier en producent gebruiken.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
pi_160447823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 19:59 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

:(
Kut Hollanders
Landverdediging :{w
International
pi_160447931
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Je hebt ook wel het politieke inzicht van een lantaarnpaal, he?
Ok leg me maar uit waar ik fout zit.
-
pi_160447978
van mij mag vlaanderen derbij, en dat zeg ik als hollander.
There are only 151 Pokémon.
  zaterdag 5 maart 2016 @ 22:22:59 #182
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_160451967
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:33 schreef Peachbird het volgende:

[..]

Ok leg me maar uit waar ik fout zit.
quote:

[..]

Mischien schaart de 1e kamer zich ook wel makkelijker achter wilders.
_O-
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_160452072
Als we de Dutchbat sturen om België te veroveren dan komt het vast allemaal goed. Nederlandse vlag ophijsen in Brussels binnen 3 dagen. :9
  zaterdag 5 maart 2016 @ 23:05:26 #184
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160453251
quote:
En D66 met de Pvda zijn nog altijd de grootste Eurofielen hoor.
Met D66 met stip op 1 en de PvdA op een veel te solide tweede plaats.
#NoDAPL
  zaterdag 5 maart 2016 @ 23:08:48 #185
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160453359
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:21 schreef Igen het volgende:

[..]

Kom kom, die partij 'een soort van Vlaams belang maar dan als wat correcter wordt gezien' is toevallig wél verreweg de grootste partij van Vlaanderen. Niet in de peilingen, zoals Wilders, maar in echte verkiezingsuitslagen, en ze zijn ook de belangrijkste partij in de Vlaamse regering. Een beetje meer inlevingsvermogen in dat deel van Vlaanderen ipv. in een marginaal partijtje zoals de PvdA zou je betoog van 'voldoende gemeenschappelijk hebben' wel iets sterker maken.
Jij stelde dat we nog niet eens twee partijen zouden kunnen noemen, ik heb 5 genoemd waarvan een niet bij naam. Dat het de populairste is op dit moment hoef jij mij echt niet te vertellen. Zoals ik zei, de Vlaming wil graag autonomie, vandaar de populariteit van deze partij. Genoeg inlevingsvermogen?
Ik had trouwens de CD&V ook nog kunne noemen maar daar houdt mijn kennis van hun partijen op. Niet slecht voor een gewest in een ander land.
#NoDAPL
  zaterdag 5 maart 2016 @ 23:10:44 #186
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160453415
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 20:27 schreef D1990 het volgende:
Goed plan, alleen Nederlanders zullen wel weer dezelfde maken als 1815-1830, namelijk chauvinisme en discriminatie van Vlamingen. Daar zijn Hollanders helaas nogal goed in. Het zou wel kunnen werken als we de Vlamingen als gelijke behandelen, wellicht Vlaams-Brabant en Limburg samenvoegen met het Nederlandse deel en dan een Vlaming aanstellen als "gouverneur", dan zou het wellicht kunnen werken.
Mogen wij in het zuiden van het land alsjeblieft ons eigen gebied mee besturen? Een Vlaming als baas van ons gebied, jij ziet ze vliegen. Het kan best dat dat eens een keer gebeurt als het wordt samengevoegd maar niet als automatisme.
#NoDAPL
pi_160453475
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 23:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Mogen wij in het zuiden van het land alsjeblieft ons eigen gebied mee besturen? Een Vlaming als baas van ons gebied, jij ziet ze vliegen. Het kan best dat dat eens een keer gebeurt als het wordt samengevoegd maar niet als automatisme.
Je moet het toch aan de Vlamingen verkopen he, als Nederland niks te bieden heeft, waarom zouden ze het dan willen? Hun hebben al nationale trauma's eraan overgehouden, door de behandeling die ze kregen van de arrogante, chauvinistische Hollanders.
-He who makes peacefull revolution impossible, makes violent revolution inevitable-<br />John F Kennedy
<a href="http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a2125/onderzoek-taalpuristen-zijn-vreselijke-mensen/" rel="nofollow" target="_blank">http://www.harpersbazaar.(...)n-vreselijke-mensen/</a>
  zaterdag 5 maart 2016 @ 23:13:59 #188
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_160453515
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 23:12 schreef D1990 het volgende:

[..]

Je moet het toch aan de Vlamingen verkopen he, als Nederland niks te bieden heeft, waarom zouden ze het dan willen?
Jij bent zeker een Hollander? Die dachten immers eeuwenlang dat de Brabanders en Limburgers hun bezit waren.
#NoDAPL
pi_160453787
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 23:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij stelde dat we nog niet eens twee partijen zouden kunnen noemen, ik heb 5 genoemd waarvan een niet bij naam.
Nou, gefeliciteerd, wees er trots op (ja dat mag best), maar wat jij persoonlijk weet is natuurlijk helemaal niet interessant want jij bent geen gemiddelde Nederlander.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2016 23:27:08 ]
pi_160454224
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 23:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jij bent zeker een Hollander? Die dachten immers eeuwenlang dat de Brabanders en Limburgers hun bezit waren.
Ik ben ik, ik hou niet zo van mensen die hun hoofd ver in hun (eigen) anus hebben.

En ik merk niet zoveel verschil tussen de diverse provincies van Nederland. Enkel hier en daar een ander dialect, en een andere geschiedenis(Graafschap Zutphen, Hertogdom Limburg etc).
  zondag 6 maart 2016 @ 09:37:42 #191
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_160458326
quote:

[..]

Wie is wij?
Op historische gronden zou ik verwachten dat "wij Brabanders" en "wij Limburgers" graag Nederlands en Belgisch Brabant en Limburg terug als één Brabant en één Limburg zouden zien.
En in Zeeuws-Vlaanderen zitten, gezien de naam, al Vlamingen.
pi_160458620
quote:

[..]

De praktijk heeft wel geleerd dat het niet erg verstandig is om brabanders of Limburgers ergens zeggenschap in te geven.
  zondag 6 maart 2016 @ 10:12:00 #193
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_160458629
Ik ben Limburger woonachtig in Maastricht en ik blijf veel liever bij de Hollanders dan aan te moeten sluiten bij de Belgen, pekker puh. Ik dank nog elke dag de dappere soldaten die van Maastricht Nederlands grondgebied gemaakt hebben _O_

[ Bericht 23% gewijzigd door Twiitch op 06-03-2016 12:56:20 ]
Graag op anoniem
  zondag 6 maart 2016 @ 10:26:14 #194
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_160458730
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 23:12 schreef D1990 het volgende:

[..]

Je moet het toch aan de Vlamingen verkopen he, als Nederland niks te bieden heeft, waarom zouden ze het dan willen? Hun hebben al nationale trauma's eraan overgehouden, door de behandeling die ze kregen van de arrogante, chauvinistische Hollanders.
beetje gezeur, dit.
de vlamingen hebben al hun traumas aan zichzelf te danken. normaal gesproken, ben je blij als je je onafhankelijkheid wint. maar de vlamingen gingen gewoon door met slachtoffertje spelen, alleen nu tegen de walen.... en daar zijn ze nu nog niet klaar mee.
en hoezo verkopen? nederland is rijker, en de twee samen zijn uiteraard sterker en potentieel nog rijker. als de havens van antwerpen en rotterdam gaan samenwerken, hebben we weer verreweg de grootste haven van europa.
  zondag 6 maart 2016 @ 10:57:54 #195
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_160459100
Wilders leeft in de 19e eeuw? Zou z'n kapsel plotseling ook verklaren.
pi_160459752
Oude tijden herleven. Dat lijkt me wel wat. Mijn stem heeft hij.
pi_160460412
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 10:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

beetje gezeur, dit.
de vlamingen hebben al hun traumas aan zichzelf te danken. normaal gesproken, ben je blij als je je onafhankelijkheid wint. maar de vlamingen gingen gewoon door met slachtoffertje spelen, alleen nu tegen de walen.... en daar zijn ze nu nog niet klaar mee.
en hoezo verkopen? nederland is rijker, en de twee samen zijn uiteraard sterker en potentieel nog rijker. als de havens van antwerpen en rotterdam gaan samenwerken, hebben we weer verreweg de grootste haven van europa.
Ja, gelukkig zeuren Nederlanders nooit, en blijven ze nooit door zeiken over iets wat een eeuw/eeuwen geleden is gebeurd. :{

Ja, dat denkt Poetin ook. Leuk stukje propaganda. Zoals ik al zei, als je hun niks te bieden heeft, waarom zouden ze dan met Nederland willen verenigen? Zodat ze weer uitgebuit, gediscrimineerd en ondervertegenwoordigd kunnen worden?
  zondag 6 maart 2016 @ 12:36:37 #198
374442 R-K
Jawohl!
pi_160460476
Dit klinkt heel erg naar het creëren van Lebensraum wat Hitler deed met de annexatie van Oostenrijk, Tsjechië en Polen in de jaren '30.
  zondag 6 maart 2016 @ 12:42:15 #199
395101 pokkerdepok
bla bla bla
pi_160460555
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:32 schreef D1990 het volgende:

[..]

Ja, gelukkig zeuren Nederlanders nooit, en blijven ze nooit door zeiken over iets wat een eeuw/eeuwen geleden is gebeurd. :{

Ja, dat denkt Poetin ook. Leuk stukje propaganda. Zoals ik al zei, als je hun niks te bieden heeft, waarom zouden ze dan met Nederland willen verenigen? Zodat ze weer uitgebuit, gediscrimineerd en ondervertegenwoordigd kunnen worden?
dat poetin iets zegt, betekend nog niet dat het dus niet waar is...

en waarover zeuren nederlanders dan? en zelfs al was dat zo, dan zeuren we dus allebei. vlamingen dus OOK.
pi_160460875
quote:
0s.gif Op zondag 6 maart 2016 12:42 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

dat poetin iets zegt, betekend nog niet dat het dus niet waar is...

en waarover zeuren nederlanders dan? en zelfs al was dat zo, dan zeuren we dus allebei. vlamingen dus OOK.
Discussiëren heeft met jou geen zin blijkbaar, aangezien jij enkel met onderbuik gevoelens komt aanzetten.

Voor wezens als jou geldt het credo: "meningen zijn zoals een kontgat, iedereen heeft er 1''.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')