Nederlands Brabant en zelfs Limburg lijken meer op de Randstad dan op Vlaanderen.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Nederland opgesplitst wordt, met een grens bij de rivieren. Het zuiden kan dan samen met Vlaanderen een nieuw land vormen, laten we het Groot-Brabant noemen, met als hoofdstad Antwerpen. De rest van België blij, want die kunnen Frans spreken. De rest van Nederland blij, want van die boeren af.
Als Brabantse zie ik dit wel zitten.
Daar hebben we dus verkiezingen voor.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij spreekt de stem van het volk, wist je dat nog niet? Hij is de enige in nederland die precies weet wat het volk wil.
Dat het volk het helemaal niet onderling eens is, doet daar niets aan af.
Echt niet! En daar willen we ook niet op lijken!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nederlands Brabant en zelfs Limburg lijken meer op de Randstad dan op Vlaanderen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Nederlands Brabant en zelfs Limburg lijken meer op de Randstad dan op Vlaanderen.
Onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:26 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, er zijn genoeg zuiderlingen die helemaal niets hebben met Vlaanderen, we zijn en blijven in de eerste plaats gewoon Nederlanders, of ze dat boven de rivieren nou leuk vinden of niet.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet! En daar willen we ook niet op lijken!
1) Wie is we?quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Echt niet! En daar willen we ook niet op lijken!
Precies.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:31 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
1) Wie is we?
2) Ik heb jaren in Brabant gewoond. Ik ken geen Brabander die een afscheiding van Nederland wil. Vlamingen zijn buitenlanders voor hen en de overige Nederlanders medelanders.
Ik was even vergeten dat wanneer je in Bulgarije woont, je geen mening meer mag hebben.quote:
Jij praat onzin.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:29 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Onzin.
Misschien in Brabant in het westen en noorden, of dat gedeelte van Limburg wat tegen Gelderland aankruipt. Maar over het algemeen hebben wij veel meer overeenkomsten met de Vlamingen.
Uiteraard mag je je mening geven, maar je smiley verliest compleet aan waarde omdat je hier niet woont.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat wanneer je in Bulgarije woont, je geen mening meer mag hebben.
!!!!quote:
Groot-Duitslandquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Wat zou prioriteit bij hem hebben, Groot-Israel of Groot-Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |