Kun jij wel lezen?quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen maar alle peilingen die er ooit zijn gehouden geven dat aan, maar okee droom lekker verder he!
Onder de jeugd was in 2016 zelfs nog maar 11% voor, minder dan ooit.
als je een huis gaat bekijken en je denkt nou, ik heb eigenlijk alleen de keuken en de zolder nodig dus koop ik alleen dat dan moet je weer nieuwe muren bouwen, gas, water, elektra, god weet wat niet nog meerquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zullen de Walen het niet zo mee eens zijn, dan verliezen ze heel wat zeggenschap en of het als Brabant interessant is om je aan te sluiten bij zo'n failed state, dat vraag ik me af.
Vandaar ook dat ik een samenvoeging met een deel van Nederland eigenlijk alleen zie gebeuren als Vlaanderen al onafhankelijk is. Anders krijg je dat nooit voor elkaar. Even los van de vraag hoe Zuid Nederland zich van de rest van Nederland af gaat scheiden. Lukt dat? Dan zou het wel gek zijn als Zuid-Nederland zich aansluit bij een failed state, wat de combinatie Vlaanderen - Wallonië - Brussel is.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je een huis gaat bekijken en je denkt nou, ik heb eigenlijk alleen de keuken en de zolder nodig dus koop ik alleen dat dan moet je weer nieuwe muren bouwen, gas, water, elektra, god weet wat niet nog meer
dan kun je beter een ander huis kopen
je kunt Vlaanderen en Wallonie niet zomaar van elkaar scheiden, dat kost alleen maar geld en bovendien denk je dan te klein en te Belgisch
Grootnederland is inclusief Luxemburg en Duinkerken enzo, daar moeten we naar toe zien te werken dus de Walen komen er gewoon bij
en als de Walen niet willen dan hebben alle Belgen gewoon pech, vechten ze het onderling maar uit en als dan alle nieuwe muren en voorzieningen er eenmaal staan dan mag Vlaanderen er misschien bij.
Gaat wel. Beide landsdelen hebben legitieme deelparlementen waar ze de onafhankelijkheid kunnen uitroepen. Zelfbeschikkingsrecht der volkeren...quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:08 schreef sp3c het volgende:
je kunt Vlaanderen en Wallonie niet zomaar van elkaar scheiden
Integendeel. Dat bespaart Vlaanderen verschillende miljarden per jaar.quote:dat kost alleen maar geld
Dus door jezelf onafhankelijk te verklaren van België denk je te Belgisch? Rare redenering.quote:en bovendien denk je dan te klein en te Belgisch
Duinkerke, Rijsel en Broekzele wel. Luxemberg en Wallonië niet.quote:Grootnederland is inclusief Luxemburg en Duinkerken enzo,
Walen bieden economisch noch cultureel een meerwaarde voor Dietsland.quote:daar moeten we naar toe zien te werken dus de Walen komen er gewoon bij
Een hereniging tussen de Noordelijke en Zuidelijke Nederlanden zal op basis van wederzijds respect gebeuren of niet gebeuren.quote:en als de Walen niet willen dan hebben alle Belgen gewoon pech, vechten ze het onderling maar uit en als dan alle nieuwe muren en voorzieningen er eenmaal staan dan mag Vlaanderen er misschien bij.
gewoon weer het bisdom Utrecht in oude vorm herstellen, hoeven de Groningers niet te verhuizen, behalve dan in de Ommelanden. Wel ook weer braaf katholiek worden, maar dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:38 schreef Nielsch het volgende:
Beter herplaatsen we alle Groningers naar Limburg en laten we die gaskraan lekker open staan.
Peilingen maken deel uit van het regime. Ik zou daar niet zo veel geloofwaardigheid aan hechten.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen maar alle peilingen die er ooit zijn gehouden geven dat aan, maar okee droom lekker verder he!
Onder de jeugd was in 2016 zelfs nog maar 11% voor, minder dan ooit.
ok manquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:50 schreef berko13 het volgende:
[..]
Peilingen maken deel uit van het regime. Ik zou daar niet zo veel geloofwaardigheid aan hechten.
Net zoals in Nederland zien we dat de traditionele politieke partijen verkiezing na verkiezing aan aanhang verliezen. Vandaag stemt 40% op partijen met Groot-Nederlandse sympathieën, niemand weet hoe dit binnen 10-20-30 jaar zal zijn.
Prima op zich. Zeeland en Brabant is toch een wereld van verschil.quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
gewoon weer het bisdom Utrecht in oude vorm herstellen, hoeven de Groningers niet te verhuizen, behalve dan in de Ommelanden. Wel ook weer braaf katholiek worden, maar dat spreekt voor zich
[ afbeelding ]
Sowieso Utrecht rules... op naar ‘t Sticht!quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:49 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
gewoon weer het bisdom Utrecht in oude vorm herstellen, hoeven de Groningers niet te verhuizen, behalve dan in de Ommelanden. Wel ook weer braaf katholiek worden, maar dat spreekt voor zich
[ afbeelding ]
dat zeg ik iddquote:Op vrijdag 6 april 2018 18:43 schreef berko13 het volgende:
[..]
Een hereniging tussen de Noordelijke en Zuidelijke Nederlanden zal op basis van wederzijds respect gebeuren of niet gebeuren.
quote:Op vrijdag 6 april 2018 18:50 schreef berko13 het volgende:
[..]
Peilingen maken deel uit van het regime. Ik zou daar niet zo veel geloofwaardigheid aan hechten.
Net zoals in Nederland zien we dat de traditionele politieke partijen verkiezing na verkiezing aan aanhang verliezen. Vandaag stemt 40% op partijen met Groot-Nederlandse sympathieën, niemand weet hoe dit binnen 10-20-30 jaar zal zijn.
België is geen failed state.quote:Op vrijdag 6 april 2018 17:34 schreef Halcon het volgende:
een failed state, wat de combinatie Vlaanderen - Wallonië - Brussel is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |