bijv. Hier in friesland kunnen we iig redelijk goed bootje varen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dijken doorsteken. Alles onder de zeespiegel mogen de vissen weer hebben.
De liefde voor de Waal ook.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm nee...
De liefde voor de Ollander is in Vlaanderen ver te zoeken
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nog beter, geen Gelre.
[ afbeelding ]
En t beste is natuurlijk ook geen Holland, Groningen en Twente:
[ afbeelding ]
Nederland toch ook niet manquote:Op maandag 2 april 2018 22:57 schreef Nielsch het volgende:
Haha kijk al die domme Hollanders dan maar de grote bek vol hebben over fuseren met Vlaanderen.
Vlaanderen wil niet fuseren. Klaar.
Ik woon in Brabant en ik heb geen zin in dit plan. Ik ben gewone Nederlander en dat moet zo blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Zeeland, Noord-Brabant en Limburg samenvoegen met Vlaanderen en omdopen tot Groot Brabant met de hoofdstad Antwerpen.
Wallonië mag bij Frankrijk.
De rest van Nederland zoekt het lekker zelf maar uit.
Ik ben vóór!
quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Zeeland, Noord-Brabant en Limburg samenvoegen met Vlaanderen en omdopen tot Groot Brabant met de hoofdstad Antwerpen.
Ik ben vóór!
Vlaanderen is tegen!quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Ik ben vóór!
Volgens mij wel hoor, naja de PVV adepten dan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederland toch ook niet man
soms is het gewoon leuk om niet alles zo extreem serieus te nemen en over luchtige dingen na te denken
Dat is natuurlijk maar de vraag. Het is niet opeens een feit omdat jij het blijft roeptoeteren in deze discussie.quote:
Gent is alvast tegenquote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Ik ben vóór!
nul denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:32 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wat lelijk eigenlijk, al die gulzige mensen die iemand anders land willen afpakken en bij hun eigen land willen voegen, zonder verdere praktische implicaties of verbeteringen in hun eigen leven.
Hoeveel miljoenen doden hebben deze kinderachtige fantasieën al opgeleverd de afgelopen eeuwen?
Alleen maar alle peilingen die er ooit zijn gehouden geven dat aan, maar okee droom lekker verder he!quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar de vraag. Het is niet opeens een feit omdat jij het blijft roeptoeteren in deze discussie.
Voorwaarde is dan wel dat Vlaanderen zich los weet te maken van Wallonië en Brussel. Dat is op democratische wijze onmogelijk, omdat de Franstaligen dat kunnen blokkeren. Een alternatief scenario lijkt me niet zo heel realistisch.
Natuurlijk moet dan ook Zuid-Nederland zich los weten te maken van de rest.
Daar zullen de Walen het niet zo mee eens zijn, dan verliezen ze heel wat zeggenschap en of het als Brabant interessant is om je aan te sluiten bij zo'n failed state, dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:20 schreef sp3c het volgende:
gewoon de Walen erbij nemen, dan omzeil je dat hele vraagstuk
Zeeland ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |