wel buur van denemarkenquote:
Nog beter, geen Gelre.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Flevoland, Brabant en Limburg
Gemenebest van Nederige Statenquote:Op maandag 26 maart 2018 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of Groot-Sleeswijk-Holstein. Bekt ook lekker.
Als ze het Vlaamse belang voorop stellen is dat een meewegend gegeven. Anders had het wel Nederlands belang geheten.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:54 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet waar. Er zouden zat Vlamingen, zeker die op de N-VA of het Vlaams Belang stemmen, voor de Nederlander juichen.
Stinkende oude kaartjes.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nog beter, geen Gelre.
[ afbeelding ]
En t beste is natuurlijk ook geen Holland, Groningen en Twente:
[ afbeelding ]
Ik heb een avond met een groep Vlamingen wat avondjes doorgebracht op vakantie. 3 daarvan waren vol passie dat Nederland en Vlaanderen een land. Meesten vonden het een prima plan, maar hadden niet zo'n sterke mening. De overigen wilden liever zoals het nu was.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm nee, die zijn er niet.
Maar wensdenk lekker verder.
Joh, ik ben ook een Brabander. Het is niet Nederland die Vlaanderen overneemt. Het is ook niet Vlaanderen die Nederland overneemt. Het zijn twee gebieden die verder gaan als een natie. Vlaanderen maakt dan net zo goed onderdeel uit van dit rijk dan Drenthe, Zeeland of Utrecht. Indien het gebeurd moet je niet meer denken in Hollander/Nederlander vs Vlamingen. Dat zal op termijn ook verdwijnen. Het draait echt niet om schaalvergroting.quote:Op maandag 26 maart 2018 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je geeft zelf al toe, het zou enkel schaalvergroting zijn. Dat weet ik al jaren bij onze Dietse broeders... kleine-pik-syndroom toegepast op een landkaart.
PVV zou dan waarschijnlijk fuseren met VlaamsBelang.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:11 schreef Beathoven het volgende:
Vlaanderen erbij zou opzich wel leuk voor Geert zijn. Dan kan hij punten gaan scoren met al die verpauperde wijken erbij.
Dan fuseren alle politieke partijen op den duur.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:13 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
PVV zou dan waarschijnlijk fuseren met VlaamsBelang.
Genoeg partijen met zielsverwanten.quote:Op maandag 26 maart 2018 22:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dan fuseren alle politieke partijen op den duur.
Heeft niets met haatzaaien te maken, dat zijn gewoon feiten.quote:Op zondag 25 maart 2018 15:29 schreef Bluesdude het volgende:
tjonge... lekker weer haat aan het zaaien ....
maar blijf svp ontopic....
ga verder met het Dietsche Rijk.... gewenst of niet ?
welke andere reden is er voor dit heilloze plan?quote:Op maandag 26 maart 2018 22:12 schreef TserrofEnoch het volgende:
Joh, ik ben ook een Brabander. Het is niet Nederland die Vlaanderen overneemt. Het is ook niet Vlaanderen die Nederland overneemt. Het zijn twee gebieden die verder gaan als een natie. Vlaanderen maakt dan net zo goed onderdeel uit van dit rijk dan Drenthe, Zeeland of Utrecht. Indien het gebeurd moet je niet meer denken in Hollander/Nederlander vs Vlamingen. Dat zal op termijn ook verdwijnen. Het draait echt niet om schaalvergroting.
okquote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nog beter, geen Gelre.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Historische fout herstellenquote:Op dinsdag 27 maart 2018 04:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
welke andere reden is er voor dit heilloze plan?
Laatste politieke peiling:quote:Op maandag 26 maart 2018 22:31 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Genoeg partijen met zielsverwanten.
CD&V en CDA
SPA en PvdA
Groen en Groenlinks
PVDA en SP
Open Vld en VVD
PvdD, CU, SGP, DENK of 50PLUS zie ik niet zo 1,2,3 fuseren.
Ten eerste gaat het niet over België maar over Vlaanderen...quote:Op maandag 26 maart 2018 20:16 schreef sp3c het volgende:
het is ook niet alsof Belgie veel toe zou voegen ofzo, het is de schaalvergroting die het idee interessant maakt
Ik voorzie een enorme opkomst aan Nederlandse en Belgische huismoeders die aantreden om het nieuwe echtpaar willen komen bewonderen.quote:Op woensdag 28 maart 2018 05:03 schreef sp3c het volgende:
in een federaal systeem kunnen beide koningshuizen gewoon aanblijven
Mooiere landschappen alleszinsquote:Op maandag 26 maart 2018 20:16 schreef sp3c het volgende:
het is ook niet alsof Belgie veel toe zou voegen ofzo
Dijken doorsteken. Alles onder de zeespiegel mogen de vissen weer hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Urk de nieuwe hoofdstad maken imo, amsterdam scheppen we gewoon uit de grond en draaien we op de kop, dan ploffen we het terug.
bijv. Hier in friesland kunnen we iig redelijk goed bootje varen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dijken doorsteken. Alles onder de zeespiegel mogen de vissen weer hebben.
De liefde voor de Waal ook.quote:Op maandag 26 maart 2018 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
uhm nee...
De liefde voor de Ollander is in Vlaanderen ver te zoeken
quote:Op maandag 26 maart 2018 20:28 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Nog beter, geen Gelre.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland toch ook niet manquote:Op maandag 2 april 2018 22:57 schreef Nielsch het volgende:
Haha kijk al die domme Hollanders dan maar de grote bek vol hebben over fuseren met Vlaanderen.
Vlaanderen wil niet fuseren. Klaar.
Ik woon in Brabant en ik heb geen zin in dit plan. Ik ben gewone Nederlander en dat moet zo blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Zeeland, Noord-Brabant en Limburg samenvoegen met Vlaanderen en omdopen tot Groot Brabant met de hoofdstad Antwerpen.
Wallonië mag bij Frankrijk.
De rest van Nederland zoekt het lekker zelf maar uit.
Ik ben vóór!
quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Zeeland, Noord-Brabant en Limburg samenvoegen met Vlaanderen en omdopen tot Groot Brabant met de hoofdstad Antwerpen.
Ik ben vóór!
Vlaanderen is tegen!quote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Ik ben vóór!
Volgens mij wel hoor, naja de PVV adepten dan.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederland toch ook niet man
soms is het gewoon leuk om niet alles zo extreem serieus te nemen en over luchtige dingen na te denken
Dat is natuurlijk maar de vraag. Het is niet opeens een feit omdat jij het blijft roeptoeteren in deze discussie.quote:
Gent is alvast tegenquote:Op vrijdag 6 april 2018 12:52 schreef Gia het volgende:
Ik ben vóór!
nul denk ikquote:Op vrijdag 6 april 2018 16:32 schreef Volkorenbrood het volgende:
Wat lelijk eigenlijk, al die gulzige mensen die iemand anders land willen afpakken en bij hun eigen land willen voegen, zonder verdere praktische implicaties of verbeteringen in hun eigen leven.
Hoeveel miljoenen doden hebben deze kinderachtige fantasieën al opgeleverd de afgelopen eeuwen?
Alleen maar alle peilingen die er ooit zijn gehouden geven dat aan, maar okee droom lekker verder he!quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk maar de vraag. Het is niet opeens een feit omdat jij het blijft roeptoeteren in deze discussie.
Voorwaarde is dan wel dat Vlaanderen zich los weet te maken van Wallonië en Brussel. Dat is op democratische wijze onmogelijk, omdat de Franstaligen dat kunnen blokkeren. Een alternatief scenario lijkt me niet zo heel realistisch.
Natuurlijk moet dan ook Zuid-Nederland zich los weten te maken van de rest.
Daar zullen de Walen het niet zo mee eens zijn, dan verliezen ze heel wat zeggenschap en of het als Brabant interessant is om je aan te sluiten bij zo'n failed state, dat vraag ik me af.quote:Op vrijdag 6 april 2018 16:20 schreef sp3c het volgende:
gewoon de Walen erbij nemen, dan omzeil je dat hele vraagstuk
Zeeland ookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |