De Belgische De Mol is dit seizoen goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens in de vijf jaar pak ik wel een seizoentje mee
Het is dan ook een programma voor vrouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef Baszh het volgende:
Ik ben na 2 afleveringen gestopt want vond het maar saai. Wat vinden mensen hier precies leuk aan?
Dat heb ik met Boer zoekt Vrouwquote:
Laatste keer dat ik keek was met MM en Jaspers.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens in de vijf jaar pak ik wel een seizoentje mee
Net als met Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
Jammer dat zoiets met BNers gedaan moet worden.
MILF, zou mijn zondezwaard lafjes tegen haar vochtige tochtgang aandrukken.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk he...ziet er uit alsof ze nog steeds begin 30 is
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
MILF, zou mijn zondezwaard lafjes tegen haar vochtige tochtgang aandrukken.
40-45quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe oud zou jij haar schatten dan?
Hij kan er niks aan doen, het is bijna aandoenlijk dat ze zo'n LTS zwakstroom leerling een podium geven. Waarschijnlijk is het gewoon een speciale editie van synDROOM.quote:
Dit zijn tekstenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, het is bijna aandoenlijk dat ze zo'n LTS zwakstroom leerling een podium geven. Waarschijnlijk is het gewoon een speciale editie van synDROOM.
Barbara Barendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft het kapsel van Margriet bedacht?
Claudia de Breijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft het kapsel van Margriet bedacht?
BS, je vindt Susan gewoon schattig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond die overacting wel schattig.
Je wil gewoon je banketstaaf tussen haar uiers plaatsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit dus, helemaal niks met Visserquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
In de tijd van de Vlaamse pot zeker... nu... mwah... ietsjes minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Die Susan Visser zou ik echt zeker doen. Milf.
Dag Rolandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Zeker, ik kwam dat even zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag RolandMooi dat de VBL-jongens ook hun gezicht laten zien als ons Johan niet in de show zit.
Ik postte hier inderdaad niet zoveelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag RolandMooi dat de VBL-jongens ook hun gezicht laten zien als ons Johan niet in de show zit.
Ik wil haar labia beroeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook een trouwe Jinek / P(&W) poster, net als Tagliano trouwens.
Je moet iets met je leven, wij zitten hier nu ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.
picsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
(Ben wel een meisje aan het vingeren terwijl ik dit post)
Niet echt, maar je moet toch wat he.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.
Lekker hoor, broekje uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat dit jaar Tjaptjoep weer van de partij is
FOK!topicquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het FOK! ESF topic is ieder jaar toch wel een topshow
Dan had ik vandaag ook nooit meer ingeschakeldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder topic had ik nooit een show van Jinek gekeken.
Bahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Russische zanger.
Douwe kan wel inpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zingt ie ? I've got a pain in my Ukraine of zo ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Russische zanger.
Douwe kan wel inpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een homo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Russische zanger.
Douwe kan wel inpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt me tegenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die foute homomuziek ieder jaar wel een guilty pleasure.
Onbekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wat zingt ie ? I've got a pain in my Ukraine of zo ?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
BS, je vindt Susan gewoon schattig.
Ik kan niet ontkennen dat het een aantrekkelijke vrouw is, nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je wil gewoon je banketstaaf tussen haar uiers plaatsen.
Hmm... ook al een beetje gay.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Onbekend.
Eigenlijk zou Rusland Vitas moeten sturen.
Hij is perfect voor Eurovisie.
Je bent gewoon jaloers op zijn vocale bereik van vijf octaven die doorgaat tot E7.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:55 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Hmm... ook al een beetje gay.
Gekke Koreanen en grappige Japanners moeten het ook al ontgelden. Maar hier zijn wij zo vooruitstrevend met onze staatsmediaprogramma Pauw en kneuzige Eurosongfestival tjappies huhuhu..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, ik wachtte al op de dagelijkse anti-Rusland retoriek..
Tijd voor een nieuwe laptop danquote:Op maandag 7 maart 2016 20:59 schreef Karina het volgende:
Wat zijn deze foto'sBedankt he mijn laptop kon dit bijna niet aan jongens.
Nee het is maandag en dat is slecht internetdag hierquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch geen verwijzing naar mijn Amsterdamse afkomst he
Ik zag iig Maxim jong en oud.
WC-rol er bij?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2016 23:02:57 ]
Ja, inderdaad. Normaal zijn het de Amerikanen.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:04 schreef Protoplanet het volgende:
Een Rus die doping gebruikt?
Verrassend.
Die krijgen een silent ban. Het is nu in om Rusjes te pesten.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Normaal zijn het de Amerikanen.
Sharapova is op haar zesde o.i.d. al naar Amerika gegaan, dus dat verklaart het een en anderquote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Normaal zijn het de Amerikanen.
Gewoon zo'n tennis-school inderdaad. Je kan je dus afvragen in hoeverre ze als tennisster een product is van het Russische tennis.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Sharapova is op haar zesde o.i.d. al naar Amerika gegaan, dus dat verklaart het een en ander
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Bedankt voor de zoom, anders zag ik het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De halve ATP-top komt van die school. Talent werd wel al vroeg ontdekt want Sharapova komt niet uit een rijk gezin.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:07 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Gewoon zo'n tennis-school inderdaad. Je kan je dus afvragen in hoeverre ze als tennisster een product is van het Russische tennis.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, jij bent verdomde hardquote:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godver.
Dankquote:
Lekker uitleven, maar niet ernaast wakker worden dusquote:
Soort kaalgeschoren muis.quote:
Het heeft een vagina en het ademt, dan is het al gauw goedquote:
Wat ordinair zeg.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het heeft een vagina en het ademt, dan is het al gauw goed
vannacht of vanavond?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Slobeend het volgende:
Chantal ligt vannacht bij Jeroen in bed vanavond lijkt me.
Hij wil met zijn machtige geaderde zondezwaard haar envelopje teder open drukken en daarna diep doorstoten naar de achterste regionen van haar vochtige gleuf.quote:
Ik houd me nog in. Tevens ben ik net negatief beïnvloed in het topic van net, dus ik heb een excuusquote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het heeft een vagina en het ademt, dan is het al gauw goed
Met zijn ogen is niets mis, nee.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:13 schreef Karina het volgende:
Nou ik lette meer op hoe hij naar haar keek dan dat ik op zijn teksten lette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |