Dag Rolandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Die Susan Visser zou ik echt zeker doen. Milf.
Zeker, ik kwam dat even zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag RolandMooi dat de VBL-jongens ook hun gezicht laten zien als ons Johan niet in de show zit.
Ik postte hier inderdaad niet zoveelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag RolandMooi dat de VBL-jongens ook hun gezicht laten zien als ons Johan niet in de show zit.
Ik wil haar labia beroeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Die Susan Visser zou ik echt zeker doen. Milf.
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook een trouwe Jinek / P(&W) poster, net als Tagliano trouwens.
Je moet iets met je leven, wij zitten hier nu ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.
picsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
(Ben wel een meisje aan het vingeren terwijl ik dit post)
Niet echt, maar je moet toch wat he.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.
Lekker hoor, broekje uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat dit jaar Tjaptjoep weer van de partij is
FOK!topicquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het FOK! ESF topic is ieder jaar toch wel een topshow
Dan had ik vandaag ook nooit meer ingeschakeldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder topic had ik nooit een show van Jinek gekeken.
Bahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Russische zanger.
Douwe kan wel inpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |