Dag Rolandquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Die Susan Visser zou ik echt zeker doen. Milf.
Zeker, ik kwam dat even zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag RolandMooi dat de VBL-jongens ook hun gezicht laten zien als ons Johan niet in de show zit.
Ik postte hier inderdaad niet zoveelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dag RolandMooi dat de VBL-jongens ook hun gezicht laten zien als ons Johan niet in de show zit.
Ik wil haar labia beroeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Die Susan Visser zou ik echt zeker doen. Milf.
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sorry, jij bent ook een trouwe Jinek / P(&W) poster, net als Tagliano trouwens.
Je moet iets met je leven, wij zitten hier nu ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.
picsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
(Ben wel een meisje aan het vingeren terwijl ik dit post)
Niet echt, maar je moet toch wat he.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:42 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Trouwe Jinek poster is niet iets om trots op te zijn.
Lekker hoor, broekje uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop dat dit jaar Tjaptjoep weer van de partij is
FOK!topicquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het FOK! ESF topic is ieder jaar toch wel een topshow
Dan had ik vandaag ook nooit meer ingeschakeldquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zonder topic had ik nooit een show van Jinek gekeken.
Bahquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Russische zanger.
Douwe kan wel inpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zingt ie ? I've got a pain in my Ukraine of zo ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Russische zanger.
Douwe kan wel inpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een homo.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De Russische zanger.
Douwe kan wel inpakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat valt me tegenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind die foute homomuziek ieder jaar wel een guilty pleasure.
Onbekend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:48 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Wat zingt ie ? I've got a pain in my Ukraine of zo ?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
BS, je vindt Susan gewoon schattig.
Ik kan niet ontkennen dat het een aantrekkelijke vrouw is, nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:36 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Je wil gewoon je banketstaaf tussen haar uiers plaatsen.
Hmm... ook al een beetje gay.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:51 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Onbekend.
Eigenlijk zou Rusland Vitas moeten sturen.
Hij is perfect voor Eurovisie.
Je bent gewoon jaloers op zijn vocale bereik van vijf octaven die doorgaat tot E7.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:55 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Hmm... ook al een beetje gay.
Gekke Koreanen en grappige Japanners moeten het ook al ontgelden. Maar hier zijn wij zo vooruitstrevend met onze staatsmediaprogramma Pauw en kneuzige Eurosongfestival tjappies huhuhu..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ah, ik wachtte al op de dagelijkse anti-Rusland retoriek..
Tijd voor een nieuwe laptop danquote:Op maandag 7 maart 2016 20:59 schreef Karina het volgende:
Wat zijn deze foto'sBedankt he mijn laptop kon dit bijna niet aan jongens.
Nee het is maandag en dat is slecht internetdag hierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |