De Belgische De Mol is dit seizoen goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens in de vijf jaar pak ik wel een seizoentje mee
Het is dan ook een programma voor vrouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef Baszh het volgende:
Ik ben na 2 afleveringen gestopt want vond het maar saai. Wat vinden mensen hier precies leuk aan?
Dat heb ik met Boer zoekt Vrouwquote:
Laatste keer dat ik keek was met MM en Jaspers.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eens in de vijf jaar pak ik wel een seizoentje mee
Net als met Expeditie Robinson.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:22 schreef Coco98 het volgende:
Jammer dat zoiets met BNers gedaan moet worden.
MILF, zou mijn zondezwaard lafjes tegen haar vochtige tochtgang aandrukken.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ongelooflijk he...ziet er uit alsof ze nog steeds begin 30 is
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:23 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
MILF, zou mijn zondezwaard lafjes tegen haar vochtige tochtgang aandrukken.
40-45quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoe oud zou jij haar schatten dan?
Hij kan er niks aan doen, het is bijna aandoenlijk dat ze zo'n LTS zwakstroom leerling een podium geven. Waarschijnlijk is het gewoon een speciale editie van synDROOM.quote:
Dit zijn tekstenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, het is bijna aandoenlijk dat ze zo'n LTS zwakstroom leerling een podium geven. Waarschijnlijk is het gewoon een speciale editie van synDROOM.
Barbara Barendquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft het kapsel van Margriet bedacht?
Claudia de Breijquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:28 schreef marcodej het volgende:
Wie heeft het kapsel van Margriet bedacht?
BS, je vindt Susan gewoon schattig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik vond die overacting wel schattig.
Je wil gewoon je banketstaaf tussen haar uiers plaatsen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit dus, helemaal niks met Visserquote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
In de tijd van de Vlaamse pot zeker... nu... mwah... ietsjes minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 23:37 schreef KingRoland het volgende:
Hey jongens,
Die Susan Visser zou ik echt zeker doen. Milf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |