quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:42 schreef stinkie het volgende:
Ik kan het duikinstructeur gedeelte bevestigen overigens
lekker ordinair niks mis meequote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:47 schreef kaasplankje het volgende:
bol doe ff pics van je sma dan
ben gek op lkkre harde plastic tieten
Gewoon zonder bh trainen zodat ze opzij vallen en full rom BP weer mogelijk isquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:36 schreef Eleiko het volgende:
c_c heeft toch ook aardige kwarktassen? Als in: maximaal halve ROM bij BP.
hoelang heeft hij al met jb dan vriend?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:47 schreef Ethanolic het volgende:
Seto is echt een bloedhond. Ik wens hem een gemiddeld weekend toe.
ik ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:42 schreef stinkie het volgende:
Ik kan het duikinstructeur gedeelte bevestigen overigens
Ben je ook duikinstructeur geweest?quote:
beach, je begint iets te veel een verzuurde angry white loner te worden. Je bent één incident verwijderd van een mass killing.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:54 schreef Beach het volgende:
[..]
ervaring als zeekoe komt dan wel van pas
geen stress vriend ben niet doodquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:04 schreef VMSDKR het volgende:
heeft yung entrepeneur ethanolic sinds vanochtend gepost? hoor net dat koen everink dood is ;S
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
alvast good weekend jongesn
quote:Were you once a dude ?
laat mij dan 1 omgebouwde vent zien die er echt uitziet als een vrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kracht van chirurgie onderschat.
Dit gaat wel heel ver.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
beach, je begint iets te veel een verzuurde angry white loner te worden. Je bent één incident verwijderd van een mass killing.
en 1 negerzoen van hivquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef seto het volgende:
[..]
zij is 1 negerzoen verwijderd van type 2 diabetes vriend
Ppffff...quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
Vriend vms ik zal je uitleggen, er zijn een paar dingen waaraan je altijd kan zien of iemand man of vrouw is
1 handen
2 benen
[ afbeelding ]
laat maar ik had ze al verwijderd jammerquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
laat mij dan 1 omgebouwde vent zien die er echt uitziet als een vrouw
is er niet
watquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb nog screens van een goed voorbeeld van chaturbate
echt heel raar mastrubeerde het ook ;s
zo met 5 vingers bij elkaar en dan sjorren aan piemelstam
het kon niet eens stijve krijgen lol
Lol true, handen zie je het vaak wel aan. Ik denk niet dat ik een omgebouwde kan vinden die onherkenbaar als man is. Daarvoor schakel ik de hulpijn 'Deuce92' in.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
Vriend vms ik zal je uitleggen, er zijn een paar dingen waaraan je altijd kan zien of iemand man of vrouw is
1 handen
2 benen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar nieuws en hier plaatsen. Dat mag wel blijkbaar.
Het staat er.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:46 schreef no1uknow het volgende:
Hey jahr00n pik je dit een beta met jouw naam
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:16 schreef seto het volgende:
[..]
zij is 1 negerzoen verwijderd van type 2 diabetes vriend
touchéquote:
Heeft wel mannelijke face daar ja, maar komt meer door die makeup en wimpers enzo denk ik, dat je zo'n drag queen idee krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:55 schreef kaasplankje het volgende:
[ afbeelding ]
alvast good weekend jongesn
classicquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:40 schreef no1uknow het volgende:
ONZ / Saps en Dreamerbulks Official Trannytopic #2 - sickening
Never forget
Doe normaal, zo doe ik ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:55 schreef Pharkus het volgende:
Werkelijk niemand kan hier normaal doen. Continue afzeiken van elkaar en buitenstaanders. Het weekend de tijd om lekker in de spiegel te kijken en dat af te zeiken.
Dunno, vast wel. Goed experiment wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:24 schreef Klokov het volgende:
Zijn er vrouwen die pity fuck geven als je de terminaal-kaart speelt?
Uffff.quote:
Is een Samsung Galaxy S5 Plus.quote:
Goed punt. Zijn waarschijnlijk van die lelijke meloenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
Net alsof je die kwarktassen nog wil zien als dat topje uit is
Ben je zo lelijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:53 schreef fathank het volgende:
@seto
Ik heb zoveel bullshit uitgekraamd om wijven te regelen
Alleen de "ik ben terminaal"-kaart heb ik nooit gespeeld
Hey Stimo, gaat dit over jou: "Werkelijk niemand kan hier normaal doen. Continue afzeiken van elkaar en buitenstaanders. Het weekend de tijd om lekker in de spiegel te kijken en dat af te zeiken."?quote:
Volgens mij niet per se. Groepsdynamiek, wat je hier dus ook hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Stimo, gaat dit over jou: "Werkelijk niemand kan hier normaal doen. Continue afzeiken van elkaar en buitenstaanders. Het weekend de tijd om lekker in de spiegel te kijken en dat af te zeiken."?
ja komt door stimoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Stimo, gaat dit over jou: "Werkelijk niemand kan hier normaal doen. Continue afzeiken van elkaar en buitenstaanders. Het weekend de tijd om lekker in de spiegel te kijken en dat af te zeiken."?
Sorry Seto voor al het slechts. Kun je mij vergeven?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:09 schreef seto het volgende:
ik kan ook bevestigen dat mijn negatieve houding in deze reeks aan stimo te danken is
Dat is minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:09 schreef seto het volgende:
ik kan ook bevestigen dat mijn negatieve houding in deze reeks aan stimo te danken is
Dan kun je het beter achter mijn rug om zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil me aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden.
duurt te lang om langs je te lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je het beter achter mijn rug om zeggen.
okquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry Seto voor al het slechts. Kun je mij vergeven?
Fixed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik heb de snikkel van m'n instructeur gebruikt.
Nee, integendeelquote:
Dan graag een foto. Maar zo werkt het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, integendeel
10/10 waardoor ik overal mee weg kom
Nee. Daar zit gewoon niets.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Zitten er beetje nachtwinkels in R'dam zuid?
Dat neem ik ook aan. Wel een bijzondere stad moet ik zeggen. Mooi en lelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Centrum wel een aantal neem ik aan
op zuid stikt het van de nachtwinkels.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Centrum wel een aantal neem ik aan
de reden dat jij binnen geen enkel groepje past is omdat je zelf al de oppervlakte van half Turkije inneemtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij niet per se. Groepsdynamiek, wat je hier dus ook hebt.
Weet je wel, jullie zijn het groepje en zeiken iedereen die niet binnen dat groepje past af.
als je vrouw jouw pijpt stop je dan je piemel door het kijkgat van de nikaabquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:35 schreef Faeroer het volgende:
Stoppen jullie ook piemel in de uitlaat van een motor?
v12 vond ik altijd het beste klinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mwa het klinkt niet 'snel' en niet bruut
ik was met mn maatje naar bavaria city race gegaan en geluid van f1 v8 is echt bizar hoe vet dat klinkt, je voelt het door je hele lichaam als ie voorbij knalt en je voelt de grond trillen alles pfff
hij had deze gefilmd ik stond ernaast ;P
2008, verder nog wat meegemaakt in die 8 jaar?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mwa het klinkt niet 'snel' en niet bruut
ik was met mn maatje naar bavaria city race gegaan en geluid van f1 v8 is echt bizar hoe vet dat klinkt, je voelt het door je hele lichaam als ie voorbij knalt en je voelt de grond trillen alles pfff
hij had deze gefilmd ik stond ernaast ;P
Niks mis met een avondje vluchteling/IND-ambtenaar rollenspelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
als je vrouw jouw pijpt stop je dan je piemel door het kijkgat van de nikaab
ja citytrip berlijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
2008, verder nog wat meegemaakt in die 8 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |