Dat neem ik ook aan. Wel een bijzondere stad moet ik zeggen. Mooi en lelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Centrum wel een aantal neem ik aan
op zuid stikt het van de nachtwinkels.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Centrum wel een aantal neem ik aan
de reden dat jij binnen geen enkel groepje past is omdat je zelf al de oppervlakte van half Turkije inneemtquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Volgens mij niet per se. Groepsdynamiek, wat je hier dus ook hebt.
Weet je wel, jullie zijn het groepje en zeiken iedereen die niet binnen dat groepje past af.
als je vrouw jouw pijpt stop je dan je piemel door het kijkgat van de nikaabquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:35 schreef Faeroer het volgende:
Stoppen jullie ook piemel in de uitlaat van een motor?
v12 vond ik altijd het beste klinkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mwa het klinkt niet 'snel' en niet bruut
ik was met mn maatje naar bavaria city race gegaan en geluid van f1 v8 is echt bizar hoe vet dat klinkt, je voelt het door je hele lichaam als ie voorbij knalt en je voelt de grond trillen alles pfff
hij had deze gefilmd ik stond ernaast ;P
2008, verder nog wat meegemaakt in die 8 jaar?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Dimachaerus het volgende:
mwa het klinkt niet 'snel' en niet bruut
ik was met mn maatje naar bavaria city race gegaan en geluid van f1 v8 is echt bizar hoe vet dat klinkt, je voelt het door je hele lichaam als ie voorbij knalt en je voelt de grond trillen alles pfff
hij had deze gefilmd ik stond ernaast ;P
Niks mis met een avondje vluchteling/IND-ambtenaar rollenspelquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:42 schreef Beach het volgende:
[..]
als je vrouw jouw pijpt stop je dan je piemel door het kijkgat van de nikaab
ja citytrip berlijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
2008, verder nog wat meegemaakt in die 8 jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |