Uffff.quote:
Is een Samsung Galaxy S5 Plus.quote:
Goed punt. Zijn waarschijnlijk van die lelijke meloenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:25 schreef Klokov het volgende:
Net alsof je die kwarktassen nog wil zien als dat topje uit is
Ben je zo lelijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:53 schreef fathank het volgende:
@seto
Ik heb zoveel bullshit uitgekraamd om wijven te regelen
Alleen de "ik ben terminaal"-kaart heb ik nooit gespeeld
Hey Stimo, gaat dit over jou: "Werkelijk niemand kan hier normaal doen. Continue afzeiken van elkaar en buitenstaanders. Het weekend de tijd om lekker in de spiegel te kijken en dat af te zeiken."?quote:
Volgens mij niet per se. Groepsdynamiek, wat je hier dus ook hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Stimo, gaat dit over jou: "Werkelijk niemand kan hier normaal doen. Continue afzeiken van elkaar en buitenstaanders. Het weekend de tijd om lekker in de spiegel te kijken en dat af te zeiken."?
ja komt door stimoquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Hey Stimo, gaat dit over jou: "Werkelijk niemand kan hier normaal doen. Continue afzeiken van elkaar en buitenstaanders. Het weekend de tijd om lekker in de spiegel te kijken en dat af te zeiken."?
Sorry Seto voor al het slechts. Kun je mij vergeven?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:09 schreef seto het volgende:
ik kan ook bevestigen dat mijn negatieve houding in deze reeks aan stimo te danken is
Dat is minder.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:09 schreef seto het volgende:
ik kan ook bevestigen dat mijn negatieve houding in deze reeks aan stimo te danken is
Dan kun je het beter achter mijn rug om zeggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil me aanpassen aan de Nederlandse normen en waarden.
duurt te lang om langs je te lopenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan kun je het beter achter mijn rug om zeggen.
okquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sorry Seto voor al het slechts. Kun je mij vergeven?
Fixed.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, ik heb de snikkel van m'n instructeur gebruikt.
Nee, integendeelquote:
Dan graag een foto. Maar zo werkt het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee, integendeel
10/10 waardoor ik overal mee weg kom
Nee. Daar zit gewoon niets.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:58 schreef BredeBroeder het volgende:
Zitten er beetje nachtwinkels in R'dam zuid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |