en een auto met kofferbak hebbenquote:
Nee, want AH komt het brengen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en een auto met kofferbak hebben
![]()
ahaquote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.... verder dan het pick-up point van de Jumbo zou ik sowieso niet willen komenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
had er inderdaad al van alles opgestapeld, maar toch wilde het niet lukken. Toen heb ik iemand boodschappen op laten halen bij het pickup point van de Jumbo; die zijn niet zo veeleisend.
Hoe bedoel je? (ben moe)quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.... verder dan het pick-up point van de Jumbo zou ik sowieso niet willen komen
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Gutmensch het volgende:
Heb ik iets gemist en is iedereen hier geband?
Meid toch. Je zou maar mensen ontmoeten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een meet van een ander subforum gehad. Voelt een beetje als vreemdgaan.
Een persoon is wel leuk om te meeten idd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch. Je zou maar mensen ontmoeten.
Whehe.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat we daar niet over mogen praten
Even testen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Gutmensch het volgende:
Heb ik iets gemist en is iedereen hier geband?
Even kijken hoe lang het duurt voordat Robin op deze post reageertquote:
Welk subforum?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een meet van een ander subforum gehad. Voelt een beetje als vreemdgaan.
Come to the dark side.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Lul.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Meestal vallen die dingen tegen.quote:
Ik koop de dodebomeneditie gewoon morgen en leg 'm op het toilet. En dan bij elke defecatie een paar bladzijden lezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Meestal vallen die dingen tegen.
Alleen A fog of war is echt een pareltje, maar niet in boekvorm.
Ik denk dat ze nog wel een keer weer terug komtquote:
DAF Boot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:55 schreef Gutmensch het volgende:
Nederland gaat dus vier onderzeeërs kopen voor minstens tweeënhalf miljard euro.
http://www.volkskrant.nl/(...)nderzeeers~a4256434/
Goede zaak. Hilarisch kleine investering verder, maar goed. Defensie is niet belangrijk volgens het Volk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:55 schreef Gutmensch het volgende:
Nederland gaat dus vier onderzeeërs kopen voor minstens tweeënhalf miljard euro.
http://www.volkskrant.nl/(...)nderzeeers~a4256434/
Hoppa!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:36 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)llemaal-af~a4256232/
Ach, dit loopt op naar 1 miljard per schuit. Dat is niet hilarisch klein lijkt mequote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede zaak. Hilarisch kleine investering verder, maar goed. Defensie is niet belangrijk volgens het Volk.
Een mocro nog wel. Dat doet natuurlijk extra zeer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
Hoi
Naar van achteren aangereden door een mokro gvd. Wordt weer een lekkere bak moeite en ellende om dit gezeik weer op te lossen.
Ja, als je het zo stelt, is het wel een handige service. Maar ik bouw mijn huisje liever niet helemaal vol met ingrediënten omdat AH zo'n bedrag van me wilquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Disana, op mobiel kan ik niet quoten uit gesloten topic. Maar ik moet minimaal 70e afnemen. Alle voorraadkasten zijn leeg en weekend komt veel bezoek, dus dat gaat makkelijk lukken. Fijn om weer alle basisingredienten en kruiden in huis te hebben.
Dus zo af en toe als alles op is in huis dan laat ik bezorgen. Heb geem auto, en alleen voor kratten bier en wijn moet ik al paar keer heen en weer fietsen. Kost enorm veel tijd, zit ik liever op de racefiets in de tijd dat ik uitspaar.
Ja, hij begon nog moeilijk te doen over het invullen van schadeformulieren ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Een mocro nog wel. Dat doet natuurlijk extra zeer.
Goedemorgen.
Ik vind dit persoonlijk een betere investering voor Nederland dan die gare F-35.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede zaak. Hilarisch kleine investering verder, maar goed. Defensie is niet belangrijk volgens het Volk.
Dat niet nee, maar je doet er wel gelijk enkel decennia mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dit loopt op naar 1 miljard per schuit. Dat is niet hilarisch klein lijkt me
Dat denk ik ook. Maar goed, je wil toch zowel op zee als in de lucht opereren.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk een betere investering voor Nederland dan die gare F-35.
Dan zie je er waarschijnlijk niet erg betrouwbaar uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja, hij begon nog moeilijk te doen over het invullen van schadeformulieren ook
watquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan zie je er waarschijnlijk niet erg betrouwbaar uit?
Kaas- vindt het daarentegen niet erg om van achter aangereden te worden door een Mocro.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
Hoi
Naar van achteren aangereden door een mokro gvd. Wordt weer een lekkere bak moeite en ellende om dit gezeik weer op te lossen.
Gelukkig ben ik Käse niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- vindt het daarentegen niet erg om van achter aangereden te worden door een Mocro.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Kaas- vindt het daarentegen niet erg om van achter aangereden te worden door een Mocro.
Hoezo? Een vlek kan zowel organisch als anorganisch zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:07 schreef Gutmensch het volgende:
Iemand had het hier over een "organische vlek". Ik vind het een vieze term.
Daar heb ik natuurlijk geen enkele reden toe als de degene die van achteren is aangereden he. Mijn schuld is het niet dus, maar ik zit wel met het gezeik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dat ie dacht 'die vent rijdt zometeen gewoon weg'.
aka trekvlekquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:07 schreef Gutmensch het volgende:
Managerstaal he.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:07 schreef Gutmensch het volgende:
Ik zit maar een beetje te klieren, natuurlijk is het vervelend dat je met deze rompslomp zit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar heb ik natuurlijk geen enkele reden toe als de degene die van achteren is aangereden he. Mijn schuld is het niet dus, maar ik zit wel met het gezeik.
Vanavond effe kijken.quote:
Daar heb jij helemaal geen tijd voor joh!quote:
Ik moet even een tactisch moment vinden ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb jij helemaal geen tijd voor joh!
Niet even gevraagd wat er aan de hand was?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:51 schreef Kaas- het volgende:
Bizar taffareel zojuist. Een bebloede man werd in de boeien weggevoerd door vier agenten, terwijl een jongen met twee stokken als benen hem nawijzend en lachend achterna liep.
Ik liep er langs met m'n brakke hoofd en dacht alleen maar 'is dit echt?'.
Nee, het kon me totaal niet boeien eigenlijk. Liep er gewoon dwars tussendoor zonder er naar te kijken ofzo, waar tientallen mensen er naar stonden te staren. Ik was gewoon brak en nat en had zoiets van ja whatever.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
Niet even gevraagd wat er aan de hand was?
Eens kijken op dichtbij.nl dan maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, het kon me totaal niet boeien eigenlijk. Liep er gewoon dwars tussendoor zonder er naar te kijken ofzo, waar tientallen mensen er naar stonden te staren. Ik was gewoon brak en nat en had zoiets van ja whatever.
Mooi land. Die muur van Trump is zo gek nog niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:06 schreef Perrin het volgende:
Iemand gister de 2doc docu "Narco Cultura" gekeken? Aanrader, wel.
http://www.npo.nl/2doc-narco-cultura/03-03-2016/VPWON_1259668
Nu nog even afwachten of de Mexicanen deze willen betalenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:15 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooi land. Die muur van Trump is zo gek nog niet.
Gewoon dreigen Acapulco te bombarderen. Gunboat diplomacy gaat het weer helemaal worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu nog even afwachten of de Mexicanen deze willen betalen
Muurtje van lichamen, cocaïne en guacamole.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nu nog even afwachten of de Mexicanen deze willen betalen
Een Amerikaans-Mexicaanse oorlog is ook uitstekend voor de economie.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Gewoon dreigen Acapulco te bombarderen. Gunboat diplomacy gaat het weer helemaal worden.
Onrendabelen kunnen er ook nog wel bij. Mensen zonder masterdiploma, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Muurtje van lichamen, cocaïne en guacamole.
Wat heeft onze Badr Harry nu weer uitgespookt?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:48 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is plotsklaps ook weer akelig actueel geworden.
Wat had ik nou gezegd? Geen foto's van Guido meer posten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:48 schreef Ryon het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto is plotsklaps ook weer akelig actueel geworden.
Die zakenman die hij een paar jaar terug op zijn bek heeft gemept is dood gevonden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:50 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heeft onze Badr Harry nu weer uitgespookt?
Oopsquote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zakenman die hij een paar jaar terug op zijn bek heeft gemept is dood gevonden.
Voorlopig geen enkele aanwijzing dat Hari er bij betrokken is maar een sensatiebeluste kinderhand is snel gevuld natuurlijk.quote:
En z'n poot gebroken toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zakenman die hij een paar jaar terug op zijn bek heeft gemept is dood gevonden.
Telegaarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:03 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_Koen_Everink__.html
Oei, Badr heeft weer iemand te grazen genomen.
Klopt. Overigens weer heerlijk hypocriet dat mensen Badr Hari er bij slepen of zelfs direct beschuldigen. Bij elk ander persoon had iedereen zoiets belachelijk gevonden.quote:
Natuurlijk. het zou een beetje raar zijn geweest als men Koning Willem-Alexander van deze moord beschuldigd had. In tegenstelling tot Bard Hari heeft Wim-Lex namelijk geen mot gehad met die vent.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Overigens weer heerlijk hypocriet dat mensen Badr Hari er bij slepen of zelfs direct beschuldigen. Bij elk ander persoon had iedereen zoiets belachelijk gevonden.
Ryon begon!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Overigens weer heerlijk hypocriet dat mensen Badr Hari er bij slepen of zelfs direct beschuldigen. Bij elk ander persoon had iedereen zoiets belachelijk gevonden.
Ah, jij houdt voor eventuele moord-motieven een vete-overzicht bij? Uitstekend. Houd me op de hoogte.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Natuurlijk. het zou een beetje raar zijn geweest als men Koning Willem-Alexander van deze moord beschuldigd had. In tegenstelling tot Bard Hari heeft Wim-Lex namelijk geen mot gehad met die vent.
Niet nodig. Iedereen die de krant lees is op de hoogte van de vete tussen Hari en Everink. Ook het NOS-journaal heeft daar uitgebreid verslag van gedaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, jij houdt voor eventuele moord-motieven een vete-overzicht bij? Uitstekend. Houd me op de hoogte.
Sowieso hoort borrelpraat in een café.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet nodig. Iedereen die de krant lees is op de hoogte van de vete tussen Hari en Everink. Ook het NOS-journaal heeft daar uitgebreid verslag van gedaan.
Way to miss the point.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Niet nodig. Iedereen die de krant lees is op de hoogte van de vete tussen Hari en Everink. Ook het NOS-journaal heeft daar uitgebreid verslag van gedaan.
Ben wel benieuwd naar de reactie van Jet eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:19 schreef Gutmensch het volgende:
In reactie op de uitspraken van politiek filosoof Paul Frissen in een interview met radiozender L1, heeft PVV-kamerlid Beertema minister Bussemaker verzocht om aan te dringen op het ontslag van de hoogleraar. De PVV bevestigt hiermee op eigen initiatief een fascistisch leidersbeginsel hoog in het vaandel te hebben te staan. Op z'n minst hoger dan de vrijheid van meningsuiting.
Hihi.
Mevrouw xpompompomx zat al helemaal in de rats omdat ze haar laatste fotoboek niet meer kon laten afdrukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:37 schreef Disana het volgende:
Nou dat is toch fijn
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-mogelijk-toch-gered
Ik kan het me levendig voorstellen. Zit je dan met al je mooie collages.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Mevrouw xpompompomx zat al helemaal in de rats omdat ze haar laatste fotoboek niet meer kon laten afdrukken
Nouja, mooi..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan het me levendig voorstellen. Zit je dan met al je mooie collages.
Nah, serieus, sommige mensen leggen er heel hun hart en ziel in.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, mooi..
Alles is relatief zullen we maar zeggen.
Wat bedoel je dan precies met "hypocriet"? Zoals ik al zei hebben alle media uitgebreid verslag gedaan van de vete. Weinig hypocriet aan om dus dat verband te leggen. Of suggereerde je eigenlijk iets anders?quote:
Ik vind het debiel om te suggereren dat Hari betrokken is bij de dood van Everink terwijl daar geen enkel bewijs voor is tot nu toe. Dat spreekt toch voor zich?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan precies met "hypocriet"? Zoals ik al zei hebben alle media uitgebreid verslag gedaan van de vete. Weinig hypocriet aan om dus dat verband te leggen. Of suggereerde je eigenlijk iets anders?
Nee, jij gebruikt het woord "hypocriet". Daarmee suggereer je dat het om "een reden" raar zou zijn dat mensen Hari er wel mee in verband brengen een totaal willekeurig ander persoon (zoals onze Willem) niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het debiel om te suggereren dat Hari betrokken is bij de dood van Everink terwijl daar geen enkel bewijs voor is tot nu toe. Dat spreekt toch voor zich?Jij doet net alsof ik ontken dat ze een vete hadden.
Het hypocriete is dat de onschuldpresumptie blijkbaar niet geldt, als we iemand héél onsympathiek vinden.
Jet wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de reactie van Jet eigenlijk
Nee, ik suggereer helemaal niet dat het raar is dat hij er mee in verband wordt gebracht. Lees anders nog eens wat ik letterlijk typ in de post die je quote.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, jij gebruikt het woord "hypocriet". Daarmee suggereer je dat het om "een reden" raar zou zijn dat mensen Hari er wel mee in verband brengen een totaal willekeurig ander persoon (zoals onze Willem) niet.
Dit terwijl de media uitgebreid verslag heeft gedaan van de vete en de perikelen rondom Badr en Everink. Niet meer dan logisch dus dat het publiek die twee lijntjes met elkaar verbindt. Waarom zou dat hypocriet zijn? Zelfs als Badr niets met de oorzaak van de dood te maken heeft dan is hij (vanwege de rechtszaak) alsnog mee verbonden.
Ik heb het nagevraagd: hier kijkt inderdaad altijd een mens naar, maar de pagina met overlijdensadvertenties wordt meestal niet door de eindcontroleur ook nog weer bekeken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 01:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zal dat niet gewoon automatisch gaan? Of zouden ze bij de krant zoiets hebben van "het is toch weer een paar euro.."
Bij deze ben je uitgeschreven.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Een anusje van alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Elke dag een ander is in het wereldje van Kaas- natuurlijk de normaalste zaak van de wereld.
Weet niet of ik nou moet lachen of niet, derhalve 5/10.quote:
Wat een vervelende ecto , die kerel.quote:
Juist. Dat weet iedereen. Dus waarom is het zo raar dat het publiek meteen die richting op kijkt? En sinds wanneer baseert het publiek wel haar mening op een volledig onderzoeksdossier i.p.v een paar losse krantenartikelen? Dus waarom zou het hypocriet zijn dat het publiek nu exact hetzelfde doet als dat zij altijd doet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, ik suggereer helemaal niet dat het raar is dat hij er mee in verband wordt gebracht. Lees anders nog eens wat ik letterlijk typ in de post die je quote.
Het openlijk suggereren dat iemand een moordenaar is, gebaseerd op weinig, vaag en indirect bewijs zouden we altijd afkeuren, maar bij Badr Hari gebeurt dat niet. Dát noem ik hypocriet.
Dat er een vete bestaat/bestond tussen Everink en Hari weet ik. Dat weet iedereen.
Iedereen weet ook dat de SGP geen fan was van de hervormingen van Els Borst maar ik zag niemand naar Van der Staaij wijzen toen ze dood was. Argumentatie van lik me vestje, en dat iets op grote schaal mis gaat is absoluut geen rechtvaardiging.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Juist. Dat weet iedereen. Dus waarom is het zo raar dat het publiek meteen die richting op kijkt? En sinds wanneer baseert het publiek wel haar mening op een volledig onderzoeksdossier i.p.v een paar losse krantenartikelen? Dus waarom zou het hypocriet zijn dat het publiek nu exact hetzelfde doet als dat zij altijd doet?
Enigszins gezochte analogie, toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen weet ook dat de SGP geen fan was van de hervormingen van Els Borst maar ik zag niemand naar Van der Staaij wijzen toen ze dood was. Argumentatie van lik me vestje, en dat iets op grote schaal mis gaat is absoluut geen rechtvaardiging.
Klopt. Kon geen bekende moordslachtoffers bedenken van wie ik een vete kon achterhalen, behalve allerlei onderwereldfiguren waar de vermoedelijke dader het waarschijnlijk ook gewoon gedaan heeft.quote:
Ah, nee. En waarom niet? Omdat Van der Staaij blank is en wij alleen naar Marokkanen wijzen? Of omdat Van der Staaij i.t.t Badr Hari geen geschiedenis van geweld, bedreiging en veroordelingen heeft? Tjah.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Iedereen weet ook dat de SGP geen fan was van de hervormingen van Els Borst maar ik zag niemand naar Van der Staaij wijzen toen ze dood was.
Ja, want als je veroordeeld bent voor mishandeling ben je een moordenaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:46 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ah, nee. En waarom niet? Omdat Van der Staaij blank is en wij alleen naar Marokkanen wijzen? Of omdat Van der Staaij i.t.t Badr Hari geen geschiedenis van geweld, bedreiging en veroordelingen heeft? Tjah.
Ik denk dat als Van der Staaij ook bekend had gestaan als religieuze vechtersbaas die mensen in elkaar trapt die pro abortus zijn ze ook snel naar hem hadden gekeken na de dood van Els Borst of niet?
Dat zegt 'ie toch niet, klapmongool.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, want als je veroordeeld bent voor mishandeling ben je een moordenaar.
Die heb ik gisteren op mijn Facebook gezet omdat ik hem wel leuk vond.quote:
Nee, wat hij zegt is dat niet raar is dat iemand met "een geschiedenis van geweld, bedreiging en veroordelingen" als moordenaar wordt bestempeld omdat iemand die hij mishandeld heeft dood is.quote:
Dat ligt toch in de lijn der verwachtingen, man. Anders gedraag je jezelf even niet als een eencellige.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, wat hij zegt is dat niet raar is dat iemand met "een geschiedenis van geweld, bedreiging en veroordelingen" als moordenaar wordt bestempeld omdat iemand die hij mishandeld heeft dood is.
Dat is eigenlijk nog vreemder. Zeker aangezien Ryon jurist is.
Ga iemand anders lastig vallen, stuk ongeluk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat ligt toch in de lijn der verwachtingen, man. Anders gedraag je jezelf even niet als een eencellige.
Friek_ is Brabander, daar kun je nu eenmaal geen beschaafde omgangsvormen van verwachten.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga iemand anders lastig vallen, stuk ongeluk.
Mijn punt is dat het niet hypocriet is dat "het publiek" naar Badr Hadri kijkt. Dat het publiek Badr Hari al veroordeeld op voorhand voor van alles en nog wat (in de meeste gevallen bleek dat uiteindelijk ook terecht te zijn) is ook niet ongewoon en gebeurt in dit soort zaken regelmatig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:55 schreef Tchock het volgende:
Nu ik het teruglees: Ryon, is jouw punt enkel dat het te verwachten is dat dat verband wordt gelegd?
Want dan zijn we het snel eens. Daar heb ik het ook helemaal niet over.
Ga je op reis?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, straks nog wel tot 23 uur werken en dan begint de vakantie.
Suck it, bitches.
Als je journalist heb je toch elke dag een soort van vakantie?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, straks nog wel tot 23 uur werken en dan begint de vakantie.
Suck it, bitches.
quote:De video die Powned, vermoedelijk, als persiflage gemaakt heeft op het voornemen van de Libelle om lezers - door middel van tours Amsterdam Zuidoost te laten 'ontdekken' - zorgt voor enorm veel woede en ophef. De poging tot satire faalt, volgens velen, door de immense hoop aan onverholen racisme dat de grens van wat satirisch is overschrijdt. Het gaat zelfs zo ver dat de redactie van Ballin (VICE) het categoriseert als het 'meest racistisch filmpje ooit' van de omroep, en een open brief aan staatssecretaris Dekker (Media) schrijft met het verzoek om de subsidie aan het medium onmiddellijk stop te zetten.
In het filmpje wordt een verslaggever op een Segway rondgeleid in de Bijlmer. Alle stereotypen van zwarte mensen passeren de revue, van het neerzetten als dieren tot aan primitieve criminelen die van kip houden. Ook wordt er een nietsvermoedende voorbijganger 'gevoerd' vanuit een KFC-bucket. De redactie van Ballin stelt in een artikel dat het de grenzen van satire toch écht overschrijdt.
Hé man. Ik vroeg me gewoon heel erg af, was er niemand bij PowNed die dacht: "Hm. Moreel gezien is dit gewoon eigenlijk... he - le - maal not done joh!" Nogmaals: satire is echt een geweldig middel om de maatschappij wakker te schudden. Edgy grappen zijn prima om juist de discussie te bevorderen. Maar daar zit een grens aan, en ik snap dat het moeilijk is om die te bepalen. Want waar de grens precies ligt, dat is een grijs gebied. Maar PowNed ging door 50 tinten grijs, 17 grenzen over tot ze in een rode no-go zone waren.
- See more at: http://www.joop.nl/nieuws(...)sthash.Fvep8if8.dpuf
Een maatje gaat volgend weekend trouwen in Oostenrijk, dus maken we er maar gelijk een weekje wintersport van.quote:
Dit moeten we niet willen. Met z'n allen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:04 schreef Ryon het volgende:
Bijvoorbeeld n.a.v dit journalistieke hoogtepunt:
http://www.joop.nl/nieuws(...)istisch-filmpje-ooit
[..]
Ha leuk. Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maatje gaat volgend weekend trouwen in Oostenrijk, dus maken we er maar gelijk een weekje wintersport van.
Zit je weer te trollen, stuk ellende.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Arnon Grunberg is een groot schrijver. Een intellectueel pur sang. Een inspirator voor velen.
Ik vond Blauwe maandagen nog best leuk om te lezen van hem. Voor de rest is het natuurlijk maar een kwal van een vent.quote:
Zijn er eigenlijk geen foto's van Arnon op een piano?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Arnon Grunberg is een groot schrijver. Een intellectueel pur sang. Een inspirator voor velen.
Hij kan wel schrijven, maar ik vind zijn arrogante persoonlijkheid niet prettig en hij bemoeit zich overal mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vond Blauwe maandagen nog best leuk om te lezen van hem. Voor de rest is het natuurlijk maar een kwal van een vent.
Een betere vraag is: zijn er nog foto's van jou op een piano?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk geen foto's van Arnon op een piano?
Een nog betere vraag is: zijn er foto's van een piano boven op jou?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een betere vraag is: zijn er nog foto's van jou op een piano?
Dat moet pompom eerst extra constructieberekeningen doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een betere vraag is: zijn er nog foto's van jou op een piano?
Met Kaas icm veiligheidsfactoren lijkt me het allemaal een beetje lastig worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat moet pompom eerst extra constructieberekeningen doen.
Ik moest er ook uit, het is steenkoud en er valt een gemeen koude regen in harde wind. Dat is geen lente.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest er ook uit, het is steenkoud en er valt een gemeen koude regen in harde wind. Dat is geen lente.
Maart roert zijn staart mensen!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad flink zat. Trouwens gewoon een mug van de week in de hal.
Hier vliegen ze al bij bosjes.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben het inderdaad flink zat. Trouwens gewoon een mug van de week in de hal.
Goed punt, die zelfgekozen levensstijl zorgt voor extra puntbelasting.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Met Kaas icm veiligheidsfactoren lijkt me het allemaal een beetje lastig worden.
Regen en natte sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moest er ook uit, het is steenkoud en er valt een gemeen koude regen in harde wind. Dat is geen lente.
Eens, paraplu helpt weinig zo.quote:
Negerinnenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hoe kun je dat als productiemaatschappij nou doen? Heb je de volledige Amerikaanse linkse movement achter je aan omdat je vrouwen cast in plaats van mannen. Maak je er allereerst een slechte bout-film van en is de negerin een stereotype
Nu heb je zowel die movement als de oude fans tegen
Getinten.quote:
Wat heeft links tegen vrouwen in plaats van mannen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Hoe kun je dat als productiemaatschappij nou doen? Heb je de volledige Amerikaanse linkse movement achter je aan omdat je vrouwen cast in plaats van mannen. Maak je er allereerst een slechte bout-film van en is de negerin een stereotype
De enige non-alcohol drug die ik in het lijstje zie is marihuana. Waar je niet dood aan kan gaan. Ze is dus dood gegaan door alcohol, medicijnen en die onderdompeling.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:36 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)ompeling-in-bad.html
Eervolle manier om heen te gaan.
Ik las laatst over een bevestigd geval van overlijden door marihuana. Dacht zelf ook dat het letterlijk onmogelijk was.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De enige non-alcohol drug die ik in het lijstje zie is marihuana. Waar je niet dood aan kan gaan. Ze is dus dood gegaan door alcohol, medicijnen en die onderdompeling.
Nadat iemand 2kg van het spul had gegeten zeker?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik las laatst over een bevestigd geval van overlijden door marihuana. Dacht zelf ook dat het letterlijk onmogelijk was.
Niets geloof ik. Ik dacht dat de sociologen op Tumblr vaak juist het tegenovergestelde hadden.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wat heeft links tegen vrouwen in plaats van mannen?
Verder wel beetje underwhelming, deze trailer. Zal wel geen verbetering van het origineel zijn.
Kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:45 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nadat iemand 2kg van het spul had gegeten zeker?
LD50 van THC:quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
De enige non-alcohol drug die ik in het lijstje zie is marihuana. Waar je niet dood aan kan gaan. Ze is dus dood gegaan door alcohol, medicijnen en die onderdompeling.
quote:Delta-9-tetrahydrocannabinol (THC) rat, oral 1,270 mg/kg 1.27
Geen 70 gram hash opeten dus als volwassen manquote:
Uit 1974 en bij rattenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0041008X74901264
Dat zou ook alleen een totale retard doen denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen 70 gram hash opeten dus als volwassen man
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Geen 70 gram hash opeten dus als volwassen man
http://www.oregon.gov/pha(...)nabis-NOTES_3-10.pdfquote:The non-fatal consumption of 3000 mg/kg A THC by the dog and monkey
would be comparable to a 154-pound human eating approximately 46 pounds
(21 kilograms) of 1%-marihuana or 10 pounds of 5% hashish at one time. In
addition, 92 mg/kg THC intravenously produced no fatalities in monkeys.
These doses would be comparable to a 154-pound human smoking at one time
almost three pounds (1.28 kg) of 1%-marihuana or 250,000 times the usual
smoked dose and over a million times the minimal effective dose assuming
50% destruction of the THC by smoking.
Eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zou ook alleen een totale retard doen denk ik.
Zit er maar zo weinig THC in hash?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
http://www.oregon.gov/pha(...)nabis-NOTES_3-10.pdf
Kan prima.
Dat wordt dus ~80gram pure THC voor een gemiddeld persoon, er van uitgaan dat de LD50 direct overzet baar is. Dat is wel redelijk hoorquote:
Volgens mij ga je dan eerder dood aan een verstopt spijsverteringssysteem dan aan vergiftigingquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als ik online lees lijkt met me meer, rond de 15%. Dus bijna anderhalve kilo hash eten.
Een hap hash wegkauwen lijkt me sowieso verschrikkelijk. Laat staan 1,5 kiloquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dan eerder dood aan een verstopt spijsverteringssysteem dan aan vergiftiging
Genotquote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben wel klaar voor de terugreis uit Groningen.
Net het interview in de Volkskrant gelezen; het lijkt me een interessant boek.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Goed voor de reputatie van links dit.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou typisch iets waar Robin zich druk om zou maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Valt hij al gratis als epubje binnen te halen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dat boek uit hebt wil ik wel eens weten wat je ervan vond. Ben sterk geneigd om het ook te gaan lezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:33 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom luisteren ze naar deze doos?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:31 schreef Monolith het volgende:
Obama schijnt een homoseksuele prostituee geweest te zijn:
https://www.washingtonpos(...)childrens-textbooks/
Het begin bevalt goed, als generatiegenoot is haar leven tot aan haar 22e heel erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 16:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je dat boek uit hebt wil ik wel eens weten wat je ervan vond. Ben sterk geneigd om het ook te gaan lezen.
Klinkt aannemelijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:31 schreef Monolith het volgende:
Goed advies, leuk gebracht. +1quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:37 schreef 99.999 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waarom juristen niet eens een poging tot humor zouden mogen doen.
Texanen zijn soms een beetje in de war.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:31 schreef Monolith het volgende:
Eens, zeer ongepast.quote:
Wacht nog altijd op de betaling.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:31 schreef Monolith het volgende:
Vette meurende hap eten in de trein is zeer ongepast.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu het volgende dilemma: bier drinken en een Whopper eten in de trein - baas of ongepast?
Ongepaster nog dan enkel bier.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nu het volgende dilemma: bier drinken en een Whopper eten in de trein - baas of ongepast?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:23 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Vette meurende hap eten in de trein is zeer ongepast.
Dat bier is geen probleem.
Ongepast. Die meurlucht kan nergens heen in de trein.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Absurd. Ze schieten daar echt te ver door.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:22 schreef Monolith het volgende:
Af en toe komen er echt van die tenenkrommende verhalen over politiek correctheid op Amerikaanse campussen voorbij:
https://www.washingtonpos(...)02f6b6571_story.html
Ik begreep dat dit het beste voor de aap is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:39 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is wel een beetje een sneu berichtje:
Verweesde slingeraap mag op verlaten terrein Wassenaar blijven
Arme aap, helemaal in z'n eentje.
Wel beetje zielig dat z'n vriendje een tijdje geleden overleden is.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begreep dat dit het beste voor de aap is.
Blijkbaar was het de beste optie. Erg efficiënt is dit niet, dus het zal echt wel een reden hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:39 schreef xpompompomx het volgende:
Dit is wel een beetje een sneu berichtje:
Verweesde slingeraap mag op verlaten terrein Wassenaar blijven
Arme aap, helemaal in z'n eentje.
Beetje dubbelop he.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:35 schreef Gutmensch het volgende:
Kaas- is wel een beetje een ongemanierde homo.
Ja, vorig jaar. Het lijkt me ook maar een eenzaam bestaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:41 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel beetje zielig dat z'n vriendje een tijdje geleden overleden is.
quote:Bij deze inspectie is gebleken dat het dier goed wordt verzorgd door de eigenaars en door een dierenverzorger die iedere dag langskomt",
Dappere aanname.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
Erg efficiënt is dit niet, dus het zal echt wel een reden hebben.
Misschien is het wel een loneraapje.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar. Het lijkt me ook maar een eenzaam bestaan.
Ach, een verzorger doet het volgens mij zo'n beetje voor nop en het terrein ligt er toch ongebruikt bij. Een gemiddelde aap in Blijdorp zou erg goed duurder kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:41 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijkbaar was het de beste optie. Erg efficiënt is dit niet, dus het zal echt wel een reden hebben.
Ah, een verdekte racistische opmerking over Rotterdam.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, een verzorger doet het volgens mij zo'n beetje voor nop en het terrein ligt er toch ongebruikt bij. Een gemiddelde aap in Blijdorp zou erg goed duurder kunnen zijn
Shag en bier brengen in ruil voor onbeschermde, droge kontseks natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je weet alleen niet wat die dierenverzorger er dan allemaal doet
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:46 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ah, een verdekte racistische opmerking over Rotterdam.
Zijn altijd snel op hun tenen getrapt, die figuren uit de Roffa.quote:
Inclusief kost en inwoning.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:54 schreef GSbrder het volgende:
Apen in Artis zijn het duurst.
Wonen beter dan de gemiddelde Amsterdammer woont.
Mijn hemel wat een onzinquote:De rechtbank in Den Haag trekt drie weken uit voor de inhoudelijke behandeling van de strafzaak tegen Geert Wilders, in het kader van zijn omstreden Marokkanen-uitspraken. Een woordvoerder van de rechtbank schat in dat er ongeveer tien zittingsdagen worden uitgetrokken in die drie weken. Het proces begint op 31 oktober, de uitspraak wordt verwacht tussen begin en half december.
Het schijnt wel dat de omwonenden klagen over oerwoudgeluiden en bananen op het veld.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat de omwonenden klagen over oerwoudgeluiden en bananen op het veld.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat de omwonenden klagen over oerwoudgeluiden en bananen op het veld.
Meest bizarre wat ik erover las was dat de rechters een training hebben gekregen in 'spreken in makkelijke taal' omdat delen van het proces live worden uitgezonden.quote:
Of op onze neuzen gestompt.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zijn altijd snel op hun tenen getrapt, die figuren uit de Roffa.
Mijn hemel wat een onzinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Meest bizarre wat ik erover las was dat de rechters een training hebben gekregen in 'spreken in makkelijke taal' omdat delen van het proces live worden uitgezonden.
De achterban van de verdachte moet natuurlijk wel kunnen volgen waar het over gaat.
Rechters praten normaliter heel erg wollig, dus het lijkt me alleen maar goed dat de rechtspraak zelf inziet dat een live-proces een moment is om dat imago wat op te vijzelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Meest bizarre wat ik erover las was dat de rechters een training hebben gekregen in 'spreken in makkelijke taal' omdat delen van het proces live worden uitgezonden.
De achterban van de verdachte moet natuurlijk wel kunnen volgen waar het over gaat.
Het stond in de Telegraaf, dus het waarheidsgehalte is niet vrij van discussie, maar ikquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
'Ma-rok-ka-nen' mag nog net.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:59 schreef Gutmensch het volgende:
[..]_!
Dus die rechters mogen geen woorden van meer dan drie lettergrepen gebruiken?
Juristen met Limburgs dialect. Ook dat nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zou ook een mooi leermoment voor de hooggeleidde pvv-brigade kunnen zijn natuurlijk. Maar goed, die moeten zich ook al aan passen aan vluchtelingen en de beklemmende policor cultuur in dit land. Dus wat extra woordjes leren is misschien wat teveel gevraagd voor het volk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rechters praten normaliter heel erg wollig, dus het lijkt me alleen maar goed dat de rechtspraak zelf inziet dat een live-proces een moment is om dat imago wat op te vijzelen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou ook een mooi leermoment voor de hooggeleidde pvv-brigade kunnen zijn natuurlijk. Maar goed, die moeten zich ook al aan passen aan vluchtelingen en de beklemmende policor cultuur in dit land. Dus wat extra woordjes leren is misschien wat teveel gevraagd voor het volk.
Blijven malle jongens, die juristen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar zonder grappen, ik heb regelmatig gezien dat verdachten (die gemiddeld natuurlijk niet al te snugger zijn) vragen van een rechter gewoon niet begrijpen omdat ze te wollig en formeel gesteld worden.
Dit zijn kiezers van de school "as ik me goe verstoanboar ken make, dan moete hullie dat ook kenne."quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het zou ook een mooi leermoment voor de hooggeleidde pvv-brigade kunnen zijn natuurlijk. Maar goed, die moeten zich ook al aan passen aan vluchtelingen en de beklemmende policor cultuur in dit land. Dus wat extra woordjes leren is misschien wat teveel gevraagd voor het volk.
De kloof tussen arm en rijk. Ik dacht dat de SP hier een einde aan ging maken met foneties-aktivisties taalgebruik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar zonder grappen, ik heb regelmatig gezien dat verdachten (die gemiddeld natuurlijk niet al te snugger zijn) vragen van een rechter gewoon niet begrijpen omdat ze te wollig en formeel gesteld worden.
Die zijn te druk bezig met klagen over de maatschappij in Kollektief Kaffee de Bijstand.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De kloof tussen arm en rijk. Ik dacht dat de SP hier een einde aan ging maken met foneties-aktivisties taalgebruik.
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:06 schreef Heilwasser het volgende:
Live rechtszittingen uitzenden is wel een goed idee.
Absoluut. Zittingen zijn toch al openbaar. Live-stream online zou het land goed doen, denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:06 schreef Heilwasser het volgende:
Live rechtszittingen uitzenden is wel een goed idee.
Ik vind wel dat er dan sms-acties bij moeten om de straf te bepalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut. Zittingen zijn toch al openbaar. Live-stream online zou het land goed doen, denk ik.
SMS GED [spatie] AAN naar 6464!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er dan sms-acties bij moeten om de straf te bepalen.
Kunnen we allemaal hoe d66 de rechters wel niet zijn!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut. Zittingen zijn toch al openbaar. Live-stream online zou het land goed doen, denk ik.
Dan ook de veroordeelde vol in beeld brengen. Zodat we z'n reactie op de uitspraak zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Slechte zaak. Bankiers krijgen straks levenslang, terwijl pedojagers een taakstraf krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er dan sms-acties bij moeten om de straf te bepalen.
Dat lijkt me ook wel lachen ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:09 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Dan ook de veroordeelde vol in beeld brengen. Zodat we z'n reactie op de uitspraak zien.
Die was echt karig. Dan kon je beter de Wehkamp catalogus openslaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:16 schreef GSbrder het volgende:
Topprogramma eigenlijk, dat Judge Judy.
Er was in de 90s ook een Playboy-tv versie van.
In de Randstad wonen toch enkel bijstandtrekkende allochtonen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dit zijn kiezers van de school "as ik me goe verstoanboar ken make, dan moete hullie dat ook kenne."
Aldus een provinciaal over een hoogopgeleide Randstedeling.
En D66-rechters.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de Randstad wonen toch enkel bijstandtrekkende allochtonen?
Toen was alles spannend.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die was echt karig. Dan kon je beter de Wehkamp catalogus openslaan.
Werd dat niet in het weekend op één van de Nederlandse commerciëlen uitgezonden destijds?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:16 schreef GSbrder het volgende:
Topprogramma eigenlijk, dat Judge Judy.
Er was in de 90s ook een Playboy-tv versie van.
Tikje dubieus inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:17 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Die was echt karig. Dan kon je beter de Wehkamp catalogus openslaan.
Ongetwijfeld. Rond 18:00 uur op Nederland 3 lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd dat niet in het weekend op één van de Nederlandse commerciëlen uitgezonden destijds?
Correct, maar ze frauderen ook met hun pgb. Een niet onbelangrijk detail.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In de Randstad wonen toch enkel bijstandtrekkende allochtonen?
Jep. Ik was elke keer weer vol hoop dat er deze keer iets meer dan een halve tiet in beeld kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Werd dat niet in het weekend op één van de Nederlandse commerciëlen uitgezonden destijds?
Das meer een tijdstip en zender voor Spuiten en Slikken inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Rond 18:00 uur op Nederland 3 lijkt me onwaarschijnlijk.
Sesamzaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das meer een tijdstip en zender voor Spuiten en Slikken inderdaad.
Toch meer naakt daar.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das meer een tijdstip en zender voor Spuiten en Slikken inderdaad.
Ach ja, en nu zie je overal naakte beroemdheden op das internet.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jep. Ik was elke keer weer vol hoop dat er deze keer iets meer dan een halve tiet in beeld kwam
Of de Suit Supply abri's.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, en nu zie je overal naakte beroemdheden op das internet.
Als puber heb je het maar makkelijk tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach ja, en nu zie je overal naakte beroemdheden op das internet.
Ja, en een uitgeput geslachtsorgaan op je 15e.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als puber heb je het maar makkelijk tegenwoordig.
En de wehkamp maar 1 keer per jaarquote:Op vrijdag 4 maart 2016 19:24 schreef GSbrder het volgende:
Geen wonder dat ADHD zo hip is tegenwoordig. Twaalf tabbladen met redtube open, dat is slecht voor je concentratievermogen. In mijn tijd ververste de RTL Teletekstpagina's zich één keer per minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |