en een auto met kofferbak hebbenquote:
Nee, want AH komt het brengen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en een auto met kofferbak hebben
![]()
ahaquote:
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.... verder dan het pick-up point van de Jumbo zou ik sowieso niet willen komenquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
had er inderdaad al van alles opgestapeld, maar toch wilde het niet lukken. Toen heb ik iemand boodschappen op laten halen bij het pickup point van de Jumbo; die zijn niet zo veeleisend.
Hoe bedoel je? (ben moe)quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kan ik me dan wel weer voorstellen.... verder dan het pick-up point van de Jumbo zou ik sowieso niet willen komen
Ja, dat zou best eens kunnen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Gutmensch het volgende:
Heb ik iets gemist en is iedereen hier geband?
Meid toch. Je zou maar mensen ontmoeten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een meet van een ander subforum gehad. Voelt een beetje als vreemdgaan.
Een persoon is wel leuk om te meeten idd.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meid toch. Je zou maar mensen ontmoeten.
Whehe.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je weet dat we daar niet over mogen praten
Even testen hoor.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Gutmensch het volgende:
Heb ik iets gemist en is iedereen hier geband?
Even kijken hoe lang het duurt voordat Robin op deze post reageertquote:
Welk subforum?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Ik heb net een meet van een ander subforum gehad. Voelt een beetje als vreemdgaan.
Come to the dark side.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Lul.quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:28 schreef Kaas- het volgende:
Meestal vallen die dingen tegen.quote:
Ik koop de dodebomeneditie gewoon morgen en leg 'm op het toilet. En dan bij elke defecatie een paar bladzijden lezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Meestal vallen die dingen tegen.
Alleen A fog of war is echt een pareltje, maar niet in boekvorm.
Ik denk dat ze nog wel een keer weer terug komtquote:
DAF Boot.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:55 schreef Gutmensch het volgende:
Nederland gaat dus vier onderzeeërs kopen voor minstens tweeënhalf miljard euro.
http://www.volkskrant.nl/(...)nderzeeers~a4256434/
Goede zaak. Hilarisch kleine investering verder, maar goed. Defensie is niet belangrijk volgens het Volk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 08:55 schreef Gutmensch het volgende:
Nederland gaat dus vier onderzeeërs kopen voor minstens tweeënhalf miljard euro.
http://www.volkskrant.nl/(...)nderzeeers~a4256434/
Hoppa!quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:36 schreef Reya het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)llemaal-af~a4256232/
Ach, dit loopt op naar 1 miljard per schuit. Dat is niet hilarisch klein lijkt mequote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede zaak. Hilarisch kleine investering verder, maar goed. Defensie is niet belangrijk volgens het Volk.
Een mocro nog wel. Dat doet natuurlijk extra zeer.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:40 schreef xpompompomx het volgende:
Hoi
Naar van achteren aangereden door een mokro gvd. Wordt weer een lekkere bak moeite en ellende om dit gezeik weer op te lossen.
Ja, als je het zo stelt, is het wel een handige service. Maar ik bouw mijn huisje liever niet helemaal vol met ingrediënten omdat AH zo'n bedrag van me wilquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Disana, op mobiel kan ik niet quoten uit gesloten topic. Maar ik moet minimaal 70e afnemen. Alle voorraadkasten zijn leeg en weekend komt veel bezoek, dus dat gaat makkelijk lukken. Fijn om weer alle basisingredienten en kruiden in huis te hebben.
Dus zo af en toe als alles op is in huis dan laat ik bezorgen. Heb geem auto, en alleen voor kratten bier en wijn moet ik al paar keer heen en weer fietsen. Kost enorm veel tijd, zit ik liever op de racefiets in de tijd dat ik uitspaar.
Ja, hij begon nog moeilijk te doen over het invullen van schadeformulieren ookquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Een mocro nog wel. Dat doet natuurlijk extra zeer.
Goedemorgen.
Ik vind dit persoonlijk een betere investering voor Nederland dan die gare F-35.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:39 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Goede zaak. Hilarisch kleine investering verder, maar goed. Defensie is niet belangrijk volgens het Volk.
Dat niet nee, maar je doet er wel gelijk enkel decennia mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, dit loopt op naar 1 miljard per schuit. Dat is niet hilarisch klein lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |