Dit topic behandelt de alternatieve visies op de gebeurtenissen die plaatsvonden op 11 september 2001 op 3 plaatsen in de VS:
• New York City: - WTC 1 - American Airlines Boeing 767-200ER Flight 11 - impact 8:46 noordkant noordtoren - ingestort 10:28 - WTC 2 - United Airlines Boeing 767-222 Flight 175 - impact 9:03 zuidwestkant zuidtoren - ingestort 10:00 - WTC 7 - niet geraakt door vliegtuigen - ingestort 17:21 • Washington - Pentagon - American Airlines Boeing 757-223 Flight 77 - impact 9:43 zuidwestkant Pentagon - deel stort in 10:10 • bos nabij Shanksville, Pennsylvania - United Airlines Boeing 757-222 Flight 93 - neergestort/neergeschoten 10:10
Het "officiële verhaal" dat hier te lezen is, zorgt voor meer vragen over wat er nu eigenlijk gebeurd is die dag, door wie uitgevoerd en met welk motief.
Tijdlijn gebeurtenissen: 08:46 - Flight 11 crasht in noordtoren WTC-1 09:03 - Flight 175 crasht in de zuidtoren WTC-2 09:18 - FAA gooit luchthavens in het NYC gebied dicht 09:21 - Tunnels en bruggen in New York worden dichtgegooid 09:40 - FAA houdt alle vluchten aan de grond: Amerikaans luchtruim op slot 09:43 - Flight 77 raakt het Pentagon aan de noordwestkant 10:00 - De zuidelijke toren van het WTC stort in 10:05 - Het Witte Huis wordt geevacueerd 10:10 - Een deel van het Pentagon stort in 10:10 - Flight United Airlines 93 stort neer nabij Shanksville 10:35 - Alle internationale vluchten naar de VS worden naar Canada omgeleid 10:28 - De tweede toren van het WTC stort in 11:04 - Het hoofdkwartier van de Verenigde Naties in New York wordt geevacueerd 11:18 - American Airlines bevestigd 2 vluchten kwijt te zijn. 150 mensen zijn aan boord van die vluchten 11:30 - Brandweermannen worden geevacueerd uit WTC-7 11:59 - United Airlines rapporteert 2 crashes, waaronder het vliegtuig in Pittsburgh 13:44 - Het Pentagon zet vijf gevechtsschepen en twee vliegtuigen in om de steden Washington en New York te beschermen 17:16 - WTC-7 stort in zonder door een vliegtuig geraakt te zijn
9/11, er zijn nog veel vragen over het hoe en waarom.
Hoe/Wat: • Wat heeft de gebouwen doen instorten? • Was er sprake van: - de gemelde vliegtuigen - op afstand bestuurde vliegtuigen - vervangen vliegtuigen - geen vliegtuigen
• Hoe kon WTC-7 zomaar instorten? • Kan controlled demolition gebruikt worden de gebouwen te doen instorten? • Wat is er gebeurd met de slachtoffers? • Hoe kan het gras voor het Pentagon er ongeschonden bij liggen?
Waarom: • Als het niet Al Qaeda was, wie zijn de verantwoordelijken en waarom? • Wat zijn mogelijke motieven om de aanslagen in scene te zetten? • Waarom is er niet opgetreden tegen 4 totaal vrij vliegende verkeersvliegtuigen?
Lange documentaires en algemene overzichtsplaatjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Specifieke onderwerpen
Instorten WTC-1 & 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WTC-7:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Planes or no planes - oordeel zelf:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pentagon:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rammelende "getuigenverklaringen":
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twijfel over de kapers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd:
Ok, nieuw paradigma. De aanslagen zijn NIET door Al Qaeda gepleegd. Welke andere partij was hiervoor verantwoordelijk? De Israeli's? De VS zelf? Saudi-Arabie? Anderen?
• Wat waren de motieven? • Hoe passen de feiten (beter) in dat scenario?
Neem even pauze. Alleen even tussen door; de combinatie 2 + 6 bestaat toch ook als theorie? Of eigenlijk is dat minus explosieven (termiet kan zonder explosieven zelf exploderen oid toch?). Dus vliegtuig + termiet.
Verwacht jij langsrazende auto's op de snelweg scherp in beeld te krijgen als je camera daar niet op af is gesteld?
Je zag toch in die vid die ik plaatste met de camera van achter het pentagon dat die beelden toch gewoon goed te doen waren?
Dat vliegtuig hoeft niet zo scherp in beeld te zijn dat je United Airlines erop hoeft af te kunnen lezen.. als je maar een vliegtuig aan ziet komen! Dat is het hele punt.
Is Oompaloompa nog in the house? Wil weleens kijken wat er uit die berekening zou komen:
quote:
Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef Lichtkogel het volgende: Ok... weet je wat... fuck it. Ik ga gewoon al die zooi bij elkaar zoeken zodat we een berekening kunnen gaan maken die toch geen zin heeft. Zit me toch te vervelen en laten we het voor de lol maar doen dan.
Op donderdag 3 maart 2016 21:15 schreef Lichtkogel het volgende: Ok... weet je wat... fuck it. Ik ga gewoon al die zooi bij elkaar zoeken zodat we een berekening kunnen gaan maken die toch geen zin heeft. Zit me toch te vervelen en laten we het voor de lol maar doen dan.
Oompaloompa, wat heb je allemaal nodig?
Cool!
Paar dingen die we nodig hebben: We moeten bedenken wat allemaal invloed heeft op de kans of een camera iets vast legt of niet.
Dus: - Hoeveel camera's gericht waren op de ruimte waar het vliegtuig vloog (van de xxx stonden er yyy waarschijnlijk de verkeerde kant op) - Hoe wijd de cameras die de juiste kant op stonden dingen opnamen. - Hoelang er dan dus per camera vliegtuig in de opnameruimte was. - Hoeveel fotos de camera per seconde nam. - Hoe snel het vliegtuig het beeld door vloog.
Die laatste twee zijn denk ik het gemakkelijkst een schatting van te maken / info over te vinden en brengt ons al een heel eind.
Als voorbeeld: Stel we hebben een supersnelle camera die 100 plaatjes per seconde maakt, en een heel langzame die 1 plaatje per seconde maakt. Allebei meten ze 1 meter van een weg. Over die weg loopt een schilpad met 10 cm per seconden, en een haas met 10 meter per seconde.
Op de supersnelle camera zouden dan ongeveer 1000 framess van de schilpad moeten staan, en ongeveer 10 van de haas. Op de trage camera zouden 10 frames van de schilpad moeten staan, maar is er slechts een 10% kans op een frame met de haas.
Als we de bovenstaande info hebben kunnen we hetzelfde uitrekenen. Als blijkt dat er 1000 frames van het vliegtuig zouden moeten zijn, wordt er dus iets achtergehouden of was het vliegtuig er niet en is het supervreemd. Als op basis van de berekening er heel weinig frames of zelfs minder dan 1 zou moeten zijn, weten we dat ondanks dat het vreemd voelt, het niet zo heel vreemd is.
edit: oompaloompa is weer in the house maar heeft net 2 uur lesgegegevn en dus is niet helemaal scherp
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Paar dingen die we nodig hebben: We moeten bedenken wat allemaal invloed heeft op de kans of een camera iets vast legt of niet.
Dus: - Hoeveel camera's gericht waren op de ruimte waar het vliegtuig vloog (van de xxx stonden er yyy waarschijnlijk de verkeerde kant op) - Hoe wijd de cameras die de juiste kant op stonden dingen opnamen. - Hoelang er dan dus per camera vliegtuig in de opnameruimte was. - Hoeveel fotos de camera per seconde nam. - Hoe snel het vliegtuig het beeld door vloog.
Die laatste twee zijn denk ik het gemakkelijkst een schatting van te maken / info over te vinden en brengt ons al een heel eind.
Als voorbeeld: Stel we hebben een supersnelle camera die 100 plaatjes per seconde maakt, en een heel langzame die 1 plaatje per seconde maakt. Allebei meten ze 1 meter van een weg. Over die weg loopt een schilpad met 10 cm per seconden, en een haas met 10 meter per seconde.
Op de supersnelle camera zouden dan ongeveer 1000 framess van de schilpad moeten staan, en ongeveer 10 van de haas. Op de trage camera zouden 10 frames van de schilpad moeten staan, maar is er slechts een 10% kans op een frame met de haas.
Als we de bovenstaande info hebben kunnen we hetzelfde uitrekenen. Als blijkt dat er 1000 frames van het vliegtuig zouden moeten zijn, wordt er dus iets achtergehouden of was het vliegtuig er niet en is het supervreemd. Als op basis van de berekening er heel weinig frames of zelfs minder dan 1 zou moeten zijn, weten we dat ondanks dat het vreemd voelt, het niet zo heel vreemd is.
edit: oompaloompa is weer in the house maar heeft net 2 uur lesgegegevn en dus is niet helemaal scherp
Nou, aan deze foto te zien waren het er sowiezo een stuk of 10 op het pentagon? En dan nog een stuk of 2 die vergaan zijn bij de explosie? Dus 12 in totaal?
Nou, aan deze foto te zien waren het er sowiezo een stuk of 10 op het pentagon? En dan nog een stuk of 2 die vergaan zijn bij de explosie? Dus 12 in totaal?
Aan deze foto kun je helaas niet zien welke van die camera's het vliegtuig vastgelegd zouden moeten hebben. Dat zou er nog steeds maar 1 kunnen zijn. En daarmee heb je niets aan deze foto. (Ieg niet voor de berekening die oompaloompa ermee wil uitvoeren.)
Het vliegtuig met 555 km/h het pentagon ingevlogen zijn, wat dus onmogelijk is op 'ground-level', want dan zou hij van ellende al uit elkaar gerammeld zijn?
Aan deze foto kun je helaas niet zien welke van die camera's het vliegtuig vastgelegd zouden moeten hebben. Dat zou er nog steeds maar 1 kunnen zijn. En daarmee heb je niets aan deze foto. (Ieg niet voor de berekening die oompaloompa ermee wil uitvoeren.)
Hmja, goed punt. Maar we weten ook niet hoeveel camera's er vanaf de overkant op die kant van het pentagon gericht stonden eigenlijk...
Nee, maar dat er camera's van buitenaf op het gebouw gericht stonden is 1 ding wat zeker is.
@ Oompaloompa... zoek je zelf ook nog mee..?
Ik doe mijn best maar ben aan het werk en heb meetings dus moet elke keer snel tussendoor. Maar ik laat het niet afweten of zo, moet alleen oko mijn salaris verdienen dus (voor mij) overdag is moeilijker reageren dan sochtends en savonds
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Nee, maar dat er camera's van buitenaf op het gebouw gericht stonden is 1 ding wat zeker is.
Zoals je kunt verwachten bij een goed beveiligd gebouw. Maar als het gaat om beveiliging is er maar 1 ding dat telt: dekking. Dezelfde plek vanuit meerdere hoeken vastleggen is niet interessant.
Die camera's zijn daar niet neergezet om inkomende vliegtuigen vast te leggen, maar om alle hoeken goed te zien. Dat je dan geen mooi beeld hebt van inkomende vliegtuigen sta ik niet van te kijken. Beveiligingscamera's hebben vaak ook een nogal lage framerate, want waar heb je meer voor nodig? Kost alleen maar opslagruimte.
Zoals je kunt verwachten bij een goed beveiligd gebouw. Maar als het gaat om beveiliging is er maar 1 ding dat telt: dekking. Dezelfde plek vanuit meerdere hoeken vastleggen is niet interessant.
Die camera's zijn daar niet neergezet om inkomende vliegtuigen vast te leggen, maar om alle hoeken goed te zien. Dat je dan geen mooi beeld hebt van inkomende vliegtuigen sta ik niet van te kijken. Beveiligingscamera's hebben vaak ook een nogal lage framerate, want waar heb je meer voor nodig? Kost alleen maar opslagruimte.
Mwoah... je mag er toch wel van uitgaan dat ze het militaire zenuwcentrum van de VS toch wel van alle kanten met camera's gedekt hebben?
Hier bijvoorbeeld een camera die van buitenaf op het pentagon gericht staat:
Mwoah... je mag er toch wel van uitgaan dat ze het militaire zenuwcentrum van de VS toch wel van alle kanten met camera's gedekt hebben?
Dat betekent niet noodzakelijk dat het vliegtuig op meerdere camera's vastgelegd zou moeten zijn. Als het je gaat om alles zien is alles dat je twee keer ziet verspilling.
Wat je daar laat zien is trouwens geen beveilingscamera als ik het zo zie.
Verwacht jij langsrazende auto's op de snelweg scherp in beeld te krijgen als je camera daar niet op af is gesteld?
Misschien kan je uitleggen hoe en van waar/welke gebouw/verdieping/hoogte, de 'Falling Man' fotos waren genomen. Tis toch ook rond 200kph met 'n stille achtergrond.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Je zag toch in die vid die ik plaatste met de camera van achter het pentagon dat die beelden toch gewoon goed te doen waren?
Dat vliegtuig hoeft niet zo scherp in beeld te zijn dat je United Airlines erop hoeft af te kunnen lezen.. als je maar een vliegtuig aan ziet komen! Dat is het hele punt.
Is Oompaloompa nog in the house? Wil weleens kijken wat er uit die berekening zou komen:
[..]
En zoals ik al zei, waarom verwacht je ook maar iets te herkennen, gezien hoe crappy de kwaliteit is? Je kan die persoon op straat nog maar nauwelijks als dusdanig herkennen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography Onikaan ni ov dovah
Misschien kan je uitleggen hoe en van waar/welke gebouw/verdieping/hoogte, de 'Falling Man' fotos waren genomen. Tis toch ook rond 200kph met 'n stille achtergrond.
En met een camera die meebeweegt met het onderwerp. Kunst. Bovendien is de afstand daarin een stuk groter, wat ook 'helpt'.
Denk aan het verschil tussen het fotograferen van een voorbij rijdende trein vanaf het perron, en vanaf 500 meter afstand. Ik garandeer je dat de laatste veel scherpere foto's geeft.
Als die man was gefilmd met een stationaire camera vanuit een ander raam in hetzelfde gebouw dan zou je geluk hebben gehad als de man op 1 frame staat als een onherkenbare vlek.
Op het Sheraton hotel tegenover zou ook een belangrijke camera hebben gestaan, welke verwijderd werd:
De oude camera is weggehaald:
En de nieuwe hangt hier:
Hier nog wat camera's met zicht op het pentagon:
ALL of the cameras are under the canopy. I did not see any that were external. The manager described this one as having had a clear view of the Pentagon wall and quite a bit north as well. You can see where the impact was and the higher angle of the camera that may have captured it.
You can see here on the south canopy that they have two cameras. So now on the north they have only one? The two most critical cameras in proximity to the flight path and the impact are denied by the FBI and mysteriously missing?
Op donderdag 3 maart 2016 22:19 schreef Lichtkogel het volgende: Op het Sheraton hotel tegenover zou ook een belangrijke camera hebben gestaan, welke verwijderd werd:
Als die camera nou omhoog gericht was zou hij interessant zijn geweest. Maar zo te zien is hij gericht op de weg voor het hotel. (Stuk logischer ook voor zo'n camera.)
Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Lichtkogel het volgende: Camera's all over the place dus... maar niet 1 met een fatsoenlijk beeld van een Boeing 737 erop die daar aan komt vliegen.
Conclusie: het was dus geen vliegtuig wat bij het pentagon naar binnen vloog.
Op donderdag 3 maart 2016 22:29 schreef Lichtkogel het volgende: Camera's all over the place dus... maar niet 1 met een fatsoenlijk beeld van een Boeing 737 erop die daar aan komt vliegen.
Conclusie: het was dus geen vliegtuig wat bij het pentagon naar binnen vloog.
Een camera kijkt niet tegelijkertijd 360 graden alle kanten op.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography Onikaan ni ov dovah
Als die camera nou omhoog gericht was zou hij interessant zijn geweest. Maar zo te zien is hij gericht op de weg voor het hotel. (Stuk logischer ook voor zo'n camera.)
Volgens mij kijkt ie anders aardig recht vooruit en zou prima zicht gehad moeten hebben:
The Sheraton
On our initial research trip to Arlington we did some investigating in regards to the confiscated video tapes.
We conveniently stayed at the Sheraton National on the 14th floor with an amazing view of the pentagon and all the potential flight paths.
(view from Sheraton, flight path illustrated by Edward Paik)
This made it convenient to look into the situation about the video that was confiscated from the Sheraton.
First let's note what the FBI had previously said about this video.
The MACGUIRE DOCUMENTS were the initial result of an FBI response from special agent Jacqueline Macguire to the previous FOIA efforts regarding the sequestered security video tapes for the most part still in government possession.
The FBI says:
QUOTE "I also conducted a search of the FBI's Electronic Case File System, Investigative Case Management System, and other evidence databases for any videotapes in the possession of the FBI from the Sheraton National Hotel in Arlington, Virginia. I did not locate any such video tape." (Maguire Documents)
This is purely nonsense. The notion that the FBI missed getting that camera after acquiring 85 total videos that they admit to having is plain old silly. The Sheraton camera would have had a very valuable view and would have been in the top two most obvious locations to check first - the other being the Citgo. The following image is to locate and document the video camera that was at the Sheraton.:
Op donderdag 3 maart 2016 21:48 schreef Lichtkogel het volgende: Het vliegtuig met 555 km/h het pentagon ingevlogen zijn, wat dus onmogelijk is op 'ground-level', want dan zou hij van ellende al uit elkaar gerammeld zijn?
Volgens mij kijkt ie anders aardig recht vooruit en zou prima zicht gehad moeten hebben:
Nee, hij is omlaag gericht. En dat is ook logisch, want die camera is bedoeld om het hotel te beschermen, niet om horizontal over een afstand te filmen.
Volgens mij kijkt ie anders aardig recht vooruit en zou prima zicht gehad moeten hebben:
Recht vooruit?
Kijk nog eens goed... rechterkant is de voorkant van de camera. Dwars op de camera zit een horizontale as waarover de camera geroteerd kan worden. (Omhoog/omlaag.) Ik kan alleen maar concluderen dat hij minimaal 45 graden naar beneden gericht staat.
Als die camera nou omhoog gericht was zou hij interessant zijn geweest. Maar zo te zien is hij gericht op de weg voor het hotel. (Stuk logischer ook voor zo'n camera.)
Ok, stel dat hij niet goed gericht heeft gestaan.
Hoe zit het dan met al de andere camera's die ik heb gepost?
Want het is weer de aloude tactiek van 1 dingetje eruit plukken en de rest vermijden merk ik.
Kijk nog eens goed... rechterkant is de voorkant van de camera. Dwars op de camera zit een horizontale as waarover de camera geroteerd kan worden. (Omhoog/omlaag.) Ik kan alleen maar concluderen dat hij minimaal 45 graden naar beneden gericht staat.
Precies en dat is ook de meestlogische positie. De camera filmt wat er op straat gebeurt, niet wat er op het dak van de buren gebeurt.
Precies en dat is ook de meestlogische positie. De camera filmt wat er op straat gebeurt, niet wat er op het dak van de buren gebeurt.
Ook voor jou geldt: wil je ook even op de andere camera's ingaan die er allemaal gepost zijn?
Lekker makkelijk om 1 dingetje eruit te plukken en daarover te gaan zitten kibbelen, maar er stonden nog veel meer op het pentagon gericht dus. (die ik gepost heb waren de enige die ik tot zo ver heb kunnen vinden, maar zullen er vast nog wel meer geweest zijn)
Naar beneden is uitstekend voor een camera bij een hotel. Recht vooruit, dat zou absurd zijn. Waarom zou een hoteleigenaar vogeltjes willen kijken met zo'n camera?
Want het is weer de aloude tactiek van 1 dingetje eruit plukken en de rest vermijden merk ik.
Wat jij doet is de bekende tactiek van schieten met hagel. De gegevens die oompaloompa nodig heeft voor een berekening ben je al lang weer vergeten lijkt het.
Misschien kan je uitleggen hoe en van waar/welke gebouw/verdieping/hoogte, de 'Falling Man' fotos waren genomen. Tis toch ook rond 200kph met 'n stille achtergrond.
Nou, die is niet gefilmd met ee n camera die slechts 1 frame per seconde registreert.
Naar beneden is uitstekend voor een camera bij een hotel. Recht vooruit, dat zou absurd zijn. Waarom zou een hoteleigenaar vogeltjes willen kijken met zo'n camera?
Maar waarom heeft de FBI die camera + tape daar weggehaald dan?
quote:
[..]
Aangenomen dat het eerste voorbeeld onzin is stel ik voor dat je eerst zelf de rest nog even goed controleert voordat ik mijn tijd daaraan besteed.
Hoezo?
quote:
[..]
Wat jij doet is de bekende tactiek van schieten met hagel. De gegevens die oompaloompa nodig heeft voor een berekening ben je al lang weer vergeten lijkt het.
Ja, sorry... maar ik wacht tot ze zelf ook even mee gaat zoeken. Ik heb het eea al aangeleverd. Vraag me af waar ik in godsnaam de 'framerate' vandaan moet toveren van de camera's op het pentagon, lol.
Of zoek zelf anders ook eens wat op zou ik zeggen. Lekker makkelijk zo: zelf geen fuck eraan doen en mij te gaan bekritiseren erover
In het pentagon natuurlijk. Duh!! Verder laat het plaatje van de video mooi het bewijs daarvoor zien. Je ziet ho de romp, staart en motoren flinke schade hebbe n aangebracht op de begaande grond en de vleugeleinden enkel het pleisterwerk hebben beschadigd
In het pentagon natuurlijk. Duh!! Verder laat het plaatje van de video mooi het bewijs daarvoor zien. Je ziet ho de romp, staart en motoren flinke schade hebbe n aangebracht op de begaande grond en de vleugeleinden enkel het pleisterwerk hebben beschadigd
Video gepost: 22:57:20 Duur video: 6:11 Jouw reactie: 23:01:39
Je hebt de video nog niet eens gekeken en komt al met je antwoord? Wat de hel??
In de vid kan je zien dat er helemaal niks van een vliegtuig of grote bergen verwrongen aluminium in het pentagon aangetroffen wordt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 03-03-2016 23:12:29 ]
En met een camera die meebeweegt met het onderwerp. Kunst. Bovendien is de afstand daarin een stuk groter, wat ook 'helpt'.
Denk aan het verschil tussen het fotograferen van een voorbij rijdende trein vanaf het perron, en vanaf 500 meter afstand. Ik garandeer je dat de laatste veel scherpere foto's geeft.
Als die man was gefilmd met een stationaire camera vanuit een ander raam in hetzelfde gebouw dan zou je geluk hebben gehad als de man op 1 frame staat als een onherkenbare vlek.
500metre afstand? Alle jumpers (behalve 3) van de North Tower waren. Van welke verdieping en gebouw heeft 'ie de fotos genomen? Richard Drew(falling man fotograaf) just happened to be on fashion shoot in the area. Heeft 'ie gewoon in 'n gebouw gelopen en 20,30 verdiepingen naar boven gegaan? Op zo'n dag?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
En zoals ik al zei, waarom verwacht je ook maar iets te herkennen, gezien hoe crappy de kwaliteit is? Je kan die persoon op straat nog maar nauwelijks als dusdanig herkennen.
Je lijkt 'n beetje fotografische kennis te hebben. Heeft Simon Shack('eigenaar' van Clues forum) 't zo fout? Als je denkt van wel, kan je 'n beetje uitleggen waarom?
"WHITE LIES"
“A little technical, introductory note is in order here : when pointing a video camera from a darker area to a lighter one, the light sensor mechanism of a camera might - in accordance with its quality and settings - briefly 'saturate' certain areas before adjusting to a correct exposure of the picture. That is a given. However, the 9/11 image pool features a number of shots and pictures which 'wash out' in absurd fashion - certainly not attributable in any way to the aforementioned light-sensor issues.
In the high-resolution DVD of the Naudet movie "9/11" (from which the film-loop at left is extracted) the originally reddish-brown WTC7 is almost ... white! This is not only absurd: it is impossible.”
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Je lijkt 'n beetje fotografische kennis te hebben. Heeft Simon Shack('eigenaar' van Clues forum) 't zo fout? Als je denkt van wel, kan je 'n beetje uitleggen waarom?
"WHITE LIES"
“A little technical, introductory note is in order here : when pointing a video camera from a darker area to a lighter one, the light sensor mechanism of a camera might - in accordance with its quality and settings - briefly 'saturate' certain areas before adjusting to a correct exposure of the picture. That is a given. However, the 9/11 image pool features a number of shots and pictures which 'wash out' in absurd fashion - certainly not attributable in any way to the aforementioned light-sensor issues.
In the high-resolution DVD of the Naudet movie "9/11" (from which the film-loop at left is extracted) the originally reddish-brown WTC7 is almost ... white! This is not only absurd: it is impossible.”
Ja dat heeft hij zo fout. Zeker bij gereflecteerd licht kan zo'n oppervlak er veel witter uit zien dan deze in werkelijkheid is.
Ben benieuwd. Kan je misschien wat specifieker zijn? Simon Shacks z'n commentaar lijkt me veel verstandiger dan die van jou. Ik denk niet dat je de korte stuk gekeken heb.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 04-03-2016 00:16:54 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Ben benieuwd. Kan je misschien wat specifieker zijn? Simon Shacks z'n commentaar lijkt me veel verstandiger dan die van jou.
Tsja er valt weinig over te zeggen Dat eerste voorbeeld is bijvoorbeeld duidelijk overbelicht, waardoor alles een witte uitgewassen kleur krijgt. Ik weet niet wat je verder aan uitleg hierover verwacht.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography Onikaan ni ov dovah
500metre afstand? Alle jumpers (behalve 3) van de North Tower waren. Van welke verdieping en gebouw heeft 'ie de fotos genomen? Richard Drew(falling man fotograaf) just happened to be on fashion shoot in the area. Heeft 'ie gewoon in 'n gebouw gelopen en 20,30 verdiepingen naar boven gegaan? Op zo'n dag?
laat maar zien, getuigenissen hebben ook gezegt dat het eerder een raket dan een vliegtuig was. Ben zeer benieuwd
Welke getuigen hebben een raket gezien?
Enfin, denk dat je teleurgesteld zult zijn, want zoals bekend is op geen enkel beeld te zien wat het pentagon in is gevlogen.
Verder is het niet zo dat er 84 tapes van het pentagon in beslag zijn genomen. De FBI heeft 84 tapes met betrekking tot de aanslagen in beslag genomen, om als bewijs te dienen. Daarvan is het meerendeel afkomstig uit Manhattan. 16 tapes hebben betrekking op het pentagon, en het meerendeel daarvan betreft dan weer filmmateriaal dat gemaakt is gedurende de opruimwerkzaamheden. Wat dan overblijft zijn de 2 tapes van de pentagon, de tapes van het benzinestation, de tapes van het double tree hotel en een tape van een ander gebouw.
Op donderdag 3 maart 2016 23:18 schreef Dance99Vv het volgende: Wel apart men vliegt dwars door de twintowers maar bij het pentagon nauwelijks schade
Nee bij het pentagon vloog het vliegtuig ook dwars door het gebouw, totaan de C-ring. Bij de buitenste muur is 40 m aan gevel weggeslagen op de begaande grond
Ben benieuwd. Kan je misschien wat specifieker zijn? Simon Shacks z'n commentaar lijkt me veel verstandiger dan die van jou. Ik denk niet dat je de korte stuk gekeken heb.
Simon beweert ook dat de 2 broers die in de twin tower zijn omgekomen nep zijn omdat er slechts 1 reactie op een memorialsite te zien is, terwijl als je zelf naar de broers zoekt je op een facebook-pagina komt met tientallen foto's die door nabestaanden zijn ingezonden.
Enfin, denk dat je teleurgesteld zult zijn, want zoals bekend is op geen enkel beeld te zien wat het pentagon in is gevlogen.
Verder is het niet zo dat er 84 tapes van het pentagon in beslag zijn genomen. De FBI heeft 84 tapes met betrekking tot de aanslagen in beslag genomen, om als bewijs te dienen. Daarvan is het meerendeel afkomstig uit Manhattan. 16 tapes hebben betrekking op het pentagon, en het meerendeel daarvan betreft dan weer filmmateriaal dat gemaakt is gedurende de opruimwerkzaamheden. Wat dan overblijft zijn de 2 tapes van de pentagon, de tapes van het benzinestation, de tapes van het double tree hotel en een tape van een ander gebouw.
En LK, hoeveel van de benodigde data voor berekenen van de frames heb je al? Dit is je moment to shine! Stap af van de simpele rol van mediaconsument (al de youtubejes, bijna affiliated ) en word de lichtkogel die je roept te zijn.
Snelheid van het vliegtuit zagen we al gemeld met 555 km/u zoiets. Dat is alvast makkelijk cashen!
Als we dan weten hoeveel fps de cameras maakten, dan weten we welke afstanden door de cameras waargenomen hadden moeten kunnen worden.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
As reported by Popular Mechanics, therefore, the aircraft was flying at approximately 780 feet per second, which is 237.9 meters per second or 858 kilometers per hour. The Pentagon security cameras that took the videos used the NTSC standard and accordingly generated 29.97 frames per second in 60i mode, i.e., by capturing 60 fields per second (each frame of a television picture consists of two fields).
Kleine toevoeging: het vliegtuig vloog dus 858 kilometer per uur, geen 555. 555 is wellicht het aantal mijl per uur.
[ Bericht 4% gewijzigd door Wantie op 04-03-2016 01:54:28 ]
Op vrijdag 4 maart 2016 01:23 schreef ChrisCarter het volgende: En LK, hoeveel van de benodigde data voor berekenen van de frames heb je al? Dit is je moment to shine! Stap af van de simpele rol van mediaconsument (al de youtubejes, bijna affiliated ) en word de lichtkogel die je roept te zijn.
Snelheid van het vliegtuit zagen we al gemeld met 555 km/u zoiets. Dat is alvast makkelijk cashen!
Maak je handjes eens vies en zoek zelf anders ook eens wat op zou ik zeggen
Er wordt eenvoudig weg om een antwoord gevraagd, en die komt vervolgens niet.
Ik heb net jullie vids zitten bekijken, zitten zoeken en kwam iets tegen wat nogal merkwaardig is m.b.t. de taxichauffeur die daar bij het pentagon ter plaatse was en de omgevallen lantaarnpaal wat je zelf ff zou moeten kijken. Kleine moeite lijkt me.
Heb echt even geen zin om hier uiteen te zetten wat je allemaal in de vid ziet.
Ik heb net jullie vids zitten bekijken, zitten zoeken en kwam iets tegen wat nogal merkwaardig is m.b.t. de taxichauffeur die daar bij het pentagon ter plaatse was en de omgevallen lantaarnpaal wat je zelf ff zou moeten kijken. Kleine moeite lijkt me.
Heb echt even geen zin om hier uiteen te zetten wat je allemaal in de vid ziet.
Waar jouw video aan voorbij gaat is dat die taxi niet eenzaam en alleen op de weg was toen het pentagon geraakt werd. Dus whatever de video probeert te suggereren omtrent die taxichauffeur: iedereen heeft dat dan kunnen zien gebeuren. Verder suggereert de video dat de getuigen unaniem een ander vluchtpad aanwijzen. Ook dat is heel selectief winkelen: gewoon de rest van de getuigen negeren die het vluchtpad wel goed weten te herinneren.
Het is jouw bewering. Ik ga echt niet meer moeite nemen dan ik al heb gedaan om jouw bewering te staven.
Wat als uit de berekening bijkt dat we idd vliegtuig niet konden zien? Welke bliksemafleider krijgen we dan?
Die berekening gaat dat niet aan kunnen tonen. Tevens is het niet te achterhalen wat de framerate was van de camera's op het pentagon. Indien je vindt van wel... nou, doe eens een keertje wat moeite zou ik zeggen.
Die berekening gaat dat niet aan kunnen tonen. Tevens is het niet te achterhalen wat de framerate was van de camera's op het pentagon. Indien je vindt van wel... nou, doe eens een keertje wat moeite zou ik zeggen.
Lees je posts hier eigenlijk wel? Hoe de mods dit verdedigen als inhoudelijk reageren van jouw kant daar kan ik echt met mijn verstand niet bij met dit soort posts.
Ach, eerder linkte hij naar een bron die aantoonde dat het vliegtuig met een snelheid van 800+km/u kon vliegen op zeeniveau als bewijs dat het vliegtuig dat niet kon.
Kleine toevoeging: het vliegtuig vloog dus 858 kilometer per uur, geen 555. 555 is wellicht het aantal mijl per uur.
Ah ja dat zou overeen komen, ok dan dus 238 meter per seconde
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ah ja dat zou overeen komen, ok dan dus 238 meter per seconde
Ok...
Heb je post # 92 al gezien..? Wist jij dat de gevel nog een uur overeind heeft gestaan voordat deze pas instortte? Dat was ook wel even nieuw voor mij namelijk! Wtf... maar waar is het gat in het gebouw van het vliegtuig dan...?
Pentagon before the wall fell down about 30 minutes after the explosion or missile impact on Sept. 11, 2001. Notice the lack of airplane wreckage, and how the wall is standing intact. You would have to use your imagination to see an airplane there. We all know how big jetliners really are. The scene above shows no sign of the 124-foot wingspan of the aircraft that supposedly struck the building. There is an entry wound, but it's too small for an airplane, and there are large punctures deeper within the rings of the building. There is no airplane wreckage or debris field visible. Image from MSNBC.
Ok met een framerate van 30 frames per seconde En een snelheid met ongeveer 240 meter per seconde Zou dus op een camera die (conservatief) 8 meter of meer van het vliegpad beslaat ten minste 1 frame te zien moeten zien waarop tekenen van een vliegtuig staan.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Op vrijdag 4 maart 2016 06:12 schreef oompaloompa het volgende: Ok met een framerate van 30 frames per seconde En een snelheid met ongeveer 240 meter per seconde Zou dus op een camera die (conservatief) 8 meter of meer van het vliegpad beslaat ten minste 1 frame te zien moeten zien waarop tekenen van een vliegtuig staan.
Yep, en inderdaad wat je zegt met 'ten minste', want jouw berekening geldt dan voor een camera die het vliegtuig van de zijkant opgenomen zou hebben toch?
Want wat als een het vliegtuig onder een andere hoek opgenomen zou zijn? Om even een voorbeeld te nemen: stel dat een camera vanaf het pentagon het vliegtuig recht van voren had opgenomen terwijl het aan komt vliegen, dan zouden er veel meer frames beschikbaar moeten zijn..? Of als we bijvoorbeeld kijken naar de hoek waaronder camera 740 opnames maakte, vanaf de snelweg... dan zouden er meerdere frames met een vliegtuig op moeten staan..?
[ Bericht 1% gewijzigd door Lichtkogel op 04-03-2016 10:32:56 ]
Op vrijdag 4 maart 2016 02:39 schreef Lichtkogel het volgende: Grappig trouwens, het schijnt dat het Pentagon geraakt was, maar pas na een uur de gevel instortte:
Na een uur al...
quote:
Hier stond ie gewoon nog overeind, terwijl het een complete Boeing 757 naar binnen gevlogen zou zijn??
Wil je nu beargumenteren dat een gebouw onmiddellijk hoort in te storten als er een vliegtuig in vliegt? Verder doe je net alsof dit nieuws voor je is..
Tja de rode lijn geeft al aan welke schade het vliegtuig heeft aangericht. Dat het gat iets kleiner is dan de spanwijdte van het vliegtuig klopt, de vleugeleinden zijn niet door de muur heen gegaan. Wel is op close-ups te zien dat de vleugeleinden het pleisterwerk hebben vernield.
Zelfde zie je bij de twin towers: de vleugeleinden wisten wel de aluminium beplating te beschadigen, maar niet de achterliggende kolommen.
Het lijkt mij dat met die snelheid en zo'n impact de vleugeleinden gewoon afbreken/verpulveren. Dat kan in theorie zelfs in de lucht gebeuren al bij extreme snelheden en dus krachten.
Op vrijdag 4 maart 2016 10:40 schreef ChrisCarter het volgende: Het lijkt mij dat met die snelheid en zo'n impact de vleugeleinden gewoon afbreken/verpulveren. Dat kan in theorie zelfs in de lucht gebeuren al bij extreme snelheden en dus krachten.
Had het gat exact overeen gekomen met de contouren van het vliegtuig, dan werd dat weer als verdacht gezien.... Op zich maakt het allemaal niet uit, men verdraait het toch zodanig dat het nep moet zijn geweest.
Je ziet dat over de lengte van de rode pijl de muur op begaande grond volledig weg is geslagen. Aan weerszijden van de pijl zie je ook dat muur is weggeslagen, maar dat de kolommen zijn blijven staan. En aan weerszijden daarvan zie je dat alleen de ramen er uit zijn geslagen, de muur staat er nog.
Dat is consistent met een vliegtuig die het pentagon in vliegt, de romp en motoren richten de meeste schade aan, de vleugeleinden het minste.
Een raket kan deze schade niet verklaren, zeker niet als je de explosie die te zien is op camerabeeld in ogenschouw neemt.
Op vrijdag 4 maart 2016 06:12 schreef oompaloompa het volgende: Ok met een framerate van 30 frames per seconde En een snelheid met ongeveer 240 meter per seconde Zou dus op een camera die (conservatief) 8 meter of meer van het vliegpad beslaat ten minste 1 frame te zien moeten zien waarop tekenen van een vliegtuig staan.
Klopt, en de link die ik aanhaalde legt uit dat door de interlacing van het beeld je nooit een scherp beeld van het vliegtuig te zien kunt krijgen bij een dergelijk lage framerate. De schrijver van dat artikel concludeert dan ook dat een scherp beeld van het vliegtuig op zo'n vreemd juist verdacht zou zijn.
Wil je nu beargumenteren dat een gebouw onmiddellijk hoort in te storten als er een vliegtuig in vliegt? Verder doe je net alsof dit nieuws voor je is..
[..]
Tja de rode lijn geeft al aan welke schade het vliegtuig heeft aangericht. Dat het gat iets kleiner is dan de spanwijdte van het vliegtuig klopt, de vleugeleinden zijn niet door de muur heen gegaan. Wel is op close-ups te zien dat de vleugeleinden het pleisterwerk hebben vernield.
Zelfde zie je bij de twin towers: de vleugeleinden wisten wel de aluminium beplating te beschadigen, maar niet de achterliggende kolommen.
Waar zie je het gat dan van de impact van het vliegtuig dan op onderstaande 2 foto's?
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de bijlmerramp...
Ja, het is een ander soort gebouw, ik weet het... MAAR als je dat vergelijkt met het pentagon waarbij de hele voorgevel gewoon nog een half uur tot een uur overeind heeft gestaan, dan klopt dat toch gewoon niet? Een complete Boeing 757 die daar naar binnen vliegt, echter er zit geen gigantisch gat in die muur...
Als je bijvoorbeeld kijkt naar de bijlmerramp... [ afbeelding ]
Ja, het is een ander soort gebouw, ik weet het... MAAR als je dat vergelijkt met het pentagon waarbij de hele voorgevel gewoon nog een half uur tot een uur overeind heeft gestaan, dan klopt dat toch gewoon niet? Een complete Boeing 757 die daar naar binnen vliegt, echter er zit geen gigantisch gat in die muur...
On-mogelijk.
Hoe hard vloog het vliegtuig van de bijlmer ramp? Ook 850+ km per uur of langzamer? Snelheid telt ook mee. En de flat is wel andere constructie dan het pentagon, daar moet ook rekening mee worden gehouden.
Op vrijdag 4 maart 2016 10:59 schreef Chewie het volgende: Wel grappig dat mata lichtkogel nu ook al exact weet hoe de schade er bij een gebouw uit zou moeten zien
Als een hele Boeing 757 een pand binnenvliegt, dan kan die gevel toch nooit eerst nog een half uur volledig overeind staan of wel?
Als een hele Boeing 757 een pand binnenvliegt, dan kan die gevel toch nooit eerst nog een half uur volledig overeind staan of wel?
Maar waarom niet? Bij Jenga klettert ook niet de hele toren in als je er maar 1 steen uithaalt bijvoorbeeld.
Kun je onderbouwen waarom het meteen had moeten instorten? Misschien heb je namelijk wel gelijk ik ben geen bouwkundige.maar ben dan wel benieuwd naar de verklaring
Als een hele Boeing 757 een pand binnenvliegt, dan kan die gevel toch nooit eerst nog een half uur volledig overeind staan of wel?
Dat hangt volledig van de constructie af en is ook goed te berekenen, dus als je het eerst eens goed uit zou zoeken voordat je nogal hoog van de toren gaat blazen dat het "onmogelijk" is.
En uitzoeken en berekenen gaat wel iets dieper dan simplistische meme's en youtube filmpjes posten.
Ook wel grappig van onze "youtube researchers" is dat ze blijkbaar van mening zijn dat de gevel van het pentagon sneller had moeten instorten (uiteraard zonder steekhoudend argument of berekening) en beide wtc torens veel langer hadden moeten staan na zo'n impact (uiteraard ook weer zonder steekhoudend argument of berekening)
Maar waarom niet? Bij Jenga klettert ook niet de hele toren in als je er maar 1 steen uithaalt bijvoorbeeld.
Kun je onderbouwen waarom het meteen had moeten instorten? Misschien heb je namelijk wel gelijk ik ben geen bouwkundige.maar ben dan wel benieuwd naar de verklaring
Hmja, als je bij Jenga 1 steent eruit haalt, dan valt de hele toren nog niet gelijk om nee.
Maar gooi je een blikje cola er tegenaan, dan gaat ie dus echt wel.
En dat zien we dus niet bij het pentagon. Er is een complete Boeing 757 van 100 ton tegenaan gevlogen, maar zien niks van een impact-zone van het vliegtuig. Daar had op zijn minst een enorm gat moeten zitten en zeker wel heel die gevel direct omlaag moeten komen.
Vandaar dus ook dat we geen enkel beeld zien van een vliegtuig wat naar binnen is gevlogen, want het was ook geen vliegtuig wat de explosie daar veroorzaakte.
Op vrijdag 4 maart 2016 11:32 schreef Lichtkogel het volgende: Er is een complete Boeing 757 van 100 ton tegenaan gevlogen, maar zien niks van een impact-zone van het vliegtui
Herstel, jij wilt dat niet zien. Eenieder ander kan gewoon zien hoe 40 meter aan gevel beschadigd is door de vliegtuigimpact.
Jij weigert dat te zien, dus kom je met een foto waarbij de waterstraal de schade uit het zicht haalt en een andere foto vanuit een andere hoek genomen die de schade ook minder goed laat zien. Je weigert gewoon in te gaan op je eigen foto die wel een duidelijk beeld geeft van de precieze schade aan het pentagon.
Hoe hard vloog het vliegtuig van de bijlmer ramp? Ook 850+ km per uur of langzamer? Snelheid telt ook mee. En de flat is wel andere constructie dan het pentagon, daar moet ook rekening mee worden gehouden.
Het vliegtuig bij de bijlmerramp klapte van bovenaf in de bijlmerflat, niet horizontaal zoals bij het pentagon. Verder zijn het inderdaad verschillende constructies.
Als je beter kijkt niet: alleen de romp heeft een groot gat geslagen, wat je links ziet is de aluminium beplating die weg is. De kolommen erachter zijn er nog gewoon.
Als je beter kijkt niet: alleen de romp heeft een groot gat geslagen, wat je links ziet is de aluminium beplating die weg is. De kolommen erachter zijn er nog gewoon.
Maar zoals ik al zei, je weigert daar op in te gaan. Notabene je eigen foto.
Damn heel die onderverdieping is er op de breedte uit check di katrollen in het midden voor de schaal. Dat is zeker 40 meter? Dacht altijd dat de impact wat hoger zat. Dat moet echt met een rotvaart gegaan zijn inderdaad.
Damn heel die onderverdieping is er op de breedte uit check di katrollen in het midden voor de schaal. Dat is zeker 40 meter? Dacht altijd dat de impact wat hoger zat. Dat moet echt met een rotvaart gegaan zijn inderdaad.
Waarom zijn die katrollen niet geraakt dan, die zouden dan toch mee naar de gevel geschoven moeten zijn? just an observation
Nee, ondanks dat veel van het zicht belemmert wordt: je ziet gewoon dezelfde schade als op de foto die je weigert te bekijken. En een raket kan niet 5 lantaarns, een generatorwagen, hek, betonnen muurtje en boom raken voordat hij het pentagon in vliegt, en dan zoals op deze foto zowel een gat links veroorzaken als rechts daarvan een deuk in de muur slaan en de gevel er uit drukken.
Nou, geen gat ter grootte van een Boeing 757 op die foto te zien toch?
Er is gewoon een grote explosie geweest, ware het een kruisraket of een van te voren aangebrachte lading.
Precies daar in het pentagon waar men overigens bezig was met het onderzoek naar 2,3 Biljoen dollar welke bij defensie verdwenen zou zijn, wat Rumsfeld op 10 September, de dag van te voren even meldde:
Had het gat exact overeen gekomen met de contouren van het vliegtuig, dan werd dat weer als verdacht gezien.... Op zich maakt het allemaal niet uit, men verdraait het toch zodanig dat het nep moet zijn geweest.
Sterker nog, in het geval van de WTC torens wordt dat daadwerkelijk als verdacht gezien
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography Onikaan ni ov dovah
Je valt wel weer heel snel in herhaling, maar je hebt dus duidelijk weer eens geen antwoord op het door wantie's gereposte foto van jezelf waarin duidelijk de schade te zien is dus begin je maar weer eens met een ander uitgekauwd onderwerp wat nog geen 2 delen geleden aan bod is gekomen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2016 12:34:06 ]
Nou, geen gat ter grootte van een Boeing 757 op die foto te zien toch?
Jawel, maar je weigert dat te bekijken.
quote:
Er is gewoon een grote explosie geweest, ware het een kruisraket of een van te voren aangebrachte lading.
Nee, want dan zou de gevel op het gazo n liggen. Niet het geval. en een kriusraket die tegen de gevel explodeert en dan tot in de C-ring door bljift vliegen?
Sure..
quote:
Precies daar in het pentagon waar men overigens bezig was met het onderzoek naar 2,3 Biljoen dollar welke bij defensie verdwenen zou zijn, wat Rumsfeld op 10 September, de dag van te voren even meldde
Ook onzin, ten eerste is het debiel om dat van te vore n even te melden, zodat wij het na 15 jaar nog steeds weten, ten tweede is het onderzoek in 2002 gestart. En Japie heeft al aangetoond dat het bedrag inmiddels is opgelopen tot meer dan 6 biljoen. Dus volgens jou moeten ze binnenkort opnieuw het pentagon opblazen.
Hoe kom je er eigenlijk bij om te zeggen dat er geen gat in de vorm van een vliegtuig zat in het wtc, terwijl je duidelijk ziet waar de vleugels e.d. erin gegaan zijn?
Hoe kom je er eigenlijk bij om te zeggen dat er geen gat in de vorm van een vliegtuig zat in het wtc, terwijl je duidelijk ziet waar de vleugels e.d. erin gegaan zijn?
Omdat je duidelijk kan zien dat er naast de rode cirkel geen gaten zitten maar slechts lichte beschadiging aan de buitenkant.
Wat je dus ook bij die benedenverdieping van het pentagon ziet. Zelfde soort impact dus.
Een vliegtuig, maar die vleugels maken niet zo veel impact tegenover de romp. Hetzelfde dat je dus ook qua schade bij het pentagon ziet.
oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is. Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is. Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
Die zijn er ook, zie dat reconstructiefilmpje wat een paar pagina's posts terug is geplaatst (die animatie)..
Dit geeft een goede verklaring waarom er zo weing grote stukken over zijn. Met die snelheid en op dat beton is alles gewoon verpulverd/vermorzeld door de enorme hoeveelheid energie die erbij vrijkwam.
oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is. Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
Hoe weet je dat er bij het pentagon een vliegtuig in is gevlogen terwijl we er niet 1 beeld van hebben gezien en de schade er ook niet naar is? (de gevel stond gewoon nog een half uur overeind, ondanks dat er een 757 binnen kwam zetten!)
Punt is dat men gebrainwashed is door de media, die honderden, zo niet duizenden keren beelden hebben laten zien van vliegtuigen die de WTC torens in vliegen, wat de suggestie moet wekken dat bij het pentagon hetzelfde is gebeurd.
Hoe weet je dat er bij het pentagon een vliegtuig in is gevlogen terwijl we er niet 1 beeld van hebben gezien en de schade er ook niet naar is? (de gevel stond gewoon nog een half uur overeind, ondanks dat er een 757 binnen kwam zetten!)
Punt is dat men gebrainwashed is door de media, die honderden, zo niet duizenden keren beelden hebben laten zien van vliegtuigen die de WTC torens in vliegen, wat de suggestie moet wekken dat bij het pentagon hetzelfde is gebeurd.
Deze reconstructie geeft dat perfect weer. Van de schade aan de lantaarnpalen, de non-schade aan het gras en de katrollen buiten, tot aan zelfs een stukje camera footage van de security booth van het pentagon.
Deze reconstructie geeft dat perfect weer. Van de schade aan de lantaarnpalen, de non-schade aan het gras en de katrollen buiten, tot aan zelfs een stukje camera footage van de security booth van het pentagon.
Sorry, maar ik vertrouw niet zo op computersimulaties terwijl er gewoon echte beelden van beschikbaar moeten zijn, van alle camera's die daar in de omgeving stonden.
Net zoals een crappy simulatie die ze lieten zien toen ze zogenaamd Ali Baba in Pakistan hadden gepakt... gooiden ze er ook maar een computermodel tegenaan, ipv gewoon de beelden te laten zien van de camera's die op de helmen van de soldaten gemonteerd zouden zijn:
Altijd als ze ons crap te verkopen hebben, dan gebruiken ze computermodellen ipv the real deal:
Sorry, maar ik vertrouw niet zo op computersimulaties terwijl er gewoon echte beelden van beschikbaar moeten zijn, van alle camera's die daar in de omgeving stonden.
Volgens mij is die discussie gister al geweest en bleek dat we daar never nooit goede beelden van zouden hebben vanwege die crappy camera's.
Deze reconstructie is op basis van forensisch bewijs, getuigenverklaringen en het videomateriaal dat beschikbaar was. Accurater wordt het niet tenzij je er zelf bij was.
quote:
Net zoals een crappy simulatie die ze lieten zien toen ze zogenaamd Ali Baba in Pakistan hadden gepakt... gooiden ze er ook maar een computermodel tegenaan, ipv gewoon de beelden te laten zien van de camera's die op de helmen van de soldaten gemonteerd zouden zijn:
Ik snap dat die beelden niet zomaar vrijgegeven worden. Alleen al vanwege de groffe aard van de beelden soms (zeker nieuws moet daar rekening mee houden).
Maar volgens mij komt die animatie niet van de overheid af maar van een nieuwsstation toch?
Een vliegtuig, maar die vleugels maken niet zo veel impact tegenover de romp. Hetzelfde dat je dus ook qua schade bij het pentagon ziet.
Maar de vleugels zijn aan de voorkant van metaal meen ik, anders zouden ze zo afknappen in de lucht. De neus werkt net als een auto als kreukelzone. Maar dan nog komt er een heel groot stuk vliegtuig acher de romp aan.
Maar de vleugels zijn aan de voorkant van metaal meen ik, anders zouden ze zo afknappen in de lucht. De neus werkt net als een auto als kreukelzone. Maar dan nog komt er een heel groot stuk vliegtuig acher de romp aan.
Daar zie je dat het helemaal op zichzelf "inklapt" en er dus helemaal niks meer van overblijft. Zoveel energie komt er vrij bij zulke klappen.
Is wel een hele dikke muur moet ik zeggen, niet iets wat ik bij het pentagon gezien heb, een relatief klein vliegtuig en een straal aandriving van achteren das anders als bij motoren halverwege
Is wel een hele dikke muur moet ik zeggen, niet iets wat ik bij het pentagon gezien heb, een relatief klein vliegtuig en een straal aandriving van achteren das anders als bij motoren halverwege
Waar de motor zit maakt geen ene donder uit op het moment van inslag De totale kinetische energie, en het oppervlakte waar dat over verdeeld wordt bepaald wat er verder gebeurt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography Onikaan ni ov dovah
Hm ja dat is inderdaad wel jammer. In elk geval voor het vergelijken van schade.
Ja precies, ik las gisteren in een wat oudere topics dat een user zelfs dacht dat een vliegtuig terug stuitert.
Nou vind ik het hele 911 wtc gebeuren erg interessant. Maar of het nu metaal of beton is, door een impact met hoge snelheid zou je alsnog veel schade verwachten.
Ik ga even zoeken of er ook foto's zijn van na de impact van zo'n vliegtuig crash test.
En het gaat om de combinatie massa en snelheid. Voor lichtere massa (zoals dat vliegtuig) heb je minder hoge snelheid nodig voor die totale verpulvering. Gezien de hoge snelheid van het hele zware vliegtuig dat het pentagon in vloog krijg je vermoedelijk vergelijkbare resultaten. Zie ook de foto's van de gevonden brokstukken, dat is echt compleet verwrongen metaal (wat nog over is).
Yep, en inderdaad wat je zegt met 'ten minste', want jouw berekening geldt dan voor een camera die het vliegtuig van de zijkant opgenomen zou hebben toch?
Want wat als een het vliegtuig onder een andere hoek opgenomen zou zijn? Om even een voorbeeld te nemen: stel dat een camera vanaf het pentagon het vliegtuig recht van voren had opgenomen terwijl het aan komt vliegen, dan zouden er veel meer frames beschikbaar moeten zijn..? Of als we bijvoorbeeld kijken naar de hoek waaronder camera 740 opnames maakte, vanaf de snelweg... dan zouden er meerdere frames met een vliegtuig op moeten staan..?
Dat klopt. Met een beetjer een goede schatting van de hoek kun je dat ook weer bepalen. Dus nu we de afstand per frame hebben, en die aan kunnen passen voort schuine hoeken, hebben we nu alleen cameras nodig die op het pad gericht stonden, en een schatting over hoe groot hun bereik was.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Klopt, en de link die ik aanhaalde legt uit dat door de interlacing van het beeld je nooit een scherp beeld van het vliegtuig te zien kunt krijgen bij een dergelijk lage framerate. De schrijver van dat artikel concludeert dan ook dat een scherp beeld van het vliegtuig op zo'n vreemd juist verdacht zou zijn.
Dat is technisch onmogelijk.
Daarom ook tekens en niet een superscherp helder beeld
edit: tekenen??? Aaargh ik ben Nederlands vergeten
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ja, Chris zegt toch dat er geen vliegtuigvormig gat in het WTC zat?
Zit er ook niet. Alleen in de aluminium beplating is nog enigszins een vliegtuig te herkennen, maar het gat erachter lijkt nog minder op een vliegtuig dan de schade bij het pentagon.
Tevens worden straaljagers met 757's vergeleken en een dikke betonnen kerncentrale-muur met die van het Pentagon...
Appels en peren dus.
Dat is wel lachen met het 911 complot: elk gebouw dat ooit in brand stond wordt vergeleke nmet de wtc torens en dat kan ook gewoon, elke vliegtuigcrash hoort te lijken op die van 911, maar als je dmv een vliegtuig tegen een blok beton wilt laten zien wat er zoa lgebeurt als een object met hoge snelheid ergens tegen op knalt, dan zijn het opeens appels en peren..
Sorry, maar ik vertrouw niet zo op computersimulaties terwijl er gewoon echte beelden van beschikbaar moeten zijn, van alle camera's die daar in de omgeving stonden.
De animatie is bedoeld om te laten zien hoe je met SolidWorks-software een beeld kunt scheppen van hoe de situatie er uit zou hebben gezien aan de hand van de bewijzen. En elk bewijsstuk daarvoor is ook in de video te zien. Dergelijke animaties zijn ook gebruikt tijdens de rechtszaken die verschillende belanghebbenden tegen elkaar hebben aangespannen na 911.
Hoe weet je dat er bij het pentagon een vliegtuig in is gevlogen terwijl we er niet 1 beeld van hebben gezien
Nou, aan de hand van het bewijsmateriaal dat er wel is, en dat je stelselmatig negeert.
quote:
en de schade er ook niet naar is? (de gevel stond gewoon nog een half uur overeind, ondanks dat er een 757 binnen kwam zetten!)
En zo zag het er uit na de instorting: [img]http://http://pentagonmoney.com/wp-content/uploads/2015/07/pentagon-collapse.jpg[/img]
Zoals je kunt zien hangt de gevel er nog steeds. Dus daar zit een draagconstructie in die de resterende gevel nog wist te dragen, totdat de hele sectie instortte.
oke, nou weten we dat de vliegtuigen in het wtc gevlogen zijn maar bij het pentagon weten we dat het vliegtuig maar gedeeltelijk het pentagon ingevlogen is, wat ik verwonderlijk vind is dat er geen staartstuk te zien is.
Nee, het vliegtuig is geheel in het pentagon gevlogen. De staart kan naar achter zijn geklapt en meegesleurd door het gat van de romp. Verder blijft er niets over van de staart als die niet krachtig genoeg was om door de muur te slaan. Dat laten de beelden wel zien van die f16 die tegen een betonblok aan vliegt.
quote:
Daarnaast zou ik toch ook wat restanten van stoelen enzo verwachten
Die zijn gevonden,kun je terugvinden in de bewijslast van de Moussaoui-rechtszaak. Ze zijn te gruwelijk om hier te posten, omdat de verbrande overblijfselen van passagiers ook op te zien zijn.
Daar zit helemaal geen gat ter grootte van een Boeing 757, want waar zijn de gaten in de muren dan waar de motoren doorheen geklapt zouden zijn?
Moet je vooral weer komen met een foto waarop waterstralen het zicht blokkeren.. Je kon wel een hekel hebben aan de foto die ik herplaatst heb, die wel een goed zicht biedt.
Maar de linkermotor heeft inderdaad een gat in de gevel geslagen, de recher niet. Die kwam eerst een lantaarnpaal, hek, generatorwagen en betonnen muurtje tegen. Wel zie je een flinke deuk in de muur aan de rechter zijde.
[qoute]En trouwens, als dat vliegtuig het gebouw daar zo laag geraakt zou hebben, hoe komt het dan dat het gazonnetje ervoor nog prima erbij ligt dan?[/quote]
Omdat het vliegtuig zich niet in het gazon heeft geboord. Het heeft wel een laag muurtje geraakt met de rechter motor.
Verder bewijst het gazon ook dat er geen raket in het pentagon is ontploft.
De toren rondom 300,000 tonnen per stuk waren. De vliegtuigen rondom 130 tonnen per stuk waren.
Lege alu-blikje is rondom 15g. Als je 'n simpel stalen vierkante kooitje constructie van 30kg maken, dan de alu-blikje tegen de stalen kooitje met 'n luchtbus (canon dingetje) afvuren, wat denken jullie zal gebeuren?
Ik denk niet dat de alublikje door de stalen kooi zou vliegen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Tingo het volgende: De toren rondom 300,000 tonnen per stuk waren. De vliegtuigen rondom 130 tonnen per stuk waren.
Lege alu-blikje is rondom 15g. Als je 'n simpel stalen vierkante kooitje constructie van 30kg maken, dan de alu-blikje tegen de stalen kooitje met 'n luchtbus (canon dingetje) afvuren, wat denken jullie zal gebeuren?
Ik denk niet dat de alublikje door de stalen kooi zou vliegen.
Maar de torens waren dan ook niet enkel en alleen staal he. Dan zou je exacte replica qua materialen moeten gebruiken.
Maar de torens waren dan ook niet enkel en alleen staal he. Dan zou je exacte replica qua materialen moeten gebruiken.
Meestal staal. Twas maar 'n estimate. Als je wil 'n 'estimated' mening/antwoord niet wil geven is ook fijn hoor. Bedankt voor je snelle reactie.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Tingo het volgende: De toren rondom 300,000 tonnen per stuk waren. De vliegtuigen rondom 130 tonnen per stuk waren.
Lege alu-blikje is rondom 15g. Als je 'n simpel stalen vierkante kooitje constructie van 30kg maken, dan de alu-blikje tegen de stalen kooitje met 'n luchtbus (canon dingetje) afvuren, wat denken jullie zal gebeuren?
Ik denk niet dat de alublikje door de stalen kooi zou vliegen.
Ligt er aan hoe snel het gaat (verder heeft het gewicht van hetgene dat geraakt wordt niet heel erg veel er mee te maken, het gaat om de sterkte van het materiaal op het punt van inslag).
Een tijd geleden (op basis van dezelfde uitspraken) heb ik hier een video geplaatst waarbij een (hele lichte) pingpongbal door een (vele malen zwaarder) pingpong batje heen werd geschoten.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Ligt er aan hoe snel het gaat (verder heeft het gewicht van hetgene dat geraakt wordt niet heel erg veel er mee te maken, het gaat om de sterkte van het materiaal op het punt van inslag).
Een tijd geleden (op basis van dezelfde uitspraken) heb ik hier een video geplaatst waarbij een (hele lichte) pingpongbal door een (vele malen zwaarder) pingpong batje heen werd geschoten.
Ja en als je 'n alu ping pong bal tegen 'n stalen bat? Het gaat niet over plastic tegen hout met 'n laag rubber. Tis heel erg simpel te begrijpen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Ligt er aan hoe snel het gaat (verder heeft het gewicht van hetgene dat geraakt wordt niet heel erg veel er mee te maken, het gaat om de sterkte van het materiaal op het punt van inslag).
Een tijd geleden (op basis van dezelfde uitspraken) heb ik hier een video geplaatst waarbij een (hele lichte) pingpongbal door een (vele malen zwaarder) pingpong batje heen werd geschoten.
Maakt niet erg veel uit - als de de target +2000 keer zo zwaar en dus zo sterk is. De kenetic energie is absorbed by the stronger structure/object/thing, it is not concentrated on the point of impact,it is released into and absorbed by the 2 objects.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Als de vliegtuig helemaal van massieve carbon staal gemaakt was, dan misschien was 't sterk genoeg om door de stalen balken van de perimeter walls te snijden/breken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
Maakt niet erg veel uit - als de de target +2000 keer zo zwaar en dus zo sterk is. De kenetic energie is absorbed by the stronger structure/object/thing, it is not concentrated on the point of impact,it is released into and absorbed by the 2 objects.
Zwaarte en sterkte zijn niet hetzelfde en ook niet linear met elkaar verbonden. Die tweede zin klopt ook niet, de energie wordt niet automatisch evenredig over iets verdeeld.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende: De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
Zoals je kunt zien hangt de gevel er nog steeds. Dus daar zit een draagconstructie in die de resterende gevel nog wist te dragen, totdat de hele sectie instortte.
op een of andere vage manier word het plaatje niet weer gegeven!
Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Tingo het volgende: De toren rondom 300,000 tonnen per stuk waren. De vliegtuigen rondom 130 tonnen per stuk waren.
Lege alu-blikje is rondom 15g. Als je 'n simpel stalen vierkante kooitje constructie van 30kg maken, dan de alu-blikje tegen de stalen kooitje met 'n luchtbus (canon dingetje) afvuren, wat denken jullie zal gebeuren?
Ik denk niet dat de alublikje door de stalen kooi zou vliegen.
Het gewicht van de kooi doet er niet toe. Het gaat er om hoe sterk de spijlen van de kooi zijn. Als die bijv. 0,0000001 mm dik gemaakt zijn ,dan kun je het blikje met gemak zonder luchtbuks door de kooi heen drukken.
Op vrijdag 4 maart 2016 21:53 schreef Tingo het volgende: De toren rondom 300,000 tonnen per stuk waren. De vliegtuigen rondom 130 tonnen per stuk waren.
Okay, dus 130 ton aan massa vliegt met een snelheid van zo'n 800 km/u tegen deze stalen balk aan:
Kan die stalen balk dat aan. Daar gaat het om. De rest van het gebouw, het gewicht daarvan, whatever: doet er niet toe. Die balk is degene die het vliegtuig moet tegenhouden. En kan hij dat? Jij denkt van wel, de rest volgens mij van niet.
Sorry, maar ik vertrouw niet zo op computersimulaties terwijl er gewoon echte beelden van beschikbaar moeten zijn, van alle camera's die daar in de omgeving stonden.
Allemaal nog wel.
Maar niet om het een of ander, maar het is nu net alsof je de hele discussie hierover bent vergeten.
Uiteraard, want alle camera's stonden maar op 1 punt gericht: het vliegtuig......
Immers, wat voor andere functie zou zo'n camera gehad kunnen hebben?
Ja, als ik nog eens een bewakingscamera aanschaf dan denk ik dat ik een model uitzoek dat 500 frames per seconde doet, want anders mis je inkomende vliegtuigen gewoon.
Ja, als ik nog eens een bewakingscamera aanschaf dan denk ik dat ik een model uitzoek dat 500 frames per seconde doet, want anders mis je inkomende vliegtuigen gewoon.
Precies, want achteraf is op geen enkele wijze na te gaan dat het een vliegtuig betrof. Schade, ooggetuigen, gevonden zwarte dozen, vliegtuiginhoud, lichamen, wrakstukken... Het kan op van alles wijzen. Een raket bijvoorbeeld..
Precies, want achteraf is op geen enkele wijze na te gaan dat het een vliegtuig betrof. Schade, ooggetuigen, gevonden zwarte dozen, vliegtuiginhoud, lichamen, wrakstukken... Het kan op van alles wijzen. Een raket bijvoorbeeld..
Ik vraag me trouwens af hoe zo'n discussie dan gaat he.
"Laten we een vliegtuigcrash in scene zetten... we schieten een raket op het Pentagon, en dan leggen we allemaal wrakstukken van een vliegtuig in de ravage neer en dan kopen we wat ooggetuigen om. Dat gelooft het grote publiek wel."
"But sir... is het niet gewoon makkelijker om daar dan een echt vliegtuig voor te gebruiken?"
Ik vraag me trouwens af hoe zo'n discussie dan gaat he.
"Laten we een vliegtuigcrash in scene zetten... we schieten een raket op het Pentagon, en dan leggen we allemaal wrakstukken van een vliegtuig in de ravage neer en dan kopen we wat ooggetuigen om. Dat gelooft het grote publiek wel."
"But sir... is het niet gewoon makkelijker om daar dan een echt vliegtuig voor te gebruiken?"
En hop het raam uit.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography Onikaan ni ov dovah
Ik vraag me trouwens af hoe zo'n discussie dan gaat he.
"Laten we een vliegtuigcrash in scene zetten... we schieten een raket op het Pentagon, en dan leggen we allemaal wrakstukken van een vliegtuig in de ravage neer en dan kopen we wat ooggetuigen om. Dat gelooft het grote publiek wel."
"But sir... is het niet gewoon makkelijker om daar dan een echt vliegtuig voor te gebruiken?"
Dat zeg ik dus ook altijd.
''De elite/illuminati' heeft 9/11 in scene gezet opdat ze Irak en Afghanistan konden binnen vallen, met miljoenen doden als gevolg, maar nee, ze zijn niet slecht genoeg om echte passagiersvliegtuigen te gebruiken...''
Nee je bent niet zo gemakkelijk te begrijpen, gaat het je om het totale gewicht, het verschil in gewicht of het materiaal?
[..]
Zwaarte en sterkte zijn niet hetzelfde en ook niet linear met elkaar verbonden. Die tweede zin klopt ook niet, de energie wordt niet automatisch evenredig over iets verdeeld.
Alle drie.
Wat is nou 't sterkste en zwaarste - 3mm alu of 3mm dikke staal? Staal,denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo