Dan ga je mij vast ook vertellen dat er prijsverschillen zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. NMBS rijdt ook maar één keer per uur. Veolia en NS rijden wat vaker. Veolia keert op spoor 3, terwijl NS op spoor 1 op de vrije baan keert.
Waarom zoveel treinen naar Randwyck? Daar zit de uni, zit ook het ziekenhuis en zijn de evenementenhallen
jazeker. Met de NS en NMBS is het 2,20 euro, met Veolia-trein 2,01 euro en met de stadsbus 1,31 euroquote:Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dan ga je mij vast ook vertellen dat er prijsverschillen zijn
Tuurlijk, de ene trein heeft de binnenbocht, dus maak je minder metersquote:Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dan ga je mij vast ook vertellen dat er prijsverschillen zijn
Dat is natuurlijk als je een losse rit doet, uiteraard als je vanuit Schagen komt ligt de zaak anders...quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Venlo-Blerick is met Veolia ook goedkoper dan met de NS. Hetzelfde geldt met Arnhem-Velperpoort met Arriva/Breng dat goedkoper is dan de NS.
Arnhem-Elst kun je dan weer beter met de NS doen dan met Arriva
klopt, maar dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2016 11:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk als je een losse rit doet, uiteraard als je vanuit Schagen komt ligt de zaak anders...
Waarom is dat raar?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Neeeeee, zeg dat je een grapje maakt
Je zou wel verwachten dat ondanks dat het 2 verschillende clubs zijn met toch probeert een soort cadans er in te brengen... toch?quote:
Dat werkt gewoon niet altijd?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat ondanks dat het 2 verschillende clubs zijn met toch probeert een soort cadans er in te brengen... toch?
Ja maar ik zie dan de meerwaarde er eigenlijk niet van om 2 treinen tegelijkertijd een doodlopend straatje in te sturen...quote:
Besparen van overstappen?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dan de meerwaarde er eigenlijk niet van om 2 treinen tegelijkertijd een doodlopend straatje in te sturen...
Maar wie ben ik...
Dus omdat jij niet inziet dat het handig is dat een station met een belangrijke functie in de regio vanuit meerdere beginpunten bereikbaar is, is het raar? Het is namelijk best logisch om voor de trein naar Luik en die naar Randwyck (uit Heerlen of weetikveelwaar) op elkaar aan te laten sluiten en mensen niet te hoeven laten overstappen. Maar ja, misschien zie ik dat wel verkeerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dan de meerwaarde er eigenlijk niet van om 2 treinen tegelijkertijd een doodlopend straatje in te sturen...
Maar wie ben ik...
Inderdaad, als er zowel in beide treinen genoeg mensen zitten die daar graaf naar toe willen is dat toch veel makkelijker. Bovendien makkelijk geld verdienen, denk dat je nog geen 5 minuten door hoeft te rijden?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet inziet dat het handig is dat een station met een belangrijke functie in de regio vanuit meerdere beginpunten bereikbaar is, is het raar? Het is namelijk best logisch om voor de trein naar Luik en die naar Randwyck (uit Heerlen of weetikveelwaar) op elkaar aan te laten sluiten en mensen niet te hoeven laten overstappen. Maar ja, misschien zie ik dat wel verkeerd.
Ik zeg nergens dat t raar isquote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet inziet dat het handig is dat een station met een belangrijke functie in de regio vanuit meerdere beginpunten bereikbaar is, is het raar? Het is namelijk best logisch om voor de trein naar Luik en die naar Randwyck (uit Heerlen of weetikveelwaar) op elkaar aan te laten sluiten en mensen niet te hoeven laten overstappen. Maar ja, misschien zie ik dat wel verkeerd.
Ik heb 2 jaar wekelijks die stomme boemel gehad, en die NMBS-trein gebruikt niemand die niet van of naar Eysden of België komt/hoeft. De enige mensen die ik Maastricht - Randwyck heb zien reizen waren controleteams. En met reden. Stomme rottrein. Gelukkig zijn de oudste stellen na een jaar vervangen, toen stonk hij eindelijk niet meer naar uitwerpselen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar wie ben ik...
Oh ja, met die sprinter die niet stopt, waar de Intercity wel stopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Venlo-Blerick is met Veolia ook goedkoper dan met de NS. Hetzelfde geldt met Arnhem-Velperpoort met Arriva/Breng dat goedkoper is dan de NS.
Arnhem-Elst kun je dan weer beter met de NS doen dan met Arriva
quote:Op maandag 7 maart 2016 12:18 schreef b2py het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tm_content=addenhaag
Echtquote:Op maandag 7 maart 2016 12:18 schreef b2py het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tm_content=addenhaag
twitter:arthur_mlv twitterde op maandag 07-03-2016 om 11:19:14@Veolia_NL Een rit Maastricht - Maastricht Randwijck met de trein naar Luik.. Bij wie moet ik dan inchecken? NS of Veolia? reageer retweet
twitter:Veolia_NL twitterde op maandag 07-03-2016 om 13:01:06@arthur_mlv Maastricht - Randwijck in- en uit checken bij Veolia en vervolgens bij de andere vervoerder die naar Luik gaat weer inchecken reageer retweet
Ja dat dusquote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Randy_S het volgende:
En hoe moet je dan in Luik weer uitchecken?
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef b2py het volgende:
Hoe goed ken jij de NS? http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/06/hoe-goed-ken-jij-de-ns
quote:Je hebt 8 van de 11 vragen goed beantwoord.
Verneukte layout in Chromequote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef b2py het volgende:
Hoe goed ken jij de NS? http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/06/hoe-goed-ken-jij-de-ns
quote:Je hebt 10 van de 11 vragen goed beantwoord.
Inclusief die vraag die niets met NS te maken heeft.quote:Je hebt 11 van de 11 vragen goed beantwoord.
Het interesseert mij ook niets, maar als het voorbijkomt in de media blijft het bij mij blijkbaar wel even hangen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:12 schreef Prins_Pils het volgende:
Drie van de vier fouten gingen over winst en omzet en dat interesseert me dus echt geen klap
Bijzonder interessant.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:55 schreef dennistd het volgende:
Wat vijf aanrijdingen in twee jaar tijd met een machinist kunnen doen:
http://www1.wdr.de/mediat(...)lokfuehrers-100.html
Ik ging de mist in met die vraag over welke trein het meest uitviel bij verstoringen oid.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef ReisT het volgende:
Was allemaal recent in het nieuws...
[..]
Het interesseert mij ook niets, maar als het voorbijkomt in de media blijft het bij mij blijkbaar wel even hangen.
Als je hier een beetje vaak komt krijg je zowat de indruk dat dat de enige trein is die ooit uitvaltquote:Op maandag 7 maart 2016 17:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik ging de mist in met die vraag over welke trein het meest uitviel bij verstoringen oid.
Zal een foutje in de plansystemen zijn denk ik, of een rit die al vroegtijdig was vervallen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Iemand enig idee waarom de trein naar lourdes niet gereden heeft?
Rode klassieke motorstellenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:22 schreef j0k3 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar wekelijks die stomme boemel gehad, en die NMBS-trein gebruikt niemand die niet van of naar Eysden of België komt/hoeft. De enige mensen die ik Maastricht - Randwyck heb zien reizen waren controleteams. En met reden. Stomme rottrein. Gelukkig zijn de oudste stellen na een jaar vervangen, toen stonk hij eindelijk niet meer naar uitwerpselen.
Ah, die had ik dus fout, en dat met Rondje achter de kiezenquote:Op maandag 7 maart 2016 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had er maar 6 van de 11 goed trouwens. Nou ja "goed". Want 7000 km spoor ligt er natuurlijk niet in NL. Dat is of 3000 (alle trajecten één keer tellen) of minstens 10.000 (alle viersporigheid 4 keer tellen, emplacementen weetikhoeveelkeer etc.)
Ja ik ook. Maar kennelijk is de vraag niet "wat is waar?" maar "Wat wil de vraagsteller horen?".quote:Op maandag 7 maart 2016 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah, die had ik dus fout, en dat met Rondje achter de kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |