Ja dat dusquote:Op maandag 7 maart 2016 13:03 schreef Randy_S het volgende:
En hoe moet je dan in Luik weer uitchecken?
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef b2py het volgende:
Hoe goed ken jij de NS? http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/06/hoe-goed-ken-jij-de-ns
quote:Je hebt 8 van de 11 vragen goed beantwoord.
Verneukte layout in Chromequote:
quote:Op maandag 7 maart 2016 13:38 schreef b2py het volgende:
Hoe goed ken jij de NS? http://www.nrc.nl/nieuws/2016/03/06/hoe-goed-ken-jij-de-ns
quote:Je hebt 10 van de 11 vragen goed beantwoord.
Inclusief die vraag die niets met NS te maken heeft.quote:Je hebt 11 van de 11 vragen goed beantwoord.
Het interesseert mij ook niets, maar als het voorbijkomt in de media blijft het bij mij blijkbaar wel even hangen.quote:Op maandag 7 maart 2016 15:12 schreef Prins_Pils het volgende:
Drie van de vier fouten gingen over winst en omzet en dat interesseert me dus echt geen klap
Bijzonder interessant.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:55 schreef dennistd het volgende:
Wat vijf aanrijdingen in twee jaar tijd met een machinist kunnen doen:
http://www1.wdr.de/mediat(...)lokfuehrers-100.html
Ik ging de mist in met die vraag over welke trein het meest uitviel bij verstoringen oid.quote:Op maandag 7 maart 2016 16:56 schreef ReisT het volgende:
Was allemaal recent in het nieuws...
[..]
Het interesseert mij ook niets, maar als het voorbijkomt in de media blijft het bij mij blijkbaar wel even hangen.
Als je hier een beetje vaak komt krijg je zowat de indruk dat dat de enige trein is die ooit uitvaltquote:Op maandag 7 maart 2016 17:37 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik ging de mist in met die vraag over welke trein het meest uitviel bij verstoringen oid.
Zal een foutje in de plansystemen zijn denk ik, of een rit die al vroegtijdig was vervallen.quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Iemand enig idee waarom de trein naar lourdes niet gereden heeft?
Rode klassieke motorstellenquote:Op maandag 7 maart 2016 12:22 schreef j0k3 het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar wekelijks die stomme boemel gehad, en die NMBS-trein gebruikt niemand die niet van of naar Eysden of België komt/hoeft. De enige mensen die ik Maastricht - Randwyck heb zien reizen waren controleteams. En met reden. Stomme rottrein. Gelukkig zijn de oudste stellen na een jaar vervangen, toen stonk hij eindelijk niet meer naar uitwerpselen.
Ah, die had ik dus fout, en dat met Rondje achter de kiezenquote:Op maandag 7 maart 2016 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had er maar 6 van de 11 goed trouwens. Nou ja "goed". Want 7000 km spoor ligt er natuurlijk niet in NL. Dat is of 3000 (alle trajecten één keer tellen) of minstens 10.000 (alle viersporigheid 4 keer tellen, emplacementen weetikhoeveelkeer etc.)
Ja ik ook. Maar kennelijk is de vraag niet "wat is waar?" maar "Wat wil de vraagsteller horen?".quote:Op maandag 7 maart 2016 20:01 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ah, die had ik dus fout, en dat met Rondje achter de kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |