Dan ga je mij vast ook vertellen dat er prijsverschillen zijnquote:Op maandag 7 maart 2016 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. NMBS rijdt ook maar één keer per uur. Veolia en NS rijden wat vaker. Veolia keert op spoor 3, terwijl NS op spoor 1 op de vrije baan keert.
Waarom zoveel treinen naar Randwyck? Daar zit de uni, zit ook het ziekenhuis en zijn de evenementenhallen
jazeker. Met de NS en NMBS is het 2,20 euro, met Veolia-trein 2,01 euro en met de stadsbus 1,31 euroquote:Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dan ga je mij vast ook vertellen dat er prijsverschillen zijn
Tuurlijk, de ene trein heeft de binnenbocht, dus maak je minder metersquote:Op maandag 7 maart 2016 11:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dan ga je mij vast ook vertellen dat er prijsverschillen zijn
Dat is natuurlijk als je een losse rit doet, uiteraard als je vanuit Schagen komt ligt de zaak anders...quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Venlo-Blerick is met Veolia ook goedkoper dan met de NS. Hetzelfde geldt met Arnhem-Velperpoort met Arriva/Breng dat goedkoper is dan de NS.
Arnhem-Elst kun je dan weer beter met de NS doen dan met Arriva
klopt, maar dat lijkt me duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2016 11:40 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk als je een losse rit doet, uiteraard als je vanuit Schagen komt ligt de zaak anders...
Waarom is dat raar?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Neeeeee, zeg dat je een grapje maakt
Je zou wel verwachten dat ondanks dat het 2 verschillende clubs zijn met toch probeert een soort cadans er in te brengen... toch?quote:
Dat werkt gewoon niet altijd?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je zou wel verwachten dat ondanks dat het 2 verschillende clubs zijn met toch probeert een soort cadans er in te brengen... toch?
Ja maar ik zie dan de meerwaarde er eigenlijk niet van om 2 treinen tegelijkertijd een doodlopend straatje in te sturen...quote:
Besparen van overstappen?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dan de meerwaarde er eigenlijk niet van om 2 treinen tegelijkertijd een doodlopend straatje in te sturen...
Maar wie ben ik...
Dus omdat jij niet inziet dat het handig is dat een station met een belangrijke functie in de regio vanuit meerdere beginpunten bereikbaar is, is het raar? Het is namelijk best logisch om voor de trein naar Luik en die naar Randwyck (uit Heerlen of weetikveelwaar) op elkaar aan te laten sluiten en mensen niet te hoeven laten overstappen. Maar ja, misschien zie ik dat wel verkeerd.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja maar ik zie dan de meerwaarde er eigenlijk niet van om 2 treinen tegelijkertijd een doodlopend straatje in te sturen...
Maar wie ben ik...
Inderdaad, als er zowel in beide treinen genoeg mensen zitten die daar graaf naar toe willen is dat toch veel makkelijker. Bovendien makkelijk geld verdienen, denk dat je nog geen 5 minuten door hoeft te rijden?quote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet inziet dat het handig is dat een station met een belangrijke functie in de regio vanuit meerdere beginpunten bereikbaar is, is het raar? Het is namelijk best logisch om voor de trein naar Luik en die naar Randwyck (uit Heerlen of weetikveelwaar) op elkaar aan te laten sluiten en mensen niet te hoeven laten overstappen. Maar ja, misschien zie ik dat wel verkeerd.
Ik zeg nergens dat t raar isquote:Op maandag 7 maart 2016 12:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Dus omdat jij niet inziet dat het handig is dat een station met een belangrijke functie in de regio vanuit meerdere beginpunten bereikbaar is, is het raar? Het is namelijk best logisch om voor de trein naar Luik en die naar Randwyck (uit Heerlen of weetikveelwaar) op elkaar aan te laten sluiten en mensen niet te hoeven laten overstappen. Maar ja, misschien zie ik dat wel verkeerd.
Ik heb 2 jaar wekelijks die stomme boemel gehad, en die NMBS-trein gebruikt niemand die niet van of naar Eysden of België komt/hoeft. De enige mensen die ik Maastricht - Randwyck heb zien reizen waren controleteams. En met reden. Stomme rottrein. Gelukkig zijn de oudste stellen na een jaar vervangen, toen stonk hij eindelijk niet meer naar uitwerpselen.quote:Op maandag 7 maart 2016 12:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Maar wie ben ik...
Oh ja, met die sprinter die niet stopt, waar de Intercity wel stopt.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Venlo-Blerick is met Veolia ook goedkoper dan met de NS. Hetzelfde geldt met Arnhem-Velperpoort met Arriva/Breng dat goedkoper is dan de NS.
Arnhem-Elst kun je dan weer beter met de NS doen dan met Arriva
quote:Op maandag 7 maart 2016 12:18 schreef b2py het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tm_content=addenhaag
Echtquote:Op maandag 7 maart 2016 12:18 schreef b2py het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)tm_content=addenhaag
twitter:arthur_mlv twitterde op maandag 07-03-2016 om 11:19:14@Veolia_NL Een rit Maastricht - Maastricht Randwijck met de trein naar Luik.. Bij wie moet ik dan inchecken? NS of Veolia? reageer retweet
twitter:Veolia_NL twitterde op maandag 07-03-2016 om 13:01:06@arthur_mlv Maastricht - Randwijck in- en uit checken bij Veolia en vervolgens bij de andere vervoerder die naar Luik gaat weer inchecken reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |