is dit iets?quote:Op zondag 6 maart 2016 17:08 schreef Okuliarnik het volgende:
Dat Flipbook ding is wel handig. Ik hoopte eigenlijk op het hele land in 1x in boekvorm, zoals de duitse dus. Maar ach, geldklopperij is wel iets wat de fransen goed kunnen.
Dat boekwerk digitaal op flipbook is ook gewoon te koop als gedrukt boekwerk, goedkoper als de eerder gelinkte atlassen:quote:Op zondag 6 maart 2016 17:07 schreef greavy het volgende:
[..]
Heuj, die online kende ik nog niet. Darkwing had toch ook zo'n PDF-file online ergens? Ik heb hem hier wel opgeslagen.
Het lijkt erop dat ze de sporenbundel bij Paris-Nord en Paris-Est als een beschouwen.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:26 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Is er iemand die dit wel snapt?
http://www.sncf-reseau.fr(...)NSILIEN_IDF_v1-2.pdf
In het midden van de kaart dat er ergens 1150 treinen passeren, maar Joost mag weten tussen welke stations ze bedoelen
Hangt van het meetpunt afquote:Op zondag 6 maart 2016 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
"Passeren" doet daar soberzo niks, het zijn allebei kopstations.
Helaas, u gaat niet door voor de jackpot.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:35 schreef greavy het volgende:
De verstoring vanochtend rond Rotterdam betrof een seinstoring waar treinen met een aanwijzing nog doorheen mochten. Echter, NSR vond "het te lastig" voor de beperkte capaciteit bij de bijsturing, dus hief al het treinverkeer tussen Rotterdam Centraal en Rotterdam Zuid maar geheel op. De Sprinters bleven wel rijden tussen Rotterdam Centraal en Gouda, en andere lijnen waren "niet getroffen". En dat terwijl de Thalys, goederentreinen en de Railpromo Austria Express gewoon door konden rijden. Klantvriendelijk weer van NS, toch?
Bron: Somda
Maar dat is nog geneens 1 bundelquote:Op zondag 6 maart 2016 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ze de sporenbundel bij Paris-Nord en Paris-Est als een beschouwen.
Zie, dat is duidelijke info. Dat verklaart meer.quote:Op zondag 6 maart 2016 17:49 schreef MTL het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de jackpot.
Er is helaas beperkte capaciteit beschikbaar voor zowel de treindienstleiding als de treinbewegingen om treinen met een aanwijzing er doorheen te sturen. Aangezien NS niet de enige vervoerder is, moet er een verdeling in capaciteit gemaakt worden. In dit geval is voor wat ik heb begrepen in samenspraak met de vervoerders een afspraak gemaakt over welke treinen er wel en niet zouden gaan rijden. Dat betekent een x aantal internationale treinen, een x aantal goederentreinen en een x aantal reizigerstreinen.
Voor de beeldvorming: in geval van een rijden met een aanwijzing, moeten bijvoorbeeld alle wissels met maximaal 10 km/u bereden worden over de gehele lengte van de trein. Reken maar uit hoe lang het dan duurt voor een trein uit de wisselstraat is. Dan moet de trein daarnaast ook weer weg van Rotterdam. Één trein kost dan dus al snel een minuut of 10 aan capaciteit.
Heeft weinig te maken met capaciteit op de bijsturing.
Zo'n machinist weet ook vaak niet alles..quote:Op zondag 6 maart 2016 18:51 schreef greavy het volgende:
[..]
Zie, dat is duidelijke info. Dat verklaart meer.
Gewoon business as usualquote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
en hoe is jullie "prognose" voor komende dinsdag? doperwtjes in een blikje of gaan we voor ingeblikte sardientjes?
Ik reis niet in de spits, dus mij maakt het niet uitquote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
en hoe is jullie "prognose" voor komende dinsdag? doperwtjes in een blikje of gaan we voor ingeblikte sardientjes?
Glad op de weg op de fietsquote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
Gelukkig niet. 10 minuten fietsen naar kantoor op t station van Leeuwarden. Of met de bus als het kutweer is...quote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
Voor het eerst in een halfjaar weer eens midden in de ochtendspits reizen tussen Enschede en Zwolle, dus ik mag hopen dat ze het laten voor wat het is en allemaal lekker de fiets/bus/auto naar de school nemenquote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ja, die garantie heb je tot Wierden inderdaad wel als je een beetje voorin instapt. Reiziger spreiding is namelijk om te huilen doordat bij bijna alle stations de ingang aan de achterkant (ri. Zwolle) zit.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:13 schreef Zug-Chef het volgende:
Enschede-Zwolle is toch een eitje. Je stapt in op het beginstation. Dat lijkt mij toch een garantie op een zitplek.
"Kort pittig kapsel". Zie onder andere: http://kortpittig.nl/ & https://www.facebook.com/kortpittig/quote:
Als je zit dan zit je toch de gehele reis?quote:Op zondag 6 maart 2016 21:19 schreef boriq het volgende:
[..]
Ja, die garantie heb je tot Wierden inderdaad wel als je een beetje voorin instapt. Reiziger spreiding is namelijk om te huilen doordat bij bijna alle stations de ingang aan de achterkant (ri. Zwolle) zit.
Apeldoorn zit er vol mee idd. Het wordt met de week erger.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:18 schreef boriq het volgende:
Het verbaast mij dat ik binnen seconden weet wat de afkorting betekent zonder hem eerder gezien te hebben![]()
Al kan dat ook genoeg over de regio Apeldoorn zeggen
Je moet wat hé, in zo'n troosteloze stadquote:Op zondag 6 maart 2016 22:15 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Apeldoorn zit er vol mee idd. Het wordt met de week erger.
Nou ik zou dan toch niet als eerste denken aan het nemen van een kpk'tje eigenlijk. Gelukkig niet...quote:Op zondag 6 maart 2016 22:32 schreef boriq het volgende:
[..]
Je moet wat hé, in zo'n troosteloze stad
Daar is geen woord van gelogenquote:Op maandag 7 maart 2016 09:30 schreef James1988 het volgende:
"het volledige Talent2-wagenpark van de SWEG"
Veevervoer op zijn best, of zo ietstwitter:Thomas_Blom twitterde op maandag 07-03-2016 om 08:47:15Geen zitplek 8:16 hilversum -utrecht #nsclaim https://t.co/9ECNrIqQxX reageer retweet
Je ziet letterlijk lege plekkentwitter:Lyzphion twitterde op maandag 07-03-2016 om 08:19:44#nsclaim IC Alkmaar halte Weert 8.16 https://t.co/m7rwqWcuB4 reageer retweet
De instelling van de gemiddelde Nederlander.twitter:dianaverburg twitterde op maandag 07-03-2016 om 08:43:13Consumentenbond start vandaag met verzamelen bewijs overvolle treinen tegen NS #nsclaim #jebetaaltvooreenzitplaats reageer retweet
De passagiers konden opeens zelf lopen/rijden/fietsen?quote:Op maandag 7 maart 2016 10:45 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Iemand enig idee waarom de trein naar lourdes niet gereden heeft?
Maar als ze dat opeens weer kunnen hoeven ze ook niet naar Lourdes toe :-quote:
Vanaf welk NL station rijdt een trein naar Lourdes dan? Of is dat een geintje van iemand?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gister...
[ afbeelding ]
Hoe kunnen er trouwen tegelijk 2 treinen naar Randwijck gaan?
En bij welke paal moet ik chippen als ik met de NMBS trein wil?
Oh, jij dacht dat ik een grapje maakte?quote:Op maandag 7 maart 2016 11:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Vanaf welk NL station rijdt een trein naar Lourdes dan? Of is dat een geintje van iemand?
Veolia gaat rechterspoor en de NMBS en NS rijden linkerspoor naar Randwyckquote:Op maandag 7 maart 2016 11:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gister...
[ afbeelding ]
Hoe kunnen er trouwen tegelijk 2 treinen naar Randwijck gaan?
Neeeeee, zeg dat je een grapje maaktquote:Op maandag 7 maart 2016 11:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Veolia gaat rechterspoor en de NMBS en NS rijden linkerspoor naar Randwyck
Het klonk als een slecht mop.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Oh, jij dacht dat ik een grapje maakte?
Nee. NMBS rijdt ook maar één keer per uur. Veolia en NS rijden wat vaker. Veolia keert op spoor 3, terwijl NS op spoor 1 op de vrije baan keert.quote:Op maandag 7 maart 2016 11:23 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Neeeeee, zeg dat je een grapje maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |