abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:51:02 #1
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160371619
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, zelfs Kaas-.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
pi_160371642
Ik kom nu in bijna elke TT voor.
pi_160371654
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:51 schreef Gutmensch het volgende:
Iedereen is welkom, zelfs Kaas-.
Genereus.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 17:52:46 #4
137949 Disana
pi_160371655
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:52 schreef Kaas- het volgende:
Moet je maar niet zo lekker zijn.
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:52:53 #5
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160371658
quote:
Dit is de laatste, kan je nog even afkicken.
  woensdag 2 maart 2016 @ 17:58:36 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_160371777
quote:
Kop Kaas
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:05:46 #7
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_160371934
Er zit kaas op mijn pizza...
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_160371990
Ik had een big mac, daar zit kaas op.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_160371993
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Moet je maar niet zo lekker zijn.
pi_160372023
Kaasbaas. _O_
pi_160372028
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Hier een topic van een TS waar je volledig onbekend mee bent:

POL / Wetsvoorstel computercriminaliteit III
Inmiddels niet meer na DM contact. We liggen politiek gezien nog wel redelijk uit elkaar

quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 16:57 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Ah, php dus.
Wie is php, en wat stemt hij?
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:14:53 #12
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160372107
Zalm. _O_
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:15:55 #13
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160372126

Deze is voor PG en alle hommels hier.
pi_160372144
Grmbl grmbl helemaal doorweekt want moest een klere-eind lopen door een aanrijding met een tram.
pi_160372181
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ja, dat is eigenlijk het probleem. Het lijkt mij best plausibel dat het echt niet zo is dat de FBI de telefoon kan kraken. Maar de openbaarheid van de hele kwestie verbaast mij nogal en vind ik haast verdacht.
Nu is ironische genoeg denk ik een encryptie algoritme op een handzaam apparaat lastiger te omzeilen dan de meeste protocollen op het internet. (SSL is gewoon een protocol op basis van vertrouwen, en standaard HTTP is zo uitleesbaar als maar kan)

Een encryptie protocol omzeilen is lastiger op zo'n low-level device. Dan moet je denk ik de boel openhalen, en hopen dat de random nummer generator niet zo random is.

Maar het blijft een lastig onderwerp om goed over te kunnen discussiëren zonder je op wappie BNW terrein te begeven, maar verdacht is de openheid zeker. Misschien proberen een soort aversie tegen encryptie te creëren bij het onwetende publiek? Hillary en Trump maken in iedergeval goed gebruik van alle angst.
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:21:40 #16
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160372229
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:14 schreef Heilwasser het volgende:
Zalm. _O_
Van de Jumbo?
pi_160372281
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:15 schreef Gutmensch het volgende:

Deze is voor PG en alle hommels hier.
Dan liever het origineel:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:24:09 #18
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160372292
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Van de Jumbo?
AH uiteraard. Maar Jumbo zou ook prima zijn. Enkel verliezers kunnen niet tegen listeria.
Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
pi_160372300
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Nu is ironische genoeg denk ik een encryptie algoritme op een handzaam apparaat lastiger te omzeilen dan de meeste protocollen op het internet. (SSL is gewoon een protocol op basis van vertrouwen, en standaard HTTP is zo uitleesbaar als maar kan)

Een encryptie protocol omzeilen is lastiger op zo'n low-level device. Dan moet je denk ik de boel openhalen, en hopen dat de random nummer generator niet zo random is.

Maar het blijft een lastig onderwerp om goed over te kunnen discussiëren zonder je op wappie BNW terrein te begeven, maar verdacht is de openheid zeker. Misschien proberen een soort aversie tegen encryptie te creëren bij het onwetende publiek? Hillary en Trump maken in iedergeval goed gebruik van alle angst.
Wat voor gegevens gaat het precies om? De Nederlandse justitie kan telefoons in elk geval kraken (dat wil zeggen: toegang krijgen tot de bestanden die er op staan zonder de PIN-code).
pi_160372312
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef Heilwasser het volgende:

[..]

AH uiteraard. Maar Jumbo zou ook prima zijn. Enkel verliezers kunnen niet tegen listeria.
Het is toch maar listeriahysteria.
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:26:44 #21
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160372352
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:23 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dan liever het origineel:
Uiteraard, mijn excuses.
pi_160372371
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat voor gegevens gaat het precies om? De Nederlandse justitie kan telefoons in elk geval kraken (dat wil zeggen: toegang krijgen tot de bestanden die er op staan zonder de PIN-code).
Het gaat bij de FBI en Apple telefoon om lokale gegevens geloof ik. Ben ook benieuwd hoe de Nederlandse Justitie dat wel kan fixen. Aftappen is niet zo lastig, maar van afstand snuffelen in de telefoon is technisch wat lastiger zo niet bijna onmogelijk. Anders zouden criminelen ook massaal gebruik maken van die mogelijkheid.
pi_160372394
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Het gaat bij de FBI en Apple telefoon om lokale gegevens geloof ik. Ben ook benieuwd hoe de Nederlandse Justitie dat wel kan fixen. Aftappen is niet zo lastig, maar van afstand snuffelen in de telefoon is technisch wat lastiger zo niet bijna onmogelijk. Anders zouden criminelen ook massaal gebruik maken van die mogelijkheid.
Nederlandse justitie moet dan uiteraard beschikking hebben over de telefoon.

Verder is dat laatste een drogreden. Criminelen gebruiken ook niet massaal locatiegegevens van telefoons en ze tappen ook geen gesprekken af. Dat doet justitie wel, op enorme schaal.
pi_160372547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nederlandse justitie moet dan uiteraard beschikking hebben over de telefoon.

Verder is dat laatste een drogreden. Criminelen gebruiken ook niet massaal locatiegegevens van telefoons en ze tappen ook geen gesprekken af. Dat doet justitie wel, op enorme schaal.
Ik had het dan ook over vanaf afstand. Daarin staan criminelen en overheden gelijk tot mijn weten. Tappen lukt criminelen niet omdat ze geen makkelijk toegang hebben tot belangrijke punten in het infrastructuur. Iets waar de overheid gewoon gebruik van kan maken.

Lokaal kun je best veel uitlezen. Zeker bij Android telefoons die niet standaard encryptie hebben.
Maar Apple heeft zo'n trucje er opstaan die de telefoon volledig encrypt wanneer de telefoon als gestolen aangegeven wordt. Die is tot nu toe vrijwel onkraakbaar, wat best wel mooi is.
Ik zit nog wel op wat technische forums en daar komen nog wel eens mensen binnen met een (gestolen) Marktplaats/Ebay iPhone die niet aan kan. Die hebben we alleen nog maar kunnen teleurstellen :P
pi_160372609
Als encryptie aanstaat is mijn toestel helaas langzamer. ;(
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:45:20 #26
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160372749
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Ben je een beetje schizo aan het worden Robin?
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:46:11 #27
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160372765
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 17:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik geloof dat de Fransen in hun eigen land historisch gezien een van de meest rigide vormen van assimilatiepolitiek hebben gekend, wat later ook als voorbeeld heeft gediend voor de jonge Turkse Republiek, naast de Franse laicitie natuurlijk.
En met succes. Vergelijk de Franse situatie maar eens met de Italiaanse.

Het is alleen wel jammer dat Duinkerk niet bespaard is gebleven.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_160372824
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Ik heb het overigens helemaal niet aanstaan, ben wat gematigder geworden qua mijn pro-privacy statements. Het lukt niet om je af te schermen zonder een beetje normaal te kunnen leven/werken. Dan maar hopen dat de mensen die er mee aan de haal gaan een beetje een normale opleiding afgemaakt hebben. :')
pi_160372846
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ik had het dan ook over vanaf afstand. Daarin staan criminelen en overheden gelijk tot mijn weten. Tappen lukt criminelen niet omdat ze geen makkelijk toegang hebben tot belangrijke punten in het infrastructuur. Iets waar de overheid gewoon gebruik van kan maken.

Lokaal kun je best veel uitlezen. Zeker bij Android telefoons die niet standaard encryptie hebben.
Maar Apple heeft zo'n trucje er opstaan die de telefoon volledig encrypt wanneer de telefoon als gestolen aangegeven wordt. Die is tot nu toe vrijwel onkraakbaar, wat best wel mooi is.
Ik zit nog wel op wat technische forums en daar komen nog wel eens mensen binnen met een (gestolen) Marktplaats/Ebay iPhone die niet aan kan. Die hebben we alleen nog maar kunnen teleurstellen :P
Ah, zoiets vermoedde ik al :) Uitstekend dat dat nog niet mogelijk is, inderdaad. Hopen dat 't zo blijft.

Als je ooit iets crimineels wil doen sowieso telefoons vermijden, trouwens. Waarom criminelen daar zelf niet op komen is me echt een raadsel.
pi_160372852
Chris Christie looked like he was regretting his endorsement as he watched Trump talk to reporters

klik om te spelen

_O-
pi_160372863
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Rezania het volgende:
Chris Christie looked like he was regretting his endorsement as he watched Trump talk to reporters

[ afbeelding ]

_O-
Haha dat krabben aan zijn nek is zo veelzeggend. :D
pi_160372870
Denkt Robin007Bond nu dat als hij gaat discussiëren met zijn kloon PolitiekGeaard, mensen die twee niet meer aan elkaar kunnen relateren?
pi_160372878
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ah, zoiets vermoedde ik al :) Uitstekend dat dat nog niet mogelijk is, inderdaad. Hopen dat 't zo blijft.

Als je ooit iets crimineels wil doen sowieso telefoons vermijden, trouwens. Waarom criminelen daar zelf niet op komen is me echt een raadsel.
Criminelen zijn ook gewoon teringdom over het algemeen. Zat vandaag opsporing gezocht te kijken, gingen ze een bejaarde overvallen. Buit was uiteindelijk een ouwe mobiel en tien euro of zo. :') Dan denk je echt niet na hoor.
pi_160372899
quote:

[..]

Criminelen zijn ook gewoon teringdom over het algemeen. Zat vandaag opsporing gezocht te kijken, gingen ze een bejaarde overvallen. Buit was uiteindelijk een ouwe mobiel en tien euro of zo. :') Dan denk je echt niet na hoor.
Ik heb afgelopen maanden stage gelopen bij een advocaat en criminelen zijn echt nog veel dommer dan ik daarvoor dacht.

Bellen tijdens je inbraak met de mede-inbrekers? Hoe haal je het in je hoofd?
pi_160372905
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Monolith het volgende:
Denkt Robin007Bond nu
Waarschijnlijk niet, nee.
pi_160372909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Anonieme telefoon die je na de daad in het kanaal flikkert zou misschien nog wel een optie kunnen zijn. Moet je hem alleen niet aanzetten in je huis :')
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:53:26 #37
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_160372925
quote:
Denkt Robin007Bond nu dat als hij gaat discussiëren met zijn kloon PolitiekGeaard, mensen die twee niet meer aan elkaar kunnen relateren?
:'(

Heb je me door?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_160372935
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:49 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ik heb het overigens helemaal niet aanstaan, ben wat gematigder geworden qua mijn pro-privacy statements. Het lukt niet om je af te schermen zonder een beetje normaal te kunnen leven/werken. Dan maar hopen dat de mensen die er mee aan de haal gaan een beetje een normale opleiding afgemaakt hebben. :')
Heftig. Ik heb de strijd niet opgegeven en probeer zo privacybewust mogelijk te leven. Mijn software moet vrije software zijn (en dus niet proprietary). Verder heb ik allerlei extensies die mijn privacy beschermen, gebruik ik geen Google en gebruik ik ook geen proprietary software op mijn telefoon (helaas met uitzondering van wat drivers en WhatsApp).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 18:57:31 ]
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:54:35 #39
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160372949
quote:
Ik had 'm ook snuggerder ingeschat.
pi_160372950
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Anonieme telefoon die je na de daad in het kanaal flikkert zou misschien nog wel een optie kunnen zijn. Moet je hem alleen niet aanzetten in je huis :')
Ja, dat kan inderdaad prima. Leer een paar relevante nummers uit je hoofd of schrijf ze op een briefje.

Maar nee hoor, zelfs in gigantische moord- en drugszaken lopen die daders doodleuk elkaar te bellen en openlijk over van alles te overleggen terwijl ze met het misdrijf bezig zijn. En dan gebruiken ze vaak vier of vijf telefoons in de hoop dat dat de politie op het verkeerde been zet, maar zolang je ze allemaal blijft gebruiken pakken de popo's natuurlijk gewoon al je nummers.
pi_160372953
quote:

[ afbeelding ]

_O-
De media konden hun lol ook niet op:
https://www.washingtonpos(...)-wordless-screaming/
  woensdag 2 maart 2016 @ 18:57:03 #42
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160373008
quote:

[ afbeelding ]

_O-
Heheh, dikke knuppel.
pi_160373035
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:54 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik had 'm ook snuggerder ingeschat.
;(
Plz niet teveel de accounts linken. Je weet hoe belangrijk ik privacy vind.
pi_160373059
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:53 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Heftig. Ik heb de strijd niet opgegeven en probeer zo privacybewust migelijk te leven. Mijn software moet vrije software zijn (en dus niet proprietary). Verder heb ik allerlei extensies die mijn privacy beschermen, gebruik ik geen Google en gebruik ik ook geen proprietary software op mijn telefoon (helaas met uitzondering van wat drivers en WhatsApp).
Damn AOSP dus? Heb je dan ook een distributie vanaf hier: http://www.gnu.org/distros/free-distros.html?

Als je echt veilig wilt zijn moet je Javascript uitzetten, Cookies blokkeren en bidden tot god dat je SSL verbinding niet afgetapt wordt, wat betekend dat niets meer op het internet werkt. :D
Nadeel is nog wel steeds dat je IP dan bekend is. En dan moet je gaan relayen met proxies via TOR of VPNs.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:00:11 #45
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160373067
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

;(
Kun je met die andere account niet weer lekker rechts doen?
pi_160373098
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Damn AOSP dus? Heb je dan ook een distributie vanaf hier: http://www.gnu.org/distros/free-distros.html?
Cyanogenmod, maar zonder Play Store en dergelijke.

En ja, ik heb een GNU/Linux-distributie uit die lijst. ;) Wat goed dat je GNU kent (wat toevallig ;) ).
quote:
Als je echt veilig wilt zijn moet je Javascript uitzetten, Cookies blokkeren en bidden tot god dat je SSL verbinding niet afgetapt wordt, wat betekend dat niets meer op het internet werkt. :D
Nadeel is nog wel steeds dat je IP dan bekend is. En dan moet je gaan relayen met proxies via TOR of VPNs.
Haha, ja. Ik gebruik sowieso uBlock Origin en dan heb ik hem op hard mode staan. Iedere javascript naar een externe site moet ik eerst handmatig goedkeuren.
https://github.com/gorhill/uBlock/wiki/Blocking-mode:-hard-mode
Daarnaast heb ik HTTPS Everywhere en gebruik ik bijna altijd een VPN. Voor cookies heb ik self-destructing cookies, die na ieder bezoek de cookies van een site weer wist.

Oh ja, CanvasBlocker gebruik ik ook soms omdat canvas tegenwoordig ook gebruikt wordt voor fingerprinting.

De extensie Blender gebruik ik zodat ik altijd de meest gebruikte user-agent heb. :P Verder heb ik uiteraard geen Flash (al is het al omdat het proprietary software is).

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 19:06:48 ]
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:02:49 #47
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160373110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

En ja, ik heb een GNU/Linux-distributie uit die lijst. ;) Wat goed dat je GNU kent (wat toevallig ;) ).
Gewoon enkel Tails gebruiken, zoals de journalisten in Rusland.
pi_160373209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef robin007bond het volgende:

[..]

[..]

Haha, ja. Ik gebruik sowieso uBlock Origin en dan heb ik hem op hard mode staan. Iedere javascript naar een externe site moet ik eerst handmatig goedkeuren.
https://github.com/gorhill/uBlock/wiki/Blocking-mode:-hard-mode
Daarnaast heb ik HTTPS Everywhere en gebruik ik bijna altijd een VPN. Voor cookies heb ik self-destructing cookies, die na ieder bezoek de cookies van een site weer wist.

Oh ja, CanvasBlocker gebruik ik ook soms omdat canvas tegenwoordig ook gebruikt wordt voor fingerprinting.
Vrij hardcore, maar vooral doen als je het chill vind.

Hier is RMS niet zo blij met mijn installatie:

Maar goed het houdt bij die nieuwe Intel chips daar al op want die hebben gewoon die binary blobs nodig om een beetje stabiel te draaien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 19:08:45 ]
pi_160373252
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Vrij hardcore, maar vooral doen als je het chill vind.

Hier is RMS niet zo blij met mijn installatie:
[ afbeelding ]
Maar goed het houdt bij die nieuwe Intel chips daar al op want die hebben gewoon die binary blobs nodig om een beetje stabiel te draaien.
Wel cool dat je een Thinkpad hebt. _O_

Ja, die binary blobs voor Intel zijn vervelend. Daarom heb ik dus geen ucode updates. :')

Je zou echt makkelijk zonder virtualbox kunnen. Daar heb je simpelweg qemu voor.

Als vervanger voor Adobe Flash Player gebruik ik mpv + youtube-dl. Deze ondersteunt bijna elke streaming site die je kan vinden en zelf een nieuwe site toevoegen is niet zo moeilijk. :P

https://github.com/rg3/yo(...)cs/supportedsites.md (NPO etc. staat er ook gewoon op!)
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:09:53 #50
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160373273
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:58 schreef robin007bond het volgende:

[..]

;(
Stel je niet aan Robin, je kan je domme posts van vroeger gewoon aan je puberteit wijten.
pi_160373293
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:09 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Stel je niet aan Robin, je kan je domme posts van vroeger gewoon aan je puberteit wijten.
Zijn er voorbeelden van bijvoorbeeld politici die zulke domme dingen hebben gezegd en ermee zijn weggekomen omdat ze puberteit de schuld gaven?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 19:10:46 ]
pi_160373307
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:08 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Wel cool dat je een Thinkpad hebt. _O_

Ja, die binary blobs voor Intel zijn vervelend. Daarom heb ik dus geen ucode updates. :')

Je zou echt makkelijk zonder virtualbox kunnen. Daar heb je simpelweg qemu voor.

Als vervanger voor Adobe Flash Player gebruik ik mpv + youtube-dl. Deze ondersteunt bijna elke streaming site die je kan vinden en zelf een nieuwe site toevoegen is niet zo moeilijk. :P

https://github.com/rg3/yo(...)cs/supportedsites.md (NPO etc. staat er ook gewoon op!)
Zwaar kreng, waardeloos touchpad. Was goedkoper door Universiteit subsidie maar anders had ik achteraf wat anders gekozen.
pi_160373315
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Zwaar kreng, waardeloos touchpad. Was goedkoper door Universiteit subsidie maar anders had ik achteraf wat anders gekozen.
Oh. Dat is wel jammer. ;(
pi_160373318
POL / Vluchtelingen apart opvangen

Wat is dit voor gaar topic? :')
pi_160373336
Lenovo Y500 O+
Lenovo Thinkpad :')
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:12:51 #56
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160373350
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Zijn er voorbeelden van bijvoorbeeld politici die zulke domme dingen hebben gezegd en ermee zijn weggekomen omdat ze puberteit de schuld gaven?
Ik heb nog nooit gehoord dat domme uitspraken uit de puberteit tegen iemand zijn gebruikt.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:14:12 #57
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160373385
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:11 schreef Rezania het volgende:
POL / Vluchtelingen apart opvangen

Wat is dit voor gaar topic? :')
Je kent de TS niet?
pi_160373399
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen maanden stage gelopen bij een advocaat en criminelen zijn echt nog veel dommer dan ik daarvoor dacht.

Bellen tijdens je inbraak met de mede-inbrekers? Hoe haal je het in je hoofd?
Verbaast me ook niks eigenlijk. Alleen de figuren die grote buiten binnenhalen kunnen een beetje nadenken geloof ik. _O-
pi_160373413
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:12 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehoord dat domme uitspraken uit de puberteit tegen iemand zijn gebruikt.
Nu zijn de meeste politici nog van de zwart-wit TV, dan is het ook moeilijker te achterhalen wat voor uitspraken daar gedaan werden.
pi_160373419
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:14 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Je kent de TS niet?
Nee, moet ik op mijn hoede zijn?
pi_160373424
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:12 schreef Rezania het volgende:
Lenovo Y500 O+
Lenovo Thinkpad :')
Sommige Lenovo Thinkpads zijn de enige laptops die een volledig vrije BIOS kunnen krijgen.

Of je blijft gewoon een corporate slave. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 19:16:11 ]
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:16:38 #62
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160373450
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Nu zijn de meeste politici nog van de zwart-wit TV, dan is het ook moeilijker te achterhalen wat voor uitspraken daar gedaan werden.
Oh ze kunnen best iets raars in een schoolkrantje hebben geschreven natuurlijk.
pi_160373461
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:12 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Soms raak ik er een beetje paranoïde over eerlijk gezegd. ;(
pi_160373463
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sommige Lenovo Thinkpads zijn de enige laptops die een volledig vrije BIOS kunnen krijgen.

Of je blijft gewoon een corporate slave. ;(
Clean install is genoeg imo.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:17:09 #65
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160373468
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, die gozer is gewoon niet wijs.
pi_160373480
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef Rezania het volgende:

[..]

Clean install is genoeg imo.
Tssss. En dan ook nog eens Windows zeker? ;(
pi_160373508
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, ik heb geen aluhoedje. En de meeste games draaien niet op Linux.
pi_160373515
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nee, die gozer is gewoon niet wijs.
Ja, dat had ik al door. _O-
pi_160373535
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja, ik heb geen aluhoedje. En de meeste games draaien niet op Linux.
Brrr.. En dat noemt zichzelf een bèta.

Daarnaast zijn games nou ook weer niet de meest verlichte vorm van media.

(Al draai ik stiekem een dual boot enkel voor games. Sssst niet verder vertellen.)
pi_160373544
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik draai Linux eigenlijk alleen maar omdat elke compiler en/of package manager super brak werkt op Windows, en te pauper ben voor een macbookje :@
pi_160373556
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:19 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Brrr.. En dat noemt zichzelf een bèta.

Daarnaast zijn games nou ook weer niet de meest verlichte vorm van media.

(Al draai ik stiekem een dual boot enkel voor games. Sssst niet verder vertellen.)
Dat ik toevallig een interesse heb in biotechnologie betekent niet gelijk dat ik een computerfapper ben.
pi_160373643
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:20 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ik draai Linux eigenlijk alleen maar omdat elke compiler en/of package manager super brak werkt op Windows, en te pauper ben voor een macbookje :@
;(
Op zich ook een goede reden.

Waarom ben je niet Het Pad™ van Stallman gaan volgen? :o
pi_160373793
Serieus, ik wou echt dat ik zoveel balls had als Stallman. Hij heeft zich echt ingezet voor zijn idealen.
pi_160373912
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:10 schreef Kowloon het volgende:
Kaasbaas. _O_
*O*
pi_160373917
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:23 schreef robin007bond het volgende:

[..]

;(
Op zich ook een goede reden.

Waarom ben je niet Het Pad™ van Stallman gaan volgen? :o
Stallman is een beetje een autist die het niet kan verkroppen dat iedereen het Linux noemt en daarom vindt dat het GNU/Linux heet. Terwijl de meeste tools die je gebruikt buiten Linux of het GNU-Project zitten, of zelfs van het oude UNIX komen.

Daarnaast slurpt de GPL licentie alle mogelijkheid tot commercieel gebruik uit een project. Wat leuk is voor een hobby projectje waar je nog een beetje om geeft. Voor de rest zit het innovatie eigenlijk alleen maar tegen. Alles wat niet GPL is, is volgens Stallman en GNU evil, wat gewoon idioot is.

Voor de rest kan ik hem wel waarderen voor zijn idealen, maar echt toepasbaar op mijn leven is het niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 19:35:08 ]
pi_160373930
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:08 schreef Rezania het volgende:
Ik had een big mac, daar zit kaas op.
Weer op de gezonde tour?
pi_160373947
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Weer op de gezonde tour?
Ik was bij Pax, hij is verslaafd aan de Mac.
pi_160374006
quote:

[ afbeelding ]

_O-
Het schijnt dat Trump hem gijzelt.
pi_160374054
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Stallman is een beetje een autist die het niet kan verkroppen dat iedereen het Linux noemt en daarom vindt dat het GNU/Linux heet. Terwijl de meeste tools die je gebruikt buiten Linux of het GNU-Project zitten, of zelfs van het oude UNIX komen.
Sommige tools komen inderdaad van UNIX, maar ze zijn helemaal herschreven door mensen van GNU. Echt eerlijk vind ik het dus niet om ze geen credits te geven. En ja, er wordt ook veel software daarbuiten gebruikt, maar dan kun je wel eeuwig doorgaan en krijg je: GNU/Gnome/X11/Linux etc.

De historische wortels rechtvaardigen het naar mijn mening wel dat er gewoon GNU/Linux gezegd wordt. :) Daarnaast leg je daarmee ook de nadruk op de ideologie van vrijheid.
quote:
Daarnaast slurpt de GPL licentie alle mogelijkheid tot commercieel gebruik uit een project. Wat leuk is voor een hobby projectje waar je nog een beetje om geeft. Voor de rest zit het innovatie eigenlijk alleen maar tegen. Alles wat niet GPL is, is volgens Stallman en GNU evil, wat gewoon idioot is.
Mwah, dat valt reuze mee. Red Hat doet goede zaken met GPL. Daarnaast betekent GPL niet meteen dat je je software niet mag verkopen. Je kan prima software verkopen en de broncode daarbij leveren. Maar goed, als je met dit soort kunstmatige trucjes je software geheim moet houden zie ik dat meer als een defect in het huidige sociaaleconomische systeem.

Als volgens jouw theorie het innovatie echt zo hard tegenhoudt, dan zouden de BSD-distributies het allerbeste ooit zijn en het best gesupport door fabrikanten. Het tegendeel is echter waar.

Stallman heeft trouwens echt geen hekel aan alles dat niet GPL is. Andere licenties noemt hij ook gewoon net zo goed vrije licenties. Het verschil met GPL en die licenties is dat ik GPL meer als een soort constitutie zie: het garandeert ook dat de software altijd vrij blijft.
pi_160374062
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:10 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, Gerrit Zalm was PvdA-lid.
pi_160374063
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:38 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Het schijnt dat Trump hem gijzelt.
Trump was laatst bij de Colbert Show (geloof ik). Moest hij antwoorden of een afspraak van hem kwam of van een satirisch rechts typetje van Colbert. Ging hem goed af, maar leek af en toe wel heel erg op elkaar.
pi_160374078
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die TS wint elk jaar wel een negatieve POL-trofee.
pi_160374086
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:16 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Soms raak ik er een beetje paranoïde over eerlijk gezegd. ;(
Bij welke drugs precies?
pi_160374119
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik was bij Pax, hij is verslaafd aan de Mac.
Eigen verantwoordelijkheid volledig uit de deur natuurlijk.
pi_160374120
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Klinkt meer en meer als de Polderturk van POL. :')
pi_160374166
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
pi_160374190
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:44 schreef Tem het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Niet? Er is veel concurrentie natuurlijk.
pi_160374214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:39 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Sommige tools komen inderdaad van UNIX, maar ze zijn helemaal herschreven door mensen van GNU. Echt eerlijk vind ik het dus niet om ze geen credits te geven. En ja, er wordt ook veel software daarbuiten gebruikt, maar dan kun je wel eeuwig doorgaan en krijg je: GNU/Gnome/X11/Linux etc.

De historische wortels rechtvaardigen het naar mijn mening wel dat er gewoon GNU/Linux gezegd wordt. :) Daarnaast leg je daarmee ook de nadruk op de ideologie van vrijheid.

[..]

Mwah, dat valt reuze mee. Red Hat doet goede zaken met GPL. Daarnaast betekent GPL niet meteen dat je je software niet mag verkopen. Je kan prima software verkopen en de broncode daarbij leveren. Maar goed, als je met dit soort kunstmatige trucjes je software geheim moet houden zie ik dat meer als een defect in het huidige sociaaleconomische systeem.

Als volgens jouw theorie het innovatie echt zo hard tegenhoudt, dan zouden de BSD-distributies het allerbeste ooit zijn en het best gesupport door fabrikanten. Het tegendeel is echter waar.

Stallman heeft trouwens echt geen hekel aan alles dat niet GPL is. Andere licenties noemt hij ook gewoon net zo goed vrije licenties. Het verschil met GPL en die licenties is dat ik GPL meer als een soort constitutie zie: het garandeert ook dat de software altijd vrij blijft.
Red Hat levert dan ook een service. Veel super interessante dingen doen ze niet met hun code. Daarnaast is het praktisch naast Canonical ook het enige grote bedrijf die er aan verdient.
GPL zorgt er juist voor dat software die een stuk GPL software gebruikt ook meteen de GPL licentie moet voeren. Ook voor code die niet uit het project kwam. Dan is de LGPL licentie beter.

BSD is niet zo best omdat het je niet zoveel bescherming bied als het op rechtzaken aankomt. Dan is een MIT of Apache license interessanter als je als bedrijf een project openbaar wil maken. Zie Rust, Golang, AngularJS etc.
pi_160374224
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Niet? Er is veel concurrentie natuurlijk.
Nee, volgens mij heeft hij niet veel trofeeën in de wacht gesleept.
pi_160374245
Wat is dit voor kut sc aan het worden.
pi_160374280
quote:
13s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:46 schreef Tem het volgende:
Sorry, zal ophouden met DIG geblaat :*
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:48:24 #92
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160374293
quote:
Ja, gooi maar dicht.
pi_160374296
quote:
Zo, ongesteld?
pi_160374307
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zo, ongesteld?
Wie ben jij nou weer?
pi_160374313
quote:
Nu pas?
pi_160374321
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:48 schreef Tem het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer?
Bèta-twink van Kaas.
pi_160374337
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:48 schreef Tem het volgende:

[..]

Wie ben jij nou weer?
Hij is nr. 13

Plaats Naam Posts
# 1 tong80 599.448
# 2 Ajacied422 391.852
# 3 Karina 313.265
# 4 Dr_Flash 288.769
# 5 yvonne 272.319
# 6 ToT 268.104
# 7 D. 260.952
# 8 Samzz 246.725
# 9 chufi 245.641
# 10 Stuart 243.520
# 11 Pheno 241.935
# 12 remlof 241.707
# 13 Rezania 221.880
pi_160374369
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:49 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Hij is nr. 13

Plaats Naam Posts
# 1 tong80 599.448
# 2 Ajacied422 391.852
# 3 Karina 313.265
# 4 Dr_Flash 288.769
# 5 yvonne 272.319
# 6 ToT 268.104
# 7 D. 260.952
# 8 Samzz 246.725
# 9 chufi 245.641
# 10 Stuart 243.520
# 11 Pheno 241.935
# 12 remlof 241.707
# 13 Rezania 221.880
Ik ben ongeluk?
pi_160374379
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:49 schreef Rezania het volgende:

[..]

Bèta-twink van Kaas.
LST Delftenaar toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_160374381
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:50 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik ben ongeluk?
Weet ik niet. Ben je?
pi_160374408
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:48 schreef Rezania het volgende:

[..]

Zo, ongesteld?
Tem is de mopper-opa van POL.

Wel de allerchillste mopper-opa.

Terugmopperen raad ik af, dat verlies je.

Hoewel het me een mooi schouwspel lijkt.
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:54:51 #102
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160374468
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

LST Delftenaar toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nu Henk Bleeker als avatar? :')
pi_160374486
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:52 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Tem is de mopper-opa van POL.

Wel de allerchillste mopper-opa.

Terugmopperen raad ik af, dat verlies je.

Hoewel het me een mooi schouwspel lijkt.
Ik hoorde dat hij chill was ja. Weet niet meer van wie. O-)
pi_160374500
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

LST Delftenaar toch?

SPOILER
Nog een jaar en dan ben ik puur Delfts.
pi_160374501
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:54 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Heb je nu Henk Bleeker als avatar? :')
Die had ik gisteren anders ook al :')

Misschien dat ik er nog wel iets leuks van maak. :D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 19:58:52 ]
pi_160374529
Trouwens Tem, jij bent fan van die ene gekke Scandinaviër die ik pas in enkele films gezien heb. Maar die vent heeft de hoofdrol in een serie die ik zojuist begon (Hannibal). Is dat wat?
pi_160374552
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:55 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik hoorde dat hij chill was ja. Weet niet meer van wie. O-)
Niet van mij toch? Kan die kerel niet uitstaan.
pi_160374614
Trouwens kan ik ook een enorme zeiknicht zijn als ik wil. :7
pi_160374677
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Trouwens Tem, jij bent fan van die ene gekke Scandinaviër die ik pas in enkele films gezien heb. Maar die vent heeft de hoofdrol in een serie die ik zojuist begon (Hannibal). Is dat wat?
Mads Mikkelsen is wel een goede acteur. Jagten en A Royal Affair speelde hij geweldig in. Series heb ik de laatste jaren bijna geen tijd voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 20:09:03 ]
pi_160374685
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:59 schreef Rezania het volgende:
Trouwens kan ik ook een enorme zeiknicht zijn als ik wil. :7
Ook als je niet wil ben je het wandelende KLB-subforum.
pi_160374747
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ook als je niet wil ben je het wandelende KLB-subforum.
Nou ja zeg!

Klopt wel. :')
pi_160374809
Wel goed op weg naar deel 10000 voor 2020 op deze manier. 3 tot 4 topics per dag, dat is een degelijk tempo.
pi_160374813
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:01 schreef Tem het volgende:

[..]

Mads Mikkelsen is wel een goede acteur. Jachten en A Royal Affair speelde hij geweldig in. Series heb ik de laatste jaren bijna geen tijd voor.
Hij heeft wel een goede harses voor zo'n creepy rol als Hannibal. Jagten was ook wel gewoon echt goed ja.
pi_160374847
quote:

[..]

Mads Mikkelsen is wel een goede acteur. Jachten en A Royal Affair speelde hij geweldig in. Series heb ik de laatste jaren bijna geen tijd voor.
Speelde ook een boef in James Bond.
pi_160374893
quote:

[..]

Valhalla Rising was ook wel goed.
pi_160374914
quote:
2s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:05 schreef Kowloon het volgende:
Wel goed op weg naar deel 10000 voor 2020 op deze manier. 3 tot 4 topics per dag, dat is een degelijk tempo.
Krijg je er nu ook nog allemaal kloons van Robin erbij, gaat extra hard zo.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:08:54 #117
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160374936
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:56 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Die had ik gisteren anders ook al :')

Misschien dat ik er nog wel iets leuks van maak. :D
Wat heb je met die hypocriete Bleeker dan?
pi_160374950
Jagten ipv Jachten :')
pi_160374985
pi_160374992
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:08 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

CDA stemmer? brrrr
pi_160375001
Ik zie dat nooit of acteurs goed of slecht spelen of dat de film goed of slecht gefilmd is, etc.. Na het einde denk ik gewoon "Mwah, prima film." of "Mwah, dat was wel matig.".
pi_160375005
quote:
Waar kijk ik naar?
pi_160375015
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Van de Jumbo?
(Haagsche) Markt? :9
pi_160375025
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:09 schreef Tem het volgende:
Jagten ipv Jachten :')
Klopt gewoon man.
pi_160375027
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:08 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Helemaal niets, vond de gezichtsuitdrukking wel geschikt voor een UI. Maar ik zou best wel met hem naar PSV willen.
pi_160375031
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Kowloon het volgende:
Ik zie dat nooit of acteurs goed of slecht spelen of dat de film goed of slecht gefilmd is, etc.. Na het einde denk ik gewoon "Mwah, prima film." of "Mwah, dat was wel matig.".
Autisme heet dat.
pi_160375044
quote:
Hmmm, apart.
pi_160375047
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waar kijk ik naar?
Geografische verdeling van de twee varianten van het Noors.
pi_160375064
quote:
Als autist herken je emoties niet, dus valt het je natuurlijk ook niet op of acteurs die emoties realistisch nabootsen of niet.
pi_160375068
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Klopt gewoon man.
Ja, dat van mij klopte niet. Vandaar de :')

Was nog een beetje geïrriteerd waarschijnlijk.
pi_160375070
quote:
16s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:11 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Autisme heet dat.
High five.
pi_160375081
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Geografische verdeling van de twee varianten van het Noors.
Spannend zeg.
pi_160375085
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, dat van mij klopte niet. Vandaar de :')

Was nog een beetje geïrriteerd waarschijnlijk.
Wanneer niet he.
pi_160375098
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wanneer niet he.
Pisnicht.
pi_160375101
quote:
Heb ik ook. Of het moet overduidelijk zijn.
pi_160375108
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef Tem het volgende:

[..]

Hmmm, apart.
Ik dacht dat jij ook van die nuchtere school was.
pi_160375121
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:12 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als autist herken je emoties niet, dus valt het je natuurlijk ook niet op of acteurs die emoties realistisch nabootsen of niet.
pi_160375137
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:

[..]

[..]

Volgens jullie heeft ieder bèta autisme. :')
pi_160375141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zien Kaas en Kosmo dit is als een bevestiging van hun standpunt.
pi_160375151
quote:
Ik kwam na dat stuk op wiki uiteindelijk uit op de Stockholmse massamoord :P
pi_160375167
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:13 schreef Tem het volgende:

[..]

Pisnicht.
Die mensen een beetje het verschil niet merken tussen Al Pacino en Orlando Bloom ofzo.
pi_160375181
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef Kowloon het volgende:

[..]

pi_160375182
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij ook van die nuchtere school was.
Naja, ik zie wel of iemand goed of slecht acteert. Tom Hardy acteert bijvoorbeeld altijd goed. Ik zie ook wel of een film een beetje knap in elkaar steekt.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:17:02 #144
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160375225
quote:
Nynorsk wordt dus gesproken in de gedeelten van het land die handel dreven met de Hanze. De boertjes spreken Bokmål.
pi_160375238
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Niet dan?
pi_160375253
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niet dan?
Ik ga deze discussie niet weer voeren!
pi_160375280
quote:

[..]

Viel ook te verwachten in deze zee van alfa's.
pi_160375282
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Nynorsk wordt dus gesproken in de gedeelten van het land die handel dreven met de Hanze. De boertjes spreken Bokmål.
Goh, wat deed de Hanze boven de poolcirkel? Het is wellicht beter even het artikel op wiki daadwerkelijk te lezen :P
pi_160375285
quote:

[..]

Eigenlijk wel ja.
pi_160375292
Ik ga ff Netflixen met een chill toetje. Dag.
pi_160375325
quote:
9s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:18 schreef Rezania het volgende:

[..]

Viel ook te verwachten in deze zee van alfa's.
Robin is een alfa-autist. Tchock ook een beetje. Kan dus wel.
pi_160375331
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:18 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja.
Wanneer is iets terrorisme?
pi_160375356
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:10 schreef Tem het volgende:

[..]

CDA stemmer? brrrr
Hmm, dat is ook niet echt wat ik wil hebben met deze UI.
Maar om nou net als Hexagon van Mierlo er neer te zetten...
pi_160375358
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Robin is een alfa-autist. Tchock ook een beetje. Kan dus wel.
Robin doet toch informatica.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 20:21:01 #155
137949 Disana
pi_160375362
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:19 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga ff Netflixen met een chill toetje. Dag.
Ik heb geen Netflix meer en had gehoopt dat Popcorn Time The Revenant en Son of Saul zou hebben, maar nee.
pi_160375382
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb geen Netflix meer en had gehoopt dat Popcorn Time The Revenant en Son of Saul zou hebben, maar nee.
Son of Saul wil ik ook nog graag zien.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:21:35 #157
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160375384
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:18 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Goh, wat deed de Hanze boven de poolcirkel? Het is wellicht beter even het artikel op wiki daadwerkelijk te lezen :P
Volgens het kaartje wordt er dan ook geen Nynorsk gesproken boven de poolcirkel. Het is wellicht beter eerst mijn post goed te lezen voor je er op reageert :P
pi_160375392
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:20 schreef Tem het volgende:

[..]

Wanneer is iets terrorisme?
Ik had mij bedacht, maar het kwam helaas mee.

Ik weet niet, het is sowieso een vaag begrip. Ik heb in NWS een topic geopend.
pi_160375404
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:20 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Hmm, dat is ook niet echt wat ik wil hebben met deze UI.
Maar om nou net als Hexagon van Mierlo er neer te zetten...
Wat vind je van D66 tegenwoordig?
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 20:22:06 #160
137949 Disana
pi_160375408
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:21 schreef Tem het volgende:

[..]

Son of Saul wil ik ook nog graag zien.
Niemand in mijn omgeving durft erheen. Mij lijkt het een bijzondere film.
pi_160375444
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:22 schreef Disana het volgende:

[..]

Niemand in mijn omgeving durft erheen. Mij lijkt het een bijzondere film.
Mijn vriendin wil hem niet zien, te heftig waarschijnlijk. Ik snap het wel maar toch wil ik het bekijken.
pi_160375460
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:14 schreef Rezania het volgende:

[..]

Net of dit niet klopt :')

Praktisch iedereen hier op de UT wijkt wat af, Civiel en Werktuigbouwkunde zijn nog het meest normaal met hun Audi wallpapers. :P
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 20:24:13 #163
137949 Disana
pi_160375472
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:23 schreef Tem het volgende:

[..]

Mijn vriendin wil hem niet zien, te heftig waarschijnlijk. Ik snap het wel maar toch wil ik het bekijken.
Ja, wat ik ervan zag was heel indringend. Maar ik wil hem ook zien.
pi_160375519
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:20 schreef Tem het volgende:

[..]

Robin doet toch informatica.
Hierna wil hij filosofie of sociologie doen. Of hoe die studies ook precies heten waar linkse hippies met elkaar zitten te zwetsen over niets.
pi_160375524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:23 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Net of dit niet klopt :')

Praktisch iedereen hier op de UT wijkt wat af, Civiel en Werktuigbouwkunde zijn nog het meest normaal met hun Audi wallpapers. :P
Net alsof jullie ooit op een TU zijn geweest.
pi_160375531
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Hierna wil hij filosofie of sociologie doen. Of hoe die studies ook precies heten waar linkse hippies met elkaar zitten te zwetsen over niets.
Dat is economie.
pi_160375537
quote:

[..]

Vreemde volgorde.
pi_160375573
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:22 schreef Tem het volgende:

[..]

Wat vind je van D66 tegenwoordig?
Ik ben niet enorm bekend met het D66 van vroeger. Maar sinds dat ik laatst bij een congres geweest ben neem ik het anti-populisme wel met een lichtelijk korreltje zout. De harde muziek en het geklap hielden niet op toen partij prominenten en een liberale belg het podium op kwamen.
Daarnaast zou de partij naar mijn mening economisch wel wat linkser mogen op sommige punten, dat was het vroeger ook volgens mij.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 20:28:18 ]
pi_160375587
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:25 schreef Rezania het volgende:

[..]

Net alsof jullie ooit op een TU zijn geweest.
Ik ben een bèta :D
pi_160375596
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:26 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat is economie.
Als je denkt dat economen links zijn is het maar goed dat je nu in POL komt om eens iets over de maatschappij te leren ipv alleen over schimmels.
pi_160375603
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ik ben een bèta :D
Ja ja, tuurlijk. En dan stiekem TB doen zeker? :{w
pi_160375612
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Als je denkt dat economen links zijn is het maar goed dat je nu in POL komt om eens iets over de maatschappij te leren ipv alleen over schimmels.
Hihi, haphap.
pi_160375621
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja ja, tuurlijk. En dan stiekem TB doen zeker? :{w
Geaard.
pi_160375637
Ik duidde trouwens meer op zwetsen over niets. Dat doe jij toch Kaas, met je glazen bol?
pi_160375642
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:28 schreef Rezania het volgende:

[..]

Hihi, haphap.
Deze gaat nog backfiren.
pi_160375649
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:28 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Geaard.
Mijnbouw?
pi_160375672
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef Rezania het volgende:

[..]

Mijnbouw?
Beetje zuipen, beetje solderen.
pi_160375673
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:17 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Bokmal is juist de belangrijkste stroming in het Noors. Iedere Noor kan ook Bokmal, maar andersom niet.
pi_160375674
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ik ben niet enorm bekend met het D66 van vroeger. Maar sinds dat ik laatst bij een congres geweest ben neem ik het anti-populisme wel met een lichtelijk korreltje zout. De harde muziek en het geklap hielden niet op toen partij prominenten en een liberale belg het podium op kwamen.
Daarnaast zou de partij naar mijn mening economisch wel wat linkser mogen op sommige punten, dat was het vroeger ook volgens mij.
Op welke punten bijvoorbeeld? Ik vind het met Pechtold een berg ellende geworden. Overweeg serieus volgende verkiezingen geen D66 meer te stemmen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 20:30:16 ]
pi_160375681
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef Rezania het volgende:
Ik duidde trouwens meer op zwetsen over niets. Dat doe jij toch Kaas, met je glazen bol?
Gisteren zwetste ik over of rokers vaker een te hoge bloeddruk hebben dan niet-rokers. Maar was geen significant verschil.
pi_160375712
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Gisteren zwetste ik over of rokers vaker een te hoge bloeddruk hebben dan niet-rokers. Maar was geen significant verschil.
Heb je in Pubmed gekeken?
pi_160375718
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef Tem het volgende:

[..]

Op welke punten bijvoorbeeld? Ik vind het met Pechtold een berg ellende geworden. Overweeg serieus volgende verkiezingen geen D66 meer te stemmen.
Ik vind Pechtold waardeloos, maar ik zie zo ook niet echt een zinnig alternatief om op te stemmen.
pi_160375720
quote:

[..]

Hier kom ik nog op terug.

Maar m'n toetje staat klaar.
pi_160375728
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Beetje zuipen, beetje solderen.
Ik snap nog steeds niet wat je studeert. :')
pi_160375743
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Heb je in Pubmed gekeken?
Nee. Gewoon een zooi data die klaarstonden in STATA om wat analyses op los te gooien.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:32:13 #186
165633 eriksd
The grand facade...
pi_160375744
He Rezania?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_160375755
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:31 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind Pechtold waardeloos, maar ik zie zo ook niet echt een zinnig alternatief om op te stemmen.
Ja, dat heb ik ook wel. Het alternatief is nog slechter maar moet dat voor mij een reden zijn om op de minst slechte te stemmen. Ik vind het lastig.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 20:32:48 ]
pi_160375770
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:32 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Nee. Gewoon een zooi data die klaarstonden in STATA om wat analyses op los te gooien.
Wat heeft dat met economie te maken? :? En welke test heb je gebruikt?
pi_160375785
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:32 schreef eriksd het volgende:
He Rezania?
Geen idee.
pi_160375786
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:32 schreef Tem het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook wel. Het alternatief is nog slechter maar moet dat voor mij een reden zijn om op de minst slechte te stemmen. Ik vind het lastig.
Misschien gewoon PVV voor de lol. Wilders I lijkt me hilarisch.
pi_160375795
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Misschien gewoon PVV voor de lol. Wilders I lijkt me hilarisch.
Whehe.
pi_160375820
quote:

[..]

Ik was nog niet zo happig op het versoepelen van het ontslagrecht, maar voor de rest moet ik echt weer even de onoverzichtelijke standpunten pagina erbij halen.
Maar ik ben wel benieuwd waar jij tegen aan loopt ;)
pi_160375837
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:33 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat heeft dat met economie te maken? :? En welke test heb je gebruikt?
Dat soort onderwerpen doen we best wel vaak eigenlijk. Gewoon een ttestje op u1=U2.
pi_160375844
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat soort onderwerpen doen we best wel vaak eigenlijk.
Welke test?
pi_160375850
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:31 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niet wat je studeert. :')
WO Elektrotechniek :')
pi_160375861
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

WO Elektrotechniek :')
Ja, dan ben je wel auti ja. Delft of Eindhoven?
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:36:14 #197
165633 eriksd
The grand facade...
pi_160375866
Gewoon VVD mensen.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_160375872
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Welke test?
Zie edit.
pi_160375878
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Enschede, jwz.
pi_160375886
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Twente kan ook nog. :)
pi_160375895
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Dat soort onderwerpen doen we best wel vaak eigenlijk. Gewoon een ttestje op u1=U2.
Two-sample t-test mag ik dan hopen? En wat nou als je een permutatietest uitvoert?
pi_160375912
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Enschede, jwz.
Fijne uni. Jammer dat ze geen Economie aanboden.
pi_160375924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Enschede, jwz.
Twente, mi gado. :')
pi_160375939
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

De TU die eigenlijk geen TU is. Het zwarte schaap.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:38:54 #205
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160375951
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:30 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Bokmal is juist de belangrijkste stroming in het Noors. Iedere Noor kan ook Bokmal, maar andersom niet.
Ja, dat is vaker zo, dat iedereen de volkse taal spreekt maar de wat meer ontwikkelden ook een andere variant.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:39:39 #206
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160375977
Zo, nu FC Utrecht - VVSB kijken :+
pi_160375999
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:37 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Fijne uni. Jammer dat ze geen Economie aanboden.
Ja, ik denk dat TB nog het meest dichtbij komt, maar voor de rest houdt het in die sector hier wel op. Sowieso moet je niet dingen met economie in Twente gaan doen, dat bestaat hier niet :D

quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wel Duitse psychologie vrouwen.
pi_160376005
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:36 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Wie wil daar nu studeren?
pi_160376029
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:40 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat TB nog het meest dichtbij komt, maar voor de rest houdt het in die sector hier wel op. Sowieso moet je niet dingen met economie in Twente gaan doen, dat bestaat hier niet :D

[..]

Wat kan mij die chicks nou boeien? :P
pi_160376031
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dus omdat ze ook niet-technische faculteiten hebben zijn de technische faculteiten waardeloos? :')
pi_160376043
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:37 schreef Rezania het volgende:

[..]

Two-sample t-test mag ik dan hopen? En wat nou als je een permutatietest uitvoert?
Duh.

Dit was eerste keer in STATA ipv andere software dus heel veel andere dingen kan ik er nog niet mee uitvoeren.
pi_160376070
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:40 schreef Rezania het volgende:

[..]

Wat kan mij die chicks nou boeien? :P
Oh ja, dan zit je in Delft wel goed.
pi_160376072
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:40 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dus omdat ze ook niet-technische faculteiten hebben zijn de technische faculteiten waardeloos? :')
Dat zeg ik nergens. Ik wist niet dat universiteiten het predikaat TU moeten hebben om goede technische faculteiten te hebben? Ik geef enkel aan waarom ik die optie vergat.
pi_160376098
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Duh.

Dit was eerste keer in STATA ipv andere software dus heel veel andere dingen kan ik er nog niet mee uitvoeren.
Apart, ik had juist een een significant verschil verwacht. Maar goed, zal wel kloppen dan.
pi_160376118
quote:

[..]

Ik ben juist naar Economie overgestapt na Civiele Techniek omdat ik daar door de colleges van een econoom van de UT in geïnteresseerd raakte. :)
pi_160376123
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Oh ja, dan zit je in Delft wel goed.
Nou, hooguit bij TB of IO of zo. Voor de rest is het 99% meh tot blegh.
pi_160376150
Nu de Bekerkraker.
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:44:17 #218
165633 eriksd
The grand facade...
pi_160376182
Tussen kunst en kitsch, genieten. :{
Bis bis bis
pi_160376191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:44 schreef eriksd het volgende:
Bestaat dat nog? Dat ging toch stoppen?
pi_160376204
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Ik wist niet dat universiteiten het predikaat TU moeten hebben om goede technische faculteiten te hebben? Ik geef enkel aan waarom ik die optie vergat.
Nu terugkrabbelen zeker, je ziet Twente niet als een serieuze TU terwijl het dat wel is. :) Niet voor niets zitten ze ook in her 3TU samenwerkingsverband.
pi_160376234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:45 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Nu terugkrabbelen zeker, je ziet Twente niet als een serieuze TU terwijl het dat wel is. :) Niet voor niets zitten ze ook in her 3TU samenwerkingsverband.
Ze hebben niet eens TU in de naam staan en ze zijn geen pure TU, daarom vergat ik ze. Dat jij nu op je pikkie bent getrapt omdat je daar blijkbaar daar heb gestudeerd kan ik ook weinig aan doen. :')
pi_160376259
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:43 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Ik ben juist naar Economie overgestapt na Civiele Techniek omdat ik daar door de colleges van een econoom van de UT in geïnteresseerd raakte. :)
Een autist zeker?
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:49:20 #223
45206 Pietverdriet
pi_160376350
Twente geen TU, sure, en in Wageningen weten ze niets van Landbouw en Nijmegen is protestant
pi_160376359
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, alleen die presentatrice stopt. Zelfs zij kon de stroom troep niet meer aan na drie decennia.
pi_160376381
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Twente geen TU, sure, en in Wageningen weten ze niets van Landbouw en Nijmegen is protestant
Twente is wel de enige TU die eigenlijk gewoon een U is met ook T, toch?
  woensdag 2 maart 2016 @ 20:51:00 #226
165633 eriksd
The grand facade...
pi_160376411
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:44 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee man, Nelleke ging weg.
Bis bis bis
pi_160376444
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:51 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nee man, Nelleke ging weg.
Jammer, die gast die er nu zit bakt er niks van.
pi_160376459
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Twente is wel de enige TU die eigenlijk gewoon een U is met ook T, toch?
De niet-technische opleidingen doen het wel waardeloos trouwens :D
pi_160376475
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:49 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee, alleen die presentatrice stopt. Zelfs zij kon de stroom troep niet meer aan na drie decennia.
Ik vind het af en toe wel leuk om te kijken, maar je ziet op TV natuurlijk lang niet alle bagger die daadwerkelijk voorbij komt.
pi_160376488
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Die van de UvA ook, dat mag geen maatstaf zijn.
pi_160376508
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Snel afstoten dus. Genoeg andere plekken waar je die kan volgen. En dan gelijk TU voor de naam knallen.
pi_160376543
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:53 schreef Tchock het volgende:

[..]

Die van de UvA ook, dat mag geen maatstaf zijn.
Het leukste is nog wel dat de studievereniging van Technische Bestuurskunde en andere bestuursopleidingen geen bestuur heeft :D

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2016 20:55:27 ]
pi_160376573
Is dik-faber gescheiden?
Ik werk niet mee aan een gevestigd systeem wat niet werkt....
pi_160376607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:44 schreef eriksd het volgende:
Die gruwelijke r van dat mens. :{
pi_160376613
Waarom heb ik in de schipholtunnel wel 4G en in de delfttunnel niet? De ironie. :')
pi_160376621
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:46 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Een autist zeker?
Tsjalle van der Burg, best leuke onderzoekjes doet hij. :)
pi_160376663
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:57 schreef Rezania het volgende:
Waarom heb ik in de schipholtunnel wel 4G en in de delfttunnel niet? De ironie. :')
Waarschijnlijk omdat de Schipholtunnel alleen onder een landingsbaan door hoeft en de Delfttunnel onder een stad? Vage gok hoor.
pi_160376674
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:56 schreef Merode32 het volgende:
Is dik-faber gescheiden?
Vrouwenarts dr Dick Faber?
pi_160376703
quote:
15s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:59 schreef Tem het volgende:

[..]

Vrouwenarts dr Dick Faber?
We zitten hier in pol hoor......

Dik-faber CU
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:01:22 #240
450965 Heilwasser
Verworven smaak
pi_160376751
quote:
Nadenken is niet zo'n sterk punt van ingenieurs.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:02:49 #241
45206 Pietverdriet
pi_160376801
quote:
Omdat je provider het daar niet aanbied
pi_160376823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat de Schipholtunnel alleen onder een landingsbaan door hoeft en de Delfttunnel onder een stad? Vage gok hoor.
Nee, bij Schiphol hebben ze daadwerkelijk rekening gehouden met het feit dat er extra zendmast in de tunnel moet komen, in de Delft niet. Het aantal technische faalpunten bij de tunnel is Delft is zo hoog, de ironie is om te janken.
pi_160376843
Hehehe http://www.volkskrant.nl/(...)en-op-rijm~a4198448/

Ook mooie tegenreactie van de SGP :P
pi_160376847
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Omdat je provider het daar niet aanbied
In de delftunnel is nog geen 4 g omdat tijdens de bouw de providers niet wilde investeren, nu de overheid heeft geinvesteerd is er afgesproken dat binnenkort de providers hun apparatuur gaan plaatsen voor 4g.
pi_160376860
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:03 schreef Rezania het volgende:

[..]

Nee, bij Schiphol hebben ze daadwerkelijk rekening gehouden met het feit dat er extra zendmast in de tunnel moet komen, in de Delft niet. Het aantal technische faalpunten bij de tunnel is Delft is zo hoog, de ironie is om te janken.
In 1978 hebben ze rekening gehouden met zendmasten voor mobiel internet? Wat vooruitstrevend.
pi_160376981
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je kan gewoon kleine masten daar aanleggen als je dat wil hoor.
pi_160377007
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:04 schreef Merode32 het volgende:

[..]

In de delftunnel is nog geen 4 g omdat tijdens de bouw de providers niet wilde investeren, nu de overheid heeft geinvesteerd is er afgesproken dat binnenkort de providers hun apparatuur gaan plaatsen voor 4g.
Bron?

Ik was net aan het bellen met iemand die in die tunnel moet en het was echt irritant.
pi_160377247
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:11 schreef Kosmoproleet het volgende:

[..]

Bron?

Ik was net aan het bellen met iemand die in die tunnel moet en het was echt irritant.
http://www.ovpro.nl/trein(...)unnel-delft-te-duur/
http://www.ad.nl/ad/nl/32(...)-jaar-mogelijk.dhtml

In april is er een buitendienstelling gepland voor 4g apparatuur.
pi_160377261
Oh jee, 2 minuten geen internet in de tunnel. Teh Horror.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:22:03 #250
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160377327
quote:
11s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:19 schreef Tem het volgende:
Ja dat is heel eng, dan moet je misschien wel medepassagiers aan gaan kijken, brrrr ;(
pi_160377410
quote:
Je stopt er ook even, het is echt verschrikkelijk.
pi_160377452
quote:

[..]

[..]

Ik ken iemand die in Twente een master financial engineering deed.
pi_160377497
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:42 schreef Rezania het volgende:

[..]

Apart, ik had juist een een significant verschil verwacht. Maar goed, zal wel kloppen dan.
Misschien waren de data wel fake. Ik kon niet inzien waar ze vandaan kwamen. Dus die conclusie durf ik nog niet te trekken. :P
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:28:17 #254
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_160377533
Ik ga morgen met de trein *O*
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_160377565
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Snel afstoten dus. Genoeg andere plekken waar je die kan volgen. En dan gelijk TU voor de naam knallen.
Lekker studeren aan de TUT.
pi_160377599
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Munsterman?
pi_160377628
quote:
Ik begin dan direct te schelden altijd. Rood hoofd en zo.
pi_160377647
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Munsterman?
Hihi, 7/10.
pi_160377654
Goed, nog een aflevering kijken.
pi_160377688
Die Pegida-aanhangers worden ook steeds jonger. :(

pi_160377726
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:22 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ja dat is heel eng, dan moet je misschien wel medepassagiers aan gaan kijken, brrrr ;(
Lekker agressie uitoefenen op de ongelukkige tegen over je.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:33:21 #262
45206 Pietverdriet
pi_160377733
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:53 schreef Rezania het volgende:

[..]

Waarom? Tilburg is katholiek, maar noemt zich ook niet de Katholieke Universiteit Tilburg
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:33:55 #263
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_160377753
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:29 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Munsterman?
Jij bent zelden leuk, maar deze zit _O- _O-
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_160377765
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom? Tilburg is katholiek, maar noemt zich ook niet de Katholieke Universiteit Tilburg
Kun je daar ook voor gynaecoloog studeren?
pi_160377767
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Religie heeft sowieso niks te zoeken bij wetenschap. En waarschijnlijk ook omdat ze zichzelf niet langer KUT wilde noemen. :')
pi_160377797
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga morgen met de trein *O*
Ik heb net 2,5 uur in de trein gezeten. Was toch wel prima vertoeven, had vier stoelen voor mezelf.
pi_160377828
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:27 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Misschien waren de data wel fake. Ik kon niet inzien waar ze vandaan kwamen. Dus die conclusie durf ik nog niet te trekken. :P
Ja, dat kan nog gebeuren bij jullie natuurlijk. Bij ons komt de data regelrecht uit artikelen. :P Mag je ook dat artikel door gaan spitsen om je resultaten te verklaren. :')
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:36:22 #268
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160377842
Morgen weer minstens tweeënhalf uur naar Groningen treinen.
pi_160377843
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:26 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Daar valt dan ook genoeg aan te rekenen qua kosten natuurlijk. Niemand heeft wat aan een fabriek van 450 miljoen miljard euro die dik verlies draait onder zelf de beste omstandigheden.
pi_160377848
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:36 schreef Gutmensch het volgende:
Morgen weer minstens tweeënhalf uur naar Groningen treinen.
Haha, kom ik net vandaan.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:36:50 #271
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_160377857
quote:
6s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:35 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ik heb net 2,5 uur in de trein gezeten. Was toch wel prima vertoeven, had vier stoelen voor mezelf.
Ik morgen ook gok ik, pak morgen laat in de ochtend de trein richting Den Haag. Normaliter ga ik nooit met de trein.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:37:41 #272
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160377893
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Haha, kom ik net vandaan.
Is wel een leuke rit. Alleen jammer dat ik in Zwolle moet overstappen.
pi_160377903
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:05 schreef Tchock het volgende:

[..]

In 1978 hebben ze rekening gehouden met zendmasten voor mobiel internet? Wat vooruitstrevend.
Nou ja, ze zijn er in ieder geval wel onder Schiphol? En ik mag van een stad die een fucking TU heeft toch wel verwachten dat ze niet zo hard falen op een groot ingenieursproject. Ze gaan ook nieuwe draaideuren plaatsen nadat de oude zijn weggehaald omdat ze spontaan bij mensen in het gezicht vlogen als een trein door de tunnel reed. _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:04 schreef Merode32 het volgende:

[..]

Duurt lang iig.
pi_160377920
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:37 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je vandaag komt. Net Groningen - Leiden gedaan in één rit. Half uurtje later zou ik hebben moeten overstappen op Zwolle.
pi_160377949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ligt eraan waar je vandaag komt. Net Groningen - Leiden gedaan in één rit. Half uurtje later zou ik hebben moeten overstappen op Zwolle.
Klopt, wisselend is Rotterdam - Groningen en Den Haag - Leeuwarden doorgaand in een kruispatroon.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:39:31 #276
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_160377953
quote:
7s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:37 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Misschien treffen wij elkaar dan nog op CS :@
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_160377958
quote:
Het is irritant omdat er vaak problemen zijn in die tunnel en de NS dan dolleuk zegt van 'Check de app.' Ja hallo, hoe dan?!
pi_160377968
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:39 schreef Rezania het volgende:

[..]

Het is irritant omdat er vaak problemen zijn in die tunnel en de NS dan dolleuk zegt van 'Check de app.' Ja hallo, hoe dan?!
Op de treinWIFI natuurlijk.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:40:47 #279
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160377987
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:38 schreef Rezania het volgende:

[..]

Ja maar ik kom uit Arnhem dus. Die directe verbinding is al lang geleden geschrapt helaas.
pi_160378011
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Op de treinWIFI natuurlijk.
Die werkt niet. ;(
pi_160378026
Wat denken jullie eigenlijk van Jongeren partijen? Ik zie zelf het nut er nog niet zo van in. Het meeste talent wat er uit komt rollen zijn toch meestal van die beroeps politici zonder enig ideaal.
Mijn beeld gaat dan ook niet veel verder dan de JD, maar met hun moties was ik ook niet zo tevreden, rest van de partij overigens ook niet. :')
pi_160378056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:41 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Het meeste talent wat er uit komt rollen zijn toch meestal van die beroeps politici zonder enig ideaal.
Mijn beeld gaat dan ook niet veel verder dan de JD
Ok.
pi_160378098
quote:
Wat denken jullie eigenlijk van Jongeren partijen? Ik zie zelf het nut er nog niet zo van in. Het meeste talent wat er uit komt rollen zijn toch meestal van die beroeps politici zonder enig ideaal.
Mijn beeld gaat dan ook niet veel verder dan de JD, maar met hun moties was ik ook niet zo tevreden, rest van de partij overigens ook niet. :')
Na de doodsbedreiging via Twitter van die jongerenpartij uit Friesland, de reactie van de jongerenpartij van de PVV op die hoogleraar en die Zweedse jongerenpartij die necrofilie en incest wilde legaliseren heb ik er niet meer zoveel hoop in.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:44:21 #284
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160378119
Goed te zien dat de "ignore"-functie nu ook in de mobiele layout werkt.

Sorry php :*
pi_160378156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:43 schreef Rezania het volgende:

[..]

Na de doodsbedreiging via Twitter van die jongerenpartij uit Friesland, de reactie van de jongerenpartij van de PVV op die hoogleraar en die Zweedse jongerenpartij die necrofilie en incest wilde legaliseren heb ik er niet meer zoveel hoop in.
Necrofilie legaliseren is in Nederland gelukkig niet nodig. Is al niet verboden.
pi_160378167
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:44 schreef Gutmensch het volgende:
Goed te zien dat de "ignore"-functie nu ook in de mobiele layout werkt.

Sorry php :*
Ik ben php niet ;(
Wie is überhaupt php?
pi_160378170
quote:
14s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:45 schreef Tchock het volgende:

[..]

Necrofilie legaliseren is in Nederland gelukkig niet nodig. Is al niet verboden.
Echt? :{ Wtf. :') Dus je mag wel seks hebben met een lijk maar niet zomaar de organen eruit nemen? Logica. _O-
pi_160378212
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:45 schreef Rezania het volgende:

[..]

Echt? :{ Wtf. :') Dus je mag wel seks hebben met een lijk maar niet zomaar de organen eruit nemen? Logica. _O-
Mooi hè. Als je het lijk uit een graf trekt is het wel grafschennis maar verder niet.
pi_160378220
quote:

[..]

Weet ik nog niet mang, misschien ga ik gewoon verder in het vakgebied.
pi_160378251
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 20:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:

[..]

Dat doet me een beetje denken aan wat Terlouw laatst zei in de Volkskrant. O+
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:47:41 #291
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_160378252
quote:
Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_160378288
quote:
Jongerenpartijen zijn wel cool. Het is toch minder serieus dan het "echt", maar vaak kun je wel wat meer acties met jongeren doen. De Jonge Socialisten, ROOD en Dwars hebben bijvoorbeeld met de vakbeweging jongeren weten te mobiliseren tegen het jeugdloon. :)
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:50:07 #293
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_160378328
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Jongerenpartijen zijn wel cool. Het is toch minder serieus dan het "echt", maar vaak kun je wel wat meer acties met jongeren doen. De Jonge Socialisten, ROOD en Dwars hebben bijvoorbeeld met de vakbeweging jongeren weten te mobiliseren tegen het jeugdloon. :)
ik weet er nòg een: CDJA
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
pi_160378347
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:50 schreef Treehut362 het volgende:

[..]

ik weet er nog een: CDJA
Dat is er ook een ja. :Y)
pi_160378354
Wat een ongelofelijke zaadwedstrijd.
  woensdag 2 maart 2016 @ 21:54:41 #296
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160378499
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:50 schreef Tchock het volgende:
Wat een ongelofelijke zaadwedstrijd.
Vooral voor Utrecht.
pi_160378560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ja, maar als ze dan aankomen met 'legaliseren van nierhandel' op het D66 congres, of die XTC-shop die compleet voorbij de huidige Opiumwet gaat en dus geen enkele invloed krijgt op het huidige beleid. Dan vraag je toch wel af wat de meerwaarde ervan is.
pi_160378622
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:54 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Vooral voor Utrecht.
Beide ploegen zijn dramatisch. Alleen één ploeg bestaat uit profvoetballers.
  woensdag 2 maart 2016 @ 22:00:40 #299
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_160378739
quote:
10s.gif Op woensdag 2 maart 2016 21:57 schreef Tchock het volgende:

[..]

Beide ploegen zijn dramatisch. Alleen één ploeg bestaat uit profvoetballers.
Voor VVSB os het gewoon een hele prestatie om zo lang de nul te houden tegen een eredivisieclub. Die vinden deze stand na 57 minuten echt niet kut.
  † In Memoriam † woensdag 2 maart 2016 @ 22:00:56 #300
137949 Disana
pi_160378750
Ik heb trouwens vandaag met het nieuwe modem 5G gekregen. Toch maar eens een modern mobieltje kopen.
pi_160378777
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 22:00 schreef Disana het volgende:
Ik heb trouwens vandaag met het nieuwe modem 5G gekregen. Toch maar eens een modern mobieltje kopen.
Ik neem aan dat je 4G bedoelt? 5G is nog nergens functioneel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')