Inmiddels niet meer na DM contact. We liggen politiek gezien nog wel redelijk uit elkaarquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hier een topic van een TS waar je volledig onbekend mee bent:
POL / Wetsvoorstel computercriminaliteit III
Wie is php, en wat stemt hij?quote:
Nu is ironische genoeg denk ik een encryptie algoritme op een handzaam apparaat lastiger te omzeilen dan de meeste protocollen op het internet. (SSL is gewoon een protocol op basis van vertrouwen, en standaard HTTP is zo uitleesbaar als maar kan)quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, dat is eigenlijk het probleem. Het lijkt mij best plausibel dat het echt niet zo is dat de FBI de telefoon kan kraken. Maar de openbaarheid van de hele kwestie verbaast mij nogal en vind ik haast verdacht.
Dan liever het origineel:quote:
AH uiteraard. Maar Jumbo zou ook prima zijn. Enkel verliezers kunnen niet tegen listeria.quote:
Wat voor gegevens gaat het precies om? De Nederlandse justitie kan telefoons in elk geval kraken (dat wil zeggen: toegang krijgen tot de bestanden die er op staan zonder de PIN-code).quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:19 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nu is ironische genoeg denk ik een encryptie algoritme op een handzaam apparaat lastiger te omzeilen dan de meeste protocollen op het internet. (SSL is gewoon een protocol op basis van vertrouwen, en standaard HTTP is zo uitleesbaar als maar kan)
Een encryptie protocol omzeilen is lastiger op zo'n low-level device. Dan moet je denk ik de boel openhalen, en hopen dat de random nummer generator niet zo random is.
Maar het blijft een lastig onderwerp om goed over te kunnen discussiėren zonder je op wappie BNW terrein te begeven, maar verdacht is de openheid zeker. Misschien proberen een soort aversie tegen encryptie te creėren bij het onwetende publiek? Hillary en Trump maken in iedergeval goed gebruik van alle angst.
Het is toch maar listeriahysteria.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
AH uiteraard. Maar Jumbo zou ook prima zijn. Enkel verliezers kunnen niet tegen listeria.
Uiteraard, mijn excuses.quote:
Het gaat bij de FBI en Apple telefoon om lokale gegevens geloof ik. Ben ook benieuwd hoe de Nederlandse Justitie dat wel kan fixen. Aftappen is niet zo lastig, maar van afstand snuffelen in de telefoon is technisch wat lastiger zo niet bijna onmogelijk. Anders zouden criminelen ook massaal gebruik maken van die mogelijkheid.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor gegevens gaat het precies om? De Nederlandse justitie kan telefoons in elk geval kraken (dat wil zeggen: toegang krijgen tot de bestanden die er op staan zonder de PIN-code).
Nederlandse justitie moet dan uiteraard beschikking hebben over de telefoon.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Het gaat bij de FBI en Apple telefoon om lokale gegevens geloof ik. Ben ook benieuwd hoe de Nederlandse Justitie dat wel kan fixen. Aftappen is niet zo lastig, maar van afstand snuffelen in de telefoon is technisch wat lastiger zo niet bijna onmogelijk. Anders zouden criminelen ook massaal gebruik maken van die mogelijkheid.
Ik had het dan ook over vanaf afstand. Daarin staan criminelen en overheden gelijk tot mijn weten. Tappen lukt criminelen niet omdat ze geen makkelijk toegang hebben tot belangrijke punten in het infrastructuur. Iets waar de overheid gewoon gebruik van kan maken.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nederlandse justitie moet dan uiteraard beschikking hebben over de telefoon.
Verder is dat laatste een drogreden. Criminelen gebruiken ook niet massaal locatiegegevens van telefoons en ze tappen ook geen gesprekken af. Dat doet justitie wel, op enorme schaal.
Ben je een beetje schizo aan het worden Robin?quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Als encryptie aanstaat is mijn toestel helaas langzamer.
En met succes. Vergelijk de Franse situatie maar eens met de Italiaanse.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Ik geloof dat de Fransen in hun eigen land historisch gezien een van de meest rigide vormen van assimilatiepolitiek hebben gekend, wat later ook als voorbeeld heeft gediend voor de jonge Turkse Republiek, naast de Franse laicitie natuurlijk.
Ik heb het overigens helemaal niet aanstaan, ben wat gematigder geworden qua mijn pro-privacy statements. Het lukt niet om je af te schermen zonder een beetje normaal te kunnen leven/werken. Dan maar hopen dat de mensen die er mee aan de haal gaan een beetje een normale opleiding afgemaakt hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:39 schreef robin007bond het volgende:
Als encryptie aanstaat is mijn toestel helaas langzamer.
Ah, zoiets vermoedde ik alquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:35 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over vanaf afstand. Daarin staan criminelen en overheden gelijk tot mijn weten. Tappen lukt criminelen niet omdat ze geen makkelijk toegang hebben tot belangrijke punten in het infrastructuur. Iets waar de overheid gewoon gebruik van kan maken.
Lokaal kun je best veel uitlezen. Zeker bij Android telefoons die niet standaard encryptie hebben.
Maar Apple heeft zo'n trucje er opstaan die de telefoon volledig encrypt wanneer de telefoon als gestolen aangegeven wordt. Die is tot nu toe vrijwel onkraakbaar, wat best wel mooi is.
Ik zit nog wel op wat technische forums en daar komen nog wel eens mensen binnen met een (gestolen) Marktplaats/Ebay iPhone die niet aan kan. Die hebben we alleen nog maar kunnen teleurstellen
Haha dat krabben aan zijn nek is zo veelzeggend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Rezania het volgende:
Chris Christie looked like he was regretting his endorsement as he watched Trump talk to reporters
[ afbeelding ]
Criminelen zijn ook gewoon teringdom over het algemeen. Zat vandaag opsporing gezocht te kijken, gingen ze een bejaarde overvallen. Buit was uiteindelijk een ouwe mobiel en tien euro of zo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, zoiets vermoedde ik alUitstekend dat dat nog niet mogelijk is, inderdaad. Hopen dat 't zo blijft.
Als je ooit iets crimineels wil doen sowieso telefoons vermijden, trouwens. Waarom criminelen daar zelf niet op komen is me echt een raadsel.
Ik heb afgelopen maanden stage gelopen bij een advocaat en criminelen zijn echt nog veel dommer dan ik daarvoor dacht.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Criminelen zijn ook gewoon teringdom over het algemeen. Zat vandaag opsporing gezocht te kijken, gingen ze een bejaarde overvallen. Buit was uiteindelijk een ouwe mobiel en tien euro of zo.Dan denk je echt niet na hoor.
Anonieme telefoon die je na de daad in het kanaal flikkert zou misschien nog wel een optie kunnen zijn. Moet je hem alleen niet aanzetten in je huisquote:Op woensdag 2 maart 2016 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, zoiets vermoedde ik alUitstekend dat dat nog niet mogelijk is, inderdaad. Hopen dat 't zo blijft.
Als je ooit iets crimineels wil doen sowieso telefoons vermijden, trouwens. Waarom criminelen daar zelf niet op komen is me echt een raadsel.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Monolith het volgende:
Denkt Robin007Bond nu dat als hij gaat discussiėren met zijn kloon PolitiekGeaard, mensen die twee niet meer aan elkaar kunnen relateren?
Heftig. Ik heb de strijd niet opgegeven en probeer zo privacybewust mogelijk te leven. Mijn software moet vrije software zijn (en dus niet proprietary). Verder heb ik allerlei extensies die mijn privacy beschermen, gebruik ik geen Google en gebruik ik ook geen proprietary software op mijn telefoon (helaas met uitzondering van wat drivers en WhatsApp).quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:49 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik heb het overigens helemaal niet aanstaan, ben wat gematigder geworden qua mijn pro-privacy statements. Het lukt niet om je af te schermen zonder een beetje normaal te kunnen leven/werken. Dan maar hopen dat de mensen die er mee aan de haal gaan een beetje een normale opleiding afgemaakt hebben.
Ik had 'm ook snuggerder ingeschat.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Monolith het volgende:
Denkt Robin007Bond nu dat als hij gaat discussiėren met zijn kloon PolitiekGeaard, mensen die twee niet meer aan elkaar kunnen relateren?
Ja, dat kan inderdaad prima. Leer een paar relevante nummers uit je hoofd of schrijf ze op een briefje.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:52 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Anonieme telefoon die je na de daad in het kanaal flikkert zou misschien nog wel een optie kunnen zijn. Moet je hem alleen niet aanzetten in je huis
De media konden hun lol ook niet op:quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Rezania het volgende:
Chris Christie looked like he was regretting his endorsement as he watched Trump talk to reporters
[ afbeelding ]
Heheh, dikke knuppel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik had 'm ook snuggerder ingeschat.
Damn AOSP dus? Heb je dan ook een distributie vanaf hier: http://www.gnu.org/distros/free-distros.html?quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heftig. Ik heb de strijd niet opgegeven en probeer zo privacybewust migelijk te leven. Mijn software moet vrije software zijn (en dus niet proprietary). Verder heb ik allerlei extensies die mijn privacy beschermen, gebruik ik geen Google en gebruik ik ook geen proprietary software op mijn telefoon (helaas met uitzondering van wat drivers en WhatsApp).
Kun je met die andere account niet weer lekker rechts doen?quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Plz niet teveel de accounts linken. Je weet hoe belangrijk ik privacy vind.
Cyanogenmod, maar zonder Play Store en dergelijke.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Damn AOSP dus? Heb je dan ook een distributie vanaf hier: http://www.gnu.org/distros/free-distros.html?
Haha, ja. Ik gebruik sowieso uBlock Origin en dan heb ik hem op hard mode staan. Iedere javascript naar een externe site moet ik eerst handmatig goedkeuren.quote:Als je echt veilig wilt zijn moet je Javascript uitzetten, Cookies blokkeren en bidden tot god dat je SSL verbinding niet afgetapt wordt, wat betekend dat niets meer op het internet werkt.
Nadeel is nog wel steeds dat je IP dan bekend is. En dan moet je gaan relayen met proxies via TOR of VPNs.
Gewoon enkel Tails gebruiken, zoals de journalisten in Rusland.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cyanogenmod, maar zonder Play Store en dergelijke.
En ja, ik heb een GNU/Linux-distributie uit die lijst.Wat goed dat je GNU kent (wat toevallig
).
Vrij hardcore, maar vooral doen als je het chill vind.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:02 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Cyanogenmod, maar zonder Play Store en dergelijke.
En ja, ik heb een GNU/Linux-distributie uit die lijst.Wat goed dat je GNU kent (wat toevallig
).
[..]
Haha, ja. Ik gebruik sowieso uBlock Origin en dan heb ik hem op hard mode staan. Iedere javascript naar een externe site moet ik eerst handmatig goedkeuren.
https://github.com/gorhill/uBlock/wiki/Blocking-mode:-hard-mode
Daarnaast heb ik HTTPS Everywhere en gebruik ik bijna altijd een VPN. Voor cookies heb ik self-destructing cookies, die na ieder bezoek de cookies van een site weer wist.
Oh ja, CanvasBlocker gebruik ik ook soms omdat canvas tegenwoordig ook gebruikt wordt voor fingerprinting.
Wel cool dat je een Thinkpad hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:07 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Vrij hardcore, maar vooral doen als je het chill vind.
Hier is RMS niet zo blij met mijn installatie:
[ afbeelding ]
Maar goed het houdt bij die nieuwe Intel chips daar al op want die hebben gewoon die binary blobs nodig om een beetje stabiel te draaien.
Stel je niet aan Robin, je kan je domme posts van vroeger gewoon aan je puberteit wijten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Plz niet teveel de accounts linken. Je weet hoe belangrijk ik privacy vind.
Zijn er voorbeelden van bijvoorbeeld politici die zulke domme dingen hebben gezegd en ermee zijn weggekomen omdat ze puberteit de schuld gaven?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:09 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Stel je niet aan Robin, je kan je domme posts van vroeger gewoon aan je puberteit wijten.
Zwaar kreng, waardeloos touchpad. Was goedkoper door Universiteit subsidie maar anders had ik achteraf wat anders gekozen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Wel cool dat je een Thinkpad hebt.
Ja, die binary blobs voor Intel zijn vervelend. Daarom heb ik dus geen ucode updates.![]()
Je zou echt makkelijk zonder virtualbox kunnen. Daar heb je simpelweg qemu voor.
Als vervanger voor Adobe Flash Player gebruik ik mpv + youtube-dl. Deze ondersteunt bijna elke streaming site die je kan vinden en zelf een nieuwe site toevoegen is niet zo moeilijk.
https://github.com/rg3/yo(...)cs/supportedsites.md (NPO etc. staat er ook gewoon op!)
Oh. Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zwaar kreng, waardeloos touchpad. Was goedkoper door Universiteit subsidie maar anders had ik achteraf wat anders gekozen.
Ik heb nog nooit gehoord dat domme uitspraken uit de puberteit tegen iemand zijn gebruikt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelden van bijvoorbeeld politici die zulke domme dingen hebben gezegd en ermee zijn weggekomen omdat ze puberteit de schuld gaven?
Je kent de TS niet?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:11 schreef Rezania het volgende:
POL / Vluchtelingen apart opvangen
Wat is dit voor gaar topic?
Verbaast me ook niks eigenlijk. Alleen de figuren die grote buiten binnenhalen kunnen een beetje nadenken geloof ik.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maanden stage gelopen bij een advocaat en criminelen zijn echt nog veel dommer dan ik daarvoor dacht.
Bellen tijdens je inbraak met de mede-inbrekers? Hoe haal je het in je hoofd?
Nu zijn de meeste politici nog van de zwart-wit TV, dan is het ook moeilijker te achterhalen wat voor uitspraken daar gedaan werden.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat domme uitspraken uit de puberteit tegen iemand zijn gebruikt.
Sommige Lenovo Thinkpads zijn de enige laptops die een volledig vrije BIOS kunnen krijgen.quote:
Oh ze kunnen best iets raars in een schoolkrantje hebben geschreven natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Nu zijn de meeste politici nog van de zwart-wit TV, dan is het ook moeilijker te achterhalen wat voor uitspraken daar gedaan werden.
Soms raak ik er een beetje paranoļde over eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:12 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehoord dat domme uitspraken uit de puberteit tegen iemand zijn gebruikt.
Clean install is genoeg imo.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommige Lenovo Thinkpads zijn de enige laptops die een volledig vrije BIOS kunnen krijgen.
Of je blijft gewoon een corporate slave.![]()
Ja, ik heb geen aluhoedje. En de meeste games draaien niet op Linux.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tssss. En dan ook nog eens Windows zeker?
Ja, dat had ik al door.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, die gozer is gewoon niet wijs.
Brrr.. En dat noemt zichzelf een bčta.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen aluhoedje. En de meeste games draaien niet op Linux.
Ik draai Linux eigenlijk alleen maar omdat elke compiler en/of package manager super brak werkt op Windows, en te pauper ben voor een macbookjequote:Op woensdag 2 maart 2016 19:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Tssss. En dan ook nog eens Windows zeker?
Dat ik toevallig een interesse heb in biotechnologie betekent niet gelijk dat ik een computerfapper ben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Brrr.. En dat noemt zichzelf een bčta.
Daarnaast zijn games nou ook weer niet de meest verlichte vorm van media.
(Al draai ik stiekem een dual boot enkel voor games. Sssst niet verder vertellen.)
quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:20 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik draai Linux eigenlijk alleen maar omdat elke compiler en/of package manager super brak werkt op Windows, en te pauper ben voor een macbookje
Stallman is een beetje een autist die het niet kan verkroppen dat iedereen het Linux noemt en daarom vindt dat het GNU/Linux heet. Terwijl de meeste tools die je gebruikt buiten Linux of het GNU-Project zitten, of zelfs van het oude UNIX komen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]![]()
Op zich ook een goede reden.
Waarom ben je niet Het Pad™ van Stallman gaan volgen?
Ik was bij Pax, hij is verslaafd aan de Mac.quote:
Het schijnt dat Trump hem gijzelt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 18:50 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige tools komen inderdaad van UNIX, maar ze zijn helemaal herschreven door mensen van GNU. Echt eerlijk vind ik het dus niet om ze geen credits te geven. En ja, er wordt ook veel software daarbuiten gebruikt, maar dan kun je wel eeuwig doorgaan en krijg je: GNU/Gnome/X11/Linux etc.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:34 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Stallman is een beetje een autist die het niet kan verkroppen dat iedereen het Linux noemt en daarom vindt dat het GNU/Linux heet. Terwijl de meeste tools die je gebruikt buiten Linux of het GNU-Project zitten, of zelfs van het oude UNIX komen.
Mwah, dat valt reuze mee. Red Hat doet goede zaken met GPL. Daarnaast betekent GPL niet meteen dat je je software niet mag verkopen. Je kan prima software verkopen en de broncode daarbij leveren. Maar goed, als je met dit soort kunstmatige trucjes je software geheim moet houden zie ik dat meer als een defect in het huidige sociaaleconomische systeem.quote:Daarnaast slurpt de GPL licentie alle mogelijkheid tot commercieel gebruik uit een project. Wat leuk is voor een hobby projectje waar je nog een beetje om geeft. Voor de rest zit het innovatie eigenlijk alleen maar tegen. Alles wat niet GPL is, is volgens Stallman en GNU evil, wat gewoon idioot is.
Ja, Gerrit Zalm was PvdA-lid.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zijn er voorbeelden van bijvoorbeeld politici die zulke domme dingen hebben gezegd en ermee zijn weggekomen omdat ze puberteit de schuld gaven?
Trump was laatst bij de Colbert Show (geloof ik). Moest hij antwoorden of een afspraak van hem kwam of van een satirisch rechts typetje van Colbert. Ging hem goed af, maar leek af en toe wel heel erg op elkaar.quote:
Bij welke drugs precies?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Soms raak ik er een beetje paranoļde over eerlijk gezegd.
Eigen verantwoordelijkheid volledig uit de deur natuurlijk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was bij Pax, hij is verslaafd aan de Mac.
Klinkt meer en meer als de Polderturk van POL.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die TS wint elk jaar wel een negatieve POL-trofee.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die TS wint elk jaar wel een negatieve POL-trofee.
Red Hat levert dan ook een service. Veel super interessante dingen doen ze niet met hun code. Daarnaast is het praktisch naast Canonical ook het enige grote bedrijf die er aan verdient.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:39 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sommige tools komen inderdaad van UNIX, maar ze zijn helemaal herschreven door mensen van GNU. Echt eerlijk vind ik het dus niet om ze geen credits te geven. En ja, er wordt ook veel software daarbuiten gebruikt, maar dan kun je wel eeuwig doorgaan en krijg je: GNU/Gnome/X11/Linux etc.
De historische wortels rechtvaardigen het naar mijn mening wel dat er gewoon GNU/Linux gezegd wordt.Daarnaast leg je daarmee ook de nadruk op de ideologie van vrijheid.
[..]
Mwah, dat valt reuze mee. Red Hat doet goede zaken met GPL. Daarnaast betekent GPL niet meteen dat je je software niet mag verkopen. Je kan prima software verkopen en de broncode daarbij leveren. Maar goed, als je met dit soort kunstmatige trucjes je software geheim moet houden zie ik dat meer als een defect in het huidige sociaaleconomische systeem.
Als volgens jouw theorie het innovatie echt zo hard tegenhoudt, dan zouden de BSD-distributies het allerbeste ooit zijn en het best gesupport door fabrikanten. Het tegendeel is echter waar.
Stallman heeft trouwens echt geen hekel aan alles dat niet GPL is. Andere licenties noemt hij ook gewoon net zo goed vrije licenties. Het verschil met GPL en die licenties is dat ik GPL meer als een soort constitutie zie: het garandeert ook dat de software altijd vrij blijft.
Nee, volgens mij heeft hij niet veel trofeeėn in de wacht gesleept.quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Niet? Er is veel concurrentie natuurlijk.
Hij is nr. 13quote:
Ik ben ongeluk?quote:Op woensdag 2 maart 2016 19:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hij is nr. 13
Plaats Naam Posts
# 1 tong80 599.448
# 2 Ajacied422 391.852
# 3 Karina 313.265
# 4 Dr_Flash 288.769
# 5 yvonne 272.319
# 6 ToT 268.104
# 7 D. 260.952
# 8 Samzz 246.725
# 9 chufi 245.641
# 10 Stuart 243.520
# 11 Pheno 241.935
# 12 remlof 241.707
# 13 Rezania 221.880
LST Delftenaar toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |