Ook als je naar andere staten kijkt, vind ik het aantal stemmen op kandidaten die niet meer meedoen erg verbazingwekkend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:23 schreef L3gend het volgende:
Gilmoregod wint een county in Massachusetts![]()
[ afbeelding ]
Redelijk bizarquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:23 schreef L3gend het volgende:
[ afbeelding ]
Is volgens mij gewoon een foutje, trouwens. Trump lijkt daar gewonnen te hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:23 schreef L3gend het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea is één enkele plaats in Suffolk County. Gilmore zal dus in die plaats wel gewonnen hebben, maar Trump heeft de county gewonnen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 05:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is volgens mij gewoon een foutje, trouwens. Trump lijkt daar gewonnen te hebben.
Ik keek niet goed. Ze hebben Gilmore gewoon weggelaten uit de uitslag...quote:Op woensdag 2 maart 2016 05:40 schreef Royyy het volgende:
[..]
Chelsea is één enkele plaats in Suffolk County. Gilmore zal dus in die plaats wel gewonnen hebben, maar Trump heeft de county gewonnen.
Wel leuk die animatiesquote:Op woensdag 2 maart 2016 06:39 schreef BlaZ het volgende:
http://www.theguardian.co(...)-live-state-by-state
Dit is wel een interessante link. Iets wat heel sterk opvalt is dat Trump veel meer kiezers heeft op het platteland.
Rubio zit in de stad Atlanta boven de 40%, daarbuiten vrijwel nergens boven de 20%. Hetzelfde in Arkansas waar hij wel Little Rock wint maar daarbuiten slechts 1 county. Hetzelfde in Oklahama City, Nashville en Memphis.
Niks. Alaska ligt, zoals je weet, helemaal in het westen, dus daar zijn de stembussen pas gesloten toen het aan de oostkust al middernacht was. Oftewel om 06:00 uur Nederlandse tijd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |