35% al geteld, en Rubio zit op 19.1%quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:14 schreef Elfletterig het volgende:
In Texas is nog geen 2 procent van de stemmen geteld. Het kan nog wel bijtrekken voor Rubio.
Was een grapje he.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:14 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Totaal niet. Maar dit is gewoon beschamend. Voor zijn bestwil zou hij beter stoppen
Was op CNN, die lopen voor op de meeste sitesquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
35% al geteld, en Rubio zit op 19.1%
Ik zie het nu. Het zijn wel dezelfde stemaantallen, maar gek genoeg staat er 2,7 procent reporting.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:20 schreef L3gend het volgende:
[..]
Was op CNN, die lopen voor op de meeste sites
Ook in Tennessee zit Rubio onder de threshold
There it is everybody, the 25 second memorised speech!quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:38 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Dit x100 ja. Wat een ontzettende achterbakse onbetrouwbare opportunistische slapjanus.
En Rubio zakt in Texas verder weg. Nu op 18,8 procent, dus verder weg van de treshold.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:39 schreef skysherrif het volgende:
Rick scott (governor florida) endorsed Trump.
Rubio BTFO
Rubio doet het goed, waar de threshold laag is, maar slecht waar de threshold hoog isquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En Rubio zakt in Texas verder weg. Nu op 18,8 procent, dus verder weg van de treshold.
quote:Rubio Is In Danger Of Missing Key Delegate Thresholds In Several States
If there’s a theme for Rubio so far tonight, it could be that he’s falling tantalizingly short in multiple places and probably wishes he could redistribute some of his voters across state lines. It looks as if he’ll just barely fall short of winning Virginia, where he’s on track to lose to Trump by just 2 points. But the bigger suspense is whether he will meet thresholds to win statewide delegates in places like Georgia, Tennessee, Texas and Vermont.
Interestingly, Rubio seems to be well above 20 percent in Arkansas and Oklahoma, and he doesn’t really need to be: The thresholds there are just 15 percent. However, the really bad news for Rubio backers: He’s winning 19.5 percent of the vote so far in Vermont, 18.9 percent in Texas, 16 percent in Alabama and 19.9 percent in Tennessee. In all those states, the thresholds are 20 percent. His best-looking state with a 20 percent threshold right now is Georgia, where he’s taking 22 percent.
Things could change, but Rubio better hope he can up his game in late returns from these crucial states. Otherwise, he could trail Cruz substantially in delegates at the end of the night, despite winning a comparable share of the national vote
Hoezo slechte avond voor Carson, heel rustige avond voor hem, zal lekker hebben geslapen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Voorlopige samenvatting van de nacht lijkt me:
Slechte avond voor Sanders, prima avond voor Cliinton
Slechte avond voor Rubio, Kasich en Carson, prima avond voor Trump; Cruz leeft nog.
True, hoewel Kasich niet zo'n slechte avond heeft, hij doet het verrassend goed in Vermont. Maar hij gokt alles in Ohioquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:50 schreef Elfletterig het volgende:
Voorlopige samenvatting van de nacht lijkt me:
Slechte avond voor Sanders, prima avond voor Cliinton
Slechte avond voor Rubio, Kasich en Carson, prima avond voor Trump; Cruz leeft nog.
Call me stupid, maar dit snap ik niet. Wat heeft het voor zin om alles op 1 staat te zetten en de rest hard te verliezen. Hij kan toch nu nog onmogelijk winnenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:52 schreef L3gend het volgende:
[..]
True, hoewel Kasich niet zo'n slechte avond heeft, hij doet het verrassend goed in Vermont. Maar hij gokt alles in Ohio
Ik snap ook niet waarom hij nog meedoet, hij hindert alleen Rubio. Waarschijnlijk denkt hij als hij Ohio wint (WTA), dat hij momentum krijgt en de establishment kandidaat wordt en dan de rest van de WTA staten kan winnenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Call me stupid, maar dit snap ik niet. Wat heeft het voor zin om alles op 1 staat te zetten en de rest hard te verliezen. Hij kan toch nu nog onmogelijk winnen
Blijven leven tot de convention is ook een optie, als er daarop uitdraait dat daar de kandidaat gekozen wordt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:58 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij nog meedoet, hij hindert alleen Rubio. Waarschijnlijk denkt hij als hij Ohio wint (WTA), dat hij momentum krijgt en de establishment kandidaat wordt en dan de rest van de WTA staten kan winnen
Precies. Grote kans dat Rubio, Vermont vanavond had gewonnen als Kasich eruit was.quote:Op woensdag 2 maart 2016 03:58 schreef L3gend het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij nog meedoet, hij hindert alleen Rubio. Waarschijnlijk denkt hij als hij Ohio wint (WTA), dat hij momentum krijgt en de establishment kandidaat wordt en dan de rest van de WTA staten kan winnen
Slechte avond, lijkt hetquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo slechte avond voor Carson, heel rustige avond voor hem, zal lekker hebben geslapen.
Waar plaats je rubio
Vermont niet, Kasich maakt nog kleine kans om Vermont te winnen. Maar zeker Virginia en threshold in Texas en andere statenquote:Op woensdag 2 maart 2016 03:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies. Grote kans dat Rubio, Vermont vanavond had gewonnen als Kasich eruit was.
twitter:CarrieNBCNews twitterde op woensdag 02-03-2016 om 04:01:00Wowza re: Clinton margins with black voters tonightAlabama : 92-6Arkansas: 90-10 GA: 83-16OK: 75-22TX : 80-18 TN: 85-12VA: 84-16 reageer retweet
Ook als je naar andere staten kijkt, vind ik het aantal stemmen op kandidaten die niet meer meedoen erg verbazingwekkend.quote:Op woensdag 2 maart 2016 04:23 schreef L3gend het volgende:
Gilmoregod wint een county in Massachusetts![]()
[ afbeelding ]
Redelijk bizarquote:Op woensdag 2 maart 2016 04:23 schreef L3gend het volgende:
Gilmoregod wint een county in Massachusetts![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |