Het motief van de Hema is geld verdienen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Lees gerust al mijn posts uit deel 1 terug. Ik heb niet veel meer gezegd dan dat ik de motieven van de HEMA niet vertrouw en dat ze de schijn tegen hebben.
Ik vertrouw die motieven trouwens nog steeds niet. Zoals ik in deel 1 ook al zei: leer mij bedrijven kennen die op deze manier proberen om een verandering voorzichtig te introduceren.
En aangezien alle plaatjes uit deel 1 in de herhaling gaan, post ik deze ook nog even opnieuw.
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op de user die mij uitlegt waarom deze mix in het Duits geen "versteckmischung" heet.
Het zijn inderdaad paasartikelen, maar waarom wordt het beestje niet gewoon bij zijn naam genoemd: Paashaas, i.p.v. chocolade haas, paaseieren i.p.v. verstopeieren en een vrolijk Pasen allemaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:35 schreef Apekoek het volgende:
Wat een gemelk om niets, hele fucking Hema staat nu strak van de paasartikelen.
Dat doen ze ook gewoon, Gia.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:54 schreef Gia het volgende:
Het zijn inderdaad paasartikelen, maar waarom wordt het beestje niet gewoon bij zijn naam genoemd: Paashaas, i.p.v. chocolade haas, paaseieren i.p.v. verstopeieren en een vrolijk Pasen allemaal.
Met één gouden ei erin, om de zoektocht extra leuk te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat doen ze ook gewoon, Gia.
Hier:
http://www.hema.nl/winkel/feest-en-cadeau/pasen
Én ze verkopen zakjes verstopeieren, een of andere marketinggimmick voor kinderen, weten wij veel.
Maar op de folder staat Vrolijk voorjaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hier:
Én ze verkopen zakjes verstopeieren, een of andere marketinggimmick voor kinderen, weten wij veel.
Sla die folder gewoon eens open in plaats van te miepenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar op de folder staat Vrolijk voorjaar.
En nu?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
geld moet toch rollenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat ze flink uitpakken met Pasen vanuit commercieel oogpunt.
Jawel, ze doen dat ook, maar door hier en daar de term Pasen weg te laten, prijzen ze deze producten ook voor een bredere markt aan, want ik denk niet dat een mislim paashaasjes koopt, maar wel chocolade kippen. En die aanpassing vind ik niet nodig. Pasen is pasen. Je hoeft het niet te vieren om de producten te eten!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hier:
Kijk eens op de volgende pagina's voor je het gemiep van de bange mensen weer eens blind gelooft...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, ze doen dat ook, maar door hier en daar de term Pasen weg te laten, prijzen ze deze producten ook voor een bredere markt aan, want ik denk niet dat een mislim paashaasjes koopt, maar wel chocolade kippen. En die aanpassing vind ik niet nodig. Pasen is pasen. Je hoeft het niet te vieren om de producten te eten!
Ja, dat heet ook wel: handel.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:12 schreef Gia het volgende:
Jawel, ze doen dat ook, maar door hier en daar de term Pasen weg te laten, prijzen ze deze producten ook voor een bredere markt aan.
Denk je echt dat moslims wel chocolade hazen kopen????? Dat terwijl dat allemaal bij de symboliek van Pasen (en ook nog eens de heidense symboliek) hoort?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Jawel, ze doen dat ook, maar door hier en daar de term Pasen weg te laten, prijzen ze deze producten ook voor een bredere markt aan, want ik denk niet dat een mislim paashaasjes koopt, maar wel chocolade kippen. En die aanpassing vind ik niet nodig. Pasen is pasen. Je hoeft het niet te vieren om de producten te eten!
De Hema vertoont PvdA trekjes. Alles voor de zetels. Bij de haast failliete Hema gaat het om de centen. Wat is de volgende stap, een Halal Hema rookworst?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Het motief van de Hema is geld verdienen.
Zij denken dat ze meer omzet draaien door die dingen verstopeieren te noemen, ipv paaseieren.
Marketing noemen ze dat volgens mij.
Lijkt mij een stuk logischer dan een geheim motief om de samenleving te ontwrichten. Maar ik zal het allemaal wel niet zien, ofzo.
Missen we het woord Pasen en een zombie-Jezus op de cover. Open je ogen!quote:
Wat?!?!?!111 Er staat gewoon pasen!?!?!?!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:10 schreef 99.999 het volgende:
Het perfecte paasbeeld van de HEMA
[ afbeelding ]
Ik ken dan waarschijnlijk het enige moslimgezin in Nederland dat wel elk jaar een kerstboom in huis heeft. Omdat zo gezellig en Jezus/Isa was toch ook een profeet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:28 schreef erodome het volgende:
Denk je dat ze ook een kerstboom in huis zullen zetten als ze het een versierboom noemen?
Nee dus, gewoon nee..
Bij elk bedrijf gaat het om de centen. Je mag wel denken dat bedrijven slechts bestaan om de Neerlandsche normen en waarden uit te dragen, maar dat is niet bepaald hun core business.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
De Hema vertoont PvdA trekjes. Alles voor de zetels. Bij de haast failliete Hema gaat het om de centen. Wat is de volgende stap, een Halal Hema rookworst?
Schandalig.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
Commercieel gemotiveerd gedrag is tegenwoordig ook al een'PvdA-trekje' ?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:02 schreef Elzies het volgende:
[..]
De Hema vertoont PvdA trekjes. Alles voor de zetels. Bij de haast failliete Hema gaat het om de centen. Wat is de volgende stap, een Halal Hema rookworst?
In de Nederlandse traditionele taal noemen we paaseieren paaseieren en geen verstopeieren. Ook zeggen we vrolijk Pasen en geen vrolijk voorjaar. Net zoals Zwarte Piet zwart is en geen stroopwafel.
Slecht? Links.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Commercieel gemotiveerd gedrag is tegenwoordig ook al een'PvdA-trekje' ?
Ja maar de Hema bukt voor moslims net als de Partij voor Allochtonen doet jonguh.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Commercieel gemotiveerd gedrag is tegenwoordig ook al een'PvdA-trekje' ?
Wellicht kan Geert een wet opstellen die het bedrijven verplicht in dienst te staan van de Neerlandsche samenleving, waarbij ze alleen reclame-uitingen mogen doen die vooraf zijn goedgekeurd door het Ministerie van Waarheid.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schandalig.
We zouden onmiddellijk een wet moeten aannemen waarin bedrijven verplicht worden om Vrolijk Pasen op de Paasfolder te zetten.
Ze komen er wel achter als ze binnenkort hun deuren sluiten. Dan blijkt het toch om meer dan een paar ontevreden klanten te gaan. Dit is niet de eerste keer dat de Hema beticht wordt van cultureel verraad. Ja, dat zal worden afgestraft als steeds meer Nederlanders de Hema gaan mijden. Het zijn actuele discussies die veel weerstand oproepen.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bij elk bedrijf gaat het om de centen. Je mag wel denken dat bedrijven slechts bestaan om de Neerlandsche normen en waarden uit te dragen, maar dat is niet bepaald hun core business.
En dat is bovendien hun goed recht, want de Hema is het aan niemand verplicht om alles tot in het eind der tijden te houden zoals het altijd al geweest is, alleen om een paar mensen tevreden te stellen die niet tegen verandering kunnen.
Kijk eens op pagina's 2-11 van de folder. Eerder in het topic staat de link. Je zet jezelf weer zwaar voor schut zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ze komen er wel achter als ze binnenkort hun deuren sluiten. Dan blijkt het toch om meer dan een paar ontevreden klanten te gaan. Dit is niet de eerste keer dat de Hema beticht wordt van cultureel verraad. Ja, dat zal worden afgestraft als steeds meer Nederlanders de Hema gaan mijden. Het zijn actuele discussies die veel weerstand oproepen.
Wordt eens wakker. We leven vandaag de dag in een gepolariseerde samenleving met onoverbrugbare ideologische- en culturele verschillen. Hier kwam je als bedrijf in jaren 70 misschien mee weg, met het opkomende nationalisme in 2016 schoffeer je juist heel veel Nederlanders. Nogmaals, anders zouden deze discussies in de volle omvang niet eens bestaan. Zelfs het acht uur journaal bracht het in de aandacht. Dus het leeft wel degelijk.
Was de Perry Sport ook zo'n baken van islamitische heerschappij in de winkelstraat, of spelen er misschien meer factoren dan alleen cultureel verraad bij een noodlijdende onderneming?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ze komen er wel achter als ze binnenkort hun deuren sluiten. Dan blijkt het toch om meer dan een paar ontevreden klanten te gaan. Dit is niet de eerste keer dat de Hema beticht wordt van cultureel verraad. Ja, dat zal worden afgestraft als steeds meer Nederlanders de Hema gaan mijden. Het zijn actuele discussies die veel weerstand oproepen.
Wordt eens wakker. We leven vandaag de dag in een gepolariseerde samenleving met onoverbrugbare ideologische- en culturele verschillen. Hier kwam je als bedrijf in jaren 70 misschien mee weg, met het opkomende nationalisme in 2016 schoffeer je juist heel veel Nederlanders. Nogmaals, anders zouden deze discussies in de volle omvang niet eens bestaan. Zelfs het acht uur journaal bracht het in de aandacht. Dus het leeft wel degelijk.
Post van de dag ditquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Vuige (s)linkse leugens!!11!!!111EINZ!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:26 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kijk eens op pagina's 2-11 van de folder. Eerder in het topic staat de link. Je zet jezelf weer zwaar voor schut zo.
Ik als atheïst zie ook liever vrolijk voorjaar dan vrolijk Pasen. Heeft niks met moslims te maken.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:07 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:25 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mensen storen zich op de wijze hoe de Hema culturele elementen en tradities die horen bij Nederland stapsgewijs afschaft. Dat noemen veel mensen cultuurverraad. Vaak met als doel moslims en andere allochtonen niet voor het hoofd te stoten. Want met vrolijk Pasen lok je de gemiddelde moslim niet meer naar de winkel. Dus wordt het vrolijk voorjaar. Geen paasei maar een verstop-ei. Verdwijnen de Zwarte Pietafbeeldingen uit de winkels. Wat is de volgende stap? Geen stalletjes meer met Kerstmis?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:26 schreef Copycat het volgende:
Cultureel verraad.
Echt, hoe hard ben je dan op je achterhoofd gevallen? En hoe vaak?
Wat jank je nou man, heel de folder van de Hema staat vol met Paas dit en Paas dat.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mensen storen zich op de wijze hoe de Hema culturele elementen en tradities die horen bij Nederland stapsgewijs afschaft. Dat noemen veel mensen cultuurverraad. Vaak met als doel moslims en andere allochtonen niet voor het hoofd te stoten. Want met vrolijk Pasen lok je de gemiddelde moslim niet meer naar de winkel. Dus wordt het vrolijk voorjaar. Geen paasei maar een verstop-ei. Verdwijnen de Zwarte Pietafbeeldingen uit de winkels. Wat is de volgende stap? Geen stalletjes meer met Kerstmis?
Ik heb het niet verzonnen, hoor. Net zo min dat ik de enige ben die termen als cultuurverraad in de mond neemt. De discussies zijn groot in omvang, halen zelfs het acht uur nieuws en komen telkens terug. Dat betekent dat heel veel Nederlanders zich hieraan storen. Moeten die allemaal maar hun mond houden? Nogmaals, dat gaat in een gepolariseerde samenleving waar groepen steeds feller tegenover elkaar komen te staan echt niet meer gebeuren. Daarvoor is de geest uit de fles. Niet alleen in Nederland overigens. We zien dezelfde tendens ook in de ons omringende landen plaatsvinden.
Klik eens op de link naar de folder die ik heb geplaatst. Je zet jezelf echt onbenullig voor schut zo...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mensen storen zich op de wijze hoe de Hema culturele elementen en tradities die horen bij Nederland stapsgewijs afschaft. Dat noemen veel mensen cultuurverraad. Vaak met als doel moslims en andere allochtonen niet voor het hoofd te stoten. Want met vrolijk Pasen lok je de gemiddelde moslim niet meer naar de winkel. Dus wordt het vrolijk voorjaar. Geen paasei maar een verstop-ei. Verdwijnen de Zwarte Pietafbeeldingen uit de winkels. Wat is de volgende stap? Geen stalletjes meer met Kerstmis?
Ik heb het niet verzonnen, hoor. Net zo min dat ik de enige ben die termen als cultuurverraad in de mond neemt. De discussies zijn groot in omvang, halen zelfs het acht uur nieuws en komen telkens terug. Dat betekent dat heel veel Nederlanders zich hieraan storen. Moeten die allemaal maar hun mond houden? Nogmaals, dat gaat in een gepolariseerde samenleving waar groepen steeds feller tegenover elkaar komen te staan echt niet meer gebeuren. Daarvoor is de geest uit de fles. Niet alleen in Nederland overigens. We zien dezelfde tendens ook in de ons omringende landen plaatsvinden.
Daar zeg je wat. Daar werden toch van die strakke broekjes verkocht waarin des sporters halal-worst en verstopeieren duidelijk afgetekend zichtbaar zijn? Ik zie paralellen met de Hema.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Was de Perry Sport ook zo'n baken van islamitische heerschappij in de winkelstraat, of spelen er misschien meer factoren dan alleen cultureel verraad bij een noodlijdende onderneming?
Stel je niet zo aan, kijk eens goed op de Hema website. Overal zie ik het woord pasen of chocolade paashaas voorbij komen. Dat bij sommige artikelen chocolade eitjes staat lijkt mij nou niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 07:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad paasartikelen, maar waarom wordt het beestje niet gewoon bij zijn naam genoemd: Paashaas, i.p.v. chocolade haas, paaseieren i.p.v. verstopeieren en een vrolijk Pasen allemaal.
En anders dit ook niet bij de naam noemen:
http://www.womanistical.n(...)t-foodproductenlijn/
Ik deel je analyse volledig. Het gaat niet om dat woordje Pasen dat niet op de cover staat, het gaat om de trend die zichtbaar is in de gedragingen van de HEMA (nota bene een oer-Nederlandse winkel) en andere winkelketens. Dat bepaalde paaseieren ineens "verstopeieren" heten, terwijl de Duitse term op de verpakking "Ostermisschung" is, dat ze te bang zijn om "Vrolijk Pasen" op de cover van hun folder te zetten, dat ze Zwarte Piet vervangen door gekleurde exemplaren.... - allemaal tekenen van één en dezelfde trend.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:37 schreef Elzies het volgende:
[..]
Die mensen weigeren de folder te lezen, ik snap ook niet waarom.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat jank je nou man, heel de folder van de Hema staat vol met Paas dit en Paas dat.
http://www.hema.nl/folder
Lees de hele folder eens. Je zet jezelf weer volledig voor schut...quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik deel je analyse volledig. Het gaat niet om dat woordje Pasen dat niet op de cover staat, het gaat om de trend die zichtbaar is in de gedragingen van de HEMA (nota bene een oer-Nederlandse winkel) en andere winkelketens. Dat bepaalde paaseieren ineens "verstopeieren" heten, terwijl de Duitse term op de verpakking "Ostermisschung" is, dat ze te bang zijn om "Vrolijk Pasen" op de cover van hun folder te zetten, dat ze Zwarte Piet vervangen door gekleurde exemplaren.... - allemaal tekenen van één en dezelfde trend.
Sommige mensen doen er lacherig over, anderen zien het gelukkig wel onder ogen.
Ja maar het staat niet op de voorpaginaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik tel zo snel 21 keer het woord paas of pasen. Had toch minstens 25 keer moeten zijn om mee te tellen in den hollandsche kultuur.
Dat is een post waar ik wat aan heb, straks even bij de Hema paaseitjes kopenquote:Op dinsdag 15 maart 2016 08:10 schreef 99.999 het volgende:
Het perfecte paasbeeld van de HEMA
[ afbeelding ]
Nee, het woordje 'voorjaar' is gekozen om eer te bewijzen aan onze islamitische broeders en op die manier de Vaderlandsche cultuur ten gronde te richten!!quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:47 schreef xpompompomx het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo dat die folder enkel over paasartikelen gaat. Vandaar dat er is gekozen voor het woordje 'voorjaar' lijkt me.
Karamel zeezoutquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een post waar ik wat aan heb, straks even bij de Hema paaseitjes kopen
Nu je het zegt ja, ik wist wel dat ze eigenlijk gewoon expres cultureel verraad wilden plegen!!!11quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:48 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, het woordje 'voorjaar' is gekozen om eer te bewijzen aan onze islamitische broeders en op die manier de Vaderlandsche cultuur ten gronde te richten!!
Ik hoop dat je kunt lezen. Ik zie toch overduidelijk een jongetje verkleed als konijn met als kop vrolijk voorjaar. Hier nemen heel veel Nederlanders aanstoot aan. Zoveel dat de sociale media gisteren ontplofte en het aandacht kreeg bij het acht uur journaal.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat jank je nou man, heel de folder van de Hema staat vol met Paas dit en Paas dat.
http://www.hema.nl/folder
De Lidl is toch Duits?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
De Lidl vind ik eigenlijk irritanter met de 'decemberfeesten' en 'lentefeesten', 'lekkere lente'.
Precies. Die Paasminnende katholieken moeten gewoon de Matheus Passion draaien in de winkel en knielkussentjes verkopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk ook eens verder dan pagina 1. Je zet jezelf voor schut.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt lezen. Ik zie toch overduidelijk een jongetje verkleed als konijn met als kop vrolijk voorjaar. Hier nemen heel veel Nederlanders aanstoot aan. Zoveel dat de sociale media gisteren ontplofte en het aandacht kreeg bij het acht uur journaal.
Nogmaals, dit is het resultaat van een gepolariseerde samenleving waar de toon van het debat steeds harder wordt. Mensen houden hun mond niet meer en zeggen wat ze vinden. Dit zal ook steeds vaker de norm worden. Of de ander het daar nu wel of niet mee eens is, is van ondergeschikt belang. We zullen zien of de Hema het volhoud, maar ze staan al twee jaar dik in de rode cijfers. Dit zou weleens de definitieve nekslag kunnen worden want goede reclame is het natuurlijk niet.
En dit.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:50 schreef JeMoeder het volgende:
Gisteren nog nieuws dat er nog maar 18% van de Nederlanders naar de kerk gaat. Hypocriet om je dan druk te maken over het verdwijnen van de naam 'pasen' bij een paar chocolade-eitjes.
Een collega had gister mango-Chili eitjes oid. Best lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een post waar ik wat aan heb, straks even bij de Hema paaseitjes kopen
Dat laatste.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogelijk denkende de winkels ook het ontkerkelijkingen Nederland een plezier te doen hiermee, maar blijkbaar zijn we niet zo atheïstisch als we denken, of is het belangrijker een ander te haten dan hoe we over onszelf denken?
Hoog tijd dus om dit land op te heffen. Wanneer je zo op kunt winden over dergelijke futiliteiten, dan verlies je simpelweg je bestaansrecht als soevereine natie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 09:51 schreef Elzies het volgende:
[..]
Ik hoop dat je kunt lezen. Ik zie toch overduidelijk een jongetje verkleed als konijn met als kop vrolijk voorjaar. Hier nemen heel veel Nederlanders aanstoot aan.
De Telegrafiesering van de samenleving: niet verder kijken dan de chocoladeletters op de voorpaginaquote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kijk ook eens verder dan pagina 1. Je zet jezelf voor schut.
Bruine en donkerbruine Pieten. Met af en toe een AlbinoPiet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:05 schreef Leandra het volgende:
De Telegrafiesering van de samenleving: niet verder kijken dan de chocoladeletters op de voorpagina
En hoezo hebben we het altijd over chocoladeletters trouwens, moeten dat geen Sinterklaasletters zijn?
Zet jezelf niet zo voor schut. Het gaat om de voorpagina. Dat is wat de toon zet.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Kijk ook eens verder dan pagina 1. Je zet jezelf voor schut.
Daar heeft het niks mee te maken. Net als Kerst heeft Pasen diverse heidense elementen in zich. Het is van oudsher een heidens vruchtbaarheidsfeest. De haas en de eieren verwijzen daarnaar. Feesten als Kerst en Pasen zijn algeheel erkende feestdagen in dit land.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogelijk denkende de winkels ook het ontkerkelijkingen Nederland een plezier te doen hiermee, maar blijkbaar zijn we niet zo atheïstisch als we denken, of is het belangrijker een ander te haten dan hoe we over onszelf denken?
Als de folder nou voor de rest enkel over Pasen zou gaan had je misschien nog gelijk gehad. De folder gaat echter nog over een boel andere dingen die niks met Pasen te maken hebben, dus het woordje voorjaar is gewoon een goed gekozen woordje dat de lading dekt.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het gaat om de voorpagina. Dat is wat de toon zet.
Het is verdomme een reclamefolder... Heb je pagina's 2-11 al bekeken?quote:Op dinsdag 15 maart 2016 10:15 schreef Elzies het volgende:
[..]
Zet jezelf niet zo voor schut. Het gaat om de voorpagina. Dat is wat de toon zet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |