http://nos.nl/artikel/208(...)uteerd-in-raqqa.htmlquote:'Nederlandse IS-strijders geëxecuteerd in Raqqa'
Vandaag, 17:10
Buitenland
IS-strijders in Raqqa AFP
Acht Nederlandse IS-strijders zijn vrijdag geëxecuteerd in de buurt van de stad Raqqa. Het zou zijn gebeurd na een conflict met IS-leiders. Dat melden activisten van Raqqa is Being Slaughtered Silently (RBSS) op Twitter. De mededeling is niet uit andere bron bevestigd.
Er zou ook nog een aantal Nederlandse strijders zijn gearresteerd.
Over een uur stond ergens op Twitter. We zullen zien...quote:Op maandag 29 februari 2016 17:20 schreef Physsic het volgende:
![]()
Namen zullen komende week vast volgen.
quote:#Raqqa #ISIS Executed 8 Dutch fighters on Friday, 26 of Feb After fights with Iraqi leaders in #Raqqa and they arrested more Dutch fighters
2-the 8 Dutch fighters got Executed in Ma'dan city in #Raqqa east countryside Friday, 26 of Feb ,more details soon
quote:Acht Nederlandse IS-strijders zijn vrijdag geëxecuteerd
Nog beter zelfs! Laat ze elkaar maar lekker uitroeien!quote:na een conflict met IS-leiders
Je hoeft niet op hun graven te dansen maar hun dood goedkeuren is de meest menselijke en juiste reactie.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:22 schreef BasEnAad het volgende:
Nee sorry, ik ga niet juichen over dode mensen.
Moest lachenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef HardMetal het volgende:
Het enige "dutch" aan die lui is waarschijnlijk de uitkering die ze hier kregen.
hard metalquote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef HardMetal het volgende:
Het enige "dutch" aan die lui is waarschijnlijk de uitkering die ze hier kregen.
Dat hoeft nu dus niet meer. En waren ze teruggekomen dan waren het gewoon vakantiegangers geweest.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Afschuwelijk, ze horen gewoon in Nederland voor het gerecht gedaagd te worden.
Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om uit Raqqa te vertrekken.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat hoeft nu dus niet meer. En waren ze teruggekomen dan waren het gewoon vakantiegangers geweest.
In ieder geval niet zonder toestemming:quote:Op maandag 29 februari 2016 17:50 schreef Physsic het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrijwel onmogelijk om uit Raqqa te vertrekken.
Risico van het vak.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
Afschuwelijk, ze horen gewoon in Nederland voor het gerecht gedaagd te worden.
Ze hebben daar eind vorigjaar ook een einde gemaakt aan het internetgebruik van de bewoners.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
In ieder geval niet zonder toestemming:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ns-hoogverraad.dhtml
Helemaal gek daar
Deserteurs waarschijnlijk. Maar met 30 minuten zouden ze klaar moeten zijn met de Adobe Premiere om ons een slick getunede onthoofdingsvid te kunnen laten zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Mylene het volgende:
Ik snap het niet, zijn het nou lui die tegen IS vochten of niet?
Nee, IS heeft hun eigen strijders gedood.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Mylene het volgende:
Ik snap het niet, zijn het nou lui die tegen IS vochten of niet?
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:58 schreef Fylax het volgende:
'IS executeert 8 Nederlandse strijders'
quote:Even wat aangenaam nieuws...
Daar komen ze dan te laat mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Gutmensch het volgende:
Beetje raar om hierover te juichen als je de details niet kent.
Misschien waren ze juist wel in opstand gekomen tegen de fundi's of zijn ze gestraftnomdat ze geen gevangenen wilden onthoofden.
Boeiend. Ze sluiten zich bij IS aan, dan kan je nou eenmaal de pijp uitgaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Gutmensch het volgende:
Misschien waren ze juist wel in opstand gekomen tegen de fundi's of zijn ze gestraftnomdat ze geen gevangenen wilden onthoofden.
Dat zijn de politiek correcte terroristen, niet? De koppensnellers die je kunt toejuichen zonder raar aangekeken te worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Het zou eventueel gaan om Peshmerga's die na gevechten door IS gevangen genomen waren.
http://www.volkskrant.nl/(...)ders-syrie~a4254112/
Dan nog hebben ze zich aangesloten bij een club die bekend staat om de gruwelijkheden. Het kan me niet verrotten waarom ze intern tot dit besluit zijn gekomen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Gutmensch het volgende:
Ze waren het oneens met IS leiders is dat zo erg?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je hoeft niet op hun graven te dansen maar hun dood goedkeuren is de meest menselijke en juiste reactie.
En anders lijd je aan het stockholm-syndroom.
Waarschijnlijk ook hun grote bek en problemen hebben met autoriteit. Beetje tegen de plaatselijke IS-leider aan zitten te zeiken dat ie hun moet uitleggen waarom hij welk bevel geeft, dat ze ook een mening mogen hebben en dat ze inspraak eisen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef HardMetal het volgende:
Je moest eens weten hoe zulke lui juichen als ze de kans krijgen om jouw hoofd er met een bot mes af te snijden.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Afschuwelijk. Elke dode is erg! Ook zij zijn een zoon van iemand, een broer, een vader wellicht. Het is verschrikkelijk, en ik vind het dan ook niet kunnen dat hier op dit forum gewoon wordt gejuicht om de dood van mensen in de bloei van hun leven.
Misschien voelt moeders zich wel wat veiliger nuquote:
Ik weet niet, wrs moet je het zien als bij wijze van spreke Nederlandse SS'ers aan het Oostfront die, om eoa vergrijp in de ogen van de SS'ers, geëxecuteerd worden. Daar houden we natuurlijk ook niet direct 2 minuten stilte voor op 4 mei, toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:59 schreef Gutmensch het volgende:
Wollah ik mis mijn nektasje en kapsalon.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:17 schreef Edensnator het volgende:
Ik denk toch dat ze vlak voor hun executie wel even spijt hebben gehad van hun afreis naar Syrië. Nederland was zo slecht nog niet.
Alhoewel de schijthekel aan Hollanders blijft wrs.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wollah ik mis mijn nektasje en kapsalon.
glimlachen is zatquote:Op maandag 29 februari 2016 17:22 schreef BasEnAad het volgende:
Nee sorry, ik ga niet juichen over dode mensen.
Het licht gaat uit and that's it.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen deze mannen nou ook 72 maagden btw, weet iemand dit?
of jij gaat hier weg of alle 5000 andere fokkers. Wat zullen we doen?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:07 schreef Villas__Rubin het volgende:
Afschuwelijk. Elke dode is erg! Ook zij zijn een zoon van iemand, een broer, een vader wellicht. Het is verschrikkelijk, en ik vind het dan ook niet kunnen dat hier op dit forum gewoon wordt gejuicht om de dood van mensen in de bloei van hun leven.
Ze krijgen hetzelfde als iedereen die dood gaat: helemaal niets.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:20 schreef Ryan3 het volgende:
Krijgen deze mannen nou ook 72 maagden btw, weet iemand dit?
Ik bedoel in hun geloof uiteraard.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ze krijgen hetzelfde als iedereen die dood gaat: helemaal niets.
Dat staat nergens. Dat hebben wij niet-moslims bedacht om de Islam belachelijk te maken. Dat hebben wij blijkbaar nodigquote:
Maar wat was het volgens Mohammed ook weer: vooral vrouwen treft je aan in de hel, toch? Daarom vraag ik het juist, want dan kun je die vrouwen in de hel ook verkrachten natuurlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:27 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vechten tegen de Islam als Islamiet: Jahannam
https://en.wikipedia.org/wiki/Jahannam
Dat gaat niet als je vast zit aan vleeshaken (Koran 67:7) en tussen 70 ellebogen (Koran 69:30-32).quote:Op maandag 29 februari 2016 18:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar wat was het volgens Mohammed ook weer: vooral vrouwen treft je aan in de hel, toch? Daarom vraag ik het juist, want dan kun je die vrouwen in de hel ook verkrachten natuurlijk.
Die vrouwen worden toch niet opgehangen aan vleeshaken en 70 ellebogen, wat nou?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat gaat niet als je vast zit aan vleeshaken (Koran 67:7) en tussen 70 ellebogen (Koran 69:30-32).
Dan is het geen verkrachten meer. Maar hoe kom je er bij dat die vrouwen niet worden opgehangen?quote:Op maandag 29 februari 2016 18:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die vrouwen worden toch niet opgehangen aan vleeshaken en 70 ellebogen, wat nou?
Daar geloof ik helemaal niks van. Zoiets zouden zij nooit doen. Het zijn gelovige mensen, en gelovige mensen zijn goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:16 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe zulke lui juichen als ze de kans krijgen om jouw hoofd er met een bot mes af te snijden.
dit soort organisaties vallen in de regel uit elkaar omdat er altijd iemand geloviger en vromer is dan de rest, is echt niet heel veel voor nodig vaakquote:Op maandag 29 februari 2016 18:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zal wel over geld en extratjes gegaan zijn als er een conflict was. Het schijnt dat Obama's vanuit alle hoeken bespotte 'coalition of the willing' IS keihard in de portemonnee getroffen heeft. Waardoor IS heeft moeten bezuinigen.
Ik geloof dat jij een trol bentquote:Op maandag 29 februari 2016 18:41 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van. Zoiets zouden zij nooit doen. Het zijn gelovige mensen, en gelovige mensen zijn goed.
Bedankt voor de diagnose, maar ik ga me niet verlagen tot dat niveau,quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je hoeft niet op hun graven te dansen maar hun dood goedkeuren is de meest menselijke en juiste reactie.
En anders lijd je aan het stockholm-syndroom.
goed ideequote:Op maandag 29 februari 2016 18:46 schreef de_boswachter het volgende:
Moeten we als FOK zijnde geen rouwkaart sturen? Om ons maatschappelijk op te stellen ofzoiets.
Het filmpje van een (half) uur komt vast en zeker later deze week, inclusief commentaar en vanuit meerdere hoeken geschoten en gemonteerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:41 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Als het goed is dan liggen ze al onder de grond, of in dit geval onder het puin. Huppekee, weg![]()
Zijn er al fotoos of beelden van te zien?
quote:De executie van acht Nederlandse ISIS-strijders heeft te maken met een interne ruzie met Syrische ISIS-strijders. Dat zegt Abu Mohammed namens actiegroep Raqqa is being slaughtered silently maandag tegen arabist Jan Jaap de Ruiter die namens ThePostOnline contact onderhoudt met de actiegroep.
Volgens Mohammed kreeg een Nederlandse ISIS-‘brigade’ bestaande uit zo’n zo’n 60 tot 70 Nederlanders een conflict met een ISIS-strijder genaamd Abu Achmed Al Iraki. Een Nederlandse strijder is vervolgens gearresteerd en gedood.
De Nederlandse brigade is vervolgens in opstand gekomen en heeft op haar beurt een bemiddelaar van ISIS gedood. ISIS heeft vervolgens alle Nederlanders gearresteerd en acht van hen ter dood gebracht.
60 tot 70 allemaal in het gevang.quote:
Op Twitter kwam iemand met een link over een schatting van 200.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:55 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
60 tot 70 allemaal in het gevang.
Dat is een beste groep, hoeveel zijn er eigenlijk uitgereisd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |