Mwoah... 'Wij berechten verraders! Allah snackbar! *slush!'quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:18 schreef MMXMMX het volgende:
Misschien ontkend men omdat dit hele slechte reclame is voor IS
Het blijven gewoon straaterroristjes, hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:39 schreef Jigzoz het volgende:
Het lijkt erop dat er dus Nederland jihadtuig enigszins aan het puberen is geslagen. Geen executies dus (zegt zelfs IS), maar wel pogingen om terug te komen naar Nederland.
En nu maar hopen dat het niet die hele groep van 75 man is die terugkomt. Zou een beetje kut zijn, 75 levensgevaarlijke psychopaten met IS-ervaring die hier ineens vrij rondlopen.
Dan nog hebben we die al genoeg te veel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het blijven gewoon straaterroristjes, hoor.
Ook spannend. Tegenwoordig.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij gingen de hippies naar Afghanistan.
Je kan hen dan altijd nog Thai Boxen leren.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:39 schreef Jigzoz het volgende:
Het lijkt erop dat er dus Nederland jihadtuig enigszins aan het puberen is geslagen. Geen executies dus (zegt zelfs IS), maar wel pogingen om terug te komen naar Nederland.
En nu maar hopen dat het niet die hele groep van 75 man is die terugkomt. Zou een beetje kut zijn, 75 levensgevaarlijke psychopaten met IS-ervaring die hier ineens vrij rondlopen.
The fresh prince of Molenbeekquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een goeie keuze idd, om je zoon naar België te sturen in de hoop dat-ie niet radicaliseert....
Dit is dus een groot probleem met de berichtgeving rondom IS. Er wordt een niet te controleren bericht de wereld in geholpen dat er 8 Nederlanders zijn geexecuteerd, alle nieuwssites kopieren het, de hele wereld spreekt er schande van.quote:Op woensdag 2 maart 2016 08:39 schreef Jigzoz het volgende:
Daarom zijn aanhalingstekens bedacht in koppen van artikelen. En neem je de ene bron wel serieus en de ander niet (GeenStijl, AD, Telegraaf)quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:30 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dit is dus een groot probleem met de berichtgeving rondom IS. Er wordt een niet te controleren bericht de wereld in geholpen dat er 8 Nederlanders zijn geexecuteerd, alle nieuwssites kopieren het, de hele wereld spreekt er schande van.
En als dan blijkt dat het bericht gewoon niet klopt hoort niemand het.
Waar is toch de tijd gebleven dat journalisten werden gelyncht als blijkt dat ze onwaarheden publiceren?
In alle eerlijkheid... er zijn geen bronnen meer die ik nog serieus neem. Ze maken zich allemaal schuldig aan het publiceren van het soort artikelen dat zo veel mogelijk hits trekt.quote:Op donderdag 10 maart 2016 12:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En neem je de ene bron wel serieus en de ander niet (GeenStijl, AD, Telegraaf)
Sws lijkt het erop dat het (veel) makkelijker is om dochters te verstoten (of erger) dan zonen....quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben zelf (nog) geen moeder, dus heb geen ervaring met eventuele onvoorwaardelijke liefde voor kinderen.
Misschien denk ik er later anders over, maar momenteel kan ik me echt slecht voorstellen dat ik zo zou reageren als mijn kind was uitgereisd naar Syrië.
Er zijn mensen voor minder verstoten door hun familie.
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 02:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat heeft het Ottomaanse Rijk gedaan dan? Miljoenen onschuldige christelijke doden op hun geweten. Waarom? Typisch islamitische/Turkse arrogantie. Je valt land binnen dat niet van jou is en zeur je over de gevolgen.
Zie je hoe makkelijk het is om jouw woorden te counteren? Omdat jij vol zit met onwetendheid. Jij heb het wat mis is met onze maatschappij. Op dit moment worden tientallen zowel niet honderden terroristen gedood. Zonder het westen was het al een hel in het M-O. Denk je dat die barbaren het ook maar voor 1 dag met elkaar vol kunnen houden? Dan heb ik een leuke feit voor je onwetende, oorlog zit in het M-O al voor Christus. Blijf het westen maar de schuld geven van elke teringzooi dat er gebeurd. Maar wegkijken van de ware oorzaak? Nooit.
Je zit mooi ''Nederlandse terreur army'' te roepen. Wanneer er ooit een islamitische extremist jou zal gijzelen en met de dood bedreigd. Onderga je lot dan met wat waardigheid wil je? Smeek niet om de Nederlandse staat dan om jou te helpen. Het feit dat dit komt van een allochtoon wilt al zeggen hoe erg jij het maakt voor onze reputatie. Altijd maar de schuld aan anderen geven maar nooit naar jezelf kijken. Waar komt dit mij bekend voor? Wie zonder zonde is, werpe de eerste steen.
Ik zie wel hoe jij vol met haat zit tegen het feit dat terroristen tegengehouden worden. Het liefste zou jij zelfs helemaal geen inmenging willen zien van het westen waar dan ook. Maar dit is de harde realiteit en daar zul je het mee moeten doen. Ga niet als een dwaas uithangen om moordend tuig te beschermen of goed te praten.
Je mag dit pure onzin vinden wat ik net zei en daar heb je ook recht op. Maar ik hoop dat je eens goed denkt wat je zegt want wat jij zegt is een fantasie.
Fijne nacht,
Jep mis een deel van het bericht en wie er gequote is.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 13:46 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Valt het jou ook op dat er "schoongemaakt" is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |