Voor Keulen waren die discussies er ook al en was er ook al continu aandacht voor...quote:Op woensdag 2 maart 2016 20:53 schreef Disana het volgende:
Ik ken geen vrouwen die 'erover mekkeren'. De meeste vrouwen accepteren het gelaten; het is eigenlijk pas sinds kort en dan met name na Keulen dat er verhalen loskomen.
En dat intimidatie van vrouwen meer ter sprake komt is niet raar als je bedenkt dat vrouwen minder sterk zijn. Dat misbruik van mannen niet ter sprake komt is gewoon niet waar, getuige de vele gevallen van nannies en leraressen die jongetjes misbruiken, en bovenal het misbruik in de kerk.
Ik ben bang dat je zeer selectief waarneemt wat er speelt. Voor Keulen hoorde je vrouwen niet over catcalling of zelfs aanranding. Voor Keulen hoorde je wel over juffen die jongetjes gebruikten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:00 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Voor Keulen waren die discussies er ook al en was er ook al continu aandacht voor...
Zijn mannen en vrouwen dan niet gelijkwaardig in jouw ogen?
Een sporadisch bericht op fok is natuurlijk niet echt een grootschalige mediacampagne laat staan dat er maatschappelijk gezien discussies over plaats vinden.
Geweld tegenover vrouwen staat altijd hoog op de agenda, geweld tegen mannen niet tenzij het gaat over geweld van mannen tegen mannen.
Je had je ogen dicht of je liegt, ik gok het laatstequote:Op woensdag 2 maart 2016 21:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je zeer selectief waarneemt wat er speelt. Voor Keulen hoorde je vrouwen niet over catcalling of zelfs aanranding. Voor Keulen hoorde je wel over juffen die jongetjes gebruikten.
En nee, mannen en vrouwen zijn in deze niet gelijkwaardig en dat heb ik ook al uitgelegd: vrouwen zijn minder sterk dan mannen en lopen dus meer gevaar.
Je gaat weer op de man spelen? Dan stop ik nu met antwoord geven.quote:Op woensdag 2 maart 2016 21:05 schreef TerryStone het volgende:
[..]
Je had je ogen dicht of je liegt, ik gok het laatste![]()
Fijn in ieder geval om te weten hoe jij denkt over gelijkwaardigheid en dergelijke.
Te grappig!quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:37 schreef Disana het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)seksuele-intimidatie
Die blikken
Dat is veel wetgeving ook. Net als deze hele campagne.quote:
Haha ja, dat zei ik gisteren al, dat het me niet zou verbazen als veel mannen het leuk zouden vinden. Dat is omdat vrouwen geen bedreiging zijn, vermoed ik.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:58 schreef IndigoCrystal het volgende:
Deze lijkt me passender
http://www.fastcocreate.c(...)-funny-sad-experimen
Och, het is een campagne met een knipoog.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is veel wetgeving ook. Net als deze hele campagne.
Maar doen ze (de hoofdrolspelers in dit experiment) dit dan bij mannen die zélf regelmatig iets dergelijks doen bij vrouwen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:58 schreef IndigoCrystal het volgende:
Deze lijkt me passender
http://www.fastcocreate.c(...)-funny-sad-experimen
Zo te zien zijn het random mannenquote:Op donderdag 3 maart 2016 09:14 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Maar doen ze (de hoofdrolspelers in dit experiment) dit dan bij mannen die zélf regelmatig iets dergelijks doen bij vrouwen?
De enige parel die niet wilde vechten maar een kusje terug blies lijkt mij trouwens wel verreweg de leukste voor vrouwen. Dat zegt dus ook wel wat over de vrouwen die niet gediend zijn van seksuele intimidatie. #vrouwenlogica #geengrapquote:Op woensdag 2 maart 2016 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Vrijwel al die mannen schrokken ervan. Dat zegt wel wat over seksuele intimidatie.
Van mannen is het gewoon lastiger, omdat je niet weet wat ze nog meer doen als je niet goed reageert.quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:37 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De enige parel die niet wilde vechten maar een kusje terug blies lijkt mij trouwens wel verreweg de leukste voor vrouwen. Dat zegt dus ook wel wat over de vrouwen die niet gediend zijn van seksuele intimidatie. #vrouwenlogica #geengrap
Wat een leuke jurk heb je aan zou ik nooit als seksisme zien. Ook niet als een oerlelijke man dat zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
"Wat een leuke jurk heb je aan."
Vrouw checkt hoe je eruit ziet.
Scenario A - ze vindt je er goed uitzien:
"Dank je! Je mag wel een koffie voor me kopen."
Scenario B - ze vindt je er niet goed uitzien:
"Seksisme! Ongehoord onbeschoft! Vlerk! Pek en veren!"
Welkom in beschaafd West-Europa!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:48 schreef Eiwitshake het volgende:
Wederom wordt er totaal voorbijgegaan aan biologische factoren.
Welke dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:48 schreef Eiwitshake het volgende:
Wanneer gebeurde dat nog meer dan?quote:Op donderdag 3 maart 2016 11:48 schreef Eiwitshake het volgende:
Je punt is duidelijk en ik snap ook wel dat je dit zegt. Echter is het natuurlijk wel een feit dat dingen als auto's, elektronica en bouwtechnische dingen mannen over het algemeen nu eenmaal beter liggen dan vrouwen. Hoeveel vrouwen kiezen er voor een opleiding in zo'n vakgebied? Hoeveel vrouwen werken er in de bouw, als automonteur of als elektricien?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:38 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een leuke jurk heb je aan zou ik nooit als seksisme zien. Ook niet als een oerlelijke man dat zegt.
Vind het altijd een beetje vervelend dat er (door mannen) net gedaan wordt of dit afhankelijk is van het uiterlijk van de man. Maar daar is het niet afhankelijk van, het is vooral situatie afhankelijk.
Iemand die gewoon amicaal is en schatje en liefje zegt, geen probleem. Datzelfde mens is op andere manieren ook amicaal tegen de mannen in zijn omgeving. Is vriendelijk bedoeld en wordt ook zo opgevat.
Denigrerend liefje en schatje kan wel een probleem zijn (als in irritant) en dan maakt het bar weinig uit of het pa tokkie is of brad pitt. Heb zelf bv soms de neiging om als ik geirriteerd ben popje, schatje, liefje te zeggen, maar de ondertoon spreekt dan boekdelen.
Onhandige versierpoging (te sterk erin komen) in bv het uitgaansleven, niet intimiderend, misschien een beetje irritant, maar niet "eng". Zelfde onhandige versierpoging in het donker op straat met niemand in de buurt kan intimiderend over komen tot "eng" zijn.
Sta ik zware dingen te versjouwen en een (sterke) man vraagt me of ik hulp nodig heb. Dank je, aardig bedoeld, aardig opgevat, ik ben nu eenmaal een ukkepuk en dus minder sterk. Sta ik te sleutelen aan bv de auto en een man zegt dat is geen vrouwenwerk, ik doe het wel, niet zo aardig opgevat, dat ik een kut heb betekend niet dat ik 2 linkerhanden heb.
Het uiterlijk van de man doet er in al die zaken niets toe. Hoe hij mij benaderd wel.
Scherp.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:50 schreef Jigzoz het volgende:
Zie bovenstaand de reden voor deze campagne.
Even de rest geknipt ook al ben ik het wel met je punt eens daar.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:38 schreef erodome het volgende:
Vind het altijd een beetje vervelend dat er (door mannen) net gedaan wordt of dit afhankelijk is van het uiterlijk van de man. Maar daar is het niet afhankelijk van, het is vooral situatie afhankelijk.
Ik ren hard weg, zo'n gestoord wijf is hartstikke gevaarlijk. Die gaat je vast stalken, terwijl ze op zolder bezig is met het stikken van een handtas van balzakhuid of zo. Ik heb niks tegen seksueel assertieve vrouwen verder, maar voor zo'n roofdier dat niet eens normaal een praatje wil aanknopen moet je oppassen, dat is GGZ-terrein.quote:Op donderdag 3 maart 2016 09:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha ja, dat zei ik gisteren al, dat het me niet zou verbazen als veel mannen het leuk zouden vinden. Dat is omdat vrouwen geen bedreiging zijn, vermoed ik.
Opvallend dat dit op joop.nl staat, het lijken toch vooral kansenjongeren die vrij agressief reageren. Wel weer de groep die het vaakst vrouwen lastig valt (maar daar hoor je #geengrapje dan weer niet over).quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:37 schreef Disana het volgende:
http://www.joop.nl/kijk-n(...)seksuele-intimidatie
Die blikken
Mijn man is wat anders dan een man. Mijn partner kent me, weet wat ik kan en wat ik niet zo goed kan, of wat hij beter kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk en ik snap ook wel dat je dit zegt. Echter is het natuurlijk wel een feit dat dingen als auto's, elektronica en bouwtechnische dingen mannen over het algemeen nu eenmaal beter liggen dan vrouwen. Hoeveel vrouwen kiezen er voor een opleiding in zo'n vakgebied? Hoeveel vrouwen werken er in de bouw, als automonteur of als elektricien?
Als de man in jouw verhaaltje het 'dat is geen vrouwenwerk' weg zou laten vind ik het totaal niet seksistisch als een man dat aan zou bieden. Je zou hem ook dankbaar kunnen zijn. Ben ik ook als mijn vrouw mij aanbied om bepaalde dingen voor mij te doen.
Of je moet werkelijk overal een probleem achter willen zoeken waar ook feministes nogal een handje van hebben.
Lijkt mij nogal vergezocht dat een onbekende man gaat aanbieden om jouw auto te fixen. Maar ik begrijp het signaal, volgende keer lopen we wel doorquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Mijn man is wat anders dan een man. Mijn partner kent me, weet wat ik kan en wat ik niet zo goed kan, of wat hij beter kan.
Er is ook nog een verschil of ik schaapachtig onder de moterkap sta te kijken of gewoon mijn ding doe. Dat er vanuit gaan dat ik het niet kan omdat ik een vrouw ben vind ik wel degelijk seksistisch.
Het was ook maar gewoon een vb.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal vergezocht dat een onbekende man gaat aanbieden om jouw auto te fixen. Maar ik begrijp het signaal, volgende keer lopen we wel door
Dat is ook één van de problemen, de rare voorbeelden. Zie bijvoorbeeld het filmpje in de link in de OP, ook daar allerlei rare voorbeelden die zelden voorkomen („Wil je echt meer salaris? Je hebt je schoonheid toch?”quote:
Noemde verschillende voorbeelden. Er is nu eenmaal een verschil tussen iemand gewoon hulp aanbieden en denigrerend doen omdat iemand een kut heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is ook één van de problemen, de rare voorbeelden. Zie bijvoorbeeld het filmpje in de link in de OP, ook daar allerlei rare voorbeelden die zelden voorkomen („Wil je echt meer salaris? Je hebt je schoonheid toch?”).
Ik heb wel eens gehad dat een vrouw uit de buurt zich met mijn tuin begon te bemoeien toen ik er in bezig wasquote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:26 schreef Polenbatser het volgende:
Nou, ik heb al twee keer gehad dat ik bij het benzinestation de banden van m'n auto ging oppompen en dat een man zich ermee bemoeide. Ongevraagd dus. Zelf vonden ze het vast heel behulpzaam, maar kon me toch niet aan de indruk onttrekken dat het was omdat ik vrouw ben. Daarbij vonden ze het ook nodig om me te 'corrigeren' over de bandenspanning, wat dus geen correctie was, maar hun eigen mening.
Dat is net zo storend ja, werkt twee kanten op natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat een vrouw uit de buurt zich met mijn tuin begon te bemoeien toen ik er in bezig wasEn vrouwen die tijdens het kleren passen zich er spontaan mee gaan bemoeien
Sorry maar dat zou ik ook niet positief opvatten. Waarom? Ik ben een vrouw heb een technische opleiding afgerond. Twee zelfs... Ik heb absoluut geen linkerhanden. Als jij dan FF als vreemde aan komt kakken en mij duidelijk maakt dat misschien 90% van de vrouwen dat soort dingen niet doen of niet kunnen en dan denkt dat je het daarom beter kunt of whatever dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Dan denk maar wat verder na. Ben geen feminist of zo. Je moet gewoon mensen in hun waarde laten. Dat je 100 keer iets ziet en het 5 keer anders is juist dat hoort zo. Je kunt mensen nietquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:07 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je punt is duidelijk en ik snap ook wel dat je dit zegt. Echter is het natuurlijk wel een feit dat dingen als auto's, elektronica en bouwtechnische dingen mannen over het algemeen nu eenmaal beter liggen dan vrouwen. Hoeveel vrouwen kiezen er voor een opleiding in zo'n vakgebied? Hoeveel vrouwen werken er in de bouw, als automonteur of als elektricien?
Als de man in jouw verhaaltje het 'dat is geen vrouwenwerk' weg zou laten vind ik het totaal niet seksistisch als een man dat aan zou bieden. Je zou hem ook dankbaar kunnen zijn. Ben ik ook als mijn vrouw mij aanbied om bepaalde dingen voor mij te doen.
Of je moet werkelijk overal een probleem achter willen zoeken waar ook feministes nogal een handje van hebben.
Mijn godquote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:43 schreef naiipajiiau het volgende:
[..]
Sorry maar dat zou ik ook niet positief opvatten. Waarom? Ik ben een vrouw heb een technische opleiding afgerond. Twee zelfs... Ik heb absoluut geen linkerhanden. Als jij dan FF als vreemde aan komt kakken en mij duidelijk maakt dat misschien 90% van de vrouwen dat soort dingen niet doen of niet kunnen en dan denkt dat je het daarom beter kunt of whatever dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Dan denk maar wat verder na. Ben geen feminist of zo. Je moet gewoon mensen in hun waarde laten. Dat je 100 keer iets ziet en het 5 keer anders is juist dat hoort zo. Je kunt mensen niet
in een hokje stoppen. Mannen ook niet... Genoeg mannen in "vrouwen beroepen" die het ook super goed doen.
Zo'n opmerking is dan ook totaal misplaatst.
pcies. En lekker thuis zitten met de kleine is ook geen straf toch.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 12:54 schreef ems. het volgende:
Ach, vrouwen moeten niet zo whinen. Ze hebben immers schoonheid.
Integendeel. Dat is de droom leven.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
pcies. En lekker thuis zitten met de kleine is ook geen straf toch.
Inderdaad, seksueel mondige vrouwen worden al gauw als enge figuren gezien, dan voelt de man zich ineens bedreigd. Maar zulke vrouwen zijn er bij mijn weten niet zoveel, ik zie ze eigenlijk alleen in films.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ren hard weg, zo'n gestoord wijf is hartstikke gevaarlijk. Die gaat je vast stalken, terwijl ze op zolder bezig is met het stikken van een handtas van balzakhuid of zo. Ik heb niks tegen seksueel assertieve vrouwen verder, maar voor zo'n roofdier dat niet eens normaal een praatje wil aanknopen moet je oppassen, dat is GGZ-terrein.
Maar ik ben wel met je eens dat het bedreigende een heel belangrijk verschil maakt. Vrouwen kunnen lomp, grof, vervelend en handtastelijk zijn, en dat kan ongemakkelijk en genant zijn, maar beangstigend wordt het niet snel omdat er altijd nog de fysieke kracht is. Dus die vergelijking wordt tov vrouwen nooit eerlijk. Net zoals het ook niet eerlijk is dat zo'n seksueel agressieve vrouw voor gestoord wordt aangezien en een even (verbaal) seksueel agressieve man voor normaal doch ongemanierd. Maar zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar, je kunt bepaalde biologische aspecten niet wegredeneren.
Dit zijn Franse allochtonen, misschien zijn die wel anders dan onze parels. Alhoewel, ik meen dat er ook een filmpje rondgaat van een vrouw die door zo'n buurt en die voortdurend nageroepen wordt. Maar ik vind het niet specifiek gedrag voor allochtonen.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Opvallend dat dit op joop.nl staat, het lijken toch vooral kansenjongeren die vrij agressief reageren. Wel weer de groep die het vaakst vrouwen lastig valt (maar daar hoor je #geengrapje dan weer niet over).
Ik heb geen enkel opzicht moeite met seksueel mondige vrouwen, maar het gaat om de manier waarop. Dat mens in dat filmpje is extreem verbaal seksueel agressief, dat zou op mij de indruk maken dat het een psychiatrisch geval is waar je ver vandaan moet blijven. Als ze op een normale manier recht op hun doel afgaan is het een ander verhaal. Daar zijn er best veel van.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, seksueel mondige vrouwen worden al gauw als enge figuren gezien, dan voelt de man zich ineens bedreigd. Maar zulke vrouwen zijn er bij mijn weten niet zoveel, ik zie ze eigenlijk alleen in films.
Je bedoelt dat de man dan ineens hoofdpijn krijgt en er geen zin in heeft. Bedreigd is een groot woordquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, seksueel mondige vrouwen worden al gauw als enge figuren gezien, dan voelt de man zich ineens bedreigd.
https://www.vn.nl/factual(...)elemaal-niet-zielig/quote:De situatie in Nederland zal vast anders zijn, erkent Hoff Sommers, maar ze vreest dat de trend die in Amerika is ingezet al naar Europa is overgewaaid. ‘Kennen jullie de Hollaback-campagne?’ vraagt ze. Ze doelt op een populair filmpje van een jaar geleden, waarin we zien wat een vrouw die dwars door New York loopt zoal te horen krijgt (Hey beautiful!, Hi sweetie!, Dááámn!). ‘Dat is irritant, dat begrijp ik,’ begint Hoff Sommers. ‘Maar wat mij stoort en wat ik exemplarisch vind voor het moderne feminisme, is dat deze campagne is opgezet om de wetgevers te beïnvloeden, zodat straatintimidatie wordt verboden.’
Dat wil de VVD in Amsterdam ook. Wat stoort u daaraan? U erkent toch dat het irritant is?
‘Nou, je zult een heleboel gevangenissen moeten bouwen. Het is onvermijdelijk dat je buiten op straat in situaties komt waarin anderen je ongevraagd aanspreken. Dat kun je onplezierig vinden, maar het hoort er nu eenmaal bij in het leven. Een professor in de rechten zei dat het een mensenrecht moest zijn om ongehinderd over straat te gaan. Dat is onmogelijk.’
Prima stukjequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:29 schreef Disana het volgende:
Voer voor de criticasters:
[..]
https://www.vn.nl/factual(...)elemaal-niet-zielig/
Ken jij feministen zoals zij die beschrijft? Ik herken er helemaal niets in, dus ik denk dat het een Amerikaans dingetje is.quote:
Radicaal feminisme leeft hier niet zo. Maar de BlackLivesMatter-beweging kent hetzelfde patroon, die is ook gekaapt door slachtofferschapsfetisjisten. Ook in Nederland.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:44 schreef Disana het volgende:
Ken jij feministen zoals zij die beschrijft? Ik herken er helemaal niets in, dus ik denk dat het een Amerikaans dingetje is.
Doe je daarbij op Quinsey Gario? Want verder merk ik er niet veel van, uitgezonderd af en toe een oprisping over herstelbetalingen i.v.m. slavernij.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Radicaal feminisme leeft hier niet zo. Maar de BlackLivesMatter-beweging kent hetzelfde patroon, die is ook gekaapt door slachtofferschapsfetisjisten. Ook in Nederland.
Jij bent zo'n iemand zoals zij het beschrijft.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ken jij feministen zoals zij die beschrijft? Ik herken er helemaal niets in, dus ik denk dat het een Amerikaans dingetje is.
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze campagne gaat over opmerkingen die algemeen geaccepteerd worden maar die feitelijk seksistisch zijn. Ze zijn dus niet strafbaar, ze geven blijk van ongelijkheid.
Ja, Quinsy Gario en diverse mindere goden. Ze staan niet op iedere straathoek maar ze zijn er wel. En bij gelegenheid maken ze hun ketelmuziek.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:57 schreef Disana het volgende:
Doe je daarbij op Quinsey Gario? Want verder merk ik er niet veel van, uitgezonderd af en toe een oprisping over herstelbetalingen i.v.m. slavernij.
Gelukkig geen persoonlijk.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 18:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, deze campagne was bedoeld met een glimlach. Het verbaast me dat iedereen hem zo vreselijk serieus neemt.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 19:54 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Gelukkig geen persoonlijk.
Maar heb hier op FOK! wel een paar voorbij zien komen hoorAl noemen ze zichzelf dan niet perse feminist.
Deze campagne zegt toch ook al genoeg trouwens
De enige soort lach die je hiervan zult krijgen is deze:quote:Op zondag 6 maart 2016 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, deze campagne was bedoeld met een glimlach. Het verbaast me dat iedereen hem zo vreselijk serieus neemt.
Lachwekkend is het zeker jaquote:Op zondag 6 maart 2016 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, deze campagne was bedoeld met een glimlach. Het verbaast me dat iedereen hem zo vreselijk serieus neemt.
Ik vind dat ze een punt hebben. Ze hebben alleen niet bedoeld dat mensen zoals jij er zo vreselijk zwaar aan zouden tillen.quote:
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon overdreven en aanstellerigquote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een punt hebben. Ze hebben alleen niet bedoeld dat mensen zoals jij er zo vreselijk zwaar aan zouden tillen.
En dat heb je nu al zo'n vier keer gezegd. Hoezo niet druk makenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:14 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon overdreven en aanstellerig
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
De eerste feministen krijgen eindelijk een standbeeld
http://www.theguardian.co(...)ed-at-last?CMP=fb_gu
Omdat je er weer op zinspeelt jaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat heb je nu al zo'n vier keer gezegd. Hoezo niet druk maken
Kennelijk voel jij je geroepen om steeds maar weer duidelijk te maken hoe stom het wel niet is. Dat is toch een mooi soort betrokkenheid hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Omdat je er weer op zinspeelt ja
Ja...quote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voel jij je geroepen om steeds maar weer duidelijk te maken hoe stom het wel niet is. Dat is toch een mooi soort betrokkenheid hoor
Ja, ik vind het grappig.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:29 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Ja...![]()
En jij voelt je geroepen om mij daar dan steeds op te wijzen?
Ik vind dit een hele onduidelijke post.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:48 schreef Rica het volgende:
Waarom willen zoveel mensen slachtoffer zijn? Ik begrijp dat niet. Jezelf opzadelen met het idee dat een ander je tekort doet. Dan leef je de hele dag toch in frustratie?
Als het zo doorgaat hebben we straks een gebrek aan daders.
Ja, het is gewoon grappig dat jij als vrouw dit allemaal zo nadrukkelijk afwijst en er toch zoveel mee bezig bent dat je zelfs het laatste woord wilt hebben. Ga je gangquote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo makkelijk te vermaken bent
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
..dat je zelfs het laatste woord wilt hebben.
Wees gerust: je hebt er ook weinig aan gemist.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |