Ik vind dat ze een punt hebben. Ze hebben alleen niet bedoeld dat mensen zoals jij er zo vreselijk zwaar aan zouden tillen.quote:
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon overdreven en aanstellerigquote:Op zondag 6 maart 2016 13:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat ze een punt hebben. Ze hebben alleen niet bedoeld dat mensen zoals jij er zo vreselijk zwaar aan zouden tillen.
En dat heb je nu al zo'n vier keer gezegd. Hoezo niet druk makenquote:Op zondag 6 maart 2016 14:14 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om, ik vind het gewoon overdreven en aanstellerig
quote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
De eerste feministen krijgen eindelijk een standbeeld
http://www.theguardian.co(...)ed-at-last?CMP=fb_gu
Omdat je er weer op zinspeelt jaquote:Op zondag 6 maart 2016 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat heb je nu al zo'n vier keer gezegd. Hoezo niet druk maken
Kennelijk voel jij je geroepen om steeds maar weer duidelijk te maken hoe stom het wel niet is. Dat is toch een mooi soort betrokkenheid hoorquote:Op zondag 6 maart 2016 17:15 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Omdat je er weer op zinspeelt ja
Ja...quote:Op zondag 6 maart 2016 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk voel jij je geroepen om steeds maar weer duidelijk te maken hoe stom het wel niet is. Dat is toch een mooi soort betrokkenheid hoor
Ja, ik vind het grappig.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:29 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Ja...![]()
En jij voelt je geroepen om mij daar dan steeds op te wijzen?
Ik vind dit een hele onduidelijke post.quote:Op zondag 6 maart 2016 18:48 schreef Rica het volgende:
Waarom willen zoveel mensen slachtoffer zijn? Ik begrijp dat niet. Jezelf opzadelen met het idee dat een ander je tekort doet. Dan leef je de hele dag toch in frustratie?
Als het zo doorgaat hebben we straks een gebrek aan daders.
Ja, het is gewoon grappig dat jij als vrouw dit allemaal zo nadrukkelijk afwijst en er toch zoveel mee bezig bent dat je zelfs het laatste woord wilt hebben. Ga je gangquote:Op zondag 6 maart 2016 20:43 schreef IndigoCrystal het volgende:
[..]
Wat fijn dat je zo makkelijk te vermaken bent
Hoor wie het zegtquote:Op zondag 6 maart 2016 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
..dat je zelfs het laatste woord wilt hebben.
Wees gerust: je hebt er ook weinig aan gemist.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |