Lui varken.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan hardlopen maar dit topic is te leuk.
Dit laatste zetje had ik even nodig, bedankt. Toedels!quote:
Doelpunt van Utrechtquote:Op zondag 28 februari 2016 14:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ben thuis.
2 goals gemist.
Graag een uitgebreide beschrijving van de 2 goals.
Hey zonder spelfoutenquote:
Bedankt, vriend.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doelpunt van Utrecht
Van Beek hief de buitenspelval op en toen scoorde Haller
Doelpunt van Feyenoord:
Kramer passt naar Vilhena die de bal verkeerd raakt maar hij zit er in.
Graag gedaan
Vilhena met een naar handgebaar.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doelpunt van Utrecht
Van Beek hief de buitenspelval op en toen scoorde Haller
Doelpunt van Feyenoord:
Kramer passt naar Vilhena die de bal verkeerd raakt maar hij zit er in.
Graag gedaan
Als je wil rennen voor je leven moet je straks naar Rotterdam gaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Volgende week loop ik de 10 km tijdens de CPC.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:54 schreef Mani89 het volgende:
Ongetraind?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week loop ik de 10 km tijdens de CPC.
Ik dacht dat GGMM die extra informatie wel kon waarderen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was niet deel van het doelpunt maar dat is inderdaad ook gebeurd
Absoluut! Bedankt!quote:Op zondag 28 februari 2016 14:57 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik dacht dat GGMM die extra informatie wel kon waarderen.
Dat team van United is weer lachwekkend.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat er straks iemand naar FS2 gaat kijken.
Never change a winning team zou je zeggen.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat team van United is weer lachwekkend.
Ik ga er niet voor mijn plezier naar zitten kijken iig.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Never change a winning team zou je zeggen.
Gelukkig begint genot op kanaal 2.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:58 schreef Windhapper het volgende:
Wat een wedstrijd weer.Lijkt of ik op een willekeurige zaterdagochtend om half 9 bij me neefje aan het kijken ben.
Maar als mod moet je wel. Johannes en Roland blijven dan hier.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er niet voor mijn plezier naar zitten kijken iig.
Wat is jouw voorspelling bij Ajax - AZ?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga er niet voor mijn plezier naar zitten kijken iig.
1-1.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:00 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorspelling bij Ajax - AZ?
Ik geniet met volle teugen van virtuoos voetbal.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar als mod moet je wel. Johannes en Roland blijven dan hier.
Ik moet niks. Ik lees alleen mee in het topic.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:00 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar als mod moet je wel. Johannes en Roland blijven dan hier.
United en voetbalquote:Op zondag 28 februari 2016 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is tijd voor echt voetbal.
VBL / Premier League 2015-2016 #115 Leicester City wordt kampioen
Leicester speelde gisteren alquote:Op zondag 28 februari 2016 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Doeiquote:Op zondag 28 februari 2016 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Barcelona pas om 20:30.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leicester speelde gisteren al
Alleen als Flamini speelt, die is écht goed.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Pakt wel rood.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen als Flamini speelt, die is écht goed.
Volgens de Aad regeltjes.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:54 schreef Mani89 het volgende:
twitter:aad300 twitterde op zondag 28-02-2016 om 09:38:20Gm nu naar #tankbaan vroeg klaar voor mooie #voetbaldag #zinin reageer retweet
wat een haatquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Karsdorp. Ga eens voetballen, kutlul.
Wow, let even op je taalgebruik :Squote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Rustaghhhquote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgens de Aad regeltjes.twitter:aad300 twitterde op zondag 28-02-2016 om 09:38:20Gm nu naar #tankbaan vroeg klaar voor mooie #voetbaldag #zinin reageer retweet
Toch gek dat dit niet trending is gegaan.twitter:aad300 twitterde op zaterdag 27-02-2016 om 08:33:51Kijk vanmiddag naar de klassieker @realmadrid tegen @Atleti om 16.00 bij @ZiggoSport met commentaar van @elsierd en @aad300 #DevosenDemos reageer retweet
Ik kan me niet voorstellen dat jij hem iets boeit.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel notes hij mij stiekem heeft gegeven.
Mee eensquote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog geen kut aan.
Dat houdt je scherp. Sinds de aanstelling van Stijn als mod ben jij in topvorm.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel notes hij mij stiekem heeft gegeven.
Je kunt altijd nog De Graafschap - Heerenveen gaan kijken.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog geen kut aan.
You must be new here.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij hem iets boeit.
Nee dankje.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog De Graafschap - Heerenveen gaan kijken.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat jij hem iets boeit.
Ik ben gezapt. Heerenveen speelt in het tenue van Excelsior, nu al spannender.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog De Graafschap - Heerenveen gaan kijken.
Dat dacht ik wel.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind er nog geen kutlul aan.
Je hoeft niet te kijken, is facultatief...quote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een vreselijke wedstrijd.
En dan straks nog Ajax
Van die vent krijg ik echt suïcidale neigingen. Van deze wedstrijd ook trouwens.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is ook wel een typische Evert wedstrijd
Nee, Magikarp.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:12 schreef Ties02 het volgende:
Als deze wedstrijd een pokemon was dan was het Snorlax
Ik zie wat opbloeien tussen julliequote:Op zondag 28 februari 2016 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Evert is het met mij eens. 100% strafschop.
Ik vind Mark van Rijswijk een matige commentator.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark van Rijswijk vindt wel heel veel typerend voor de eerste helft.
Van Rijswijk kan beter naar badminton gaan kijken volgens mij. Verstand van leuk voetbal heeft hij iig nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Mark van Rijswijk vindt wel heel veel typerend voor de eerste helft.
Die band is al jaren sterker dan een, een, uhm... voorsprong van Feyenoord.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie wat opbloeien tussen jullie![]()
Ditquote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
had eigenlijk het idee dat ie buiten was
Nou zeg, wat een wereldactie.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft het gewoon goed gezien.
Kramer = GOD
Maar hij's ook degene die dit een leuke wedstrijd vindt...quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft het gewoon goed gezien.
Kramer = GOD
mwah volgens mij was dit zowaar wel bewustquote:
Goed commentaar hè.quote:
quote:
Het feit dat ze niet tegen zichzelf aan het lullen zijn maakt al veel goed. Plus het hele dramaverhaal dat FOX commentators altijd ophangen rond de zus van de scharrel van een bankspeler kan ik ook wel zonder.quote:
Proberen om er een grapje van te maken maakt de eerdere blunder niet minder dramatisch.quote:
* RvLaak mompelt iets over karmequote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik verbeter anderen ook nooit dus dan is het een beetje kinderachtig dit wel bij mij te doen.
Wist je dat je je FOK! carrière bent begonnen met een dubieus gespeld bericht?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik verbeter anderen ook nooit dus dan is het een beetje kinderachtig dit wel bij mij te doen.
Hmmmm ...quote:
Dit slaat echt nergens op;quote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet tegen zichzelf aan het lullen zijn maakt al veel goed. Plus het hele dramaverhaal dat FOX commentators altijd ophangen rond de zus van de scharrel van een bankspeler kan ik ook wel zonder.
Dat verbaasdt me niks.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat je je FOK! carrière bent begonnen met een dubieus gespeld bericht?
Ha Ha Haquote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef GGMM het volgende:
*nixquote:
Hoe doe je haar?quote:
Wat doe jij in de krochten van FOK?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
In het Feijenoordtopic zei zojuist iemand gejuichd.
Welke technici wordt jij?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Ties02 het volgende:
Die defensie reclames worden ook steeds spectaculairder
Niet per se maar aan randzaken erbij halen doen ze juist niet bij Fox. Overigens kan ik van Evert ten Napel wel genieten. Bij hem klinkt het zowaar oprecht.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je gaat toch niet werkelijk vertellen dat je van mening bent dat FOX goed commentaar levert?
Amusement.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat doe jij in de krochten van FOK?
Het is dan ook het Feijenoordtopic.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Poeh ik was weer even vergeten hoe grappig en gevat Mexicano isquote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Perez 100%quote:Op zondag 28 februari 2016 15:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik twijfel over wie ik irritanter vind. Perez, of Bruggink...
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zei hij gisteren over die grensrechter eigenlijk?
Geen idee, niet gezien.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wat zei hij gisteren over die grensrechter eigenlijk?
Beetje jammer alleen dat haar gezicht niet in beeld is...quote:
Ik vond je verhaal over Varejao indrukwekkend en ik accepteer je beslissing, Caval... eh Koffieplanter.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Elke reclame is vervelendquote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
Deze van Halst reclame is vervelend
Het kan ook Kelly van de Veer zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat haar gezicht niet in beeld is...
Er vanuitgaande dat het een "haar" is
wie?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Het kan ook Kelly van de Veer zijn.
quote:Door vijf overwinningen op rij heeft FC Twente het linkerrijtje in zicht. Deelname aan de play-offs is echter uitgesloten voor de Tukkers.
Indien FC Twente op plek vijf tot en met acht eindigt, schuift de play-offplaats door naar plek negen van de Eredivisie. Dit bevestigt de KNVB tegenover Voetbal International. Het heeft te maken met de straf die de Tukkers eerder dit seizoen kregen van de licentiecommissie.
FC Twente is de komende drie jaar uitgesloten van deelname aan Europees voetbal en daarmee dus ook de play-offs. Het betekent dat de Tukkers behalve naar Europees voetbal ook kunnen fluiten naar de extra recettes door deelname aan het seizoenstoetje.
Na een overwinning op FC Groningen staat FC Twente elfde op de ranglijst. De ploeg van trainer René Hake was eerder al te sterk voor SC Cambuur, SC Heerenveen, Roda JC Kerkrade en FC Utrecht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef onlogisch het volgende:
Utd - ArsenalWie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvdquote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef Mkr het volgende:
Deelname aan de play-offs is uitgesloten voor Twente
[..]
Dus stel ze worden kampioen in die periode, gaat het CL ticket naar #2?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:33 schreef Mkr het volgende:
Deelname aan de play-offs is uitgesloten voor Twente
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, die in ene ook niet meer kon rijden toenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:34 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Die omgebouwde uit Big Brother destijds,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |