Ditquote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
had eigenlijk het idee dat ie buiten was
Nou zeg, wat een wereldactie.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft het gewoon goed gezien.
Kramer = GOD
Maar hij's ook degene die dit een leuke wedstrijd vindt...quote:Op zondag 28 februari 2016 15:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heeft het gewoon goed gezien.
Kramer = GOD
mwah volgens mij was dit zowaar wel bewustquote:
Goed commentaar hè.quote:
quote:
Het feit dat ze niet tegen zichzelf aan het lullen zijn maakt al veel goed. Plus het hele dramaverhaal dat FOX commentators altijd ophangen rond de zus van de scharrel van een bankspeler kan ik ook wel zonder.quote:
Proberen om er een grapje van te maken maakt de eerdere blunder niet minder dramatisch.quote:
* RvLaak mompelt iets over karmequote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik verbeter anderen ook nooit dus dan is het een beetje kinderachtig dit wel bij mij te doen.
Wist je dat je je FOK! carrière bent begonnen met een dubieus gespeld bericht?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef GGMM het volgende:
Ja leuk, ik verbeter anderen ook nooit dus dan is het een beetje kinderachtig dit wel bij mij te doen.
Hmmmm ...quote:
Dit slaat echt nergens op;quote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Het feit dat ze niet tegen zichzelf aan het lullen zijn maakt al veel goed. Plus het hele dramaverhaal dat FOX commentators altijd ophangen rond de zus van de scharrel van een bankspeler kan ik ook wel zonder.
Dat verbaasdt me niks.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat je je FOK! carrière bent begonnen met een dubieus gespeld bericht?
Ha Ha Haquote:Op zondag 28 februari 2016 15:17 schreef GGMM het volgende:
*nixquote:
Hoe doe je haar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |