leek er wel op, die gebaartjes mag hij wel achterwege latenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht oprecht even dat VIlhena de bal naast schoof
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
WE GAAN DIE COOLSINGEL ASFALTEREN
digimon was natuurlijk veel leuker dan pokemonquote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vroeger, in mijn tijd, en dat is net na de oorlog, had je nog kwaliteitsprogramma's zoals beyblade, digimon en metabots.
Misschien moeten we even een gevecht houden met onze Yu-Gi-Oh kaarten.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Vroeger, in mijn tijd, en dat is net na de oorlog, had je nog kwaliteitsprogramma's zoals beyblade, digimon en metabots.
Vroeger in mijn tijd had je nog Michael Jordan. Nu moeten de mensen het stellen met LeBrick.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Treurig idd.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef RubenSosa het volgende:
Die vilhena....met die gebaartjes... echt...
Geniet van Curry zolang het kan. Nooit gedacht, maar hij komt echt in de buurt van MJ.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vroeger in mijn tijd had je nog Michael Jordan. Nu moeten de mensen het stellen met LeBrick.
Kan iemand deze grap uitleggen?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
WE GAAN DIE COOLSINGEL ASFALTEREN
ik kan me alleen nog herinneren dat in de tekenfilm de regels van het kaartspelletje helemaal niet werden gevolgdquote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een gevecht houden met onze Yu-Gi-Oh kaarten.
Ik zie dat HMF zijn theatrale vertrek toch ook zeker een week duurde.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat geniet ik van het Feyenoord topic. Elk weekend weer.
Jij was gisteren ook lekker op dreef.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat geniet ik van het Feyenoord topic. Elk weekend weer.
Ik ook. Wat was dat leuk geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht oprecht even dat VIlhena de bal naast schoof
Terwijl we dat toch niet hadden verwacht.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat HMF zijn theatrale vertrek toch ook zeker een week duurde.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij raakte m verkeerd, vandaar het doelpunt
Ik doe alles voor aandacht.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij was gisteren ook lekker op dreef.
Screw the rules I have money zoals Kaiba zegt in de Abridged series.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat in de tekenfilm de regels van het kaartspelletje helemaal niet werden gevolgd
Afijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Screw the rules I have money zoals Kaiba zegt in de Abridged series.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |