Kan iemand deze grap uitleggen?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
WE GAAN DIE COOLSINGEL ASFALTEREN
ik kan me alleen nog herinneren dat in de tekenfilm de regels van het kaartspelletje helemaal niet werden gevolgdquote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een gevecht houden met onze Yu-Gi-Oh kaarten.
Ik zie dat HMF zijn theatrale vertrek toch ook zeker een week duurde.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat geniet ik van het Feyenoord topic. Elk weekend weer.
Jij was gisteren ook lekker op dreef.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:51 schreef Mani89 het volgende:
Wat geniet ik van het Feyenoord topic. Elk weekend weer.
Ik ook. Wat was dat leuk geweest.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik dacht oprecht even dat VIlhena de bal naast schoof
Terwijl we dat toch niet hadden verwacht.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie dat HMF zijn theatrale vertrek toch ook zeker een week duurde.
quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij raakte m verkeerd, vandaar het doelpunt
Ik doe alles voor aandacht.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij was gisteren ook lekker op dreef.
Screw the rules I have money zoals Kaiba zegt in de Abridged series.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik kan me alleen nog herinneren dat in de tekenfilm de regels van het kaartspelletje helemaal niet werden gevolgd
Afijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Screw the rules I have money zoals Kaiba zegt in de Abridged series.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |